Heihachi Mishima
Moderator: ModTeam
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Heihachi Mishima
heh to wszystko z legendarnego juz opisu Red Kinga , on to porządnie spisał taktyki do mojego uluienca i gdyby nie jgo porady moja gra wygladalaby inaczej, wile rzeczy mozna znalezc w tekken manual.v1
co do reszty to odsylam do faqów do poszczególnych postaci.
sam trap ten łato omujac jak sie ma wprawe , normalnie na konsoli nie mam z tym problemu (w gruncie rzeczy jest tam chyba nawet4 klatki a nie 2) , online trap ten mnie łapie ok 1 na 6-8 razy.
sam tego nie stosuje(opuznienie cie zabije;/) ale jak juz mowilem co kto lubi;p
co do reszty to odsylam do faqów do poszczególnych postaci.
sam trap ten łato omujac jak sie ma wprawe , normalnie na konsoli nie mam z tym problemu (w gruncie rzeczy jest tam chyba nawet4 klatki a nie 2) , online trap ten mnie łapie ok 1 na 6-8 razy.
sam tego nie stosuje(opuznienie cie zabije;/) ale jak juz mowilem co kto lubi;p
- Damix
- Elite player
- Posty: 198
- Rejestracja: 15-12-2008, 05:22
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
W Tekken 3 gra więcej osób niż by się mogło wydawać
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
Tekken 3 jest jak Tibia- zawsze ktoś w to będzie grać. Może trochę zły przykład podałem, ale wiadomo o co chodzi Sam sobie czasami pyknę żeby powspominać stare dobre czasy
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Heihachi Mishima
Osobiście uważam tą cześc za zdecydownaie najlepsza ( nie grałem w 6 odrazu uprzedzam).
Why?
Ta gra wprowadziła najwiecej do tej serii i nie tylko, to ile serducha włorzyli ludzie w tą gierkę sprawia ze nadal mimo tej juz oldschoolwej grafy (omg dla mnie oldschool to czasy przy pegazie a to juz PSX też? hlip hlip;( ) gra magicznie wręcz wciąga.
Wtedy moze własnie było widać ze ludzie z PASJA robili gry a nie tylko mechanicznie wprowadzali kolejne algorytmy do systemu danych.
Z tą gra jest jak z FF7 ( choć aż TAK nie jest;p ) lub chocby kochany CTR .
Ale jeśli chodzi o sytsem nadal uwazam ze ten w T3 jest najlepszy mimo kilku buraczków tu jest bardzo ciekawie przedstawiony balans postaci co widac np w tym ze jestm w stanie pokonac prawie kazdego kazda postacia (poza wyjatkami jak Statek i Masakra ale to kolesie z najwyzszej półki).
Ta gra ma wile wiecej sekretów niz chocby T5 lub DR. Oj tak...
Why?
Ta gra wprowadziła najwiecej do tej serii i nie tylko, to ile serducha włorzyli ludzie w tą gierkę sprawia ze nadal mimo tej juz oldschoolwej grafy (omg dla mnie oldschool to czasy przy pegazie a to juz PSX też? hlip hlip;( ) gra magicznie wręcz wciąga.
Wtedy moze własnie było widać ze ludzie z PASJA robili gry a nie tylko mechanicznie wprowadzali kolejne algorytmy do systemu danych.
Z tą gra jest jak z FF7 ( choć aż TAK nie jest;p ) lub chocby kochany CTR .
Ale jeśli chodzi o sytsem nadal uwazam ze ten w T3 jest najlepszy mimo kilku buraczków tu jest bardzo ciekawie przedstawiony balans postaci co widac np w tym ze jestm w stanie pokonac prawie kazdego kazda postacia (poza wyjatkami jak Statek i Masakra ale to kolesie z najwyzszej półki).
Ta gra ma wile wiecej sekretów niz chocby T5 lub DR. Oj tak...
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
Znaczy z najwyższej półki ale w piwnicy ma się rozumieć?
- Frizen
- Grand Master
- Posty: 534
- Rejestracja: 12-08-2006, 12:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
Balans postaci?
Zagraj edkiem z ogarniajacym true ogrem to pogadamy.
Zagraj edkiem z ogarniajacym true ogrem to pogadamy.
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Heihachi Mishima
?? ale w czym problem to nie wiem?
co tak cie denerwuje?
wiesz na dora sprawe ogrem duzym mozna kapic tak ze mało który gracz jest cokolwik zrobic(no mi) pamietam jak z profem grałem 2 walki i wszytkie wygrałem 3-0 i wszytko perfectem. Powiedz który konretnie cios lub kombinacja Cie denerwuje to moze cos poradze. Moze d+4 4 które ładnie sciaga bo tak...ogre jest łatwy do trafienia i cos mi sie wydaje ze wc 3+4 łapie go okrutnie a jest to cios o kosmicznym wrecz zasiegu wiec nawet 3+4 go nie ratuje(teleport).
