Odpowiedz do tematu
True Ogre
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-02-2006, 19:06   True Ogre

Piszcie tutaj wszystko na temat True Ogre'a: strategie gry, juggle itp.

Spis podstawowych technik postaci
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
yoshikiradorana 
Student



Dołączył: 26 Lut 2006
Skąd: z brzuszka
Wysłany: 01-03-2006, 14:09   

Tru ogre posiada reversala na dolną rękę

Wykonuje sie to poprzez zwykłe DP tak jak Parry w tagu, to parry przechodzi w rzut.
_________________
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
 
 
 
KorAs 
Elite player



Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: ze wsi :)
Wysłany: 13-05-2006, 11:39   

heh ta postac to nieporozumienie w online, czaruje teleportuje sie zieje ogniem...jak bym widział MK :)
_________________
 
 
 
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 23-07-2006, 16:29   

ten ogórek tez jest tani ale ostatnio zdjelam go z mojej czarnej listy.....

bo ma kilka ciekawych patentów :)
 
 
 
CalopS 
Student



Dołączył: 24 Sie 2006
Wysłany: 27-08-2006, 16:15   

df+1+2 do bolu
_________________

 
 
 
-=MASTA=- 
Elite player



Dołączył: 03 Wrz 2006
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 07-09-2006, 16:08   

No to teraz mała porcja Juggli do Prawdziwego oGóra. Niektóre są naprawde hardcorowe, ale zaznaczam że wchodzą. Skopiowane z Tekken 3 FAQ Icka [autor cześci combosów, większość autorów to ludzie z dawnnego kanału #tkn i #tekken a głownie Tragic, Castel, MrWizadr i Catlord]. Powodzenia w wyciskaniu. Ćwiczyć, Ćwiczyć, Ćwiczyć.
d+1+2 1+2
d+1+2 f,f+1+2
d+1+2 u/f+1+2~d
d/f+1+2 u/f+3,4,3
d/f+1+2 u/b+3,2
d/f+1+2 d/f+3+4,3+4
d/f+1+2 d,D/B+4
d/f+1+2 u/f+4 1,1,2
d/f+1+2 u/f+4 d+1 WS+2
f,F+2 d+4,4
d,d/f+2 FC+3,3,n+3
d,d/f+2 d,d/f+2
f,f,n+2 d+3+4
WS+2 SS d/b+3 (Flip) FC,d/f+2
CH FC,f+2 d+3 (Flip) FC,f+2
. Wchodzą tez juggle od Zwykłego Ogra, bo wiadomo że to podobne postacie.
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-08-2008, 00:01   

Ciekawostką u true ogra jest ofensywno-defensywny foxstep U+3+4:)
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 05-01-2010, 21:55   

Na ogóra musi uwazajć zarówno przeciwnik jak i sam gracz który nim gra,
wynika to z jego chorego hit box'u
Wiele ciosów wrecz przenika przez przeciwnika i wbrew pozorom wcale nie ma zasiegu( vide p p+2 , toć to na pół areny tą łapą sięga a by trafiło musisz byc naprawde blsko typa) mimo to jednak i tak zasieg ma zwiekszony w porownaiu z Ogrem
Primo: Ogólnie <<b .silna>> postac ktorej moc tkwi w pojednyczych ciosach, niestety kiedy lezymy trafia na parwie WSZYSTKO (w tym kilka high'ów!)
trzeba sie z tym liczyc.

Oczywiscie mozna kapic caly czas na d+1 ws2_d/p+2 , d+1 ws2_wc d/p+2 itd.
nie oszukujmy sie to starcza mi na 90% graczy i to dosłownie na same perfecty
po ws2 mamy g/p+4 +juggle na gwarancie albo.. rzut specjalny którego nie mozna sie wyrwac
po WCp/d+2 mamy pp+1+2 na gwarancie po tym lubie robic tt i d+1+2 ludzie łykja tego unbloka najczesciej ze wszstkich w T3, co wcale nie dziwi, jest świetny jeśli nie przesadzamy z używaniem go.
a po nim jeszcze jedno pp+1+2 albo.... tt+1+2 na wrecz gwarancie na big'i (na T.ogra jest to gwarant na cała kreche :d+1+2 , t,t+1+2) i jako trap na reszte to kroji cała energie i nie ma co zbierac.

