Odpowiedz do tematu
Ling Xiaoyu
Autor Wiadomość
Kaiweishi 
Użytkownik

Dołączyła: 20 Kwi 2010
Wysłany: 20-04-2010, 05:30   

Cóż, ja tam uwielbiam nią grać, chociaż nie jestem zbyt doświadczona. Od kiedy płyta Tekken 3 się rozwaliła, a zaraz po niej PS2 musiałam się przestawić na komputer. A granie na klawiaturze strasznie denerwuje i opracowanie byle jakiego combo jest dużo trudniejsze.
 
 
 
iraki 
Master of the Shakers


Dołączył: 14 Lip 2008
Wysłany: 28-11-2010, 21:04   

Nie wiem czy jest jeszcze sens wrzucać te moje amatorskie wypociny ale co tam - spróbuje :D

Ling Xiaoyu
Iraq FAQ vol.1

Xiao jest postacią bardzo różniącą się od pozostałych. Wielkim plusem tej małej azjatki jest latwość unikania ciosów przeciwnika. Moim zdaniem z tej postaci można bardzo dużo wycisnąc ;)

AOP (Art of Phoenix) - z tej pozycji możemy uniknąć wszystkie ciosy na high , a poprzez dodanie d przez moment omijamy ciosy idące na mid

Ciosy z AOP
d+1+2 - najlepsza wybitka u Xiao, siedzą po niej najmocniejsze juggle
1+2 - podobne do d+1+2 lecz wybija postać znacznie niżej
f+1+2 - postac wstaje i odwraca się tyłem do przeciwnika
u+3,3 - dwa kopniaki ( pierwszy w mid drugi w high), slaby zasięg, gdy przeciwnik normalnie stoi nie posadzimy obu ciosów
u+3,4 - dwa kopniaki ( mid , mid ) z odpowienim wyczuciem timingu posadzimy oba w stojącą postać
u+4,4 - dwa kopniaki ( mid , mid ) fajny zasięg
4~3 - podcinka ( low ), po zadanym ciosię Xiao leży
U+3 - kopniak (mid , można jeszcze zrobić U,N+3 które idzie w low i podcina przeciwnika), po zadanym ciosie przeciwnik stoi do nas tyłem
f+3+4 - przewrót w strone przeciwnika, omija ciosy w high

Uniki
3+4 - postać ucieka na bok(można to wykorzystać nawet gdy nasza Xiao stoi tyłem), z tego co wiem to ładnie omija np. EWGF, można zrobic u+3+4 (postac ucieka w lewo) lub d+3+4 ( postac ucieka w prawo)
f+3+4 - przewrót na bok, postac staje tyłem do przeciwnika
f+1+2 -postać ucieka na bok
b+3+4 - postac staje tyłem do przeciwnika, można po tym wsadzić f+3+4~3+4 (wybitka) i kontynuować juggle
f,f+3+4 - wyskok w powietrze, jeśli wykonamy to z większej odległości to spadniemy na przeciwnika zadając mu 31 dmg, a gdy zrobimy to z bliska możemy przeskoczyć przeciwnika
b+1+2 - Xiao obchodzi przeciwnika od lewej strony, możemy po tym zrobić 1+2 (unblock) lub 2 (cios na mid)


f+2~1 -bardzo przydatny throw, Xiao przeskakuje za przeciwnika, ja często próbuje po tym f+3+4~3+4 ( w lagach często wchodzi ) i później standardowo jakiegoś juggielka
f,f+4 - cios w mid, duży zasięg, przewraca postac ( nie jeśli wejdzie z CH )
f,f+1+2 - dwa ciosy w mid, jeśli wejdzie na CH to postać odbija się od ziemi o możemy żonglować, bardzo lubię kończyć tym juggle
FC+3,2 - pierwszy cios w low drugi w high, ta kombinacja ma bardzo wielkie zastosowanie w jugglach ( podnosi postać w powietrze niemal z ziemi ), można to dokończyć poprzez 1,4 ( 4 wybija przeciwnika w powietrze i możemy kontynuować juggla)
WS+2 - bardzo przydatna wybitka, postać może kontynuować juggla tyłem, jeśli dodamy do tego f to postać bedzie stało przodem
d/f+1 - postać po zadanym ciosie stoi tyłem, a jak wiadomo większość juggli wykonuje się stojąc tyłem, po wybitce najlepiej kontynuować juggla przez ten cios

Jeśli przeciwnik leży mamy bardzo dużo możliwości na ucięcie paska energii. Najbardziej pasek kroi [BT] f,f+3, lecz to najbardziej przydaje się na przeciwników uciekających w tył. Na przeciwników uciekających w tył można użyć również FC+3,2 co pozwoli nam na wykonanie jakiegos juggla. Xiao bardzo łatwo można wykończyć przeciwników lubiących leżeć, mozemy wykonać AOP u/f+3,4 gdzie drugi cios zadaje niemałe dmg.

