Yoshimitsu
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2945
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Yoshimitsu
Piszcie tutaj wszystko na temat Yoshimitsu: strategie gry, juggle itp.
Spis podstawowych technik postaci
Spis podstawowych technik postaci
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- yoshikiradorana
- Student
- Posty: 31
- Rejestracja: 26-02-2006, 20:22
- Lokalizacja: z brzuszka
Re: Yoshimitsu
No trza ten temat rozruszać.może ktoś się w końcu zdecyduje zagrać Yoshem który w tej części tekkena miał potencjał!
Na początek napisze standardowego juggla:
dp+2 t+1 p+1 t+1,1 p+3 juggl standardowy wchodzi na wszystkich zabiera 55 i pozwala sobie usiąśc na chwilę [ d+3+4] i dodać szczątek energii
Po rzucie 2+4 proponuję stanąć na mieczu [ przeciwnicy często nie wiedzą co zrobić jak się nadzieją na miecz w trakcie wstawania z ziemi i nie wstają a czas upływa Yeśli zdarzyło się że to Yosh ma więcej energii niż leżący przeciwnik to Yosh jest jak terrorysta:D ]
Po podcince FCdp+3 proponuje G+1+2 [ stanąć na miecz a następnie jak przeciwnik się nadzieje to jeszcze podskoczyć co razem zabierze 55 pkt
Po WS T+1 również stajemy na mieczu by przywstawaniu przeciwnik się nabrał
Ważna sprawa, nie ważne że będzie się grało sparringi, grając Yoshem NALEŻY pilnowac by włączony był CZAS gdyz Yosh jako jeden z nielicznych potrafi sobie dodawać energię, czyli przez to istotne jest by PROWOKOWAŁ przeciwnika do ataku jak wiemy Yosh to Ninja ,musi uwaznie obserwować przeciwnika i dostosowywać się do niego, nie ma ciosów z przewagą więc ataki MUSŻA być rozważone wcześniej
OKIZEME:
Jeśli przeciwnik nie chce wstawać to
A- można sobie dodać energi poprzez d+3+4 lub : ss 3+4
B- można zrobić GP+3+4, T+1 ...
C-można se pofafikować
jeśli przeciwnik techroluje na boki to :
WS T+1 i znowu leży czyli stajemy na mieczu i nadziewa sie na miecz pod czas wstawania [ ta podcinka jest nie blokowana i jest właśnie do takich sytuacji]
Należy pamiętać że nie wszyscy będą chcieli po techrolu kucać w obawie że można będzie ich wybic ,,, więc najlepiej jest przyzwyczaić przeciwwnika do Podcinki z nogi by se blokował a jak już zacznie sie schylac dla bloku to tniemy mieczem, miecz jest nie parowalny...
Jak zobacze jakiś odzew to będę kontynuował
Na początek napisze standardowego juggla:
dp+2 t+1 p+1 t+1,1 p+3 juggl standardowy wchodzi na wszystkich zabiera 55 i pozwala sobie usiąśc na chwilę [ d+3+4] i dodać szczątek energii
Po rzucie 2+4 proponuję stanąć na mieczu [ przeciwnicy często nie wiedzą co zrobić jak się nadzieją na miecz w trakcie wstawania z ziemi i nie wstają a czas upływa Yeśli zdarzyło się że to Yosh ma więcej energii niż leżący przeciwnik to Yosh jest jak terrorysta:D ]
Po podcince FCdp+3 proponuje G+1+2 [ stanąć na miecz a następnie jak przeciwnik się nadzieje to jeszcze podskoczyć co razem zabierze 55 pkt
Po WS T+1 również stajemy na mieczu by przywstawaniu przeciwnik się nabrał
Ważna sprawa, nie ważne że będzie się grało sparringi, grając Yoshem NALEŻY pilnowac by włączony był CZAS gdyz Yosh jako jeden z nielicznych potrafi sobie dodawać energię, czyli przez to istotne jest by PROWOKOWAŁ przeciwnika do ataku jak wiemy Yosh to Ninja ,musi uwaznie obserwować przeciwnika i dostosowywać się do niego, nie ma ciosów z przewagą więc ataki MUSŻA być rozważone wcześniej
OKIZEME:
Jeśli przeciwnik nie chce wstawać to
A- można sobie dodać energi poprzez d+3+4 lub : ss 3+4
B- można zrobić GP+3+4, T+1 ...