Wiesz osobiście Edkiem prawie wcale gram( bo kumpel nim grał wiec ja zawsze grałem wszytkimi innymi;p). Ale wątpie by postac była jakos słabsza na ogra (szczególnie że ws 2 i rzuty odpadaja praktycznie na edka a kosa pewnie zawsze tylko trafia w powietrzu).
Więc sie pytam w czym problem i z kim grałes skoro miałes problemy?
co tak cie denerwuje?
wiesz na dora sprawe ogrem duzym mozna kapic tak ze mało który gracz jest cokolwik zrobic(no mi) pamietam jak z profem grałem 2 walki i wszytkie wygrałem 3-0 i wszytko perfectem. Powiedz który konretnie cios lub kombinacja Cie denerwuje to moze cos poradze. Moze d+4 4 które ładnie sciaga bo tak...ogre jest łatwy do trafienia i cos mi sie wydaje ze wc 3+4 łapie go okrutnie a jest to cios o kosmicznym wrecz zasiegu wiec nawet 3+4 go nie ratuje(teleport).
Wiesz osobiście Edkiem prawie wcale gram( bo kumpel nim grał wiec ja zawsze grałem wszytkimi innymi;p). Ale wątpie by postac była jakos słabsza na ogra (szczególnie że ws 2 i rzuty odpadaja praktycznie na edka a kosa pewnie zawsze tylko trafia w powietrzu).
Więc sie pytam w czym problem i z kim grałes skoro miałes problemy?
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
Wszystko fajnie, ale nie pomyliliście przypadkiem tematów? (taka delikatna sugestia moda )
- Frizen
- Grand Master
- Posty: 534
- Rejestracja: 12-08-2006, 12:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
Nie mam zamiaru dyskutowac z osoba ktora uwaza ze eddy jest na poziomie ogra To temat o Heihachim after all.
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Heihachi Mishima
w takim razie spoko ale nie narzekaj bez sensu i jak co to napisz to u eddiego a spróbuje pomóc.
Co do Heńka, co warto powiedzieć rzuty:
lewy(1+3) fajny kokosek, na dobicie oczywiscie d+4(wchodzi w 90%) wymiennne z pp+2 i HS itd.
jesli trafisz d+4 polecam odrazu d+1, wchodzi prawie zawsze, a po nim HS. okropne okimaze.
Prawy(2+4) praktycznie to samo choc wole lewy bo ma kilka klatek wiecej przewagi , po oby mozna sepic od czasu d o czasu na unblocka (d+1+4) bardzo czesto wchodzi,
specjany pierwszy (pp+1+2) mozna podejsc i robic to co wyzej lub zaczynac odrazy HS ale to wszytko tylko jak przeciwnik nie robi rolla, bo jak tak to mozemy posepic na ten nieszczesny G/P#3(2) (2 w nawiasie oznacza faze posrenia czyli 1 to wysoki skok, 2 zaczynie opadania, 3 przy ziemi juz) jak widzisz ze nie robi rola czekasz ułamek sekundy podacz skoku i wasdzasz G/P#3(3).
specjany drugi pp+1+4(tylko na henka, Jina, paula, pande i chyba leia), szerze nie wiem czy jest jakis gwarant (pewnie wr i HS)ale za to jak fajnie mozna sie "hukać" z dyńki
Co do Heńka, co warto powiedzieć rzuty:
lewy(1+3) fajny kokosek, na dobicie oczywiscie d+4(wchodzi w 90%) wymiennne z pp+2 i HS itd.
jesli trafisz d+4 polecam odrazu d+1, wchodzi prawie zawsze, a po nim HS. okropne okimaze.
Prawy(2+4) praktycznie to samo choc wole lewy bo ma kilka klatek wiecej przewagi , po oby mozna sepic od czasu d o czasu na unblocka (d+1+4) bardzo czesto wchodzi,
specjany pierwszy (pp+1+2) mozna podejsc i robic to co wyzej lub zaczynac odrazy HS ale to wszytko tylko jak przeciwnik nie robi rolla, bo jak tak to mozemy posepic na ten nieszczesny G/P#3(2) (2 w nawiasie oznacza faze posrenia czyli 1 to wysoki skok, 2 zaczynie opadania, 3 przy ziemi juz) jak widzisz ze nie robi rola czekasz ułamek sekundy podacz skoku i wasdzasz G/P#3(3).
specjany drugi pp+1+4(tylko na henka, Jina, paula, pande i chyba leia), szerze nie wiem czy jest jakis gwarant (pewnie wr i HS)ale za to jak fajnie mozna sie "hukać" z dyńki
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
Tak sobie czytam te posty, które płodzisz Saj (nie tylko w temacie Heńka) i naszła mnie taka myśl: dla kogo i w jakim celu je piszesz? Powtarzasz, że robisz to po to, żeby dzielić się wiedzą, pomóc mniej doświadczonym graczom, wymienić poglądy odnośnie gameplayu itp. Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale forma którą obrałeś nikomu tu nie pomoże.
