Odpowiedz do tematu
arcade mod pomoc
Autor Wiadomość
Player1 
Użytkownik

Dołączył: 09 Wrz 2014
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 09-09-2014, 20:14   arcade mod pomoc

pisze posta od nowa bo okazało się z nie moge dodawać linkow jako nowy użytkownik. Chcialem dodac 2 fotki swoich customkow. jeden arcade stick i arcade hitbox. Było ciężko wykonać je samemu [ponieważ jak się za to zabierałem byłem kompletnie zielony i nigdy nie trzymałem lutownicy w rekach. Poparzylem se paluchy, zniszczyłem 2 plytki pcb z jakiegoś taniego pada ale za 3 razem sie udało w końcum, działa i jest ok :) Wysilek się oplacil bo trzymając gałke w rękach przypominają sie stare dobre czasy w salonach arcade. Chcialem zmodowac swojego hitboxa bo brakuje mi guzikow ;) nie da się uzywac na raz naprzyklad LP+RP RP+RK LP+LK LK+RK LP+RP+TAG LP+RK RP+LK itp. itd.. jest tego więcej niż umozliwia to pad R1 R2 L1 L2. i chciałem dorobić z 1 czy 2

No i stad mam do was pytanie. Zalozmy ze mamy przyciski 1, 2 i 3. Chce zrobić tak żeby naciskając przycisk 3 zadzialalo 1+2. Probowalem to wykonać i poprowadziłem kabelki przez guziki tak i owszem zadzialalo kiedy naciskam 3 ze działa 1+2 , ale kiedy naciskam [rzycisk 1 lub 2 to działa jako 1+2. Nie wiem czy jasno się wyraziłem. Szkoda ze jako nowy użytkownik nie mogę dodawać linkow bo fajnie i przjrzyscie to rozrysowałem. Jeśli macie jakies pomysły dajcie znac

EDIT: zdaje mi się ze jeśli guzik miał te 3 nozki do których się podlacza konektorki to by wypalilo. jeden sygnal od przycisk 1, drugi sygnal od przycisk 2, i trzeci od uziemienia. macie inne pomysły jak to można zrobić ? może narysowalibyście jakiś schemat czy cos. z góry dziekuje i pozdrawiam ; )
 
 
Player1 
Użytkownik

Dołączył: 09 Wrz 2014
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 09-09-2014, 20:40   

https://imageshack.com/i/idlJqoWvj moje 1 dzielo, z plexą ale bez grafiki
https://imageshack.com/i/ey89GgOPj tutaj aby panel bo nie mam aktualnej fotki heh
oba dzialaja na PC ( bez wgywania strownikow ) PS2, PS3. Po dokupieniu przejsciowki PS2->X360 działa tez na x'ach
https://imageshack.com/i/pachv6AYp diagram na którym możecie zaznaczyć kolejność podlaczenia.
https://lh3.googleusercontent.com/-pzMh3dL6rWA/UUIbYCiTtPI/AAAAAAAAARM/qP3Q5ymj8vQ/s322/SanwaButtons.jpg tak wygląda guzik
Ostatnio zmieniony przez Player1 09-09-2014, 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mg1987 
Support


Zagram w: Jestem otwarty na propozycje
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Wysłany: 09-09-2014, 20:55   

Jak to tylko na PC używasz to może programowo byś to załatwił (jakiś skrypt w autohotkey, czy coś - tak luźno poradą rzucam, bo nie wiem czy o to chodzi).
 
 
Player1 
Użytkownik

Dołączył: 09 Wrz 2014
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 09-09-2014, 20:58   

coś w tą strone. ale chodzi o ps3. da się jakos na pewno to polaczyc. zaznaczcie na diagramie
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-09-2014, 02:19   

Wystarczy kilka diod półprzewodnikowych aby uzyskać taki efekt.
Dioda charakteryzuje się tym, że przewodzi tylko w kierunku - od anody do katody - dobre podłączenie załatwi sprawę :)

Z tego co opisałeś - masz zmostkowane sygnały 1 i 2, przez co za każdym razem gdy naciskasz przycisk - zamykasz obwód na obu(masa jest wspólna). Samymi kabelkami tego nie poprawisz - tylko diody, ew. bramka logiczna :P

Można to zrobić np. tak (przerobiłem Twoje foto, zakładam ze bedzie Ci łatwiej niż ze schematu elektrycznego):
link
_________________

 
 
 
Player1 
Użytkownik

Dołączył: 09 Wrz 2014
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 19-09-2014, 08:34   

Dzieki ziomus ;) nigdy bym na to nie wpadl ;) zrobilem i dziala. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
stara bijatyka, nie znam nazwy proszę o pomoc
Wielka trojca w sądzie (Sony, Nintendo i Microsoft )
Sprzedam arcade stick Tatsunoko vs Capcom
Zaginął jeden gość, każda pomoc potrzebna
Arcade Stick xbox 360 dostępność w polsce
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group