Odpowiedz do tematu
Gun Jack
Autor Wiadomość
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 07-09-2008, 12:55   

Gun Jack ma fox'a : 3+4.
Zdążyłem przed bartaazem yeah.
 
 
 
janix 
Master of the Shakers


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Wysłany: 07-09-2008, 23:16   

co to jest fox?
(pewnie lamerskie pytanie)
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 08-09-2008, 17:02   

No lis.
_________________
 
 
 
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 08-09-2008, 17:42   

Lukas napisał/a:
Gun Jack ma fox'a : 3+4.
Zdążyłem przed bartaazem yeah.


I to tyle z foxa guna?? mozna nim tylko polatac?? nie da sie odpalic jakiegos ciosu?
_________________

 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 08-09-2008, 21:10   

Już myślałem że odkryliście tego Foxa z TK4 :zalamany:
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-09-2008, 21:23   

FC,d/f+1,2,1 - siadł dwa razy
 
 
 
szyszq 
Student



Dołączył: 14 Kwi 2009
Skąd: masz chipsy?
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 22-04-2009, 22:08   

Moja walka Gun Jackiem:

1. podwójnie 1+2 (ewentualnie 1+2+F)
2. Gdy przeciwnik leży albo 1+2 albo 3+4 (to drugie nie tylko przy leżeniu ;) )
3. Czasem potrójnie wciskam 1 i Jacuś wykonuje kombosa lewą ręką.

Zazwyczaj gram prostymi jednak w miarę dobrymi kombosami lub pojedynczymi ciosami :D
_________________
i zostałem bez podpisu :(
 
 
 
Ramak 
Beginner



Dołączył: 09 Mar 2009
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: 05-05-2009, 18:41   

Nie ma nic lepszego niż f+1+2,1+2. Polecam na gre przy lagach, ciężko zablokować.
_________________
Pozdrawiam i idę poćwiczyć !
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 05-05-2009, 19:06   

Lubię te nożyce f+1+2, 1+2. Polubiłem u Jacka wstukiwanie b,d/b,d,d/f,f+2 - parujta takiego crossa :P Jackiem używamy wiele ciosów wspólnych dla miśków (napisałem o nich w temacie o miśkach ;) )
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 06-05-2009, 15:24   

Niestety ciosów wspólnych dla Jacka i Kumy, a przy tym opłacalnych nie stwierdzono w TK3, ale popstrykać dla funu zawsze można ;) .
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 06-05-2009, 17:03   

"Nie ma nic lepszego niż f+1+2,1+2. Polecam na gre przy lagach, ciężko zablokować."

HAHA, jaka bezczelność. Jeszcze sie przyznaje do grania pod lag :D
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
Hajda 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 20 Maj 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 07-06-2009, 12:30   

jack jest dobry , ma mocne ciosy i odpowiednio dobrano są nawet szybkie ;] jest wielka świnią i to jest jego wada , jak przyjmuje powery leżąc na ziemi ale lubie nim czasem pograc ,inni sie dołuja jak z nim przegrywaja ;] i to daje najwieksza satysfakcje ;D
_________________
lagalize it ;D
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 03-01-2010, 19:20   

Mały szybki faq:
najważniejsze ciosy:
p+1+2 p+2_1+2 rób częściej pierwszy na osoby które są bardziej doświadczone (ryzyko wybicia lub innej bary z powodu dużego deleya po tym ciosie na low)
oba ciosy to podstawa na średni dystans pierwsza końcówka jest bezpieczna bo odpycha nieco przeciwnika (może EWGF tu trafia na gwarancie, nie wiem ale może) i ma nie wielkie opóźnienie , choć może parę potaci ma tam jakie kary.
gdy trafi pierwszy drugi to gwarant NC
gdy trafisz polecam oczywiście d/t+1 i dalej co kto lubi
lub na mid znów p+1+2:P
dla wstających primo Jacusia czyli rzuty lub p+1+2 2
po zablokowaniu pierwszej wersji tego ciosu (ta na mid ,ta na low ma niebezpieczny deleay) polecam np jeszcze raz to samo:D to bywa bolesne, a cios ma idealny do takiej zagrywki zasięg.