Początkujący chcąc wejść do tego tematu i wynieść z niego jakieś ciekawe rzeczy wyjdą po sekundzie widząc ten chaos i stertę byków - tego się po prostu nie da czytać. Czy zatem pisanie w ten sposób ma sens? Nie wydaje mi się. Wspominałeś, że piszesz szybko, bo nie masz czasu itp - zluzuj zatem z postami, znajdź nieco więcej czasu i napisz coś konkretnie i czytelnie jeśli faktycznie chcesz pomagać.
Bardziej doświadczeni gracze z kolei może i oleją ten chaos i błędy, ale już z pewnością nie będą obojętni na brak terminologii i ogólny brak wiedzy teoretycznej (bądź umiejętność jej wyłożenia). No bo sorry, ale jeśli piszesz przykładowo o infinitach heńka, bo ktos tak grał i dzięki temu wygrywał, albo nie znasz/nie używasz podstawowych skrótów używanych w terminologii tekkenowej to nie dziw się, że w taki a nie inny sposób pozostali użytkownicy forum reagują.
Naprawdę fajnie, że dzielisz się swoją wiedzą, ale radzę zastanowić się nad formą na przyszłość. Inaczej podejrzewam, że w najlepszym wypadku skończysz na pisaniu do monitora, no chyba że taki jest tego cel, to w takim razie z mojej strony nie było tematu.
Początkujący chcąc wejść do tego tematu i wynieść z niego jakieś ciekawe rzeczy wyjdą po sekundzie widząc ten chaos i stertę byków - tego się po prostu nie da czytać. Czy zatem pisanie w ten sposób ma sens? Nie wydaje mi się. Wspominałeś, że piszesz szybko, bo nie masz czasu itp - zluzuj zatem z postami, znajdź nieco więcej czasu i napisz coś konkretnie i czytelnie jeśli faktycznie chcesz pomagać.
Bardziej doświadczeni gracze z kolei może i oleją ten chaos i błędy, ale już z pewnością nie będą obojętni na brak terminologii i ogólny brak wiedzy teoretycznej (bądź umiejętność jej wyłożenia). No bo sorry, ale jeśli piszesz przykładowo o infinitach heńka, bo ktos tak grał i dzięki temu wygrywał, albo nie znasz/nie używasz podstawowych skrótów używanych w terminologii tekkenowej to nie dziw się, że w taki a nie inny sposób pozostali użytkownicy forum reagują.
Naprawdę fajnie, że dzielisz się swoją wiedzą, ale radzę zastanowić się nad formą na przyszłość. Inaczej podejrzewam, że w najlepszym wypadku skończysz na pisaniu do monitora, no chyba że taki jest tego cel, to w takim razie z mojej strony nie było tematu.
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Heihachi Mishima
Pokolei, hymm nie znam oznaczen ale o co Ci chodzi? Wątpie bym nie robił błędy przy notacji samych ciosów, to że używam tej znanej z czasów T3(np.WC a nie FC) wynika z faktu że nie gram w Soul Calibura dla którego zaszły zmiany(choć nie używam MC zamiast CH), i teraz ludzikom się plącze ale byle każdy wiedział o co chodzi prawda?
Sam zmieniam nieco drobne rzeczy by było czytelniej(np. t,p+2 1 2)
Jeśli czegoś nie rozumiesz to daj znać. Wytłumacze.
Inna sprawa ze jak ktos chce to bedzie to dla niego duza skarbinca wiedzy, wiem to bo grajac z ludzmi wiem jaki prezentuja poziom, czesto sie zdarzało że odpuszczałem sobie gre bo nie mogłem natrafić na gracza choc na średnim poziomie, a mnie tłuczenie noobków i słabszych graczy nie cieszy. Wiem że wiele osób tez nie jest na tyle zdetrminowana bygrac na tyle powaznie by sie uczyc tych całych oznaczeń.
Więc dla kogo to robie?
Chyba tak naprawde dla dobrych graczy z którymi wygrywam w taki sposób by podnieśli swój poziom/nauczyli sie bronic badz uzywac tego tak by dostarczali mi jeszcze frajdy.
Nie oszukujmy sie nie jestem altruistą i robie to bym miał z KIM grac na dobrym poziomie bo jak narazie pozostaje garstka ludzi z którymi gra w ta gre sprawie mi jeszcze przyjemność .
