Odpowiedz do tematu
Julia Chang
Autor Wiadomość
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 05-01-2010, 18:50   

Po 2,b masz zgadywankę: łokieć_d,df+1_uf+4_ss, uf+4, blok/backdash w oczekiwaniu na BT kick przeciwnika, w OSTATECZNOŚCI (jeśli opp jakimś cudem nic nie robi / nie schyla się) rzut w plecy.

3+4 nigdy w żadnym Tekkenie nie używałem w celu ominięcia ataku, jedynie, jako bufor pod MAD AXEEEEEES :D
_________________
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 05-01-2010, 21:29   

vho napisał/a:
Podstawa to łokieć, d,df+1 i rzuty, 1,1,1 jest zbyt ryzykowne, by odpalać to na janka z nadzieją, że będzie CH. Nie mówię, że to zły cios, bo absolutnie tak nie jest (szczególnie, że mamy wymiankę 1_4,3 na końcu), ale samo 1 jest 100 razy lepsze.

trzeba wiedziec gdzie wsadzic ja nie mam z tym problemu po nauce uzywanie OTC u Jina
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 05-01-2010, 21:33   

vho napisał/a:
To jest jeden z najlepszych rzutów w grze. Nie chodzi o sam dmg, ale o to, że jest mniej klatek na wyrwanie i mnóstwo sytuacji, w których można go zrobić, a także o to, że po rzucie jesteśmy w świetnej sytuacji .

kaltek jest tyle samo na wyrwanie o ile sie nie myle ale inna jest animacja samego rzutu przez co jest parwie nie widoczna, nie mamy po tym rzucie przewagi!! zobacz sobie hit analis zas preciwnik jest stosunkowo daleko (choc plecami) i nic nie zbiera za dobrze ze zwyklego rolla to widac w samej walce ciezko jest komus cos posadzic
Cytat:
rzuty- tu polcem po nich skakac do przeciwnika i łapac uciekajacych ciosami z ws

Bez sensu, ryzykowne to. Lepiej podejść ff i w zależności od tego, co robi przeciwnik; d+4, gdy leży / siderolluje, d,df+1_ff+1 na backroll, backdash i blok, gdy spodziewamy się wakeup kicka, a potem wybitka albo MAD AXEEEEEEES
tak ale nie wiesz co zrobi przeciwnik prawda? tu trzba miec juz doswiadczenie i wiem ze niedoswiaczeni gracze bede milei prolemy ale po podskoku masz najwieksze spektrum dzialnai od low po midy, nie bede juz sie rozpisywal obaczjecie sami co wam wygodnie jak co mozna wywalic każdy cios z ws i wc. chocby samo d+1 jako stoper
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 06-01-2010, 02:13   

Cytat:
trzeba wiedziec gdzie wsadzic ja nie mam z tym problemu


Trzeba wiedzieć, aha. A co, jeśli przeciwnik przewidzi, że właśnie w tym momencie chcesz zrobić 1,1,1 i zablokuje? Polecisz. Nie da się "wiedzieć" kiedy to siądzie, a kiedy nie, każdą sytuację / setup na 1,1,1 można obczaić i wtedy przestaje być tak fajnie. Co innego widzieć. Przy czym w Europie jest jedna osoba, która to widzi (tzn. wsadza trzecią jedynkę tylko, gdy pierwsza i druga wejdzie na CH). Nie, nie Ty (ja też nie).

Cytat:
kaltek jest tyle samo na wyrwanie o ile sie nie myle ale inna jest animacja samego rzutu przez co jest parwie nie widoczna, nie mamy po tym rzucie przewagi!! zobacz sobie hit analis zas preciwnik jest stosunkowo daleko (choc plecami) i nic nie zbiera za dobrze ze zwyklego rolla to widac w samej walce ciezko jest komus cos posadzic


Geez, mi nie chodzi o przewagę w klatkach. O to loto, że przeciwnik musi się napocić, żeby bezpiecznie wstać i nie nadziać się na nasz cios/rzut. Zgadywanka, poprostu. Czyli to, co w Julii najlepsze.