Mała porcja dosyć juggli dla początkujących :
CH u/f+4,d/f+1,2,2~1,f,f+1+2 - 64 dmg
WS+2,2,2,2~1,f,f+1+2 - 53 dmg
WS+2,2,2,2,2,f+3+4~3+4 - 47 dmg
AOP d+1+2, u/f+4, d/b+1 - 57 dmg
AOP u/f+3, d/f+1,2,2,2,3 - 50 dmg

Bardzo zachęcam nowych graczy do gry tą postacią ;]


Pozdrawiam ;)
_________________

 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-11-2010, 22:05   

Ja natomiast odradzam granie postacią która jest nadmiernie przypakowana jak na klimat t3.Akurat do taniochy pisanie że dany ruch omija jakiś cios mija się w t3 kompletnie z celem ponieważ jak wiadomo... :)
Co do ciekawych jungli to ws2,1,taunt,1,taunt,3 i wszelkie wariacje tego gówna :)
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 28-11-2010, 23:51   

iraki napisał/a:
Nie wiem czy jest jeszcze sens wrzucać te moje amatorskie wypociny ale co tam - spróbuje :D


Jak najbardziej jest sens. Kwestię, czy dane zagranie faktycznie jest warte uwagi i tak z czasem zweryfikują znawcy tematu. Grunt, żeby trzymać się ogólnych zasad i legendy o czym czasami osoby piszące tutaj zapominają (np. Saj).

bartaaz napisał/a:
Ja natomiast odradzam granie postacią która jest nadmiernie przypakowana jak na klimat t3


To nic, że Xiao jest 'nadmiernie przypakowana', skoro można wyciągnąć z niej sporo. Jest wiele innych postaci, których warto odradzać w pierwszej kolejności, także nie przesadzajmy ;].
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 29-11-2010, 19:38   

Nie opuszczę tematu o Xia, jeśli coś się w nim dzieje :D

Odnośnie FAQa Irakiego:

Cytat:
d+1+2 - najlepsza wybitka u Xiao, siedzą po niej najmocniejsze juggle

Najsilniejsza nie znaczy najlepsza:P Dałbym ją max na trzecim miejscu - po WS2 i AOP [u_uf]4 (in plus, że silna i z mylącą animacją, in minus - bardzo wolna)

Cytat:
1+2 - podobne do d+1+2 lecz wybija postać znacznie niżej

Jest o tyle lepsze, że bezpieczne na bloku, istnieje również wersja AOP~1+2 - jeszcze szybsza, wybijająca tylko na CH

Cytat:
u+3,3 - dwa kopniaki ( pierwszy w mid drugi w high), slaby zasięg, gdy przeciwnik normalnie stoi nie posadzimy obu ciosów
u+3,4 - dwa kopniaki ( mid , mid ) z odpowienim wyczuciem timingu posadzimy oba w stojącą postać

Te zagrania nie są po to, żeby wchodziły oba ciosy. [u_uf]3 to prze.ebany juggle starter, zwłaszcza po SSR~AOP, i takie właśnie zastosowanie mieć powinien. 3_4 można dołożyć w razie, gdy pierwszy cios pójdzie na blok. Oczywiście, nie za każdym razem, bo opp wyłapie schemat i polecimy za przewidywalność.

Cytat:
u+4,4 - dwa kopniaki ( mid , mid ) fajny zasięg

Yup, właśnie z dystansu powinny być używane, bo mają wtedy lepszą sytuację na bloku/hicie. Podobnie jak z poprzednim zagraniem - używamy tylko pierwszego kicka, drugi dokładamy tylko, jeśli przeciwnik się go nie spodziewa.

Cytat:
4~3 - podcinka ( low ), po zadanym ciosię Xiao leży

Na trafieniu gwarantowane 3 ze wstawania.

Cytat:
U+3 - kopniak

Bezużyteczne.

