Niom zwlaszcza ze to nie tylko w tym temacie, nie lepiej poprostu dac linka do tego FAQ?Hum no fajnie, ale fajniej byłoby jakbyś sam coś od siebie napisał a nie kopiował ;].
Hwoarang
Moderator: ModTeam
- Wawrzyn
- Grand Master
- Posty: 530
- Rejestracja: 24-02-2006, 08:34
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Hwoarang
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Oj tam czepiacie sie...
Wazne ze ktos cos tu w ogole wrzuca bo w tresci merytorycznej dzial TK3 Postacie to w wiekszosci bieda. Jak dana osoba np. przeglada tylko temat swojej ulubionej postaci to zawsze znajdzie w nim troche stuffu i to sie liczy
Wazne ze ktos cos tu w ogole wrzuca bo w tresci merytorycznej dzial TK3 Postacie to w wiekszosci bieda. Jak dana osoba np. przeglada tylko temat swojej ulubionej postaci to zawsze znajdzie w nim troche stuffu i to sie liczy
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Tez przepisalam pare juggli do Jina z PSX FanaYamada pisze:Hum no fajnie, ale fajniej byłoby jakbyś sam coś od siebie napisał a nie kopiował ;] .
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Tak, ale to były juggle tylko do Jina a nie do połowy postaci xD
To jak z tym loww parry?
To jak z tym loww parry?
- Oen
- Friend
- Posty: 328
- Rejestracja: 26-02-2006, 12:41
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Hwoarang
Cytujac Twego niedawno napisanego posta z innego tematuYamada pisze:Co siedzi po low parry u Hwoaranga? Bo sobie nim pogrywam (zamiezam operować trójcą - hwo, Xiao i Law - goscinnie Yoshi i Nina;] )
Moglbys sie zdecydowac wresciePozdro to all xiajka players
Kij w ryj to all other chars. players :p
- -=MASTA=-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 03-09-2006, 22:24
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Hwoarang
Bobem nie za bardzo gram, ale kto wie, może kiedyś sie skusze, bo to ambitna postać:) Ni e dałem linka do tego FAQ, bo go nigdzie nie widzialem na necie. Niemal cudem wyszperałem go w stercie moich płyt. Uznałem po prostu, że tak będzie lepiej i dlatego napisałem [skopiowałem z pliku] posty z jugglami do każdej postaci z osobna. Moje autorskie juggle są napisane do Heihachiego, bo głownie nim gram. Jakiś taki niemrawy wydawał mi się ten dział i dlatego postanowiłem zasilić go porcją nowych, przydatnych, czasami efektownych a czasami trudnych juggli. Pomyślałem, że sie przyda . Combosy które ja wycisnąłem będe systematycznie zamieszczał na forum w temacie danej postaci.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Pozdro to all players who play the same characters as i.Oen pisze:Cytujac Twego niedawno napisanego posta z innego tematuYamada pisze:Co siedzi po low parry u Hwoaranga? Bo sobie nim pogrywam (zamiezam operować trójcą - hwo, Xiao i Law - goscinnie Yoshi i Nina;] )
Moglbys sie zdecydowac wresciePozdro to all xiajka players
Kij w ryj to all other chars. players :p
Kij w ryj to all other chars players :p
Pasuje?
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Hwoarang
I tak Eddy i capoeira rlz bo niestety karate jest wybitnie chu.... nom kiepskie w tekkenie xDYamada pisze:Pozdro to all players who play the same characters as i.Oen pisze:Cytujac Twego niedawno napisanego posta z innego tematuYamada pisze:Co siedzi po low parry u Hwoaranga? Bo sobie nim pogrywam (zamiezam operować trójcą - hwo, Xiao i Law - goscinnie Yoshi i Nina;] )
Moglbys sie zdecydowac wresciePozdro to all xiajka players
Kij w ryj to all other chars. players :p
Kij w ryj to all other chars players :p
Pasuje?
(o co zaklad ze mnie ktos zlinczuje xD)
EDIT: Dumian bo tak jak SubZero napisał mi głównie chodzi o Jina z T4 O niebo lepiej karate zostało pokazane w DoA (Hitomi i jej "mawaha"^^)
Ostatnio zmieniony 10-09-2006, 11:11 przez Ana, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Hwoarang
W Tekkenie 3 nie ma fightera walczącego typowo karate. Są inne style np. Taekwondo Hwoaranga jest bardzo dobrze odzwierciedlone.