Cytat:
tak ale nie wiesz co zrobi przeciwnik prawda? tu trzba miec juz doswiadczenie i wiem ze niedoswiaczeni gracze bede milei prolemy ale po podskoku masz najwieksze spektrum dzialnai od low po midy, nie bede juz sie rozpisywal obaczjecie sami co wam wygodnie jak co mozna wywalic każdy cios z ws i wc. chocby samo d+1 jako stoper


Nie trzeba mieć doświadczenia, żeby cały ten misterny setup ze skokiem zniszczyć 4 ze wstawania :P Julia nie ma dobrych, jugglujących na wake-upie WSek, jak choćby Xia WS2. Za dużego dmg tym nie uzyskasz, to raz. Dwa, że również za wiele doświadczenia nie trzeba, żeby wiedzieć, że zwykłe ff jest szybsze od skoku.
_________________
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 06-01-2010, 12:43   

no to lecimy po kolei, wiesz co to custom prawda?
no to wystarczy je tak konstuowac by 1~1~1 siedziało, dziwne mi jakos sie to udaje , pozatym dobry gracz wie ze nap gdy jacus robi p+1+2 p+2 miedzy pierwszym a drugim ciosem mozna wszadzic 1. Wiedziałeś o tym? w takiej sytuacji mamy wrecz gwarant na ch, jest takich sytuacji masa nie bede sie rozpisywal, pozatym jak mówiłem mozna robic 12~1 ktore jest bardziej bezpieczne.

Ale gdzie widzisz problemw wstawaniu? och w weekend bede chya na hacie to mozemy ograc i zobaczymy jak to Ci idze, po speckalnym przeciwnik jest na tyle daleko ze d+4 nie siega i nie mamy przewage wiec wyastarczy ze trzyma T i sie ładnie odtrurla, moze czasmi uda ci sie złapac na wr1 ale to i tak nie wile daje a to z prostego powodu ona nie ma wr3 jak inne postacie=brak gwarantow , osobicie polecam bardziej zwyklez rzuty nap po lewmym d+4 to gwarant i tak samo przeciwnik laerzy jak po specjalnym ale to My mamy przeage i jest bliżej.

ok przeciwnik zrobi 4 tak? mozemy zabolkowac kaltki loku po skoku sa natychmiatowe o ile szaybko skoczymy, a wtedy co lubisz, dalej mozes zrobic g/p+4 i juggle wtedy prawda albo G/P+3 wjdzie na ch ale trafi
no ale skoro masz cos lepszego to mów zawsze sie cos przyda
rzekłem;p
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 06-01-2010, 14:34   

Cytat:
no to wystarczy je tak konstuowac by 1~1~1 siedziało, dziwne mi jakos sie to udaje , pozatym dobry gracz wie ze nap gdy jacus robi p+1+2 p+2 miedzy pierwszym a drugim ciosem mozna wszadzic 1.

Przy czym dobry gracz na pałę raczej nie będzie kończył f+1+2 robotem. Pisanie poradnika jak grać przeciwko noobom mija się z celem, co nie? Wsadzanie po f+1+2 1,1,1 to tak zwany jan. A za janki się lata.

Cytat:
och w weekend bede chya na hacie to mozemy ograc i zobaczymy jak to Ci idze

Wiedziałem, że to powiesz. Nie mam epsxe na kompie, i raczej nie mam zamiaru ściągać, jak chcesz zagrać w DR albo 6 to po lewej masz PSNa :)

Cytat:
ok przeciwnik zrobi 4 tak? mozemy zabolkowac kaltki loku po skoku sa natychmiatowe o ile szaybko skoczymy, a wtedy co lubisz, dalej mozes zrobic g/p+4 i juggle wtedy prawda albo G/P+3 wjdzie na ch ale trafi
no ale skoro masz cos lepszego to mów zawsze sie cos przyda

To samo można po ff. Po co ryzykować skok? Po co pozbawiać się możliwości bloku przez ileśtam frame'ów? Bezsens.
_________________
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 06-01-2010, 19:59   

omg dziwne ja koncze bo np p+1+2 p+2 jest bezpiecznym ciosem, odpycha daleko i nie ma opźnienia pozawalajcego na juggle (grasz wogóle jackiem? wiem ze koncowka na low jet karalna ale nie na mid )

dalej jak juz chcesz sie ze mna kłucic zamiast napisac cos nowego:
skoro sie wymadrzasz to pisz grze na ktorej sie znasz i w nia grasz bo jesli nawet grales to pamiec zawodna prawda?
W DRa gralem malo i nie posidam ani psp ani ps3 nie mam czasu na gry tylko klepie w T3O jak wracam z studiow do domu bo zawsze byłem dobry w tekkena a T3 ubie najardziej
aha i wiedziełm że bedziesz miał wymówke pytałem z grzeczności;D

bezsens omg umiesz czytac?
po "ff" nie zrobisz ws by bylo suteczne A WILE DOBRYCH ZASKAKUJACYCH I SKUTECZNYCH AKCJI JULKA MA WLASNIE Z WS
na tym polega magia, robisz ws 2 4 1 co lapie 90% graczy i masz albo okimaze w powietrzy albo set up na juggle
inne rzeczy tez sie ladnie wdziewa od np WC d/p+4 3