d/t+1 PODSTAWA!! i szybki LOW!! na kródko-średni dystans po tym ciosie ws+4 na trafieniu nie przerywalne a ws2 włazi na ch i mamy junggle
gdy przeciwnik stoi polecam d/P+1+2 lub jeszcze lepiej d+1+2 choć on czasem chybia - oba to w miarę szybkie lowy mało osób blokuje na low wiec...:P
gdy przeciwnik kuca ws1 i posprzątane

tylko jak zbliżyć się do kogoś by d/t+1 wszedł? następna podstawa gry jackiem 2 1
pierwszy SZYBKI (jak na Gumiaka) high potem mid dający przewagę i nie karalny na bloku!!!
tak naprawdę na bloku i tak prawie nikt nie przerwie odplonego odrazu d/T+1!
polecam no początek walki albo po p+1+2 itd. Gdy widzisz że ktoś lubi przerywać po trafionym 2 1 Ci dalsze ciosy czymś szybkim (np. 1 albo d+1) polecam kolejne 2 1, ładnie to irytuje gracza. Polecam tez mega szybkie i całkiem bezpieczne d+2 1.
Po 2 1 siedzi także często kozacki rzut d/t p+1+2, rzadko raczej (jak koleś backdashuje często odpuść sobie to) ktoś tego unika, a ma duże szanse na hit.
Ale uwaga! na trafieniu! Po 2 1 na blok możemy nie mieć zasięgi i rzut poleci w powietrze co zostawi nas nieźle wystawionych na atak.

RZUTY : u naszego prosiaczka to poezja:D
przede wszystkim dwa : d/t+2+3 -czysta masakra rzut dający przewagę ok 14 klatek!! każdyrzut inny po nim wchodzi o ile się ktoś nie schyli a jak to zrobi to możemy go oduczyć robiąc p+1+2 :D
Bardzo to polecam bo frajda nieziemska, nico ryzykowne ale tez kroi masę energii co mocno zmniejszy MOJO u przeciwnika.
oj nie raz runda się zazwyczaj robie d/t+2+3 po nim jeszcze jeden , i jeszcze,:) a na koniec g/P+1+2 i koniec walki:D
jak co na gwarancie masz po rzucie zawsze d+2

g/p+1+2 kocham ten rzut łatwy do zrobienia i kroi masakrycznie do wręcz nadużywania
Jeli widzisz ze gracz nie roluje wal p+3+4!
Ryzykowne ale to prawie gwarant (roll ratuje ale mało kto roluje po rzutach)
Ale UWAGA jak nie trafisz albo przeciwnik zrolluje to KAZDY prawie cios masz na gwarancie w dupsku. Wraz z nieblokowcami.
p+3+4 ma najwieksze opóżnienie ze wszystkich ciosów w grze!

jesli chodzi o sama postac nie daj sie przewruciec!!! bo bedzie masara ,
Gun Jack jest zdecydownaie dedykowany doświadczonym graczom
Ciężki do opanowania z powodu podatności na ciosy oraz spore opóźnienia oraz ograniczoną mobilność. Brak dahów, swey'ów , rollów. No i chory hitbox postaci (Xiao ma z koleii przesadzony).
Polecam także używanie megaton punch (t d/t d d/p+2) oraz debugger'a (t d/t d d/p+1),
pierwszy w miare bezpieczny i silny (ale wolny tak naprawde), drugi ma taką samą szybkość ale jet lowem (i jak na low jest całkiem szybki :D ) i ma świetny zaięg.
Bardzo polecam do dobijania leżacego przeciwnika, świetnie się d tego nadaje, np po rzutach.

