Odpowiedz do tematu
Hwoarang
Autor Wiadomość
KoGi 
Beginner



Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: jesteś?
Wysłany: 12-01-2009, 19:54   

wielkie Dzięki już opracowałem swoją technikę i mam tu takie troszke noobskie pytanie czy można dostac bana to po pierwsze a po 2 Jeśli tak to czy za atakowanie 3 ciosami na przemian można dostać bana :P ?bo to jest akurat moja technika bobkiem ale cały czas prubuję ja ulepszyć a i mam jeszcze pytanie Mógłby mi ktoś podać taki cios dla bobka w którym on podnosi noge w góre i takie niebieskie sie robi To tak jakby cios specjalny
_________________
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 12-01-2009, 20:01   

d/b 3+4 o ile dobrze pamiętam.... i nie można dostać bana... ale nie ograniczaj się do tylko 3 ciosów....
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-01-2009, 20:06   

Każdy gra i korzysta z tylu ciosów ilu uważa, nie ma za to żadnych banów, jedynie ludziom może się odechcieć z tobą grać jak będziesz przesadzał. A taki cios z takim niebieskim czymś jest w command liscie w grze albo w spisie ciosów z pierwszego posta w tym temacie pod nazwą Dynamite Heel. Sprawdź sobie, przyda się na przyszłość.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
KoGi 
Beginner



Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: jesteś?
Wysłany: 12-01-2009, 20:34   

Dzięki o to mi chodziło a jeśli chodzi o ciosy to jak nauczę sie lepiej grać to napewno bede używał ich więcej.
_________________
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
 
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 14-01-2009, 17:34   

Żeby ostro pocisnąć Hwo, to raczej się opłaca nim znać wszystkie ciosy, przejścia i inne niuanse i dużo customów z naciskiem na wymianki mid/low, high/mid. Przykładowo po 3,3,3,4, kiedy Hwo stoi na jednej nodze jest moment w którym jest trochę ciekawych możliwości typu ciosy wyprowadzane tylko z tej pozycji, albo przejścia do innych pozycji, ale za to pierwszy 3 jest na high i co gorsza ostatni 4 jest na high (wogóle ten 4 sam w sobie wydaje się totalnie do bani) - dzięki czemu sytuacja robi się tak samo ryzykowna dla przeciwnika, jak i dla nas xd
Momentami opłaca się zrobić tą postacią coś totalnie beznadziejnego, żeby doprowadzić do "dogodnej" dla siebie sytuacji, w której można wykonać coś bolesnego dla przeciwnika.
Według mnie podział na postacie dla graczy początkujących i zaawansowanych jest bez sensu, ponieważ uważam, że jak ktoś pogra słabszym zawodnikiem, to przez to, że miał trudniej na początku może mu być o tyle łatwiej w przyszłości, jeżeli przerzuci się na jakiegoś łatwiejszego w obsłudze.
Hwo na początku wydaje się bardzo łatwy w obsłudze, ale po jakimś czasie, w miarę jak nasz skill się powiększa, to okazuje się jedną z bardziej skomplikowanych postaci, a jeszcze do tego jedną ze słabszych (o ile nie najsłabszą xD)

KoGi napisał/a:
Dzięki o to mi chodziło a jeśli chodzi o ciosy to jak nauczę sie lepiej grać to napewno bede używał ich więcej.

Jeżeli zostaniesz przy Hwo, to pradopodobnie będziesz do tego zmuszony - także się nie przejmuj xd
To jedna z tych postaci, przy której im bardziej różnorodnie się gra, tym skuteczniej - zaznaczam, że ta skuteczność, to tylko moje zdanie, przy którym jednak zamierzam się upierać xD
Konkretnych taktyk ci nie napiszę, bo szczerze mówiąc zawsze tą postacią lepię różne akcje na bierząco w zależności od przeciwnika i jego postaci - polecam jednak mieć otwarty umysł i dużo się zastanawiać nad kolenym posunięciem. Przy tej postaci dobrze jest przemyśleć jakąś akcję z góry, zanim wogóle się zacznie tą akcję wykonywać.
Przykładowo takim Jinem można zrobić EWGF na blok bez zastanawiania się nad dalszymi posynięciami - jak przeciwnik przechwyci, to najwyżej na refleks się zrobi chickena i kij xD
Jin i jego przykładowa akcja: f,d,d/f,B+2 dla początkującego możę się to wydawać dobry powód, aby uznać tą postać za nieskuteczną, przez sporą trudność w wykonywaniu najskuteczniejszych ciosów. Okazuje się jednak (w miarę zdobywania skilla i wiedzy xD), że Jin jest BARDZO skuteczny i o wiele silniejszy od Hwo.
Jinem można na refleks, hwo raczej trzeba planować.
Masz na koniec linka do walki: https://www.youtube.com/w...re=channel_page
Gracz grający Hwo stara się grać różnorodnie i ogólnie TWORZY, natomiast gracz grający Jinem schemaci i usiłuje wygrać za wszelką cenę, nie bacząc na ogólne "piękno" gry.
Wprawdzie zboku ta walka wygląda bardzo ładnie i wydawać się może, zę takim Hwo bardzo łatwo pocisnąć Jina, jednak trzeba do tego wszystkiego dodać, że gracz grający Hwo bardzo przewyższa swojego przeciwnika zarówno wiedzą, jak i ograniem i tu jest pies pogrzebany.
Dużo łatwiej pojechać kogoś lepszego high-tierem, niż low-tierem zwłaszcza, jeżeli ten lepszy gra low-tierem.
Sorry, jeśli stwierdziłem coś oczywistego -.-
Mam nadzieję, że coś pomogłem :p
I nie zniechęciłem do Hwo, którym wsumie bardzo dużo gram :p

