Odpowiedz do tematu
Yoshimitsu
Autor Wiadomość
TomU 
Elite player



Dołączył: 07 Lip 2006
Skąd: Kalisz
Wysłany: 18-02-2007, 16:07   

Mały bład.
No to jest chyba najlepszy Jugiel Tylko on nie zawsze wchodzi czy ty tez tak masz ?>
po 2 haku nie wchodzi dalej czasami . Denerwoje mnie to :/
_________________
G-I-R-L---P-O-W-E-R
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 18-02-2007, 16:34   

nom tez tak mam niestety ...
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 18-02-2007, 16:50   

no to nie jest najlepszy jug, moim zdaniem leszy jest d/f+2, b+1,1, b+1,1,(1),1, f+3 63 dmg. mój ulubiony to d/f+2, b+1,,1, b+1,1,(1),1,b+1, ff+4_ff+2. (dwa przecinki oznaczają zakończenie kręcenia siębo ma być jeden obrót i jeden pancz i obroty znowu).

a po 4~3 to SSr f+1+4, d/f+1,1,1,1 86 dmg i nawet łatwe jak się zczai ossochossi. po sidesteppie wciskamy f+1+4, a wychodzi b+1+4 bo zaliczaj jakby że jesteśmy z drugiej strony.

ez
 
 
Żółw 
Master



Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-02-2007, 17:10   

Jakie są gwaranty po p+2 ??
 
 
 
TomU 
Elite player



Dołączył: 07 Lip 2006
Skąd: Kalisz
Wysłany: 18-02-2007, 18:48   

Mialem przeczucie ze LuC sie dolaczy :D Do debaty.
Fajne Jugielki :]
A co do tego co robisz po 4~3 to wiem o tym ale nigdy mi to nie wyszlo.
Wiec jestesmy umowieni w Pracitce Abys mi pokazal jesli tylko zechcesz.

Aha i ja mam jeszcze jednego Juggla 62 Odbiera :
dp+2, t+1,1,1, t+1, p+3
Nadal mysle nad czyms lepsiejszym :D
_________________
G-I-R-L---P-O-W-E-R
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 18-02-2007, 19:23   

Żółw napisał/a:
Jakie są gwaranty po p+2 ??


f+2, d/f+2, b+1,1,1, d/f+4, (flip)d/b+1 lubię ten juggielek
f+2, d/f+2, d/f+2, b+1,(1),1,(1),1, b+1,(1),1, ff+2 to jest wygar, ale trudniejsze, jest na moim filmiku jak ktoś chce zobaczyć.

https://www.youtube.com/watch?v=lqrVWSczUR4

co do juggli po d/f+2 to 63 dmg to jest raczej szczyt, było coś jeszcze silnego z b+1+4, ale nie pamiętam. ten twój jest spoko, ale przy lagach to sobie można :\
 
 
TomU 
Elite player



Dołączył: 07 Lip 2006
Skąd: Kalisz
Wysłany: 18-02-2007, 19:47   

Kurde kiedys widzialem ten filmik :D
Zajebisty jest ale nie wiedzialem ze twojej produkcji Fajny Fajny.

A co do tego juggla to wlasnie teraz cos kombinuje z t+1+4 zobaczymy czy cos wykombinuje :D
_________________
G-I-R-L---P-O-W-E-R
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 18-02-2007, 20:19   

http://youtube.com/watch?v=Oiq8ExlMJnc - tu macie trapa za cala kreche po d/p2
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 19-02-2007, 10:13   

no mashter z boskonem jak zwykle dali radę. ich akcje są raczej extremalne i ciężko wykonać je podczas gry bo większość jest robiona po sidestepie, po równoczesnym uderzeniu się albo po chickenie na 4. yoshem to przedewszystkim trapy się jedzie. np. po jugglu u/f+1+2,d albo b,b+1,1 lub b+1+2 robisz obroty o powietrzu i potem śmigło, albo lecisz. szkoda że to się sprawdzi raczej tylko na najlepszych tutaj, bo na honmaru bardzo mało ludzi techrolluje i jak zrobię w jugglu u/f+1+2,d to gości ściąga na ziemi hehehe :D
poszukam mojego zeszyciku z jugglami. może tam coś jeszcze było.
aha z takich "tochirowych" akcji polecam 4~3 qcf+1 :D nie zbiera dużo ale lubię takie bezsensu rzeczy :)
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 24-02-2007, 23:48   

