Odpowiedz do tematu
Yoshimitsu
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-02-2006, 19:01   Yoshimitsu

Piszcie tutaj wszystko na temat Yoshimitsu: strategie gry, juggle itp.

Spis podstawowych technik postaci
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
yoshikiradorana 
Student



Dołączył: 26 Lut 2006
Skąd: z brzuszka
Wysłany: 01-03-2006, 14:01   

No trza ten temat rozruszać.może ktoś się w końcu zdecyduje zagrać Yoshem który w tej części tekkena miał potencjał!

Na początek napisze standardowego juggla:

dp+2 t+1 p+1 t+1,1 p+3 juggl standardowy wchodzi na wszystkich zabiera 55 i pozwala sobie usiąśc na chwilę [ d+3+4] i dodać szczątek energii

Po rzucie 2+4 proponuję stanąć na mieczu [ przeciwnicy często nie wiedzą co zrobić jak się nadzieją na miecz w trakcie wstawania z ziemi i nie wstają a czas upływa :D Yeśli zdarzyło się że to Yosh ma więcej energii niż leżący przeciwnik to Yosh jest jak terrorysta:D ]

Po podcince FCdp+3 proponuje G+1+2 [ stanąć na miecz a następnie jak przeciwnik się nadzieje to jeszcze podskoczyć co razem zabierze 55 pkt

Po WS T+1 również stajemy na mieczu by przywstawaniu przeciwnik się nabrał

Ważna sprawa, nie ważne że będzie się grało sparringi, grając Yoshem NALEŻY pilnowac by włączony był CZAS gdyz Yosh jako jeden z nielicznych potrafi sobie dodawać energię, czyli przez to istotne jest by PROWOKOWAŁ przeciwnika do ataku :D jak wiemy Yosh to Ninja ,musi uwaznie obserwować przeciwnika i dostosowywać się do niego, nie ma ciosów z przewagą więc ataki MUSŻA być rozważone wcześniej

OKIZEME:

Jeśli przeciwnik nie chce wstawać to

A- można sobie dodać energi poprzez d+3+4 lub : ss 3+4

B- można zrobić GP+3+4, T+1 ...

C-można se pofafikować :D

jeśli przeciwnik techroluje na boki to :

WS T+1 i znowu leży czyli stajemy na mieczu i nadziewa sie na miecz pod czas wstawania [ ta podcinka jest nie blokowana i jest właśnie do takich sytuacji]

Należy pamiętać że nie wszyscy będą chcieli po techrolu kucać w obawie że można będzie ich wybic ,,, więc najlepiej jest przyzwyczaić przeciwwnika do Podcinki z nogi by se blokował a jak już zacznie sie schylac dla bloku to tniemy mieczem, miecz jest nie parowalny...

Jak zobacze jakiś odzew to będę kontynuował :D
_________________
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
 
 
 
Magus 
Student



Dołączył: 21 Lut 2006
Skąd: Zeal Kingdom
Wysłany: 01-03-2006, 15:36   

Szczerze mówiąc Yoshek jest mi obcy kompletnie ale może jakiś długi zimowy wieczór poświęcę na niego ^^ Kontynuuj, kontynuuj ;P
_________________
Och, gdyby tak wszyscy ludzie // Mogli przeżyć, taki jeden dzień // Gdy wolność wszystkich, wszystkich zbudzi // I powie - idźcie tańczyć, to nie sen
Dżem - Sen o Victorii
 
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 17-04-2006, 00:24   

Akcja za całą krechę (przy życiu ustawionym na 100): CH p+2, p,p+3+4,1+2,3+4 :) Rzecz, która definitywnie potrafi fqżyć. Oj tak :D
Ostatnio zmieniony przez vho 29-04-2006, 21:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kamyk 
Beginner



Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Chorzów
Wysłany: 26-04-2006, 22:35   

yoshikiradorana mądrze prawisz , więc proszę o jeszcze :)
 
 
yoshikiradorana 
Student



Dołączył: 26 Lut 2006
Skąd: z brzuszka
Wysłany: 30-04-2006, 10:56   

dobra to dziś sobie popisze o tym jak podskubać troche energii od przeciwnika.