edit: zawodnik grający Jinem w walce, do której wkleiłem link nie baczy na piękno gry, ale za to wykonuje piękne/trudne juggle - myślę, że warto to zaznaczyć (po to, żeby nie było, że szukam za wszelką cenę okazji do sprzeczek).
 
 
 
KoGi 
Beginner



Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: jesteś?
Wysłany: 14-01-2009, 19:39   

Dzięki za pomoc Sprubuje troszke pograć Jinem a jeśli chodzi o Hwo to i tak będe nim gram nawet jak bym nie umiał całe życie no bo on ma to coś w sobie że mi sie strasznie podoba i jeśli chodzi o combo to już jakies tworze :D .
_________________
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
 
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 14-01-2009, 20:24   

To jak chcesz ultra skuteczność/prostotę, to bierz zwykłego ogra - najbardziej przegięta postać.
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 14-01-2009, 21:11   

Graj Panda. Jest lepsza nawet od Kumy ;]
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 14-01-2009, 23:44   

Generalnie to Lukas całkiem udanie opisał jaka postacią jest Hwo. Najgorsze co możesz nim zrobić to grać schematycznie. O ile innym postaciom to nawet specjalnie nie przeszkadza tak u Hwoaranga jest to przysłowiowy gwóźdź do trumny bo niestety, ale znaczna część przydatnych followupów w różnych sytuacjach idzie u niego na high (piąstki z flamingo, 4, flamingo t+3_4, RFF p+3 i wiele innych) więc trzeba je solidnie mieszać z innymi ciosami, aby po prostu przeciwnik się nam chamsko pod nimi nie schylał.
_________________
 
 
 
KoGi 
Beginner



Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: jesteś?
Wysłany: 15-01-2009, 13:37   

eh panda odpada ogr tez zostane przy Hwo
_________________
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 15-01-2009, 16:28   

Lukas ta walka co podałeś jest średnia do wzorowania się przez początkujących. Tutaj się panowie umówili, że nakręcą coś i puszczą na sieć, a jak grałem z Luckiem w hwo turze to grał już zupełnie inaczej.

Ok macie dziś darmową lekcję ;]

Podstawa to zejścia za plecy czyli p+3 ssr. Bez tego się nie gra hwo. Reszta to już pałkowanie midami - 3,3,d+3, 4 opóźniamy lub nie; 1,2 do bólu; p+4~4 (na wstających opóźnione 4 prawie zawsze zbiera na ch i odpalamy unblock lub 3+4 3~4. Do gaszenia agresorów odpalamy ws4,4 nawet kilka razy pod rząd. P+4,2, p+3,1 - tego nikt praktycznie nie przerywa a można wymieniać z podcinką. Przykładowy chain: p+3,3, d+3,4,2, p+3,1, 1,2, d/p1, d/p+4, d+4, ws+4,4, p+3,1, d/p3,4 ... - częśc z tego może i idzie na high ale i tak większość osób to łyka. W trakcie przechodzenia za plecy, jeśli przeciwnik już wie jak sobie z tym radzić warto robić po każdym zejściu 1 i próbować schodzić dalej, przy dobrym timingu można nawet zrobić jugglującego pp4 z boku. Na wstających leżących głową do nas p+4~4. Na początek powinno styknąć.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
KoGi 
Beginner



Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: jesteś?
Wysłany: 15-01-2009, 17:17   

w0w Dzięki potrenuje to ^^ tylko wpierw musze se przetlumaczyc jakie klawisze mam wciskac hihihi ale to juz nie ma problem.
_________________
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
 
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 15-01-2009, 17:37   

KRELIAN napisał/a:
Lukas ta walka co podałeś jest średnia do wzorowania się przez początkujących. Tutaj się panowie umówili, że nakręcą coś i puszczą na sieć, a jak grałem z Luckiem w hwo turze to grał już zupełnie inaczej.