Mam takie pytanie: Po co u Yoshka jest D+3+4? to jest tauntun? bo samo d+3+4 to luz ale tamto nie wiem po co jak ktos wie to niech mnie oswieci...
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
Shard 
Beginner


Dołączył: 15 Lut 2007
Wysłany: 19-03-2007, 15:27   

luc_october napisał/a:
z takich "tochirowych" akcji polecam 4~3 qcf+1 :D nie zbiera dużo ale lubię takie bezsensu rzeczy :)

No to faktycznie jest zakręcone i trzeba mieć wyczucie kiedy to zrobić, i jak sam powiedziałeś mało zabiera, lepiej liczyć na łatwiejsze i co więcej wejdzie nawet przy lagu, 4~3 b,1+4 ale nie zawsze wejdzie f,f+4 ale jak wejdzie to 70-80 dmg więc piękna sprawa.
@UP yoga, czyli to D+3+4 jest prawdopodobnie taki zapełniacz, do niczego nie służy.
BTW jakoś mi fuksem wyszło na practise juggielek złączony ze stringiem za 96 dmg, musze szybko obczaić ^^
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 01-05-2007, 14:58   

Siema znalezlem lepszy juggl do Yoshka po 4~3 niz ten co naisal luc, zabiera ok 100dmg (tak licze przynajmniej) jak bede mial neta i skleje drugi filmik o tekkenia to pokaze jak dziala ;) (neta nie ma to sie szuka akcji :D )
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 05-08-2007, 23:46   

Te juggla maja ulatwic poczatkujacym zycie na serverach killery ;)
Zachecam do podawania podobnych latwych do wykonania online juggli oraz technik gry takze dla tych postaci ktorych nieopisalem...


YOSHIMITSU:

d/f+2, d/f+2, b+1,(1),1,(1),1, d/f+4

4~3, b+1+4, d/f+4_f,f+4

d/f+2, d/f+2, b+1,(1),1,(1),1, 3

d/f+2, b+1, 1, b+1,1, 3

FC,f+3, FC,B+3,3,3,3,N+4

b+1+2~1+2, u+1+2

d/f+2, d/f+1,2,d/b+2,2,2,4
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
Schaiba 
Master



Dołączył: 23 Wrz 2007
Skąd: Wiślina
Wysłany: 03-04-2008, 17:46   

A ja mam pytanie. Czy są jakieś ciekawe akcje po low parry u Yoshiego?
_________________
Błogosławiony był ten dzień, w którym uznałem, że książki bardziej jarają mnie niż telewizja.

Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 15 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 03-04-2008, 18:45   

Schaiba napisał/a:
A ja mam pytanie. Czy są jakieś ciekawe akcje po low parry u Yoshiego?


ta, gwaranty: u+4, ff+4 lub d/f+4
randomowe akcje:
FC d,d/b+1 (czy jak to sie pisze)
FC d/f+3 (czy jak to sie pisze)

Nie tak dawno myslalem ze parry, d/f+2, ff+3+4 to gwarant ale chyba sie pomylilem, z tym ze waryto probowac bo jak wejdze to cos kolo 65dmg

Edit: po parry na lapy chyba d/f+2 siedzi normalnie
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Problem "This Rom is not avaible on your computer"
XXV Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier - Łódź - 03-05.10
4 - 6 październik 2013 24 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i
Zrobiłeś teledysk z gry, filmu lub anime? Zamieść go tutaj!
Pierwszy w Polsce turniej w Touhou Hisoutensoku
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group