Gun Jack

Subforum przeznaczone do opisywania postaci z Tekkena 3.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Lukas
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
Lokalizacja: z dużego pokoju

Re: Gun Jack

Post autor: Lukas »

Gun Jack ma fox'a : 3+4.
Zdążyłem przed bartaazem yeah.
janix
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 96
Rejestracja: 19-01-2007, 23:38

Re: Gun Jack

Post autor: janix »

co to jest fox?
(pewnie lamerskie pytanie)
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Gun Jack

Post autor: Yamada »

No lis.
Obrazek
Awatar użytkownika
Bury
Grand Master
Grand Master
Posty: 514
Rejestracja: 07-08-2007, 09:33
Lokalizacja: NoWiAk,Wa-wA
Ogrywam: Tekken 3. TTT.Q3A

Re: Gun Jack

Post autor: Bury »

Lukas pisze:Gun Jack ma fox'a : 3+4.
Zdążyłem przed bartaazem yeah.
I to tyle z foxa guna?? mozna nim tylko polatac?? nie da sie odpalic jakiegos ciosu?
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Gun Jack

Post autor: KRELIAN »

Już myślałem że odkryliście tego Foxa z TK4 :zalamany:
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
bartaaz
Grand Master
Grand Master
Posty: 349
Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
Lokalizacja: Szczecin
Ogrywam: Street Fighter 3rd strike
Kontakt:

Re: Gun Jack

Post autor: bartaaz »

FC,d/f+1,2,1 - siadł dwa razy
Awatar użytkownika
szyszq
Student
Student
Posty: 54
Rejestracja: 14-04-2009, 15:14
Lokalizacja: masz chipsy?

Re: Gun Jack

Post autor: szyszq »

Moja walka Gun Jackiem:

1. podwójnie 1+2 (ewentualnie 1+2+F)
2. Gdy przeciwnik leży albo 1+2 albo 3+4 (to drugie nie tylko przy leżeniu ;) )
3. Czasem potrójnie wciskam 1 i Jacuś wykonuje kombosa lewą ręką.

Zazwyczaj gram prostymi jednak w miarę dobrymi kombosami lub pojedynczymi ciosami :D
i zostałem bez podpisu :(
Awatar użytkownika
Ramak
Beginner
Beginner
Posty: 25
Rejestracja: 09-03-2009, 18:38
Lokalizacja: się biorą dzieci ?

Re: Gun Jack

Post autor: Ramak »

Nie ma nic lepszego niż f+1+2,1+2. Polecam na gre przy lagach, ciężko zablokować.
Pozdrawiam i idę poćwiczyć !
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Gun Jack

Post autor: kemot722 »

Lubię te nożyce f+1+2, 1+2. Polubiłem u Jacka wstukiwanie b,d/b,d,d/f,f+2 - parujta takiego crossa :P Jackiem używamy wiele ciosów wspólnych dla miśków (napisałem o nich w temacie o miśkach ;) )
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Gun Jack

Post autor: KRELIAN »

Niestety ciosów wspólnych dla Jacka i Kumy, a przy tym opłacalnych nie stwierdzono w TK3, ale popstrykać dla funu zawsze można ;).
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
szyper
Grand Master
Grand Master
Posty: 340
Rejestracja: 15-09-2007, 10:23

Re: Gun Jack

Post autor: szyper »

"Nie ma nic lepszego niż f+1+2,1+2. Polecam na gre przy lagach, ciężko zablokować."

HAHA, jaka bezczelność. Jeszcze sie przyznaje do grania pod lag :D
Awatar użytkownika
Hajda
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 89
Rejestracja: 20-05-2009, 11:20

Re: Gun Jack

Post autor: Hajda »

jack jest dobry , ma mocne ciosy i odpowiednio dobrano są nawet szybkie ;] jest wielka świnią i to jest jego wada , jak przyjmuje powery leżąc na ziemi ale lubie nim czasem pograc ,inni sie dołuja jak z nim przegrywaja ;] i to daje najwieksza satysfakcje ;D
lagalize it ;D
Saj
Elite player
Elite player
Posty: 177
Rejestracja: 16-02-2009, 16:51

Re: Gun Jack

Post autor: Saj »