Juggle:
tu nie ma praiw NIC!
osobiści stouje raczej trapy niż juggle (ale jak przeciwnik ma juz malo i chce skonczyc wystarczy po np d/p+2 : 2, 1+2).
I tu jest całą magia Gumiaka,
super pułapki:
po d/p+2:
-2 2 i teraz:
a) przeciwnik nie roluje ; czyli lezy lub turla sie do przodu lub tylu
debugger lub g/P+3+4
b) przeciwnik rolluje w rawo albo lewo;
t d/t d d/p p+1 :szok:
Jaka przewaga na bloku!!!!
każdy rzut na gwarancie , wymienne na p+1+2
BOMBA!

nalepiej t d/t d d/p p+1 robic wymiennie z szybkim t d/t d d/p p~d/p+2 ale to juz nieco trudne.
jako rzut polecam wlasnie d/t+2+3 wymienne na niezawodne g/p+1+2

moze jeszcze kiedys cos dorzuce;p
Ostatnio zmieniony przez Saj 13-05-2012, 11:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kamiledi15 
Beginner


Dołączył: 06 Maj 2012
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-05-2012, 21:48   

Niestety jest dość wolny, ale można nim wygrać, jeśli zablokujemy cios przeciwnika, po którym ma moment bezwładności i oddamy. Na początek rundy fajnie działa trzymać dół i wciskać rytmicznie krzyżyk. Jack się schyla i wali rękami nogi wroga. Robimy tak 3 uderzenia, wtedy puszczamy dół i wciskamy jeszcze raz sam krzyżyk. Wtedy Jack wysyła wroga w powietrze, co możemy wykończyć jeszcze niskim kopem. Nie zawsze to działa, ale sprawdza się nieźle. Lubię też odsuwać się od wroga i robić przód+L1, Jack wtedy rzuca się baaardzo daleko w przód, ten cios ma naprawdę daleki zasięg. Zadaje małe obrażenia, ale nadaje się, żeby sprowokować wroga do popełniania błędów. Zdarzało mi się walczyć z paroma niezłymi graczami, którzy opanowali Jacka. Ich taktyka opierała się na blokowaniu i wyczuciu odpowiedniego momentu do przeprowadzenia zmasowanego ataku. W dobrych rękach staje się skuteczną postacią. Jego plusem jest to, że trudniej wysłać go w powietrze, niż większość postaci. Po niektórych ciosach po prostu się cofa, podczas gdy inni lecą w górę.
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 13-05-2012, 11:12   

Hymm chodzi Ci zapewne o d/p+2 u większości postaci, z powodu wagi nie wchodzi ani stragger (jak u Jina) ani nie wybija tylko dziwnie podrzuca(co nie daje jakiś tam mocnych gwarantów).
Podobnie z p,d,d/p+4 od Hwo, ludzie są zawsze zaskoczeni ze coś im juggle nie działają:D

Największy jego minus to nadal rozmiar, nie waga,to ze juggle robi sie na nim banalnie łatwo, takie 3x EWGF czy cokolwiek to jeszcze nie problem, ale to że nie wiadomo jak nim wstać to inna sparwa. Np taka Anna po trafionym na CG FC p+2 ma juggle po d+4 1 co działa tylko na Jacka, ogólnie bardzo kiepsko nim wrócić na nogi.

Mimo to bardzo dobrze nim mi się gra nawet z bardzo dobrymi graczami, ludzie nie wiedzą co z nim zrobić, a kreska maleje niesamowicie szybko dzięki p+1+2 2 oraz rzutom.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Skuteczna kapa czy efektowna porazka ?
[Kupie] qanda Q4 Arcade Stick 3-in-1 RAF Ice Czerwony
MMA Stars symulator zawodnika mieszanych sztuk walki
Grupa HONMARU na Steam (bijatyki)
Turniej TTT2 na Bursie XIV (Włocławek, 16.03.2013)
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group