Atak można sobie zacząć od takiego p+1 [ to daje przewage] potem robimy dp+4 i przeciwnik tu nie ma jak sie wy bekdaszować więc potem możemy to zamienić na :

p+1,d+4 [ d+4 zostawia Yosha w kucnięciu:) -> i teraz tak, można albo ws4 [jesli obawiamy sie że zaatakuje] albo : FC dp+3 czyli podcnike z miecza :D co po podcince już wiecie.

następnie można ztrobić tak :p+1 rzut [ to już jest na takich co nie wiedzą co zrobić :D
jeśli przeciwnik po p+1,dp+4 zrobi bb no to już wiemy że następnym ciosem powinno być dt+1 czyli mieczyk:D

jeśli po p+1 dp+4 ktoś zrobi ss to można spróbować machnąć p+3 [przepraszam ale nie wiem co zbiera z ss u yosha:/ ]
No to tyle w tym odcinku, sayonara felołs
_________________
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 30-04-2006, 10:59   

Naprawde widać tutaj pełny profesjonalizm Yoshi ładnie daje :) czekam na part 3.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 23-07-2006, 15:22   

lubie u joshiego double KO

:) tak dublowac cala runde...
bo lubie ten glos gdy mowi DRAW


:P
 
 
 
CalopS 
Student



Dołączył: 24 Sie 2006
Wysłany: 01-09-2006, 09:26   

Po chickenie na 2 robimy rzut i co nam wychodzi?? RZUT W PLECY :d
_________________

 
 
 
-=MASTA=- 
Elite player



Dołączył: 03 Wrz 2006
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 07-09-2006, 14:43   

No to teraz mała porcja Juggli do Yoshimitsu dla wszyskich Yoshiplayerów ;) Niektóre są naprawde hardcorowe, ale zaznaczam że wchodzą. Skopiowane z Tekken 3 FAQ Icka [autor cześci combosów, większość autorów to ludzie z dawnnego kanały #tkn i #tekken a głownie Tragic, Castel, MrWizadr i Catlord]. Powodzenia w wyciskaniu. Ćwiczyć, Ćwiczyć, Ćwiczyć. :P
4~3 u+1+2~3+4
4~3 d+1+4
4~3 QCF+1
4~3 b,b+1~1
4~3 FC,b+1
4~3 SS(r) b+1+4 (Flip) d/f+1,1,1,1
4~3 b+1+2~ANY f,f+4
4~3 b+3+4 d/b+2,2 (Flip) d/b+3,3,3,3
4~3 b+1,1,(1),1,1 (W plecy) f+3
4~3 U+4 b+1,(1),1,(1),1 b+1 f+3
4~3 U+4 b+1 b+1+4
4~3 U+4 f,f+3 d+1 FC,d/f+3
4~3 b+1+4 (Flip) u+1+2~u/f (Gun Jack)
4~3 b+1+4 (Flip) b+1,1 (Flip) b+1,(1),1 (Flip) b+1+4 (kuma)
4~3 4,4,4 (Kuma)
FC,d/f+3 u+1+2 f,f
FC,d/f+3 WS+4 d/f+4
FC,d/f+3 d+1 WS+1 d/f+4
FC,d/f+3 d+2 WS+1 f,f+4
FC,d/f+3 d+1 b+1+4
FC,b+1 d+1 b+1+4
FC,b+1 d+1 (Flip) FC,d/b+3,3,3
FC,b+1 d+1 (Flip) u/f+3+4,b+1,4
d/f+2 b+1,(1),1 b+1,1,(1),1 d/f+4
d/f+2 b+1 1 b+1,1,(1),1 u/f+4
d/f+2 b+1 1 b+1 d+1 FC,d/f+3 (Nina)
d/f+2 b+1,1 b+1 b+1+4
d/f+2 b+1,1 b+1,1 b+1 f,f+4
d/f+2 b+1 d/b+2 d+1 FC,d/f+3
d/f+2 U/F+4 1 1 f,f+4
d/f+2 u/f,n+1 1 d/f+1,2
d/f+2 b+1+4 d/f+4
d/f+2 d/f+2 b+1,(1),1,(1),1 b+1 f+3
d/f+2 d/f+2 f,f+3 d+1 FC,d/f+3
d/f+2 f,f+4 b+1+4
d/f+2 f,f+4 1,2,1,4
d/f+2 f,f+4 1 d/f+2 f,f+4
d/f+2 f,f+4 1 f,f+3,1 (Gun Jack)
d/f+2 f,f+4 1 b+1,1,1,1 f,f+4 (Gun Jack)
d/f+2 d/f+1,f+2,d/b+2,(2),2 WS+4
d/f+2 d/f+1,f+2,d/b+2,(2),2,2 u/f+3+4,b+1,4
d/f+2 d/b+3,3,(3),3,3,f+4
d/f+2 f,f+3 WS+4 d/f+4 (Nina)
d/f+2 f,f+3 WS+1 d/f+4
d/f+2 1 1 1 f,f+4
d/f+2 1 1 1 d/f+4
d/f+2 1 1 1 1 f,f+2
SS(r) d/f+2 d/f+1,1,1,1
SS(r) d/f+2 d/f+2 (Flip) d/f+1,1,1,1
SS(r) d/f+2 d/f+2 (Flip) u/f+3+4,b+1,4
SS(r) d/f+2 2 (Flip) u/f+3+4,b+1,3+4
SS(l/r) d/f+2 1 (Flip) d/f+2 d/f+4 (Flip) d/b+1
SS(l) d/f+2 b+1 (Flip) u+1+2~u/f (Flip) f,f
SS(l) d/f+2 b+1 (Flip) d/b+2,2,2,2 (Flip) FC,d/f+3
b+1+2~ANY d/f+1,f+2,(d/b+2),2,2 WS+4
b+1+2~ANY u/f+4
b+1+2~ANY u+1+2 f,f
b+1+2~ANY d/b+3,3,(3),3,f+4
b+1+2~ANY 1 b+1,1 f,f+3,1
b+1+4 b+1+4
b+1+4 d+1 CC 1 f,f+4
f+2 d/f+2 d/f+2 b+1,(1),1,(1),1 3
f+2 d/f+2 b+1,1 b+1,(1),1,(1),1 f,f+4
f+2 d/f+2 f,f+4 1 f,f+4
f+2 d/f+2 f,f+2 BK 4
f+2,d/b+(2) WS+1 d/f+4 f,f+4
f+2 1+3 (Gun Jack , True Ogre)
Chicken na 4 d,d/b,b+1+2 (w plecy)
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 b+1+4
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 1 1 1 f,f+2
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 d/f+1,2,d/b+(2),2,(2),2
 
