Odpowiedz do tematu
Wasza postać
Autor Wiadomość
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-08-2006, 12:34   

Grę w Tekkena zacząłem od trzeciej części. Byłem wtedy totalnym noobem i najbardziej spodobał mi się... Eddy (dalej, rzucajcie butelkami! ^^). Wiadomo - mieszanie na rękach, dredy, ciemne okulary i różowe adidaski :) . W TTT i T4 nie grałem a w T5 chyba do dzisiaj nie wiem kto mi sie najbardziej podoba ;/. Wybór jest naprawde ogromny a (prawie) każda postac jest inna i ciekawa :) . No ale trzeba coś wybrać więc :
1. Craig Marduk - o taaak, koks daje rade ;) . Megaskuteczny tackle, potężne juggle i ogólnie ciekawy styl walki. Oczywiście ma wady: brak mocnej ściany (gdyby ją miał to byłby wg mnie topem jak nic ^^), jest wielki przez co wszystko w niego wchodzi no i przydałaby sie lepsza wybitka z ws. Ogólnie określiłbym go mianem "prawie jak top".
2. Roger - z początku myślałem że to jakaś pierdoła jest ale jak zagrałem to O.o! Setup daje rade, mniej ograni z kangurem to łykają (pozdro Dumian % Kingky ;) ). Szkoda że jego siła opiera sie na przegięciach :( .
3. eee King? - juz odstawiłem tą postać, nie mam aż tyle czasu na trening. Myślę że Król nie jest wart aż tylu godzin treningu ;) . Daje go na trzecie miejsce bo to pierwsza postać przy której zaliczyłem kilka długich "posiedzeń" co chwile wykrzykując niezłe wiązanki hehe.

Naprawde nie licząc pierwszego miejsca to cięzko było mi wystawić tą trójke. Jako że gram w domowym zaciszu to połową postaci "coś" umiem ;) . Aha nie licząc Snipesa i DJ reszta topów to frajerzy (choć DJ polubiłem tylko za kozacki mroczny design :cool: ).
_________________

 
 
 
Oen 
Friend


Dołączył: 26 Lut 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-08-2006, 15:13   

Zapomniales tylko dodac, ze na turniejach grasz Stevem :P
 
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-08-2006, 16:44   

na turnieju w Poznaniu okazało sie że nawet po miesiącu przerwy stivem gram lepiej niz resztą :( . Zreszta z kim ja grałem w grupie? Tenhi(Yoshek), Rushman (Lei) i Ty (Krycha). Wprost genialny i wygodny zestaw postaci, zwłaszcza 2 ostatnie dla marduka :) .
Edit: Szczerze mówiąc to po wygranej z Tobą walce 2:0 odpuściłem reszte (złaszcza z Tenshi) chyba po ostatnim wybitnie nieudanym turnieju zadowoliłem sie tym skromnym wynikiem bo nastepna walke grałem mardukiem na leia Rushmana co przeciez nie ma logiki:). Sparringi też wygrywałem głownie stivem ( no i rogerem kilka ;) ) a nie mardukiem i nie mogłem uwierzyć że ta gra jest az tak niesprawiedliwa :( a moze po prostu za mało kapy na tackla ;) .
_________________

 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-08-2006, 19:07   

Ja od początku przygody z Tekkenem umialem grać bardzo dobrze 2 postaciami a to dlatego, że jak jak grałem w Tekkena 2 Kazuyą to musialem sie liczyć z tym, że mój główny sparing partner (moja siostra) gra Jun i musiałem się nauczyć grać Jun żeby sobie lipy nie robić. W tekkenie 3 ja grałem Yoshimitsu i Hwoarangiem a moja siostra wiadomą postacią czyli Eddym :D W Tekkenie 5 ja gram Hwoarangiem czasami Kingiem a ona Christie (moja siostra często nawet żartuje, że wreście ktoś w Namco pomyślał o niej i zrobił żeńską wersje Eddyego). W Tekken 3 Online gram Hwoarangiem i Leiem (Leia można zobaczyć tylko wtedy jak przegrywam np. 4:0 poprostu nie wiem dlaczego, ale Hwoaranga ćwicze dniami i nocami a i tak jak zagram od czasu do czasu Leiem to sam się dziwie co ten Lei potrafi zrobić w moich rękach :zdziwko: ) w Tekken Tag Tournament dopiero zaczynam grać i może niedługo edytuje tego posta i napisze :)
 
 
Mati 
Elite player



Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: Z za krzaka
Wysłany: 28-08-2006, 13:15   

Po grze online postanowiłem zmienic czołówke moich postaci jezeli chodzi o T3.
Wiec zamiast Paula wstawiam Leia podoba mi się to ze mozna zamieszac przeciwnika:) pozniej idzie King wnoy nabytek:) i Kuma z jej bugiem p,p,p+4 i następnie p+1+2 i 1+2 pol energi przeciwnik odturla sie do tyłu i robimy tak samo dalej:) czyli kapa:D:D:D

Co do T5 to lubie tam grac Kazuyą i Beakiem. Kazuye lubie za jego charakter przypominający Vegette z DBZ:) a Beaka za jego niesamowite Juggle + ściana:)
 
 
elvis1886 
Student



Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 17-09-2006, 19:39   

Kazuya od pierwszej czesci chyba z powodu zaczesu a w kolejnych czesciach to juz rutyna :D w T3 Jin bo podobny do kazia.
Z kobit tekkenowych Nina tylko i wyłącznie
_________________