Cytat:
U,N+3

Użyteczne zagranie, jeśli będziemy je odpowiednio mixować z AOP U_UF,N+4

Cytat:
f+3+4 - przewrót w strone przeciwnika, omija ciosy w high

Większość ludzi bardzo ładnie łyka po tym WS2_WS4, reszta przerywa rolla wybitką:P



Cytat:
3+4

Bezużyteczne, sto razy lepiej robić SSR, b+3+4


Cytat:
f+3+4

Raz na ruski rok można użyć, ale ogólnie bezużyteczne.

Cytat:
f+1+2 -postać ucieka na bok

Jeden z lepszych uników Xia, bardzo dobrze działa po HYP_SSL

Cytat:
b+3+4

Przydatne po SSR zwłaszcza, jako część potrójnego SSa. Można po tym wsadzić f+3+4~3+4, owszem, ale to jest mocno ryzykowne, trzeba uważać, żeby nie wpaść w schemat. Każdy choć trochę ograny z Xia przerwie / ukaże - lepiej pobawić się po b+3+4 w mixupy, jeśli koniecznie chcemy wybijać, to polecam BT uf4 - najbezpieczniejsza i najbardziej myląca wybitka Xia z BT

Cytat:
f,f+3+4 - wyskok w powietrze, jeśli wykonamy to z większej odległości to spadniemy na przeciwnika zadając mu 31 dmg, a gdy zrobimy to z bliska możemy przeskoczyć przeciwnika

Na bloku przewaga, na hicie gwarant (XMTS) - ogólnie za wolne zagranie i zbyt łatwe do uniknięcia, żeby stosować częściej niż raz na ruską dekadę:P

Cytat:
b+1+2 - Xiao obchodzi przeciwnika od lewej strony, możemy po tym zrobić 1+2 (unblock) lub 2 (cios na mid)

lub też prawy rzut, który z HYP jest prawie niewidzialny



Cytat:
f+2~1
"na lagach często wchodzi" mnie rozbroiło. Ogólnie to nic po tym nie jest gwarantowane, największą szansę na dodatkowy dmg mamy robiąc SS i czekając na ruch przeciwnika, na który odpowiemy choćby BT4

Cytat:
f,f+4 - cios w mid, duży zasięg, przewraca postac ( nie jeśli wejdzie z CH )

Potrafi zaskoczyć na zakończenie rundy, faktycznie, głównym powodem do użycia tego ciosu jest jego zasięg

Cytat:
f,f+1+2 - dwa ciosy w mid, jeśli wejdzie na CH to postać odbija się od ziemi o możemy żonglować, bardzo lubię kończyć tym juggle

ff+1+2,1+2, albo po prostu XMTS - jeden z najlepszych ciosów Chinki, wogóle jedno z fajniejszych zagrań w grze :D dobre do pressingu, w jugglach, przy okizeme. Dużo kroi i potrafi zmęczyć psychikę wroga:P

Cytat:
FC+3,2 - pierwszy cios w low drugi w high, ta kombinacja ma bardzo wielkie zastosowanie w jugglach ( podnosi postać w powietrze niemal z ziemi ), można to dokończyć poprzez 1,4 ( 4 wybija przeciwnika w powietrze i możemy kontynuować juggla)

Główne zastosowanie - okizeme (ładnie zbiera do juggla z backrolla / wake up kicka / wstawania do góry), poking i czekanie na CH. W jugglach również użyteczne ze względu na zasięg. Chamski setup: gdy przeciwnik leży na ziemi ładujemy się, podbiegamy i kucamy - zależnie od tego, jak wstanie mamy do dyspozycji midowe wybijające WS2 i idące na low, wybijające (na CH) FC 3,2,1,4. Możemy też dostać w mordę oczywiście.

Cytat:
WS+2

Najlepsza wybitka Xia, wogóle jeden z jej najprzydatniejszych ciosów. Wybija stojących, kucających, wstających z gleby, od przodu, od tyłu, od boku, wcina się w bardzo wielu sytuacjach, mamy na nią 1500 setupów, mnóstwo rzeczy poza tym można nią ukarać. Gdy przytrzymamy F - całkiem bezpieczny na bloku.

Cytat:
d/f+1

Najlepszy cios Ling, już chyba w żadnym Tekkenie nie dostanie nic lepszego :P Szybki, omija full rzeczy, bezpieczny, na CH gwarant BT f3, olbrzymi zasięg, przydatny praktycznie w każdej sytuacji. Jak nie wiesz co robić, rób df+1, a dobrze na tym wyjdziesz.

