Odpowiedz do tematu
Heihachi Mishima
Autor Wiadomość
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 07-06-2011, 21:01   

Spoko ziom :)

Jeszcze co do juggli to dziad ma może wiele możliwości, ale tak na dobrą sprawę liczy się tylko:

Wybitka 1 CD+4,4,1 + setupy - najlepszy stosunek damagu do możliwości oki po samej akcji.

Taki stample pozostał użyteczny do samego Tekkena 5 DR (z małą różnicą w Tagu gdzie robiło się EWGF CD+4,4,1 d+1)

Jak chcemy być "stajlisz" to sadzimy coś bardziej hardcorowego.
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-06-2011, 01:39   

Każdy gra jak chce i jak mu wygodnie ^ ^
_________________

 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 08-06-2011, 10:19   

!Dan! napisał/a:
Każdy gra jak chce i jak mu wygodnie ^ ^


Wiadoma sprawa, nadmienię tylko, że napisałem o tej akcji z racji tego, że przez te wszystkie lata ludzie ogrywali tę postać na różne sposoby i przez ten cały czas nikt nie wymyślił lepszej uniwersalnej alternatywy, która sprawdzała by się zawsze. Co do reszty to takie fundamentalne rzeczy jak odpowiednie karanie itp. wyznacza często to czy wygramy/jesteśmy lepsi czy nie. Tutaj w grę wchodzi czysta matematyka bo przykładowo możemy zawsze karać 1,1,2 ale to nie da nam często najlepszego damagu z danej sytuacji gdzie moglibyśmy wybić i przy dobrym oki zabić jedną lub dwoma akcjami. Do tego możliwości oki po odpowiednim jugglu są o wiele większe gdy przeciwnik leży nam pod nogami niż gdzieś tam hen, daleko. Dlatego sądzę, że jeśli jest taka możliwość i jesteśmy w stanie to wyegzekwować to zawsze powinno się wyciągać maksymalny damage. Jedynym wyjątkiem jest tutaj sytuacja gdzie kosztem mniejszych obrażeń szykujemy jakiś setup, którym mamy szansę pociągnąć więcej niż standardową mocniejszą akcją.

Nie piszę, że tak trzeba grać jak i nie zmuszam nikogo do takiego podejścia, lecz pokazuję dlatego takie coś daje o wiele lepsze profity.
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-06-2011, 12:09   

Stary, ja to wszystko rozumiem, bo są to oczywiste sprawy. Lecz nie gram, aby "być lepszym", tylko żeby pograć, porobić jakieś ładne - niekoniecznie 200 dimejdżowe - juggle, bo to mi sprawia przyjemność.
_________________

 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-06-2011, 15:39   

Ale rzut od tyłu po stepie z boku nie jest jugglem, a już napewno nie ładnym :)
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 08-06-2011, 16:13   

Fajnie, że rozumiesz cieszy mnie to niezmiernie :) , ale napisałeś:

!Dan! napisał/a:
Najlpiej po SS zrobić backthrow'a, nie widzę potrzeby się spinać aby zrobić coś co wchodzi normalnie ;]


z czym się nie do końca zgadzam, bo piszesz tutaj o wg ciebie najlepszej rzeczy jaką można w danej sytuacji zrobić, a później mieszasz to z tym, że i tak każdy gra jak chce...

Każdy gra po to, aby czerpać z tego przyjemność bo po co marnowałby na to swój czas :D Ja uważam, że jak można coś zrobić lepiej to czemu nie próbować ?
Ostatnio zmieniony przez K' 09-06-2011, 13:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-06-2011, 16:19   

bartaaz napisał/a:
Ale rzut od tyłu po stepie z boku nie jest jugglem, a już napewno nie ładnym :)

Nie zapominaj o tym, że po rzucie często są gwaranty lub trapy.
_________________

 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-06-2011, 16:28   

dobra. Przejdę do sedna. Karanie rzutami od boku nie jest pro i więcej się nie odzywam :)
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 08-06-2011, 16:38   

Generalnie K' wyczerpał temat - w tk3 nie opłaca się rzucać z boku, gdyż każda postać bez wyjątku posiada lepszą alternatywę.

Gwaranty i trapy po rzucie to są w Tagu rozbudowane (choć też nie są priorytetem po SS), w TK3 na siłę zawsze możesz coś znaleźć, ale nie ma tego zbyt wiele i zadziała tylko na początkujących - wniosek i lekcja dla innych: nie rzucamy z boku jak chcemy wycisnąć więcej.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-06-2011, 17:18   

A jeżeli chcemy grać, tak jak nam się podoba, nie musimy tego robić. Chyba że takie ciśnięcie na chama nas bawi ^^

Dobranoc dzieci! Oglądajcie Nas za tydzień!
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jinpachi Mishima
Nintendo 64, Konsola Wszechczasów Czy Nic Nie Warta Historia
Rage Reaction Relationships for Tekken Tag Tournament 2 By A
Nieoficjalne Mistrzostwa Polski w Mortal Kombat II
Ciągły napis 'This ROM is not available on your computer!'
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group