King of Fighters XI

SNK to kawał historii w świecie 2D. Takie tytuły jak Garou: MotW, The King of Fighters, czy też Last Blade pozostaną w sercach graczy na wieki. Porozmawiajmy zatem o królach 2D, którymi Shin Nihon Kikaku niewątpliwie są!

Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam

Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Yamada »

Shion to facet! NOOOOOOOOOOOŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Aserot »

Yamada pisze:Shion to facet! NOOOOOOOOOOOŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ
To mnie zaskoczyłeś :P, ale swoją drogą chyba coraz więcej fetyszy jest w szeregach SNK najpierw Ash teraz Shion ciekawe czym zaskoczą w XII.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Yamada »

Ale to jest niemożliwe, bo włączyłem grę i ma wyraźnie żeński głos. Ash to jeszcze widać, ze facet, ale Shion? Nie no to jest niemożliwe i nie uwierze w to :D

Sami oblukajcie:
"SNK has never officially stated Shion's gender, although she looks and sounds very much like a female, so that's what the gaming audience has decided on for now"
Jest nadzieja lol :D .
Obrazek
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: s[h/z]inden »

Yamada pisze:Ale to jest niemożliwe, bo włączyłem grę i ma wyraźnie żeński głos. Ash to jeszcze widać, ze facet, ale Shion? Nie no to jest niemożliwe i nie uwierze w to :D
.
jedna, drobna, rada...
jezeli chciałbyś grać w tę gre na poważnie, radziłbym zrezygnować z postaci bossa.
Shion jest przegięt(y/a), ze wzgledu na niewidzialne projectile na ziemi i w powietrzu, do tego ma przechodzenie ze stylu do stylu (może być przez to traktowana jak 2 postaci w jednej) i na arcade jest postacią niegrywalną.
To tak jakby ktoś chodził na turnieje i wygrywał Magakim a zapytany dlaczego odpowiedział, "bo lubie nim grać, bo to boss, bo nim wygrywam".
Nie mam zamiaru mówić, że "robisz źle", tylko mówię, jakby co, że jeżeli kiedyś trafisz na jakiś poważniejszy turniej np. KoF'a, to napewno będzie ban na Shion... Coś jak Kliff i Justice w GG :)

tam (na arcade) z kolei god-tierami gry są Kula i Gato. do tego są to relatywnie łatwe postaci do opanowania.

moj team zależy od tego z kim gram... ale przewaznie trzymam w nim Whip, i dorzucam Clarka jako leader'a, bo LDM stosunkowo łatwo komuś wbić.
Jako trzecia postać przeważnie ląduje Duck King, bo ma dużo dobrych customów. Ogolnie taka postać do pitbullowania albo King, jak nie chce mi się myśleć (projectile)
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Yamada »

Ja oczywiście zdaję sobie sprawę z faktu, ze na turniejach Shion jest zbanowana bo to subboss (podobny los prawdopodobnie spotkał by również Hotaru bo z tego co wiem to jej w wersji na arcade nie było) z tym, że...jakie turnieje? :D . Nie przypominam sobie aby w Polsce był organizowany jakikolwiek turniej w KoFa XI i prawdopodobnie takowego nie będzie :) . Gram dla przyjemności. A jak będzie jakiś zlot to odkrycie Hotaru i Shion to kwestia 2 minut. Oczywiście pewnie byłoby, ze kapię i jestem tier whore bo mam 2 topy/gody w teamie ale to nie moja wina, że Shion i Kula są tak atrakcyjnymi dla mnie postaciami:). Jak wyjdzie KoFXII na X360 i będzie miał online (a na pewno będzie miał) to wtedy pomyślę nad nowym, "legalnym" składem. Shion może i jest przesadzona, ale zarazem całkiem fajnie rozbudowana i ma fajnie animowane wushu:).