Cytat:
Jeśli przeciwnik leży mamy bardzo dużo możliwości na ucięcie paska energii. Najbardziej pasek kroi [BT] f,f+3, lecz to najbardziej przydaje się na przeciwników uciekających w tył. Na przeciwników uciekających w tył można użyć również FC+3,2 co pozwoli nam na wykonanie jakiegos juggla. Xiao bardzo łatwo można wykończyć przeciwników lubiących leżeć, mozemy wykonać AOP u/f+3,4 gdzie drugi cios zadaje niemałe dmg.

Najlepsze co Xia ma na leżących to ff3, BT ff3, BT d+3, db+4, FC d+3, WS2, AOP u4 i XMTS. Samymi tymi ciosami potrafi, jeśli nie bezpośrednio zadać dmg, to zmusić do wstawania w taki sposób, by zadać jeszcze większy DMG :D

Cytat:
Ja natomiast odradzam granie postacią która jest nadmiernie przypakowana jak na klimat t3

Lol, nie zgadzam się. Prawda, jest topem bez dwóch zdań, ale to jedna z najoryginalniejszych postaci w TK, najbardziej rozbudowanych, dająca mega dużo przyjemności z grania nią. No i to nie jest tak, że byle nab siada, bierze Xia i wygrywa. Jak się wie gdzie i jak karać, co czym przerywać, to Xia nie ma aż tak fajnie:P
_________________
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-11-2010, 00:18   

1.Fakt może trochę przesadziłem ale ja uznaje tylko ewgfa :)
2.nie twierdze że wygrywa się nią z miejsca bo w prowadzeniu jest dość wymagająca a do opanowania płynnego movementu,uników potrzeba dość solidnego manuala
3.podwójny ss z bt to coś jak ostateczna wersja stepa hwo które jak pamiętam jest jednym z jego lepszych(jak nie najlepszym jego zagraniem w t3)
4.granią postacią w którą nie siedzi 80% ciosów w tej grze to dla jednego przyjemność a dla innego jak granie w pesa barceloną :)
Ad.4.W związku z małą ilością siedzących ciosów wymaga od przeciwnika gry tańszej niż w tesco i chyba tylko lawem można jeszcze jako tako się popisać ale operatorzy innych postaci zmuszani są do gry na pałę i pełnej kapusty(no ale przecież nią się gra tak przyjemnie :) )
5.pewnie znowu się bardzo mylę no ale pkt 1 :)
6.jak już vho jesteś to może ty wiesz jak się robi w t3 foxstepa xiao z bt który jest zdecydowanie szybszy od bt u+3+4?(bo tak mi się zdaje że wymasterowanie tego w t3 było by dość solidnym ruchem :) )
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 30-11-2010, 17:44   

bartaaz napisał/a:

Ad.4.W związku z małą ilością siedzących ciosów wymaga od przeciwnika gry tańszej niż w tesco i chyba tylko lawem można jeszcze jako tako się popisać ale operatorzy innych postaci zmuszani są do gry na pałę i pełnej kapusty(no ale przecież nią się gra tak przyjemnie :) )


Jeżeli ktoś gra mishimami na zasadzie ciągły dash i parcie z ewgf'em do przodu to zawsze go Xiao skroi. Akurat mishimy mają tutaj więcej opcji od lawa. Rozwaga w połączeniu z defensem to nie zawsze kapusta.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 04-12-2010, 14:24   

Bartaaz - no generalnie to jest f:f po przejściu do bt, przy czym drugie f musi trafić w pierwszej klatce po recovery zagrania przenoszącego do bt (np b+3+4, stosowane w wielu filmikach z tutorialami). Musisz to wyczuć:P
_________________
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 14-01-2011, 17:13   