łądny mind game a o to chodzi
ehhh
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 06-01-2010, 20:27   

Cytat:
dalej jak juz chcesz sie ze mna kłucic zamiast napisac cos nowego

Nie chcę, to Ty zwyczajnie nie potrafisz przyjąć do wiadomości, że niewiele wiesz o tej grze:)

Cytat:
skoro sie wymadrzasz

Nie wymądrzam się, tylko piszę jak jest.

Cytat:
zawsze byłem dobry w tekkena

Online lub na swoim podwórku. Ani jedno, ani drugie się nie liczy.

Cytat:
umiesz czytac?

Owszem.

Cytat:
po "ff" nie zrobisz ws by bylo suteczne

Online na bank nie, jeśli jestem upośledzony manualnie - również.

Cytat:
okimaze

Okizeme.
_________________
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 07-01-2010, 07:07   

widze że z dziecmi dyskusja nie ma sensu

szkoda czasu na Ciebie a nie mam zamiearu sie kłucić na forum, jestes w stanie cokolwiek udowodnic? nie? tak myslałem
dobra koniec marnowania czasu jedziemy dalej

jak juz uda nam sie zejsc do WC polecam pobawic sie z WC d/P+4 , kontynuacja po tym ciosie (3) jest gwarantowana ale... teoretycznie gdzyz tak jak np shinning fist u jina lubi zwyczajnie nie trafiac, dlatego:
1. róbcie to z stosunkowo bliskiej pozycji
2. polecam wymieneiac , szczegolnie jesli przeciwik zaboowal pierwszy cios. co wtedy?
polecam jeszcze raz wc d/p+4 ;p lub jeden z wileu siosow z ws (ws4 jest szybki choc nie wiele daje ale d+4 po nim mamy na gwarancie o ile sie nie myle)


jak juz sie nauczymy uzywac 1~1~1 to trzba pomylec co teraz prawda?
jugle na podastawie to p+1 d/p p+1 2, pp+1 4
ale niestety to mało bierze , sam uzywam jako koncowki d+4 1 poniewarz jest trapem na jeden roll choc osrzebam ze jest to ryzykowne drugi roll=kara
jak ktos wcale nie roluje (na online jest to czeste) polecam po starterze d+4 wc d/p +4 3, d+4 1
kroi to juz spore ilosci energi jak na julke

z rzutow polecam bardzo lewy i prawy daja spora przewage i w obu spokojnie siedzi chocby dobicie d+4 (gdy ktos bedzie klepeł 4 na watawanie mamy ch i d+4 1 +juggle)

aha nieblokowiec julki polecam obczejenie setupuw z jgo udziałem po jugglech , cios ten strasznie trackuje przeciwnika niczym unblok paula.
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 07-01-2010, 15:42   

Śmieszny jesteś człecze :) Tym bardziej, że naprawdę myślisz, że jesteś w tę grę niezły. No ale dobra, graj tam sobie co chcesz i co umiesz, tylko jeszcze mi wytłumacz co to jest WC, bo ja takiego skrótu w terminologii tekkenowej nie kojarzę, a używasz tego notorycznie. To jedno i już nie będę zabierał Twojego cennego czasu, mr. JuliaTheBest.
_________________
 
 
Frizen 
Grand Master



PSN ID: XFrizenX
Dołączył: 12 Sie 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-01-2010, 17:30   

Czlowieku naucz sie najpierw notacji dobrze i nie pisz oczywistych oczywistosci tylko cos nowego, ta gra ma 12 lat a ty piszesz o 1,1,1 julki? Litosci. Nie ma czegos takiego jak WC, moze chodzi o FC? Notacja jest opisana na forum.
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 07-01-2010, 18:20   

