Melty Blood
Moderatorzy: eq2D, ModTeam, 2DModTeam
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Ja mam znów małe pytanko związane z moją ulubioną Kohaku a dokładnie o jej EX-Edge a dokładnie 1632143 C, Kohaku wyciąga wtedy pudełko trzeba nim trafic jak Ex-Shieldem??
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Nie trzeba, to jest tylko 'dopalacz' - daje natychmiastowego Blood Heata. Tyle że średnio opłacalny bo ma cholernie długi startup i recovery.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Teoretycznie tak ale jest sytuacja w której możemy to w miarę bezpiecznie odpalić - jak oponent jest w rogu to puszczamy mu kaktusa aby go czymś zająć i błyskawicznie dajemy Kohaku w kanał - fajna, stylowa akcja, ale wymaga troszkę procencików MC
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Wczoraj w przerwie od Tartarusa w P3 odpaliłem na chwilę MB i pograłem trochę Miyako - fajna jest, styl przypomina mi ten Kokoro / Lei Fang z DoA (łokcie, bary ) . zasięg podstawowych technik ma dosyć (a nawet bardzo) biedny no ale jak ma się ten metr pięćdziesiąt w kapeluszu to tak jest . No i ma fajny design - taka chibi Rin z F/SN. Fajna postać .
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Akira, anyone?Yamada pisze:(łokcie, bary )
Zasięg faktycznie biedny, ale za to 'teleportujące łokcie' nieco to rekompensują
- Pattrick
- Grand Master
- Posty: 387
- Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Miyako po rzucie ma na gwarancie 2C+combo z czego wyciąga całkiem całkiem damage jak na rzut. Jest mała, szybka, silna i niebezpieczna - dosłownie Melty Bloodowa Talim z SC2 - dużo ciosów przelatuje jej nad głową, a jak już znajdzie się blisko oponenta to jest zabawa na całego. Jedyny problem pojawia się wtedy, gdy jest daleko i gra przeciwko kumatemu przeciwnikowi - ma bardzo słabego dasha i jedyny sposób na zbliżenie się do oponenta to albo łokieć (który może zostać przerwany, albo doskok na który cwany oponent ma przygotowanego anti-Aira. Problem mam też z technikami pokroju "dziobania nożem" Nanayi (to co nawala nożem przed siebie jak opętany - nie znam inputa:P) - po prosto cieżko podejsć do niego wtedy,a przeskok też nie jest taki oczywisty bo też zbiera. To nie Ciel która jest uniwersalna na każdym polu i może szybko wyjechać z kontry stojąc pół ekranu od oponenta
Aha no i chciałbym aby w practice można było odpalić każdy atak oponenta, aby nauczyć się przeciwnko niemu bronić, tak jak to robiłem w serii SC . Może jakiś patch by zmajstrowali, albo w nowym MB tak będzie.
Aha no i chciałbym aby w practice można było odpalić każdy atak oponenta, aby nauczyć się przeciwnko niemu bronić, tak jak to robiłem w serii SC . Może jakiś patch by zmajstrowali, albo w nowym MB tak będzie.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Jest takie cus normalnieYamada pisze:Aha no i chciałbym aby w practice można było odpalić każdy atak oponenta, aby nauczyć się przeciwnko niemu bronić, tak jak to robiłem w serii SC
- Mastachi
- Student
- Posty: 62
- Rejestracja: 20-08-2007, 12:48
- Lokalizacja: Z Wyspy Wikingów
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Chcesz to mozemy pograc miyako na miyakoYamada pisze:Miyako po rzucie ma na gwarancie 2C+combo z czego wyciąga całkiem całkiem damage jak na rzut. Jest mała, szybka, silna i niebezpieczna - dosłownie Melty Bloodowa Talim z SC2 - dużo ciosów przelatuje jej nad głową, a jak już znajdzie się blisko oponenta to jest zabawa na całego. Jedyny problem pojawia się wtedy, gdy jest daleko i gra przeciwko kumatemu przeciwnikowi - ma bardzo słabego dasha i jedyny sposób na zbliżenie się do oponenta to albo łokieć (który może zostać przerwany, albo doskok na który cwany oponent ma przygotowanego anti-Aira. Problem mam też z technikami pokroju "dziobania nożem" Nanayi (to co nawala nożem przed siebie jak opętany - nie znam inputa:P) - po prosto cieżko podejsć do niego wtedy,a przeskok też nie jest taki oczywisty bo też zbiera. To nie Ciel która jest uniwersalna na każdym polu i może szybko wyjechać z kontry stojąc pół ekranu od oponenta
- Seven
- Student
- Posty: 34
- Rejestracja: 18-11-2007, 12:33
- Lokalizacja: krk
Re: Melty Blood
no, masz 30 sekundowy dummy recordingAction pisze:Jest takie cus normalnieYamada pisze:Aha no i chciałbym aby w practice można było odpalić każdy atak oponenta, aby nauczyć się przeciwnko niemu bronić, tak jak to robiłem w serii SC
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Melty Blood
W Cadenzie na PS2? A nie zwróciłem uwagi - sprawdzę - dzięki za cynk .
- Seven
- Student
- Posty: 34
- Rejestracja: 18-11-2007, 12:33
- Lokalizacja: krk
Re: Melty Blood
lol na ps2 nie ma dummy, ale chyba masz na kompie MB
-
- Beginner
- Posty: 11
- Rejestracja: 20-10-2007, 12:16
Re: Melty Blood
Nie zna ktoś daty premiery nowej części? Mają być 3 style walki dla każdej postaci, wprost nie mogę się doczekać ^^
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Dokładnej daty afaik jeszcze nie ma, wiadomo tylko że wiosną 2008 ma być w salonach gier. Co do konwersji (jakichkolwiek) to na razie nic nie słychać
- Seven
- Student
- Posty: 34
- Rejestracja: 18-11-2007, 12:33
- Lokalizacja: krk
Re: Melty Blood
Mawiają że trzeba będzie poczekać ok. 6-8 miechów na jakąkolwiek konwersje;(