Hohoh,
Wow, jestem pod warażeniem wiedzy Waszmości :]
Szczególnie Ty vho naszkicowłeś mi tą postać nieco bliżej,
przyznam że sam raczej grać nią dobrze nie umiem (co nie znaczy skutecznie, niestety).
Aż żałuje że nie mam okazji pogrania sobie w T3 bo tyle pomysłów mi podarowałeś że chyba na święta będe xiao trenował :D
Ogólnie zawsze uważałem tą postać jako taką z serii -"dla ambitnych".
Dopiero gra online pokazała że jest inaczej, szczególnie ostanio gra z Stakiem ostatnio, uzmysłowiła mi że ta postać ma ewidentne błedy w hitboxie.
Namco przyznało to oficjalnie poźniej zresztą (pamiętacie?), choć inna sprawa że nie tylko ona.
TTT to naprawił.
BT b+3+4 to totalny bez sens, i przyznaje że nie które postcie wogóle nie mogą w tych klatkach jej trafić NICZYM. To okropne , najgorzej mi idzie Heńkiem,
wszelkie próby idą na marne, WGF,TGF,HS'y, 112,d/p+1,pp+2,d+4(?),d+1,rzuty,
jak ktoś ma jakiś pomysł dajcie znać :P
jedyne na co wpadłem to g/p+4,4 (ale to nieco bez sensu :D )
i t+2 ("nieco" za wolne).
A czekanie i kapienie mi nie leży.
Właśnie to mnie najbardziej smuci w Xiao, to jak łatwo nią kapić , niestety nie znam graczy grających Xioa nie nadużywających tego podwójnego SS (inna sprawa że to bardziej teleportacja! totalna bzdura, przy której kamera wymięka i NIE DA SIE WCALE BLOKOWAC( wtf??!!). :kwasny: .
Mam nadzieje że nikt sie nie obrazi, po prostu tak najwyraźniej jest.
Ogólnie to czy ktoś ma pomysły czym wówczas atakować dla różnych postaci by jednak coś trafiło?
Grająć z Statkiem ostatnio (świteny fight! naprawde super się bawiłem, dawno nie miałem z kimś problemu , na początku przez moment nawet myślałem że nie jestem w stanie go pokonać) odkryłem (tak sam dla siebie :P ) że niektóre postacie mogą być nadwyraz skuteczne z Xiao na wysokim poziomie.
Przede wszytkim Gun Jack
tak dobrze mi nim idzie z Xaio że wymiękam :P
głownie dzięki d/t+1,1..2
ładnie ratuje d**sko,

Albo Yoshi
t+1+2
oraz d/t+2,2,2
bardzo lubię to postać , sprawia mase radochy,

Anna nawet też daje rade (*d+4 i ciosy z FC (WC) , szególnie FC p+2), mam większe problemy Niną,
King raczej bez problemu co mnie zaskoczyło.
Może ktoś ma swojego faworyta na Xiao ? :zawstydzony:
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 14-01-2011, 19:22   

Było już chyba o tym wspomniane, ale przypomnę: dobry movement i nie pchanie się z seriami na pałę to dobra recepta na Xiao. Saj Heniek akurat ma niezłe opcje na Xiajkę, ściąga ją z AOP większością ciosów i dobrze karze jej BT. Piszesz, że nie da się blokować, jak lecisz pewnie z ciosami na pałę i whiffujesz to niestety, ale takie są zasady tej gry, że po takim czym się zazwyczaj lata...

Najlepszym ciosem xiao w T3 jest wg mnie WS+2 zawsze wybija, bezpieczne na bloku co daje możliwości spamowania tym w nieskończoność (oczywiście przemyślanego spamowania ;P). BT 4 nie każda postać może dobrze ukarać także też dobra rzecz, ale raczej do używania w razie whiffa przeciwnika kiedy złapiemy go podwójnym stepem z ssr b+3+4. No i niezwykle irytujące f,f+1+2,1+2 - przewaga na bloku na ch juggl na nc mix up... Większość dobrych ciosów została już opisana także nie chce dalej powtarzać. Xiao w T3 nie ma tylko jednego perfidnego gwaranta z TTT, ale nawet bez tego to best xiao ever jeśli chodzi o wszystkie części Tekkena. Mimo to z odpowiednim ograniem i nastawieniem na ten match up idzie z nią wygrywać ;)
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 14-01-2011, 23:17   

Anty Xia:

DEFENSYWA plus...

Hei - pistony i d+1
Eddy - b+4
King - uf+4 i df+2,1
Jin - df+4>4!!!!!!!! brzuchy, dEWGF
Paul - szredery, d+4,2, i d+1 do us*anej śmierci (Xiajki)


Tak ogólnie gra się na Xia, jeśli wybierzemy inne postacie niż te wymienione + Law, dobra Anna i dobry Ogór - powodzenia.
_________________
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 19-01-2011, 15:19   

vho napisał/a:
Anty Xia:

DEFENSYWA plus...