C-można se pofafikować
jeśli przeciwnik techroluje na boki to :
WS T+1 i znowu leży czyli stajemy na mieczu i nadziewa sie na miecz pod czas wstawania [ ta podcinka jest nie blokowana i jest właśnie do takich sytuacji]
Należy pamiętać że nie wszyscy będą chcieli po techrolu kucać w obawie że można będzie ich wybic ,,, więc najlepiej jest przyzwyczaić przeciwwnika do Podcinki z nogi by se blokował a jak już zacznie sie schylac dla bloku to tniemy mieczem, miecz jest nie parowalny...
Jak zobacze jakiś odzew to będę kontynuował
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
- Magus
- Student
- Posty: 43
- Rejestracja: 21-02-2006, 22:50
- Lokalizacja: Zeal Kingdom
Re: Yoshimitsu
Szczerze mówiąc Yoshek jest mi obcy kompletnie ale może jakiś długi zimowy wieczór poświęcę na niego ^^ Kontynuuj, kontynuuj ;P
Och, gdyby tak wszyscy ludzie // Mogli przeżyć, taki jeden dzień // Gdy wolność wszystkich, wszystkich zbudzi // I powie - idźcie tańczyć, to nie sen
Dżem - Sen o Victorii
Dżem - Sen o Victorii
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Yoshimitsu
Akcja za całą krechę (przy życiu ustawionym na 100): CH p+2, p,p+3+4,1+2,3+4 Rzecz, która definitywnie potrafi fqżyć. Oj tak
Ostatnio zmieniony 29-04-2006, 21:21 przez vho, łącznie zmieniany 2 razy.
- kamyk
- Beginner
- Posty: 22
- Rejestracja: 23-02-2006, 21:53
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Yoshimitsu
yoshikiradorana mądrze prawisz , więc proszę o jeszcze
- yoshikiradorana
- Student
- Posty: 31
- Rejestracja: 26-02-2006, 20:22
- Lokalizacja: z brzuszka
Re: Yoshimitsu
dobra to dziś sobie popisze o tym jak podskubać troche energii od przeciwnika.
Atak można sobie zacząć od takiego p+1 [ to daje przewage] potem robimy dp+4 i przeciwnik tu nie ma jak sie wy bekdaszować więc potem możemy to zamienić na :
p+1,d+4 [ d+4 zostawia Yosha w kucnięciu:) -> i teraz tak, można albo ws4 [jesli obawiamy sie że zaatakuje] albo : FC dp+3 czyli podcnike z miecza co po podcince już wiecie.
następnie można ztrobić tak :p+1 rzut [ to już jest na takich co nie wiedzą co zrobić
jeśli przeciwnik po p+1,dp+4 zrobi bb no to już wiemy że następnym ciosem powinno być dt+1 czyli mieczyk:D
jeśli po p+1 dp+4 ktoś zrobi ss to można spróbować machnąć p+3 [przepraszam ale nie wiem co zbiera z ss u yosha:/ ]
No to tyle w tym odcinku, sayonara felołs
Atak można sobie zacząć od takiego p+1 [ to daje przewage] potem robimy dp+4 i przeciwnik tu nie ma jak sie wy bekdaszować więc potem możemy to zamienić na :
p+1,d+4 [ d+4 zostawia Yosha w kucnięciu:) -> i teraz tak, można albo ws4 [jesli obawiamy sie że zaatakuje] albo : FC dp+3 czyli podcnike z miecza co po podcince już wiecie.
następnie można ztrobić tak :p+1 rzut [ to już jest na takich co nie wiedzą co zrobić
jeśli przeciwnik po p+1,dp+4 zrobi bb no to już wiemy że następnym ciosem powinno być dt+1 czyli mieczyk:D
jeśli po p+1 dp+4 ktoś zrobi ss to można spróbować machnąć p+3 [przepraszam ale nie wiem co zbiera z ss u yosha:/ ]
No to tyle w tym odcinku, sayonara felołs
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Yoshimitsu
Naprawde widać tutaj pełny profesjonalizm Yoshi ładnie daje czekam na part 3.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
-
- Grand Master
- Posty: 381
- Rejestracja: 09-07-2006, 02:12
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Re: Yoshimitsu
lubie u joshiego double KO
tak dublowac cala runde...
bo lubie ten glos gdy mowi DRAW
tak dublowac cala runde...