Ech grał inaczej, tzn walił schemat na kilka customów i kilka przejść, czy jednak tworzył na bieżąco?
Poza tym z tej walki można przecież wiele wywnioskować - chociaż by to 4 w ch z prawego flaminga i coś tam jeszcze widziałem xD
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 15-01-2009, 17:52   

"Schemat na kilka customów i kilka przejść" to właśnie u każdego w miarę kumatego Hwo "tworzenie na bieżąco" ;) . Problem w tym, że nawet ta postać nie ma nieskończonych możliwości manewru. Z lepszym bądź równym przeciwnikiem i tak zaczynasz się ograniczać jeśli chcesz myśleć o wygranej, co nie zmienia faktu, że to i tak jedna z najciekawszych postaci w tej grze. A to co podałem wyżej tak szczerze średnio się sprawdza na dłuższą metę na większym levelu, no ale miał być hint dla początkujących więc jest :) .
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 15-01-2009, 21:04   

Moim zdaniem żaden schemat przy hwo nie ma za bardzo sensu, lepiej poznać WSZYSTKIE możliwości z danej pozycji, niż wiecznie klepać tylko dwie. Może się wydawać, że ci lepsi jadą jeden schemat w kółko, ponieważ oni po prostu stojąc w jakieś pozycji analizują zachowanie przeciwnika i na nie reagują jedną z możliwych kontynuacji.
Pisząc o planowaniu akcji z góry miałem na myśli, że przykładowo : zacznę f+3,będąc w lewym flamingu podejdę sobie wygodnie 3,3,4(stoję teraz w prawym flamingu) i patrzę - analizuję, jak przeciwnik stoi/schyla się i zostaje schylony, to można na blok spróbować 4, może siądzie w counter i wtedy siedzi b/d+3+4 (unblock na gwarancie), jak przeciwnik kombinuje z SS, to można b+4, można przytzymać F, wtedy się wróci do lewej pozycji walki, co daje multum róznych kontynuacji, jak przeciwnik usiłuje przerywać , to przy następnej takiej akcji można f+3, 3,3,4~4 - to ostatnie 4 bardzo często crushuje przeciwnika, który się schyla i usiłuje karać czymś z WS, jak przeciwnik nas obejdzie, to można próbować zamiast b+4 poprostu wciskając 3, wtedy hwo przejdzie do drugiego flaminga (lewego) i można PRÓBOWAĆ kontynuować ucieczkę klepiąc "stojąc tyłem do przeciwnika" 3,3,4,3, jak przeciwnik coś za bardzo wyczuwa tą akcję, to można płynnie przejśc 3,3,4 po 2 do prawej pozycji walki, wreszcie można kombinować d+3 co daje SS+low po którym siedzi na gwarancie ws+4,4, a żeby to przeprowadzić bez ss to można poprostu klepnąć b/d+3, zamiast d+3. Jak jesteśmy pewni, że po 3,3,4 następna rzecz siądzie na bank na blok, to można (ciągle z prawego flaminga) próbować 1 - jest to mid, który jest względnie bezpieczny, ale po którym lepiej turtlować xD - ewentualnie czymś szybkim kontynuować.
Jak przeciwnik leży na ziemi , a jesteśmy w prawym flamingu, to d+4 jest niezłe, ewentualnie na wstającego d/b+3.
O możliwościach z każej pozycji można się gruuuuubo rozpisywać i o to mi chodziło z tym brakiem schematów, nie opłaca się ustalać z góry, ze jakąś akcję zakończy się w konkretny sposób, bo kontynuacje każdej akcji zależą od przeciwnika.
Są 2 pozycje flaminga(można je "przełączać z prawego flaminga na lewy 3 i z lewego flamingana prawy 4), 2 pozycje walki, (między nimi można kombinować z przeskokiem 3+4), do tego można kombinować z przechodzeniem z flamingów do obu pozycji walki, różne ciosy ustawiają nas w róznej sytuacji, 1+2 obraca nas tyłem do przeciwnika, dzięki czemu jest jeszcze więcej motania.
Co nie siedze practise nad hwo, to ZAWSZE coś nowego wymyślam.
Tą postać NAJTRUDNIEJ rozpisać, ponieważ jest tego najwiecej, do tego dochodzą osobiste preferencje grającego, bo widziałem kilka dobrych hwo na serwach, a różnice między nimi były DIAMETRALNE.
Z osobistych obserwacji: czasem nie ma co sępić na konkretną akcję jadącą duzo dmg (na przykład f,d,d/f+4 i chore juggle), ale poprostu skubać przeciwnika po pare dmg spamując mu na przemian mid/low high/mid akcjami, które nie biorą dużo, za to są względnie bezpieczne.
Kurde lubię tą postać xD

PS - jak coś głupiego napisałem o któreśz możliwości z prawego flaminga, to sorry, ale ja też ciągle się uczę :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Hwoarang Cup vol. 2
Hwoarang tournament
Tekken 3 Hwoarang arts (movie)
Hwoarang combo
Hwoarang COSPLAY
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group