Odpowiedz do tematu
Melty Blood
Autor Wiadomość
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 09-12-2007, 13:35   

Ja mam znów małe pytanko związane z moją ulubioną Kohaku a dokładnie o jej EX-Edge a dokładnie 1632143 C, Kohaku wyciąga wtedy pudełko trzeba nim trafic jak Ex-Shieldem??
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 09-12-2007, 13:43   

Nie trzeba, to jest tylko 'dopalacz' - daje natychmiastowego Blood Heata. Tyle że średnio opłacalny bo ma cholernie długi startup i recovery.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 09-12-2007, 18:51   

Teoretycznie tak ale jest sytuacja w której możemy to w miarę bezpiecznie odpalić - jak oponent jest w rogu to puszczamy mu kaktusa aby go czymś zająć i błyskawicznie dajemy Kohaku w kanał - fajna, stylowa akcja, ale wymaga troszkę procencików MC :)
_________________
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 26-12-2007, 11:13   

Wczoraj w przerwie od Tartarusa w P3 odpaliłem na chwilę MB i pograłem trochę Miyako - fajna jest, styl przypomina mi ten Kokoro / Lei Fang z DoA (łokcie, bary :D ) . zasięg podstawowych technik ma dosyć (a nawet bardzo) biedny no ale jak ma się ten metr pięćdziesiąt w kapeluszu to tak jest :P . No i ma fajny design - taka chibi Rin z F/SN. Fajna postać :D .
_________________
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 26-12-2007, 11:33   

Yamada napisał/a:
(łokcie, bary :D )

Akira, anyone? :P
Zasięg faktycznie biedny, ale za to 'teleportujące łokcie' nieco to rekompensują :P
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Pattrick 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TB, Tekken 7, Skullgirls
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Wysłany: 26-12-2007, 13:37   

Zasięg biedny , duża siła ...

Miyako Arima Basic Combos
Miyako Arima OTG Combo Ver. B2
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 29-01-2008, 10:13   

Miyako po rzucie ma na gwarancie 2C+combo z czego wyciąga całkiem całkiem damage jak na rzut. Jest mała, szybka, silna i niebezpieczna - dosłownie Melty Bloodowa Talim z SC2 - dużo ciosów przelatuje jej nad głową, a jak już znajdzie się blisko oponenta to jest zabawa na całego. Jedyny problem pojawia się wtedy, gdy jest daleko i gra przeciwko kumatemu przeciwnikowi - ma bardzo słabego dasha i jedyny sposób na zbliżenie się do oponenta to albo łokieć (który może zostać przerwany, albo doskok na który cwany oponent ma przygotowanego anti-Aira. Problem mam też z technikami pokroju "dziobania nożem" Nanayi (to co nawala nożem przed siebie jak opętany - nie znam inputa:P) - po prosto cieżko podejsć do niego wtedy,a przeskok też nie jest taki oczywisty bo też zbiera. To nie Ciel która jest uniwersalna na każdym polu i może szybko wyjechać z kontry stojąc pół ekranu od oponenta :P


Aha no i chciałbym aby w practice można było odpalić każdy atak oponenta, aby nauczyć się przeciwnko niemu bronić, tak jak to robiłem w serii SC :P . Może jakiś patch by zmajstrowali, albo w nowym MB tak będzie.
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-01-2008, 15:28   

Yamada napisał/a:
Aha no i chciałbym aby w practice można było odpalić każdy atak oponenta, aby nauczyć się przeciwnko niemu bronić, tak jak to robiłem w serii SC


Jest takie cus normalnie :P
 
 
Mastachi 
Student



PSN ID: Mastachi
Dołączył: 20 Sie 2007
Skąd: Z Wyspy Wikingów
Wysłany: 29-01-2008, 15:56   

Yamada napisał/a:
Miyako po rzucie ma na gwarancie 2C+combo z czego wyciąga całkiem całkiem damage jak na rzut. Jest mała, szybka, silna i niebezpieczna - dosłownie Melty Bloodowa Talim z SC2 - dużo ciosów przelatuje jej nad głową, a jak już znajdzie się blisko oponenta to jest zabawa na całego. Jedyny problem pojawia się wtedy, gdy jest daleko i gra przeciwko kumatemu przeciwnikowi - ma bardzo słabego dasha i jedyny sposób na zbliżenie się do oponenta to albo łokieć (który może zostać przerwany, albo doskok na który cwany oponent ma przygotowanego anti-Aira. Problem mam też z technikami pokroju "dziobania nożem" Nanayi (to co nawala nożem przed siebie jak opętany - nie znam inputa:P) - po prosto cieżko podejsć do niego wtedy,a przeskok też nie jest taki oczywisty bo też zbiera. To nie Ciel która jest uniwersalna na każdym polu i może szybko wyjechać z kontry stojąc pół ekranu od oponenta :P

Chcesz to mozemy pograc miyako na miyako :)
 
 
 
Seven 
Student



Dołączył: 18 Lis 2007
Skąd: krk
Wysłany: 29-01-2008, 16:05   

Action napisał/a:
Yamada napisał/a:
Aha no i chciałbym aby w practice można było odpalić każdy atak oponenta, aby nauczyć się przeciwnko niemu bronić, tak jak to robiłem w serii SC


Jest takie cus normalnie :P


no, masz 30 sekundowy dummy recording
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 29-01-2008, 16:45   

W Cadenzie na PS2? A nie zwróciłem uwagi - sprawdzę - dzięki za cynk :) .
_________________
 
 
 
Seven 
Student



Dołączył: 18 Lis 2007
Skąd: krk
Wysłany: 29-01-2008, 17:04   

lol na ps2 nie ma dummy, ale chyba masz na kompie MB
 
 
 
Badyl13 
Beginner


Dołączył: 20 Paź 2007
Wysłany: 29-01-2008, 18:18   

Nie zna ktoś daty premiery nowej części? Mają być 3 style walki dla każdej postaci, wprost nie mogę się doczekać ^^
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 29-01-2008, 18:22   

Dokładnej daty afaik jeszcze nie ma, wiadomo tylko że wiosną 2008 ma być w salonach gier. Co do konwersji (jakichkolwiek) to na razie nic nie słychać :(
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Seven 
Student



Dołączył: 18 Lis 2007
Skąd: krk
Wysłany: 29-01-2008, 20:00   

Mawiają że trzeba będzie poczekać ok. 6-8 miechów na jakąkolwiek konwersje;(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Melty Blood - najlepsi gracze z Polski
Turniej Melty Blood: Act Condeza ver.B
Melty Blood Act Cadenza i Hamachi
Melty Blood: Act Cadenza
Melty Blood: Actress Again
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group