Ale starczy już moze tego offtopa w tematach postaci co?
Ale starczy już moze tego offtopa w tematach postaci co?
Ostatnio zmieniony 01-01-1970, 01:00 przez Dumian, łącznie zmieniany 1 raz.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Hwoarang
To ja się tylko jeszcze wbiję z OT (gomen) ^_^'
W T3 nie, ale od T4 jest postać używająca typowego karate, jak ktoś się jeszcze nie domyślił, to podpowiem, że jest to... Jin
W T3 nie, ale od T4 jest postać używająca typowego karate, jak ktoś się jeszcze nie domyślił, to podpowiem, że jest to... Jin
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 18-09-2006, 16:35
- Lokalizacja: parszowice
Juggle
Ej to miało być forum o BOB'ie. Nie śmietnikujciue tutaj.
Nikt nie podał juggli od tyłu??
to ja dam kilka:
BS,u+4,f+4,1,2,3
BS,u+4,f+4,2,d+4,4
BS,u+4,f,3,d+4,4
f,N,f/d+4,3+4,f,f+4,b+3,d/b+3
f,N,f/d+4,3+4,f,f+4,b+3,d+3,3
wiecej mi sie nieche pisac.
Nikt nie podał juggli od tyłu??
to ja dam kilka:
BS,u+4,f+4,1,2,3
BS,u+4,f+4,2,d+4,4
BS,u+4,f,3,d+4,4
f,N,f/d+4,3+4,f,f+4,b+3,d/b+3
f,N,f/d+4,3+4,f,f+4,b+3,d+3,3
wiecej mi sie nieche pisac.
-
- Friend
- Posty: 368
- Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Hwoarang
Hwoarang NooB FaQ
Tym razem poradnik do Boba, jest to jedna ze słabszych postaci w T3. W przeciwieństwie do Edka postać ta prawie nie posiada
technik na low, ktore moim zdaniem są bardzo ważne w grze online. Hwo ma za to całkiem mocne juggle i kilka pozycji dzięki
czemu można nim bardzo fajnie pograć. Dodatkowo jego ciosy mają bardzo dobry zasięg.
Przydatne ciosy Hwo z pozycji LFF (czyli standardowej - lewa noga z przodu):
d/p+2 - jest to znakomity cios Hwo . Na Ch wybija pozawalając na juggle a na normal hicie mamy extra
gwarancik w postaci p,p+4 - na tym akcja sie nie kończy ponieważ przeciwnik jest tyłem do nas!
p,p+3 - jest to cios o szerokim zastosowaniu.Po pierwsze łapie turlających sie do tyłu i techrollujących w prawo. Po drugie
zarówno na trafieniu jak i na bloku zostawia przeciwnika w FC. Często słabsi Gracze ktorzy po ciosie zostają w fc mashują,
odpalając jakieś szybkie ciosy. W takim wypadku można spróbować rff p+4,4+ juggle.
WS+4,4 - standardowa seria, powinna być używana jak najczęściej. Zostajemy po niej w RFF. Jest to najlepsza kara po
zablokowanych lowach.
d/t+4 - z powodu braku sensownych ciosów na low musze polecić to niezbyt wybitne zagranie o słabym zasięgu . Aczkolwiek na
ch stawia przeciwnika bokiem co czasem wywołuje u niego panike, możesz to wykorzystać .
3~4 -2 kopniaki na mid, przydatne zarówno z półdystansu jak i w jugglach.
p+3~3 - zagranie nie za szybkie ale warto od czasu do czasu odpalić z uwagi na nieprzeciętny zasięg. Najczęściej używam go po
ss w prawo.
1,2 - tutaj nie ma co sie rozpisywać, mozna jeszcze do tej serii dodać 3 co wg mnie sie nie opłaca. Po trafionym 1,2 mamy niezłą
przewage ktora umożliwia dalsze ataki
p+2 - piącha na mid po ktorej mozemy stanąc w LFF lub RFF. Rzecz ktorej trzeba używać, nie można walic samymi kopniakami,
zwłaszcza na postacie posiadające reversy. Przydatny cios w customach.
p,d,d/p+4 - najmocniejsza wybitka po ktorej siedzą mocne komplety. Zagranie to lubi przechodzic pod rożnymi ciosami. Wadą jest
długi czas wykonania, kary na bloku i fakt ze mozna bardzo łatwo ominąć ten cios.