bo lubie ten glos gdy mowi DRAW
- CalopS
- Student
- Posty: 30
- Rejestracja: 24-08-2006, 15:29
Re: Yoshimitsu
Po chickenie na 2 robimy rzut i co nam wychodzi?? RZUT W PLECY :d
- -=MASTA=-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 03-09-2006, 22:24
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Yoshimitsu
No to teraz mała porcja Juggli do Yoshimitsu dla wszyskich Yoshiplayerów Niektóre są naprawde hardcorowe, ale zaznaczam że wchodzą. Skopiowane z Tekken 3 FAQ Icka [autor cześci combosów, większość autorów to ludzie z dawnnego kanały #tkn i #tekken a głownie Tragic, Castel, MrWizadr i Catlord]. Powodzenia w wyciskaniu. Ćwiczyć, Ćwiczyć, Ćwiczyć.
4~3 u+1+2~3+4
4~3 d+1+4
4~3 QCF+1
4~3 b,b+1~1
4~3 FC,b+1
4~3 SS(r) b+1+4 (Flip) d/f+1,1,1,1
4~3 b+1+2~ANY f,f+4
4~3 b+3+4 d/b+2,2 (Flip) d/b+3,3,3,3
4~3 b+1,1,(1),1,1 (W plecy) f+3
4~3 U+4 b+1,(1),1,(1),1 b+1 f+3
4~3 U+4 b+1 b+1+4
4~3 U+4 f,f+3 d+1 FC,d/f+3
4~3 b+1+4 (Flip) u+1+2~u/f (Gun Jack)
4~3 b+1+4 (Flip) b+1,1 (Flip) b+1,(1),1 (Flip) b+1+4 (kuma)
4~3 4,4,4 (Kuma)
FC,d/f+3 u+1+2 f,f
FC,d/f+3 WS+4 d/f+4
FC,d/f+3 d+1 WS+1 d/f+4
FC,d/f+3 d+2 WS+1 f,f+4
FC,d/f+3 d+1 b+1+4
FC,b+1 d+1 b+1+4
FC,b+1 d+1 (Flip) FC,d/b+3,3,3
FC,b+1 d+1 (Flip) u/f+3+4,b+1,4
d/f+2 b+1,(1),1 b+1,1,(1),1 d/f+4
d/f+2 b+1 1 b+1,1,(1),1 u/f+4
d/f+2 b+1 1 b+1 d+1 FC,d/f+3 (Nina)
d/f+2 b+1,1 b+1 b+1+4
d/f+2 b+1,1 b+1,1 b+1 f,f+4
d/f+2 b+1 d/b+2 d+1 FC,d/f+3
d/f+2 U/F+4 1 1 f,f+4
d/f+2 u/f,n+1 1 d/f+1,2
d/f+2 b+1+4 d/f+4
d/f+2 d/f+2 b+1,(1),1,(1),1 b+1 f+3
d/f+2 d/f+2 f,f+3 d+1 FC,d/f+3
d/f+2 f,f+4 b+1+4
d/f+2 f,f+4 1,2,1,4
d/f+2 f,f+4 1 d/f+2 f,f+4
d/f+2 f,f+4 1 f,f+3,1 (Gun Jack)
d/f+2 f,f+4 1 b+1,1,1,1 f,f+4 (Gun Jack)
d/f+2 d/f+1,f+2,d/b+2,(2),2 WS+4
d/f+2 d/f+1,f+2,d/b+2,(2),2,2 u/f+3+4,b+1,4
d/f+2 d/b+3,3,(3),3,3,f+4
d/f+2 f,f+3 WS+4 d/f+4 (Nina)
d/f+2 f,f+3 WS+1 d/f+4
d/f+2 1 1 1 f,f+4
d/f+2 1 1 1 d/f+4
d/f+2 1 1 1 1 f,f+2
SS(r) d/f+2 d/f+1,1,1,1
SS(r) d/f+2 d/f+2 (Flip) d/f+1,1,1,1
SS(r) d/f+2 d/f+2 (Flip) u/f+3+4,b+1,4
SS(r) d/f+2 2 (Flip) u/f+3+4,b+1,3+4
SS(l/r) d/f+2 1 (Flip) d/f+2 d/f+4 (Flip) d/b+1
SS(l) d/f+2 b+1 (Flip) u+1+2~u/f (Flip) f,f
SS(l) d/f+2 b+1 (Flip) d/b+2,2,2,2 (Flip) FC,d/f+3
b+1+2~ANY d/f+1,f+2,(d/b+2),2,2 WS+4
b+1+2~ANY u/f+4
b+1+2~ANY u+1+2 f,f
b+1+2~ANY d/b+3,3,(3),3,f+4
b+1+2~ANY 1 b+1,1 f,f+3,1
b+1+4 b+1+4
b+1+4 d+1 CC 1 f,f+4
f+2 d/f+2 d/f+2 b+1,(1),1,(1),1 3
f+2 d/f+2 b+1,1 b+1,(1),1,(1),1 f,f+4