Ogolnie postac ta ma ciosy jak Ogór + pare nowych wcale nie gorszych.
Niestety nie cięzko kapic tym spaślakiem dlatego gra nim jest raczj srednio efektownie (jak Lei na kapa-mode )z drugiej strony jest to postać najsilniejsza pod wzgledem średniego damege (takie WC p+2 bierze jakies kosmiczne ilosci energii na CH, inna sprawa że opóźnienie ma też kosmiczne).

jesli ktos was wkurza d+1 (przerywa kazda akcje tym stoperem pamietajcie ze pod d/p macie auto parry-rzut na piesci na low i sp.mid).
 
 
 
kamiledi15 
Beginner


Dołączył: 06 Maj 2012
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-05-2012, 21:35   

Jeśli się nie mylę, to jest ten skrzydlaty brązowy gigant? Mam takie pytanie, jak się obronić przed jego ogniem? Jeśli jesteśmy daleko, wielu graczy zieje ogniem. Nie dość, że ma to ogromny zasięg i nie da się przed tym obronić, chyba że akurat leżymy powaleni ciosem, to jeszcze powoduje stuna, po którym wróg dalej może nas atakować. Czy wystarczy wejść w głąb ekranu?
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10-05-2012, 09:57   

Ogień z powietrza wystarczy obejść sidestepem, po czym od razu podbiec i pokazać przeciwnikowi, że nie warto tego robić w przyszłości ponownie:), co do ognia z ziemi, wystarczy się schylić.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 10-05-2012, 17:12   

Dumian napisał/a:
Ogień z powietrza wystarczy obejść sidestepem, po czym od razu podbiec i pokazać przeciwnikowi, że nie warto tego robić w przyszłości ponownie:)


Można też będąc bliżej (odległość od przeciwnika jak przy rozpoczęciu rundy) spokojnie podbiec bez sidestepu omijając ogień i atakować jeszcze jak jest w powietrzu.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 12-05-2012, 09:42   

co do ognia na ziemi trzeba mieć na uwdze że nie tak łatwo go pokarać, wystarczy że w kucnięciu wciśniemy 1 a możliwe jest że ogień nas trafi. Część postaci ma ciosy które pozwalają na łatwe kary jak np Law i d,d/p,d,d/p+3 lub xiao z AOPem (ba, jej bug z BT SS pozwala też na ominiecie tego co oczywiście jest nonsensem ale to bład w grze więc..), bądz Heniek z pp+2, ogólnie nie radze swayować ani CD bo bez odpowiedniego manuala i tak sie nie uda (szczególnie na serwerze).
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-05-2012, 16:54   

normalnie ss 3 dasze i ewgfa w ryj!!! :)
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 13-05-2012, 11:04   

ale jak? ogień z ziemi zbiera z obu SS. Co prawda nie jednocześnie, widać że gdy T.O zieje ogniem wpierw obraca głową z lewej na parą a później wraca na lewą ale i tak raczej ciężko to wykorzystać, a dasze nie unikają tego ataku (no dobra da się zdaszować ale to raczej też nie jest łatwe, i trzeba by było to masterować) i ostatecznie i tak dostaniesz ogniem właśnie robiąć EWGFa, i to praktycznie zawsze bo ten cios nie działa jako crash z CD.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Garou: Mark of the Wolves Online Tournament
Soul Edge Online - sparring partner
Tekken 7 - III Żarowski Turniej Gier Video
TTT2 - sugestie odnośnie kolejnego turnieju
Tekken Tag Tournament 2 - Sparing Partner
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group