Mały szybki faq:
najważniejsze ciosy:
p+1+2 p+2_1+2 rób częściej pierwszy na osoby które są bardziej doświadczone (ryzyko wybicia lub innej bary z powodu dużego deleya po tym ciosie na low)
oba ciosy to podstawa na średni dystans pierwsza końcówka jest bezpieczna bo odpycha nieco przeciwnika (może EWGF tu trafia na gwarancie, nie wiem ale może) i ma nie wielkie opóźnienie , choć może parę potaci ma tam jakie kary.
gdy trafi pierwszy drugi to gwarant NC
gdy trafisz polecam oczywiście d/t+1 i dalej co kto lubi
lub na mid znów p+1+2:P
dla wstających primo Jacusia czyli rzuty lub p+1+2 2
po zablokowaniu pierwszej wersji tego ciosu (ta na mid ,ta na low ma niebezpieczny deleay) polecam np jeszcze raz to samo:D to bywa bolesne, a cios ma idealny do takiej zagrywki zasięg.

d/t+1 PODSTAWA!! i szybki LOW!! na kródko-średni dystans po tym ciosie ws+4 na trafieniu nie przerywalne a ws2 włazi na ch i mamy junggle
gdy przeciwnik stoi polecam d/P+1+2 lub jeszcze lepiej d+1+2 choć on czasem chybia - oba to w miarę szybkie lowy mało osób blokuje na low wiec...:P
gdy przeciwnik kuca ws1 i posprzątane

tylko jak zbliżyć się do kogoś by d/t+1 wszedł? następna podstawa gry jackiem 2 1
pierwszy SZYBKI (jak na Gumiaka) high potem mid dający przewagę i nie karalny na bloku!!!
tak naprawdę na bloku i tak prawie nikt nie przerwie odplonego odrazu d/T+1!
polecam no początek walki albo po p+1+2 itd. Gdy widzisz że ktoś lubi przerywać po trafionym 2 1 Ci dalsze ciosy czymś szybkim (np. 1 albo d+1) polecam kolejne 2 1, ładnie to irytuje gracza. Polecam tez mega szybkie i całkiem bezpieczne d+2 1.
Po 2 1 siedzi także często kozacki rzut d/t p+1+2, rzadko raczej (jak koleś backdashuje często odpuść sobie to) ktoś tego unika, a ma duże szanse na hit.
Ale uwaga! na trafieniu! Po 2 1 na blok możemy nie mieć zasięgi i rzut poleci w powietrze co zostawi nas nieźle wystawionych na atak.

RZUTY : u naszego prosiaczka to poezja:D
przede wszystkim dwa : d/t+2+3 -czysta masakra rzut dający przewagę ok 14 klatek!! każdyrzut inny po nim wchodzi o ile się ktoś nie schyli a jak to zrobi to możemy go oduczyć robiąc p+1+2 :D
Bardzo to polecam bo frajda nieziemska, nico ryzykowne ale tez kroi masę energii co mocno zmniejszy MOJO u przeciwnika.
oj nie raz runda się zazwyczaj robie d/t+2+3 po nim jeszcze jeden , i jeszcze,:) a na koniec g/P+1+2 i koniec walki:D
jak co na gwarancie masz po rzucie zawsze d+2

g/p+1+2 kocham ten rzut łatwy do zrobienia i kroi masakrycznie do wręcz nadużywania
Jeli widzisz ze gracz nie roluje wal p+3+4!
Ryzykowne ale to prawie gwarant (roll ratuje ale mało kto roluje po rzutach)
Ale UWAGA jak nie trafisz albo przeciwnik zrolluje to KAZDY prawie cios masz na gwarancie w dupsku. Wraz z nieblokowcami.
p+3+4 ma najwieksze opóżnienie ze wszystkich ciosów w grze!

jesli chodzi o sama postac nie daj sie przewruciec!!! bo bedzie masara ,
Gun Jack jest zdecydownaie dedykowany doświadczonym graczom
Ciężki do opanowania z powodu podatności na ciosy oraz spore opóźnienia oraz ograniczoną mobilność. Brak dahów, swey'ów , rollów. No i chory hitbox postaci (Xiao ma z koleii przesadzony).
Polecam także używanie megaton punch (t d/t d d/p+2) oraz debugger'a (t d/t d d/p+1),
pierwszy w miare bezpieczny i silny (ale wolny tak naprawde), drugi ma taką samą szybkość ale jet lowem (i jak na low jest całkiem szybki :D ) i ma świetny zaięg.
Bardzo polecam do dobijania leżacego przeciwnika, świetnie się d tego nadaje, np po rzutach.