Sam zmieniam nieco drobne rzeczy by było czytelniej(np. t,p+2 1 2)
Jeśli czegoś nie rozumiesz to daj znać. Wytłumacze.
Inna sprawa ze jak ktos chce to bedzie to dla niego duza skarbinca wiedzy, wiem to bo grajac z ludzmi wiem jaki prezentuja poziom, czesto sie zdarzało że odpuszczałem sobie gre bo nie mogłem natrafić na gracza choc na średnim poziomie, a mnie tłuczenie noobków i słabszych graczy nie cieszy. Wiem że wiele osób tez nie jest na tyle zdetrminowana bygrac na tyle powaznie by sie uczyc tych całych oznaczeń.
Więc dla kogo to robie?
Chyba tak naprawde dla dobrych graczy z którymi wygrywam w taki sposób by podnieśli swój poziom/nauczyli sie bronic badz uzywac tego tak by dostarczali mi jeszcze frajdy.
Nie oszukujmy sie nie jestem altruistą i robie to bym miał z KIM grac na dobrym poziomie bo jak narazie pozostaje garstka ludzi z którymi gra w ta gre sprawie mi jeszcze przyjemność .
Ostatnio zmieniony 16-01-2010, 14:03 przez Saj, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
Ale po co chcesz coś komuś tłumaczyć?Naucz się poprostu obowiązującej notacji i problem z głowy...tego naprawdę nie jest dużo,dasz radę
- !Dan!
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
- Lokalizacja: Kraków ^^
Re: Heihachi Mishima
Miałem to zostawić dla siebie... ale wspomogę tych, którzy nie wiedzą. ^^ Nie wiem czy ktokolwiek wie (ale na 100% ktoś raczej wie), że Henio miażdży Jacka kombinacją:
Na counter'a f,d,d/f+4, 4, 4, 1, f+1, b+2, 1. (z tego co pamiętam ~77dmg)
Osobiście stosuję głównie wgf, ff 1, ff1, ff 1, b+2, 1 (czyli po prostu Mc zestaw powiększony o jedną 1 xD zawsze to o 4 dmg więcej ^^)
Przed przerwą (czyli dawno) udawało mi sie wciskać wgf, ff 1, ff 1, ff 1, ff 1, ff 1 (i chyba, nie pamietam - ff 1 - sprawdźcie sami, czy nie dodałem o jedno za dużo), b+2.
I teraz !Dan!'s combo, moja duma xD Mówię od razu, że nie jestem pewien czy ja to wymyśliłem, bo może ktoś już to zrobił wcześniej - mi udało się to zrobić 2x w życiu. Na klawie. Na Jacku, ale działa na wszystkich - tyle, że bez końcowego 1.
Na counter'a ff 3 (albo 4 -grałem tak dawno w T3, że zapomniałem - ten stunujący w każdym bądź razie), f,d,d/f+4, 4, 4, 1, f+1, b+2, 1. (chyba coś ok. ~120 dmg) - Po stunie ma się masakrycznie mało czasu na wciśnięcie hella. Powinno "gładko ściąć" postać - jeszcze przed momentem gdy można się "wyrwać" (green) ze stuna. Popróbujcie i powiedzcie, czy Wam siadło
Na counter'a f,d,d/f+4, 4, 4, 1, f+1, b+2, 1. (z tego co pamiętam ~77dmg)
Osobiście stosuję głównie wgf, ff 1, ff1, ff 1, b+2, 1 (czyli po prostu Mc zestaw powiększony o jedną 1 xD zawsze to o 4 dmg więcej ^^)
Przed przerwą (czyli dawno) udawało mi sie wciskać wgf, ff 1, ff 1, ff 1, ff 1, ff 1 (i chyba, nie pamietam - ff 1 - sprawdźcie sami, czy nie dodałem o jedno za dużo), b+2.
I teraz !Dan!'s combo, moja duma xD Mówię od razu, że nie jestem pewien czy ja to wymyśliłem, bo może ktoś już to zrobił wcześniej - mi udało się to zrobić 2x w życiu. Na klawie. Na Jacku, ale działa na wszystkich - tyle, że bez końcowego 1.
Na counter'a ff 3 (albo 4 -grałem tak dawno w T3, że zapomniałem - ten stunujący w każdym bądź razie), f,d,d/f+4, 4, 4, 1, f+1, b+2, 1. (chyba coś ok. ~120 dmg) - Po stunie ma się masakrycznie mało czasu na wciśnięcie hella. Powinno "gładko ściąć" postać - jeszcze przed momentem gdy można się "wyrwać" (green) ze stuna. Popróbujcie i powiedzcie, czy Wam siadło