Odpowiedz do tematu
Ling Xiaoyu
Autor Wiadomość
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 18-05-2012, 23:28   

hymmm w takim razie w zapytam tak: w czym widzisz problem?
Bo chyba nie w opanowaniu ciosów? ani opóźnień (za bardzo ich nie ma), widzisz, sam nie gram za bardzo Xiao ale fakt że byłem w stanie grać nią przeciwko AC lub Statkowi i wygrywać (choć nie cały czas oczywiście, oni lepiej nią grają) samo daje do zrozumienia i nie muszę tego komentować. Fakt, umiem grać każdą postacią, ale akurat Xiao gram rzadko i nie znam dobrze jej opóźnień. Lepsi gracze sporo nią mieszają , ma wiele opcji ale co z tego skoro i tak najlepiej im się opłaca BT SS. Grałem z takimi że tylko stali w BT i SS . Czy postać jest łatwa? Ciężko powiedzieć, czy łatwo się nią gra? raczej tak, kombinacje same wchodzą, brak pomyłek, duże bezpieczeństwo na dystans i w zwarciu, przewagi i brak karalności. Czy uważam Ogra za trudniejszego w opanowaniu? Oczywiście, świadczy o tym choć ilość dobrych graczy ogrem, Ta postać ma wszędzie kary i trzeba być mocno świadomym tego co się robi, jedna pomyłka i cierpimy mocno.
U Xiao tego za bardzo nie ma, nawet jak się pomylimy to pewnie AOP albo BT SS nas wyratuje a jak nie to często juggle nie wejdą bo ona jest mała <LOL>.
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-05-2012, 00:17   

Zawsze irytował mnie kailerowy setup z podwójnym b+3+4,3+4 którego nie przerywa d+1 ani żaden ws :) 1 i 2 przykład jest zły. Statek gra xiao tak samo jak każdą inną postacią w tej grze na rzuty i 2 albo 3 schematy (już nie pamiętam dokładnie bo grałem z nim 5 razy w życiu pare lat temu, ponieważ nie dało się dłużej tego wytrzymać) , a AC gra bardziej for fun . Trzeba pamiętać że tanią chinkę różni od ogra siła akcji ( zielony 2 akcje i po rundzie a tą trzeba się jednak trochę namęczyć). Jak już wspominaliśmy wcześniej ogrem nie trzeba się ruszać natomiast xiao na wysokim poziomie wymaga bardzo dobrego movementu i dlatego tak mało ludzi nią wyrabia nawet z taką przewagą w szybkości postaci :) Jakby tak porównywać na match-upy to jednak przy dobrym jinie czy nawet lawie to już nie wygląda tak różowo. Oczywiście czasem są cyrki jak ff 2 u heńka czy miśków i d+1 nie zgarnia jej z aopa ale to już są rzeczywiście błędy gry.
Pamiętam że u jina głupie ss+2 coś jej przeszkadzało w tym podwójnym sidestepie.
Mi tam zawsze było wstyd nią grać ale to tak poza tematem :)

Jak już jesteśmy w temacie to chciałbym się zapytać jak się mają postawy u xiao do d+3,4 lawa, d/b 4,3 u niny, d+1 u heńka i pawła ( to chyba często nie siedzi w aopa?) , ws 1,2 i ws 2 u jina?
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 20-05-2012, 08:42   

Nie no do AOP nie mam większych zastrzeżeń, praktycznie każda postać ma coś co w AOPie siedzi, choć uważam że wiele z nich powinno mieć ich więcej, np Bryan ma o tyle kiepsko że większość jego ciosów które działają na AOP są z bliska (d+3 , d+4, d/p+3 jest za wolne)_. Ale taki Jin ma choćby SS+2. Paul/Heniek d+1, itd. dziwni mnie to że np takie pp+3 Bryana nie zgarnia choć potrafi trafić przeturlajacych sie leżących, lub d/p+1 2. Podobnie z innymi postaciami np d/p+4 Jina.
Problem jest tylko z BT SS, z tego nic nie zbiera, dobrze że Xiao nie ma jakoś mocnych juggli ale to i tak za mało by wyrównać grę.

SS+2 Jina nie tyle zbiera z BT SS co jak zrobisz to w odpowiednia stronę to obie postacie się wyminą a kamera sie pogubi. Niestety te gubienie się kamery jest najwiekszym problemem. Xiao można ciągle stać w BT i stepować w końcu nawet jak przeciwnik nic nie robi i blokuje to kamera obróci się tak że i tak blok przestanie dzialać a BT 4 bedzie praktycznie nieblokowlne (ba! a jest to cios : praktycznie niekaralny, zbierający z obu SS, na MID, o DUŻYM zasięgu).
Jestem pewien że gdyby egzekucja BT 4 była nieco inna np: BT p+4 lub BT t+4, sprawa byłaby zgoła inna bo i z powodu kamery i Xaio nie mogłaby zawsze poprawnie wykonać tego ciosu. Niestety do egzekucji wystarczy 1 przycisk więc zawsze wyjdzie, nawet jeśli przeciwnik wykarze sie refleksem i bedzie próbował ten cios przerwać czymś szybkim to BT 2 1 4 i tak mu przerwie za jeszcze większy damage.
 
 
 
psycho4rent 
Grand Master



Zagram w: UMK3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Paź 2008
Skąd: Z nienacka.
Wysłany: 04-10-2012, 13:31   



Nie wiem czy było ale warto IMHO obejrzeć ten filmik. :)
_________________


Mame Tutorial | Umk3 combo faq
Kto gra w umk3 na p2p?
 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-10-2012, 17:59   

Było było w temacie związanym z rankingiem survival na Honmaru. Diabełek to podsyłał.
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
4 - 6 październik 2013 24 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i
PSN: informacje o nowych grach i temat do składek na sloty
International Miyagi-san Memorial Karate Tournament
Mini gry i dodatkowe tryby rozgrywki
[3S] Awakening Cup - Problemy, wyjaśnienia i walkowery
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group