 
 
yoshikiradorana 
Student



Dołączył: 26 Lut 2006
Skąd: z brzuszka
Wysłany: 21-11-2006, 19:37   

i jak widac temat umatl potym jak nie pisalem i zostaly zapodane juggle. wiedzialem ze Yoszek jest zawsze w cieniu i przypuszczalem ze nikt nie bedzie chcial pisac w jego temacie, smutne to zaprawde
_________________
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 21-11-2006, 23:20   

Cytat:
jak widac temat umatl potym jak nie pisalem i zostaly zapodane juggle. wiedzialem ze Yoszek jest zawsze w cieniu i przypuszczalem ze nikt nie bedzie chcial pisac w jego temacie, smutne to zaprawde


Pisz czlowieku swoje nauki co do Yoshiego bo byly git i co niektorzy ludzie czekaja na to ;)
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 17-02-2007, 18:20   

Potrzebuje info na temat najsilniejszych juggli do Yoshka po d/f+2 i 3~4 jak by ktos znal jakies takie do zrobienia online co zbieraja ponad 58 dmg to bylbym wdzieczny a i moze jeszcze ktos dorzuci jakies ciekawe setupy to tez je chcetnie przejze ;)
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
TomU 
Elite player



Dołączył: 07 Lip 2006
Skąd: Kalisz
Wysłany: 18-02-2007, 15:00   

Dis :D Ja z checia podebatuje z toba na temat Yoshka.
Chce sie teraz wziasc za niego.
A co do tego juggla mam jednego za 60 dmg nie wiele duzo ale sam chciales.
dp+2,dp+2,t+2 2 2 pp+3,1
Chyba dobrze napisalem. :P
A co do 3~4 co ty tam masz najlepszego ?
A juggla postaram sie jeszczze jakiegos lepszego wycisnac.
Bo Joszi Ma mozliwosci ++ Bestia ++ :D
_________________
G-I-R-L---P-O-W-E-R
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 18-02-2007, 15:52   

Cytat:
A co do tego juggla mam jednego za 60 dmg nie wiele duzo ale sam chciales.
dp+2,dp+2,t+2 2 2 pp+3,1
Chyba dobrze napisalem. :P


No to o tego samego mi chodzilo tylko jak patrzylem na practise to zre 58 dmg ale moze jakos zle weszlo czy cos :) a nie napisales dobrze bo to jest t+1,1,1 a nie t+2,2,2 ale to poprawiam dla tych co nie znaja Yoshka i chca to wyprobowac ;)

Cytat:
A co do 3~4 co ty tam masz najlepszego ?


3~4, t+1+4, f,f+4, i tu jakies okizame np. u/f+3+4,t+1,t+4 (?) albo u+1+2
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Problem "This Rom is not avaible on your computer"
XXV Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier - Łódź - 03-05.10
4 - 6 październik 2013 24 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i
Zrobiłeś teledysk z gry, filmu lub anime? Zamieść go tutaj!
Pierwszy w Polsce turniej w Touhou Hisoutensoku
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group