Śnieżynka to top haha, nie no poważnie to była 1sza postać jaką wybrałem w tej grze nie wiedząc o niej NIC, (na pewno nie sugerowałem się żadnym tier rankingiem czy coś) i mi się spodobała :D . Szósty zmysł :D . Shion czułem, że jest przegięta bo to w końcu subboss, a Hotaru...Hotaru jest imo lepsza niż w Garou, ale na pewno nie jest to poziom Shion.

Momoko - najlepsza capoeira w 2d moim zdaniem. Elena z SF3 się chowa:)
Obrazek
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: s[h/z]inden »

Yamada pisze: Momoko - najlepsza capoeira w 2d moim zdaniem. Elena z SF3 się chowa:)
Momoko jest z kolei, chyba, jednym z midów o.O ... Jak dla mnie to jeden z lowestów :)

Zaraz poszukam listy...

KOF XI tier list

S rank: Kula, Gato
A rank: Kyo, Iori, Oswald
B rank: Jenet, Benimaru (+1), K', Kim, Yuri, Kensou, Ralf, Duck, Shen, Momoko
C rank: Maxima, Eiji, Terry (+1), Tizoc, Clark (+1), Duolon
D rank: Ash, Vanessa, Ryo, King, Whip (+1), Kasumi, Malin
E rank: Elisabeth (+2), Shingo (+1), Athena (+2), Ramon, Mary

Jakkolwiek na jakims innym forum widzialem, ze Kula jest przy 'God', a potem w 'S' mamy Gato

Mi sie wydaje jeszcze, że pomylili Atenę z Momoko miejscami :), bo to małe ani zasięgu nie ma, ani siły... Jedyne co, to smieszny głos do dekoncentracji ;)... trudna postac, mimo, ze ma duzo linków w ciosach ;).
Ale ja nie jestem Japończykiem, i sie nie znam ;)
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Action »

By SRK Wiki :)


Tiers:

1) Kula, Gato
2) Oswald
3) Duck, Eiji, Jenet, Gai, Kim
4) Ralf, Clark, Kyo, Jyazu, Silber, Ryo
5) Ash, K', Terry, Maxima, Vanessa
6) EVERYBODY ELSE

Or

SS-tier ~ Gato, Kula
S-tier ~ Oswald, Eiji, Duck (2P), Kim, Clark, Hayate*
A-tier ~ Ralf, Duck, Kyo, Maxima, Ryo, Gai
B-tier ~ Jenet, K', Ash, Terry, Shen, Jyazu, Silber, Vanessa, Kensou
C-tier ~ Malin, Iori, Duolon, Adelheid, Benimaru, Elisabeth
D-tier ~ Yuri, Ramon, Mary, Shingo, King, Griffon
E-tier ~ Kasumi, Momoko, Athena, Whip, Hayate*

Character Usage At Tougeki 2006

1. Gato - 46
2. Kula - 38
3. Oswald - 28
4. Kim - 11
5. Duck King/Clark - 8
6. Maxima - 7
7. Eiji - 6
8. Kyo - 5
9. Ash/Ralf/Terry - 4
10. K'/Duo Lon/B.Jenet - 3
11. Ryo/B.Mary - 2
12. Yuri/Elisabeth/Kensou/Shen/Athena/Malin/Iori - 1
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: s[h/z]inden »

No prosze... na tougeki 2006 nikt z whip nie korzystał...
Chyba dlatego ze jej 63214 LP/HP mozna rozpoznac po początku animacji i zobaczyć, czy to jest overhead/low...
ALe wiadomo, jak daleki jest europejski sposób myślenia daleko od japońskiego.