f+2 d/f+2 f,f+4 1 f,f+4
f+2 d/f+2 f,f+2 BK 4
f+2,d/b+(2) WS+1 d/f+4 f,f+4
f+2 1+3 (Gun Jack , True Ogre)
Chicken na 4 d,d/b,b+1+2 (w plecy)
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 b+1+4
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 1 1 1 f,f+2
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 d/f+1,2,d/b+(2),2,(2),2
4~3 u+1+2~3+4
4~3 d+1+4
4~3 QCF+1
4~3 b,b+1~1
4~3 FC,b+1
4~3 SS(r) b+1+4 (Flip) d/f+1,1,1,1
4~3 b+1+2~ANY f,f+4
4~3 b+3+4 d/b+2,2 (Flip) d/b+3,3,3,3
4~3 b+1,1,(1),1,1 (W plecy) f+3
4~3 U+4 b+1,(1),1,(1),1 b+1 f+3
4~3 U+4 b+1 b+1+4
4~3 U+4 f,f+3 d+1 FC,d/f+3
4~3 b+1+4 (Flip) u+1+2~u/f (Gun Jack)
4~3 b+1+4 (Flip) b+1,1 (Flip) b+1,(1),1 (Flip) b+1+4 (kuma)
4~3 4,4,4 (Kuma)
FC,d/f+3 u+1+2 f,f
FC,d/f+3 WS+4 d/f+4
FC,d/f+3 d+1 WS+1 d/f+4
FC,d/f+3 d+2 WS+1 f,f+4
FC,d/f+3 d+1 b+1+4
FC,b+1 d+1 b+1+4
FC,b+1 d+1 (Flip) FC,d/b+3,3,3
FC,b+1 d+1 (Flip) u/f+3+4,b+1,4
d/f+2 b+1,(1),1 b+1,1,(1),1 d/f+4
d/f+2 b+1 1 b+1,1,(1),1 u/f+4
d/f+2 b+1 1 b+1 d+1 FC,d/f+3 (Nina)
d/f+2 b+1,1 b+1 b+1+4
d/f+2 b+1,1 b+1,1 b+1 f,f+4
d/f+2 b+1 d/b+2 d+1 FC,d/f+3
d/f+2 U/F+4 1 1 f,f+4
d/f+2 u/f,n+1 1 d/f+1,2
d/f+2 b+1+4 d/f+4
d/f+2 d/f+2 b+1,(1),1,(1),1 b+1 f+3
d/f+2 d/f+2 f,f+3 d+1 FC,d/f+3
d/f+2 f,f+4 b+1+4
d/f+2 f,f+4 1,2,1,4
d/f+2 f,f+4 1 d/f+2 f,f+4
d/f+2 f,f+4 1 f,f+3,1 (Gun Jack)
d/f+2 f,f+4 1 b+1,1,1,1 f,f+4 (Gun Jack)
d/f+2 d/f+1,f+2,d/b+2,(2),2 WS+4
d/f+2 d/f+1,f+2,d/b+2,(2),2,2 u/f+3+4,b+1,4
d/f+2 d/b+3,3,(3),3,3,f+4
d/f+2 f,f+3 WS+4 d/f+4 (Nina)
d/f+2 f,f+3 WS+1 d/f+4
d/f+2 1 1 1 f,f+4
d/f+2 1 1 1 d/f+4
d/f+2 1 1 1 1 f,f+2
SS(r) d/f+2 d/f+1,1,1,1
SS(r) d/f+2 d/f+2 (Flip) d/f+1,1,1,1
SS(r) d/f+2 d/f+2 (Flip) u/f+3+4,b+1,4
SS(r) d/f+2 2 (Flip) u/f+3+4,b+1,3+4
SS(l/r) d/f+2 1 (Flip) d/f+2 d/f+4 (Flip) d/b+1
SS(l) d/f+2 b+1 (Flip) u+1+2~u/f (Flip) f,f
SS(l) d/f+2 b+1 (Flip) d/b+2,2,2,2 (Flip) FC,d/f+3
b+1+2~ANY d/f+1,f+2,(d/b+2),2,2 WS+4
b+1+2~ANY u/f+4
b+1+2~ANY u+1+2 f,f
b+1+2~ANY d/b+3,3,(3),3,f+4
b+1+2~ANY 1 b+1,1 f,f+3,1
b+1+4 b+1+4
b+1+4 d+1 CC 1 f,f+4
f+2 d/f+2 d/f+2 b+1,(1),1,(1),1 3
f+2 d/f+2 b+1,1 b+1,(1),1,(1),1 f,f+4
f+2 d/f+2 f,f+4 1 f,f+4
f+2 d/f+2 f,f+2 BK 4
f+2,d/b+(2) WS+1 d/f+4 f,f+4
f+2 1+3 (Gun Jack , True Ogre)
Chicken na 4 d,d/b,b+1+2 (w plecy)
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 b+1+4
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 1 1 1 f,f+2
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 d/f+1,2,d/b+(2),2,(2),2