Z tym WC to pewnie chodzi o While Crouching lub coś w tym stylu no cóż nie każdy zna podstawową legendę... Saj pisze co prawda rzeczy niby oczywiste jakie byle średni gracz zobaczy od razu, lecz ktoś kto naprawdę zaczyna grę może coś z tego wyciągnąć. Co prawda część stuffu jest rzeczywiście bezużyteczna, ale zawsze jakaś tam twórcza inwencja jest. + widać, że Saj opiera swoje faq'i głównie na lagowej kaillerowej grze, gdzie takimi akcjami możemy jechać na prawo i lewo nie bojąc się nawet, że ktoś nam coś ukarze..., bo większość ludu jest zazwyczaj słaba bądź warunki temu sprzyjają... Saj pograj lepiej z jakimiś kumatymi ludźmi na p2p (nie wiem kto jeszcze teraz w T3 gra na pewno AC, MarioItaly ? Bartaaz...). Pisząc w oparciu o grę z kailler'owymi noobami i w jej przekłamanymi warunkami zawsze uzyskasz taki odzew, który jednakże jeśli chodzi o część merytoryczną jest słuszny.

Także chłopaki bez ciśnienia :D Życie jest za krótkie, aby się niepotrzebnie irytować ;)

Coby nie sam offtop:

Jeśli nie wchodzi nam kilka łokci pod rząd w jugglu spróbujcie je wykonywać: f,f+1 n b f,f+1 n b f,f+1... Mi ten bajer akurat pomaga szczególnie w TTT gdzie nie sadzi już się standarda z T3 u/f+4 2 d,d/p+1,2 f,f+1,4 tylko można ładnie połokciować :)
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 07-01-2010, 20:11   

jop wc juz wiecie co oznacza sam wiem ze mozna trafic na rozne notacje fc/wc ff/pp
i czasami sam sie w tym motam ale mam nadzieje ze ogolnie wiecie o co come on.
Czy to takie oczywiste i bezurzyteczne? Coż walczac z zywym przeciwnikiem my przegrywamy gdy jestesmy przewidywalni dlatego ja gram przedewszystkim tak by macic przeciwnikowi w głowce, wcale nie gram julia jakos tam ekstra, na poziome a prof lub statka choc nie znam moze lepszych nie twierze ze takich nie ma bo to głupie.
Moja rada jet taka próbuj zaskakiwac przeciwnika, dlatego czasami rob 2x to samo albo rob cos czego inni prawie nigdy nie robia np.skoki

kolejna rzecz ze gram czasmi i p2p ale gram zadko tylko w ferie wiec nie mam czasu na wywolywanie graczy, treaz bede na 2 dni wiec...
z mario i batraazem grywam szczególnie Bartaaz jest kreatywny (choc jak przegra to potrafi strasznie kapic ale kazdy gra jak lubi ja sam nie gram ładnie jakos szczegolnie)
Dzięki K' za mimo wszytsko nieco otuchy, nie mam sensu sie klucic nie po to ten dzial.

niestety np. przestałem grac my nr1 czyli Jinem online bo: 1. rozwalałęm juz i tak kazdego xP
2. lagi doprowadzały mnie do szewskiej pasji przy OTC i tp+2ch, a easy ss to wcale chyba wtady nie istnieja.ak rozpoczea sie moja kariera z innymi postaciami i traz kazdym co tam umiem (julia wcale nie lepeij to ze pokonuje nia Hajde czy profa to.. sam nie wiem;/)
ale mniejsza z tym wszystkim jak ktos zna cos ciekawego nawet jako ciekawostke, fajny zasakujacy custom(nawet na "jeden raz), reakcje na dane zagranie piszczie prosze doluzcie cegiełkę do naszych umiejetnosci:D
:chytry:
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 07-01-2010, 22:40   

Z tym WC to oczywiście było pytanie retoryczne, w odniesieniu do TK się stosuje FC i kropka:P No ale łatewa.
_________________
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 10-01-2010, 15:58   

a kto Ci takich bzdur naopowiadał dziecko? ze tak powiem RETORYCZNIE :D

polecam bardzo cios 4~4~4 na np poczatek walki, mocno sie przebija i wietnie sie spisuje do meczenia lezacego gdy gramy z kims lepszym niz zwykly przecietniak.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Regulamin i zasady Rankingu
IRC przy użyciu klienta X-Chat
Super Street Fighter 2: The New Challengers
lista wszystkich bijatyk 2d na konsolę sega saturn / ss
Evil Ryu & Violent Ken vs Orochi Iori & Orochi Leona
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group