Strona 4 z 4

Re: Julia Chang

: 10-01-2010, 16:14
autor: vho
Kolejna "mądra" janowato-online'owa rada. Za 4,4,4 możesz polecieć, jeśli low zostanie zblokowany. Ostatni to high. Lepiej Zrobić 4,4, jesteś w FC, zapuszczasz zgadywankę -> rzut_FC df+4_hopkick_cokolwiek - możesz skroić znacznie większy dmg.

Re: Julia Chang

: 12-01-2010, 18:03
autor: Saj
taaaaaaaaaaa.. tak to jest jak sie nie czyta ze zrozumieniem , myk polega na tym ze robisz to gdy przeciwnik lezy a wtedy nie moze blokowac prawda?
Cała sztuczka polega na tym ze jak grasz z kims dobrym i on widzi pierwsze 4 to:
a)probuje cie karac i ma ch
b)ucieka rollem do tylu i wtady wlasnie trafiaja dwa pozostale wybijajac go w tak ze nadal masz przewage i nadal mozna go meczyc.
c)nic nie robi i dostaje drugim ciosem (low) koncowke na mid nie polecam bo jak walniemy w powietrze to... jest opoznienie.
to swietnie dziala po rzucie lewym, choc sam po nim robie raczej d+4 4 (zdecydowanie nie radze d+4 1).
Dalej na poczatek walki polecam bo to BARDZO szybki kick , duzy piorytet i jak walnie na ch o mozemy silic csie na kontynuacje, ale na poczate rundy odradzam ostani kick(choc tak naprawde tylko 10% graczy wogóle sie schyla).

Re: Julia Chang

: 14-01-2010, 21:22
autor: vho
polecam bardzo cios 4~4~4 na np poczatek walki
O tę część posta mi chodziło wyłącznie :)
Sam z resztą napisałeś teraz, że
ale na poczate rundy odradzam ostani kick
Na leżącego, to inna bajka, choć i tu lepsze (czyt. bezpieczniejsze) jest samo [4,4_d+4].

Re: Julia Chang

: 15-01-2010, 17:50
autor: Saj
o tym włsanie pisze, ostani sie dodaje gdy którys trafił (low na lezacego albo gdy pierwszy wejdzie na ch np na poczatku rundy) myślałem ze każdy sie domyśli heh