Kilka juggli ktore polecam :
Dla początkujących:
p,d,d/p+4,d/t+3+4
Dla średnio zaawansowanych:
p,d,d/p+4,3~4,d+4,4
Dla zaawansowanych:
p,d,d/p+4,3+4,rff 3~4
p,d,d/p+4,g/p+4,3~4
p,d,
d/p+4,g/p+4,p,p,1,2,4
t+4 - silny pojedynczy cios zostawiający w RFF. Przydatny jako gwarant na średnich opoźnieniach. Na CH stawia przeciwnika
bokiem.
4 - szybko kopniak na high. Na CH ma te same właściwości co d/p+2, czyli gwarantowane p,p+4 + akcje w plecy.
RFF - prawa noga z przodu. Można do niej przejść poprzez 3+4. Ciekawym i przydatnym patentem jest to ze doskoki i odskoki
(p~p_t~t) maja w tej pozycji wiekszy zasięg.
3~4 - wolny ale mocny cios. Na cleanie zabiera aż 54 dmg. Dodatkowo przeciwnik ktory przyjmie ten cios nie moze techrollować.
t+4 - świetny kopniak na mid z automatycznym ss w prawo - bardzo dobrze omija rozne zagrania.
p+4~4 - juggle starter z dobrym zasięgiem po ktorym siedzą mocne akcje. Ja najbardziej polecam:
Dla początkujących:
2,p+3,t+3
Dla zaawansowanych:
p+3,1,3~4
t+3 - dokładnie to samo co t+4 z LFF.
4,p - cios z przejściem co RFF. Dobry w jugglach i customach. Na CH mozna posadzić coś wiecej, np. RFF 3.
FLAMINGO:
W LFS i RFS Hwo posiada potężny sidestep. Koniecznie trzeba z tego korzystać. Kolejną ważną sprawą są punche -
LFS 1 i RFS 2, dają one przewage na bloku dzięki czemu mozna atakować dalej. Poza tym w LFS nalezy wymieniać p+3_3_d+3
a w RFS p+4,4,d+4. Warte uwagi jest zwłaszcza RFS 4, ktore to na CH daje stuna i na gwarancie sadzimy RFF 3~4 (63dmg).
END
Tym razem poradnik do Boba, jest to jedna ze słabszych postaci w T3. W przeciwieństwie do Edka postać ta prawie nie posiada
technik na low, ktore moim zdaniem są bardzo ważne w grze online. Hwo ma za to całkiem mocne juggle i kilka pozycji dzięki
czemu można nim bardzo fajnie pograć. Dodatkowo jego ciosy mają bardzo dobry zasięg.
Przydatne ciosy Hwo z pozycji LFF (czyli standardowej - lewa noga z przodu):
d/p+2 - jest to znakomity cios Hwo . Na Ch wybija pozawalając na juggle a na normal hicie mamy extra
gwarancik w postaci p,p+4 - na tym akcja sie nie kończy ponieważ przeciwnik jest tyłem do nas!
p,p+3 - jest to cios o szerokim zastosowaniu.Po pierwsze łapie turlających sie do tyłu i techrollujących w prawo. Po drugie
zarówno na trafieniu jak i na bloku zostawia przeciwnika w FC. Często słabsi Gracze ktorzy po ciosie zostają w fc mashują,
odpalając jakieś szybkie ciosy. W takim wypadku można spróbować rff p+4,4+ juggle.
WS+4,4 - standardowa seria, powinna być używana jak najczęściej. Zostajemy po niej w RFF. Jest to najlepsza kara po
zablokowanych lowach.
d/t+4 - z powodu braku sensownych ciosów na low musze polecić to niezbyt wybitne zagranie o słabym zasięgu . Aczkolwiek na
ch stawia przeciwnika bokiem co czasem wywołuje u niego panike, możesz to wykorzystać .
3~4 -2 kopniaki na mid, przydatne zarówno z półdystansu jak i w jugglach.
p+3~3 - zagranie nie za szybkie ale warto od czasu do czasu odpalić z uwagi na nieprzeciętny zasięg. Najczęściej używam go po
ss w prawo.