- yoshikiradorana
- Student
- Posty: 31
- Rejestracja: 26-02-2006, 20:22
- Lokalizacja: z brzuszka
Re: Yoshimitsu
i jak widac temat umatl potym jak nie pisalem i zostaly zapodane juggle. wiedzialem ze Yoszek jest zawsze w cieniu i przypuszczalem ze nikt nie bedzie chcial pisac w jego temacie, smutne to zaprawde
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
Pisz czlowieku swoje nauki co do Yoshiego bo byly git i co niektorzy ludzie czekaja na tojak widac temat umatl potym jak nie pisalem i zostaly zapodane juggle. wiedzialem ze Yoszek jest zawsze w cieniu i przypuszczalem ze nikt nie bedzie chcial pisac w jego temacie, smutne to zaprawde
Before you see the light you must die...
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
Potrzebuje info na temat najsilniejszych juggli do Yoshka po d/f+2 i 3~4 jak by ktos znal jakies takie do zrobienia online co zbieraja ponad 58 dmg to bylbym wdzieczny a i moze jeszcze ktos dorzuci jakies ciekawe setupy to tez je chcetnie przejze
Before you see the light you must die...
- TomU
- Elite player
- Posty: 127
- Rejestracja: 07-07-2006, 13:53
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Yoshimitsu
Dis Ja z checia podebatuje z toba na temat Yoshka.
Chce sie teraz wziasc za niego.
A co do tego juggla mam jednego za 60 dmg nie wiele duzo ale sam chciales.
dp+2,dp+2,t+2 2 2 pp+3,1
Chyba dobrze napisalem.
A co do 3~4 co ty tam masz najlepszego ?
A juggla postaram sie jeszczze jakiegos lepszego wycisnac.
Bo Joszi Ma mozliwosci ++ Bestia ++
Chce sie teraz wziasc za niego.
A co do tego juggla mam jednego za 60 dmg nie wiele duzo ale sam chciales.
dp+2,dp+2,t+2 2 2 pp+3,1
Chyba dobrze napisalem.
A co do 3~4 co ty tam masz najlepszego ?
A juggla postaram sie jeszczze jakiegos lepszego wycisnac.
Bo Joszi Ma mozliwosci ++ Bestia ++
G-I-R-L---P-O-W-E-R
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
No to o tego samego mi chodzilo tylko jak patrzylem na practise to zre 58 dmg ale moze jakos zle weszlo czy cos a nie napisales dobrze bo to jest t+1,1,1 a nie t+2,2,2 ale to poprawiam dla tych co nie znaja Yoshka i chca to wyprobowacA co do tego juggla mam jednego za 60 dmg nie wiele duzo ale sam chciales.
dp+2,dp+2,t+2 2 2 pp+3,1
Chyba dobrze napisalem.
3~4, t+1+4, f,f+4, i tu jakies okizame np. u/f+3+4,t+1,t+4 (?) albo u+1+2A co do 3~4 co ty tam masz najlepszego ?
Before you see the light you must die...