Jasna sprawa . Możliwości łączenia jest multum, ale sam wiesz jak to w walce wygląda. Mówię schemat, bo możliwości o których mówisz często są ograniczane. Nie będę się zbytnio rozpisywał, ale odnieś sobie kilka z tych akcji np do niny i jej d/t 4,3, które wchodzi praktycznie wszędzie, a to tylko pierwszy lepszy przykład bo sporo postaci z łatwością wbija się w nasze dziury. Ogrem możemy właściwie stać w miejscu i grać na ws 3,3,3 itp. Wiadomo, kombinować trzeba, ale nie zmienia to faktu, że nawet taki Hwo w pewnym momencie dochodzi do wniosku, że te wszystkie mixupy się kurczą, choć dobrze wiemy, że to i tak sporo w porównaniu do reszty.
Styknie. Jak coś to mogę 'pogadać' na servie .
Hwoarang
Moderator: ModTeam
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Hwoarang
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Granie Hwoarangiem w T3 to masochizm A w tej walce co zapodał Lukas nie widzę nic pięknego. Właściwie to Lucek ciągle walki Sky Rocketa albo Backlasha i nic dziwnego bo to jedyne sensowne ciosy Koreańczyka w T3.
- Lukas
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
- Lokalizacja: z dużego pokoju
Re: Hwoarang
Porąbały mi się walki -.-
Tutaj hwo ma bardziej rozbudowany system gry:
:p
Tutaj hwo ma bardziej rozbudowany system gry:
:p
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Warto stosować też iws4,4 z podjazdu Input jak iws-a tylko okno większe,kosi w jugglach...albo nie warto
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Hwoarang
O Bobie wiem niewiele ale polecam obczajenie gry Ultrasem tą postacią.
Co moge polecić:
p,d,d/p ws44, d+4 ws44. d/p+1 dowolny rzut
po torpedzie zawsze robię unbloka bo daje pewny duży damage, gdy przeciwnik próbuje coś zrobić ma na ch i kroi jeszcze bardziej, jak po trafieniu nieblokowcem robi rola - ff d/t4 i dalszcze okimaze. Ogólnie mamy dobrą sytuację do dlaszego męczenia co jest żadkością dla Boba.
po rzutach lewym i prawym ciężko jest coś wymyśleć ale JA polecam G/P# i patrz co robi przeciwnik, przewarznie siedzi ws44! Mało tego jak koleś będzie próbował cię karać moze oberwać tym w plecy a wtedy np. d+4 4 i jesteśmy w domku:P
Jak robi d+1_2 na ziemi to polecam standardowo d/t +4 i dlasze meczenie.
Co moge polecić:
p,d,d/p ws44, d+4 ws44. d/p+1 dowolny rzut
po torpedzie zawsze robię unbloka bo daje pewny duży damage, gdy przeciwnik próbuje coś zrobić ma na ch i kroi jeszcze bardziej, jak po trafieniu nieblokowcem robi rola - ff d/t4 i dalszcze okimaze. Ogólnie mamy dobrą sytuację do dlaszego męczenia co jest żadkością dla Boba.
po rzutach lewym i prawym ciężko jest coś wymyśleć ale JA polecam G/P# i patrz co robi przeciwnik, przewarznie siedzi ws44! Mało tego jak koleś będzie próbował cię karać moze oberwać tym w plecy a wtedy np. d+4 4 i jesteśmy w domku:P
Jak robi d+1_2 na ziemi to polecam standardowo d/t +4 i dlasze meczenie.
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Od premiery T6 Hwoaranga już się nie nazywa Bobem, za sprawą pana poniżejO Bobie wiem niewiele
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Hwoarang
Dla mnie Bob to zawsze bedzie Hwo, tak się już przyjeło w żargonie graczy, a że jest też Spaślak to nie ważne. Czemu? bo Hwo to Bob a Bob to Słonina/Spaślak/Grubas/Baleron:P
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Od piątej części Hwo ma ksywkę Pał Łał (chodzi o indiańskiego smyka).