1,2 - tutaj nie ma co sie rozpisywać, mozna jeszcze do tej serii dodać 3 co wg mnie sie nie opłaca. Po trafionym 1,2 mamy niezłą
przewage ktora umożliwia dalsze ataki
p+2 - piącha na mid po ktorej mozemy stanąc w LFF lub RFF. Rzecz ktorej trzeba używać, nie można walic samymi kopniakami,
zwłaszcza na postacie posiadające reversy. Przydatny cios w customach.
p,d,d/p+4 - najmocniejsza wybitka po ktorej siedzą mocne komplety. Zagranie to lubi przechodzic pod rożnymi ciosami. Wadą jest
długi czas wykonania, kary na bloku i fakt ze mozna bardzo łatwo ominąć ten cios.
Kilka juggli ktore polecam :
Dla początkujących:
p,d,d/p+4,d/t+3+4
Dla średnio zaawansowanych:
p,d,d/p+4,3~4,d+4,4
Dla zaawansowanych:
p,d,d/p+4,3+4,rff 3~4
p,d,d/p+4,g/p+4,3~4
p,d,
d/p+4,g/p+4,p,p,1,2,4
t+4 - silny pojedynczy cios zostawiający w RFF. Przydatny jako gwarant na średnich opoźnieniach. Na CH stawia przeciwnika
bokiem.
4 - szybko kopniak na high. Na CH ma te same właściwości co d/p+2, czyli gwarantowane p,p+4 + akcje w plecy.
RFF - prawa noga z przodu. Można do niej przejść poprzez 3+4. Ciekawym i przydatnym patentem jest to ze doskoki i odskoki
(p~p_t~t) maja w tej pozycji wiekszy zasięg.
3~4 - wolny ale mocny cios. Na cleanie zabiera aż 54 dmg. Dodatkowo przeciwnik ktory przyjmie ten cios nie moze techrollować.
t+4 - świetny kopniak na mid z automatycznym ss w prawo - bardzo dobrze omija rozne zagrania.
p+4~4 - juggle starter z dobrym zasięgiem po ktorym siedzą mocne akcje. Ja najbardziej polecam:
Dla początkujących:
2,p+3,t+3
Dla zaawansowanych:
p+3,1,3~4
t+3 - dokładnie to samo co t+4 z LFF.
4,p - cios z przejściem co RFF. Dobry w jugglach i customach. Na CH mozna posadzić coś wiecej, np. RFF 3.
FLAMINGO:
W LFS i RFS Hwo posiada potężny sidestep. Koniecznie trzeba z tego korzystać. Kolejną ważną sprawą są punche -
LFS 1 i RFS 2, dają one przewage na bloku dzięki czemu mozna atakować dalej. Poza tym w LFS nalezy wymieniać p+3_3_d+3
a w RFS p+4,4,d+4. Warte uwagi jest zwłaszcza RFS 4, ktore to na CH daje stuna i na gwarancie sadzimy RFF 3~4 (63dmg).
END
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Hwoarang
warto tu jeszcze dodac :
z bliska 11,3,4 z tym ze o ile online ta seria sprawia sie calkiem dobrze dzieki lagom tak normalnie polecam darowac sobie 4 - dobre pod koniec rundy
p+3 SS(r) - obowiazkowe zagranie kazdego grajacego bobem - uzywajac tego z bliska lub w momencie napierania przeciwnika znajdziemy sie momentalnie za jego plecami a dalej - bez problemu wchodzi 33,d+3 , przeciwnik najczesciej maszuje cokolwiek no i w tym momencie reszta zalezy od waszej inwencji
z bliska 11,3,4 z tym ze o ile online ta seria sprawia sie calkiem dobrze dzieki lagom tak normalnie polecam darowac sobie 4 - dobre pod koniec rundy
p+3 SS(r) - obowiazkowe zagranie kazdego grajacego bobem - uzywajac tego z bliska lub w momencie napierania przeciwnika znajdziemy sie momentalnie za jego plecami a dalej - bez problemu wchodzi 33,d+3 , przeciwnik najczesciej maszuje cokolwiek no i w tym momencie reszta zalezy od waszej inwencji
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
- Lukas
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
- Lokalizacja: z dużego pokoju
Re: Hwoarang
Jakiś czas temu już przeczytałem ten poradnik i bardzo dużo z niego wyciągnąłem.
Dobra robota Ren
Dobra robota Ren