Juggle:
tu nie ma praiw NIC!
osobiści stouje raczej trapy niż juggle (ale jak przeciwnik ma juz malo i chce skonczyc wystarczy po np d/p+2 : 2, 1+2).
I tu jest całą magia Gumiaka,
super pułapki:
po d/p+2:
-2 2 i teraz:
a) przeciwnik nie roluje ; czyli lezy lub turla sie do przodu lub tylu
debugger lub g/P+3+4
b) przeciwnik rolluje w rawo albo lewo;
t d/t d d/p p+1 :szok:
Jaka przewaga na bloku!!!!
każdy rzut na gwarancie , wymienne na p+1+2
BOMBA!

nalepiej t d/t d d/p p+1 robic wymiennie z szybkim t d/t d d/p p~d/p+2 ale to juz nieco trudne.
jako rzut polecam wlasnie d/t+2+3 wymienne na niezawodne g/p+1+2

moze jeszcze kiedys cos dorzuce;p
Ostatnio zmieniony 13-05-2012, 10:25 przez Saj, łącznie zmieniany 1 raz.
kamiledi15
Beginner
Beginner
Posty: 26
Rejestracja: 06-05-2012, 11:31

Re: Gun Jack

Post autor: kamiledi15 »

Niestety jest dość wolny, ale można nim wygrać, jeśli zablokujemy cios przeciwnika, po którym ma moment bezwładności i oddamy. Na początek rundy fajnie działa trzymać dół i wciskać rytmicznie krzyżyk. Jack się schyla i wali rękami nogi wroga. Robimy tak 3 uderzenia, wtedy puszczamy dół i wciskamy jeszcze raz sam krzyżyk. Wtedy Jack wysyła wroga w powietrze, co możemy wykończyć jeszcze niskim kopem. Nie zawsze to działa, ale sprawdza się nieźle. Lubię też odsuwać się od wroga i robić przód+L1, Jack wtedy rzuca się baaardzo daleko w przód, ten cios ma naprawdę daleki zasięg. Zadaje małe obrażenia, ale nadaje się, żeby sprowokować wroga do popełniania błędów. Zdarzało mi się walczyć z paroma niezłymi graczami, którzy opanowali Jacka. Ich taktyka opierała się na blokowaniu i wyczuciu odpowiedniego momentu do przeprowadzenia zmasowanego ataku. W dobrych rękach staje się skuteczną postacią. Jego plusem jest to, że trudniej wysłać go w powietrze, niż większość postaci. Po niektórych ciosach po prostu się cofa, podczas gdy inni lecą w górę.
Saj
Elite player
Elite player
Posty: 177
Rejestracja: 16-02-2009, 16:51

Re: Gun Jack

Post autor: Saj »

Hymm chodzi Ci zapewne o d/p+2 u większości postaci, z powodu wagi nie wchodzi ani stragger (jak u Jina) ani nie wybija tylko dziwnie podrzuca(co nie daje jakiś tam mocnych gwarantów).
Podobnie z p,d,d/p+4 od Hwo, ludzie są zawsze zaskoczeni ze coś im juggle nie działają:D

Największy jego minus to nadal rozmiar, nie waga,to ze juggle robi sie na nim banalnie łatwo, takie 3x EWGF czy cokolwiek to jeszcze nie problem, ale to że nie wiadomo jak nim wstać to inna sparwa. Np taka Anna po trafionym na CG FC p+2 ma juggle po d+4 1 co działa tylko na Jacka, ogólnie bardzo kiepsko nim wrócić na nogi.

Mimo to bardzo dobrze nim mi się gra nawet z bardzo dobrymi graczami, ludzie nie wiedzą co z nim zrobić, a kreska maleje niesamowicie szybko dzięki p+1+2 2 oraz rzutom.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 3 Postacie”