Hei - pistony i d+1
Eddy - b+4
King - uf+4 i df+2,1
Jin - df+4>4!!!!!!!! brzuchy, dEWGF
Paul - szredery, d+4,2, i d+1 do us*anej śmierci (Xiajki)


Tak ogólnie gra się na Xia, jeśli wybierzemy inne postacie niż te wymienione + Law, dobra Anna i dobry Ogór - powodzenia.



Ojoj,
Tylko właśnie te ciosy nie sięgają ją wcale. Nie mówie oczywiście o AOPie bo z tym już dawno nie mam problemów, trzeba nieco ogrania by wiedzieć co sięga a co nie. (dla Henryka d+1 jest najlepsze ale i helle dają radę :P )
Kłopot polega na bugu z BT ss,
znacie jakieś ciosy które właśnie z tego SS zbierają?
Naprawdę, to irytujące gdy grasz z graczem który czeka na jakąkolwiek Twoją akcję i odrazu odpala tylko BT SS 2 1 4.
To ogrnonie skuteczne niestety bo omija praiwe wszystko.

po kolei:

Hei - pistony i d+1 -mic z tego nie ma szans trafić , oba są sidestepowane, nie ma znazenia czy zrobimy jeszcze 2 po d+1, nawet helle ten SS omija :/
Eddy - b+4 - tego nie jestem pewien ale tez watpie, rakurat Eddy nie ma tek zle, 3~4 sięga oraz takie SS+4 tez
King - uf+4 i df+2,1 - pierwszy to samobójstwo, drugi nie wiem, Ja radziłem sobie głownie z SS+3+4 oraz d+3+4
Jin - df+4>4!!!!!!!! brzuchy, dEWGF - zaden z nich nie trafia,niestety :/
Ogólnie jedyne na co licze w takich momentach to OTC i później plaskie + juggle w plecy
Paul - szredery, d+4,2, i d+1 do us*anej śmierci (Xiajki) - tu arakurat d+4,2 daje rade, jest to jedna z najlepszych żeczy na Xiao, szybki low zbierajacy z OBU SS. Reszta bez szans.

Dla Lawa polecam d/t+4 albo modlic sie ze t+1 2 1 trafi (zawsze to zniecheci kolesia do nadużywania tego ciosu )

Najlepiej z Xiao gra mi sie ogrami, łatwiej napewno dużym (zasięg FC (WC),p+2 robi swoje , a z BT SS zbierze WS+2 + co tam lubisz w plecy).

Macie jeszcze jakieś pomysły?
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 19-01-2011, 16:21   

Cytat:
Tak ogólnie gra się na Xia

Co oznacza, że nie były to ciosy anty double SS tylko ogólnie narzędzia ułatwiające walkę z Chinką.

Naprawdę czasem warto przyblokować, poczekać, odsunąć się, a nie naparzać do przodu. To najlepsza metoda na nią, poradzi sobie i podwójnym SS nierzadko:)
_________________
 
 
MikeAng 
Beginner



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 10 Gru 2010
Skąd: Stąd
Wysłany: 19-01-2011, 17:20   

Szczerze dziękuję vho za rady :) Już mnie szlak trafiał, bo jako nowy gracz, irytuję się w mig jak jakiś pajdziarz do bólu powtarza 2-3 te same kombinacje dobrymi postaciami, wśród których Ling jest na pewno wysoko. Może jeszcze nie będę wygrywał z graczami świetnie prowadzącymi Xiao, ale już zaczynam rozwalać kapuściarzy :P dzięki wielkie.
_________________
Ród wymiera, umiera człowiek, przemijają dobra i złoto; dobre imię nie zginie nigdy, zdobyte dobrym czynem.
 
 
 
@ndrew 
Użytkownik

Dołączył: 15 Lip 2008
Wysłany: 11-02-2011, 00:10   

Kolejne fajny juggle Xiajki z kilkoma końcówkami na pewno na Dużego Ogóra ;) Pokazuje wszechstronnosć tej postaci.

f+3 ff+3 (flip) BT t+3+4~3+4 d+2 : d,d/p+2,1
d/D/P+2 BT 4
d,d/p+2 d+4

Zastanawiam sie tylko czy da sie wsadzić dłuższe zakończenie ... ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
4 - 6 październik 2013 24 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i
PSN: informacje o nowych grach i temat do składek na sloty
International Miyagi-san Memorial Karate Tournament
Mini gry i dodatkowe tryby rozgrywki
[3S] Awakening Cup - Problemy, wyjaśnienia i walkowery
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group