 
 
 
maly 
Beginner



Dołączył: 15 Paź 2006
Skąd: Suchedniów
Wysłany: 19-10-2006, 12:06   

Ja poza tekkenem 3 i ostatnio troszeczke u kumpla 5, nie gralem w zadna czesc, wiec nie wymienie jaka postac w jakiej czesci najbardziej lubilem ale co do 3 to... (tutaj patrzac na avatar kazdy inteligentny czlowiek powiedzialby ze moja ulubiona postacia jest Kuma, ale ja was zaskocze :P ) Hwoarang...
Tak, ten typek z goglami na czole. A dlaczego on? A to dlatego ze walczy Taekwon-Do. No i jeszcze moze przez fryzure i milosc do motocykli, ale to juz w mniejszym stopniu.
To moja ulubiona i zarazem jedyna postac jaka gram i niewazne czy przegrywam czy wygrywam, czy ktos mi mowi ze jest lowtierem, czy moze ze sie nim schematycznie gra albo inne takie bzdety... ja i tak nim gram :D
koniec kropka. Hwoarang rulez
 
 
 
Got 
Elite player



Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Krosno
Wysłany: 19-10-2006, 12:31   

nie bede sie rozpisywal ;) )

tekken 3 - jin,king,xsajka

tekken 5 - kazimierz,xsajka

aha no tak jest podane zeby wlasnie opisac ;) , no jin i kazek...strasznie mnie kreca elektryki, jest to moga fajny cios, no kazek w t5 jest mega zly, dlatego go lubie i dodali mu tykle wybitek, ze da sie nim grac, w koncu :) ), xsajka to jest bardzo fajna i przyjemna postac, ktora w t5 trzeba sie napracowac, ma bardzo duzo ladnych i efektownych ciosow, wiec nie mozna ja nie grac choc w teori jest slaba postacia (przyznam sie ze sam wyglad tej postaci mnie urzekl:)) no, a king w t3 to juz tylko dla czystej zabawy z postaci rzucania :) ), lubie polamac wszystko co sie da przeciwnikowi :) )
_________________
got nice dash...soon maybe ;)
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 22-10-2006, 19:24   

Oen napisał/a:
Zapomniales tylko dodac, ze na turniejach grasz Stevem :P




hmmm jak to pięknie pasuje do jego sygnaturki... nie żebym się czepiał... :P
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22-10-2006, 19:41   

Teraz podobno już nim nie gra (przejrzał na oczy :P ) ale kto wie czy na następnym turnieju, w chwilach słabości chłopak znów się nie złamie i przejdzie na złą strone mocy ;)
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Inferno 
Master


P2P Mode: Client only
Zagram w: FEAR, UT, UT3, GRID, CnC 3 Tiberium Wars, Tekken 3/5
Dołączył: 03 Paź 2006
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 17-11-2006, 01:07   

Jak dla mnie TRUE OGRE rządzi :hyhy:
Jest dość szybki, do tego ma mocne ciosy i... heheh... zabójczego węża na łapie :D Właśnie dzięki niemu można prowadzić skuteczną walkę z przewciwnikiem :]
_________________
 
 
 
Baro 
Elite player


Dołączył: 02 Maj 2006
Wysłany: 17-11-2006, 10:32   

Ja grałem zawsze Paulem, a teraz gram Jinem :P :P I moje EWGFy sa udane ACTION :P :P :P :P
_________________

...pRaWdZiWe ZyCiE ZaCzYnA SiE w EkWaDoRzE...
 
 
 
Mystikos 
Beginner



Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: z Nicosci
Wysłany: 18-11-2006, 00:28   

Moja ulubiona postac w tekkenie to czywpiscie King :)
Od dziecka interesowalem sie wrestlingiem ogladalem przerozne programy, filmy i czytalem czasopisma dotyczace tego sportu :D
Mysle ze King to swego rodzaju mastah :P w sztukach walki :) chociaz jest dosc wolny potrafil nie zle dokopac :D
p0zdro ppl ;)
_________________
You cant kill me cuz Im already inside You !!!
 
 
Fury 
Grafik


Steam ID: ReFury
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-11-2006, 22:05   

Moją postacią jest Lei Wulong. W jednej chwili można zmienić taktykę i zmylić przciwnika. Potrafi nieźle zamieszać i ma łatwe do wykonania juggle. Drugą postacią jest King z jego multipartami. A ostatnią Bryan, przez wielu niedoceniana postać. Szybkie i silne ciosy chyba wszystko mówią :) .
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 30-11-2006, 17:51   

Furious [PL] napisał/a:
ostatnią Bryan, przez wielu niedoceniana postać. Szybkie i silne ciosy chyba wszystko mówią :) .

ja cos musialam przegapic.... :zdziwko:

1. Asuka
2. Eddy/Christie
3. Ling (mimo downa w T5)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Wasze ulubione combo w waszej ulubionej postaci
Wasze taktyki do postaci z SE
Recenzje- Wasze spostrzeżenia, uwagi itp.
Najlepsi gracze danymi postaciami (ONLINE ONLY)
MK9 najlepszym Mortalem jaki kiedykolwiek powstał.
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group