Na zlocie w Grudziądzu, pokazałem Cieślakowi 'KoF'a XI' i od razu powiedzialem jakie są topy w tej grze ;) ... Zobaczymy jak bedzie sobie radził, jak zobaczę się z nim następnym razem. xD
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Yamada »

Opłaca się inwestować w super i dream cancele w combach czy traktować to jako popisówę? (tymbardziej, że np SC z dp+C Śnieżynki jest dosyć trudny bo trzeba naprawdę szybko się z nim uwijać) Bo w sumie te bez nich też zabierają słuszne ilości energii (ale to może wina mojego teamu - w końcu są w nim 2 gody:P) a zestawik cios>SC>DM>DC>LDM kompletnie nas ogołaca bo schodzą 2 skill bary i 3 paski speciala czyli nie możemy nawet pociągnąć z nimi jakiegoś tagowego zestawiku.
Obrazek
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: s[h/z]inden »

Yamada pisze:Opłaca się inwestować w super i dream cancele w combach czy traktować to jako popisówę?
to już zależy od postaci którą grasz...
nie uzywam tego za często, alewiem, że takimi postaciami jak Oswald, Shen i Gato jest to w cholere opłacalne... szczegołnie w przypadku dwóch ostatnich...

Shen wiadomo, moze nie rusza się tak, jak powinien, ale po takich dwóch ciocach, już dużo paska życia schodzi ;P Ma zarąbisty SC; po 236P robimy 236236P, i potem patrzymy ile zycia przeciwnikowi poszło ;), podobnie u Gato... wypalamy jakieś customowe combo, które zakanczamy specjalem, a po nim SC i git...

Jedyną wadą tej strategii jest, to, że przy SC , a szczegolnie przy DC skalowanie damage jest mniejsze, niz wypuszczalibysmy je jako same DM, lub LDM...
No cóż, ale trzeba czymś płacić za 'gwaranty' xD

np. King używam DC, ale to raczej dla popisówy... do tego jeszcze dodatkowy damage jest niewielki, ale fajnie to wyglada ;)

niektorymi postaciami DM sie w ogole nie oplaca stosować... właśnie taka Kula... ma tylk ojeden, do tego opłaca sie go tylko stosować na counter, kiedy przeciwnik jest blisko... nie oszukujmy sie, ma to zasięg porównywalny gorszej podcince... do tego jej LDM jest bardzo blokowalny...
proponowalbym znalezienie jakiejs postaci, ktora sie te SC i DC będzie oplacalo wykorzystywac, bo raczej 'sniezynce' sie to nie oplaca... nią lepiej pesek nabijać... wlacz za to arcade na wyzszym poziomie, i zobaczj jak ladnie komp SC'uje Shenem... dwie akcje i przeciwnik jest na ziemi xD
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Yamada »

Nie no luz nie bedę szukał na siłę postaci którą będę mógł się tym pobawić:). W końcu nawet w GGXX gram Dizzy którą nie trzeba znać całości systemu gry aby nieźle nią sobie radzić:).
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Yamada »

Dobra zmieniłem team tak aby nie grać bonusowymi postaciami i mam w teamie Śnieżynke, Athene i...no właśnie nad trzecią się zastanawiam - może wezme dla odmiany jakiegoś faceta (i tak pewnie skoncze z Yuri, Vanessą, Whip lub Jenet :P).

Ehh szkoda, że nie ma już Vice aka "najseksownejszy grapler w histori bijatyk 2d" :P .
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Aserot »

Yamada pisze:Ehh szkoda, że nie ma już Vice aka "najseksownejszy grapler w histori bijatyk 2d"
Szkoda szkoda ale zawsze Shermie bardziej mi się podobała.

Co do bonusowych postaci to nie wszystkie są zabronione na turach, więc Hotaru możesz dalej masterować.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: Yamada »

No więc póki co bawię się teamem Kula, Athena, K' i od razu 2 pytania:

1. Co siedzi najmocniejszego po hcf+P Atheny?
2. Kogo najlepiej wstawić na lidera dla LDM? Athenę? (unblock)
Obrazek
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: King of Fighters XI

Post autor: s[h/z]inden »

Yamada pisze: 2. Kogo najlepiej wstawić na lidera dla LDM? Athenę? (unblock)
na pierwsze pytanie nie odpowiem, bo po prostu nie wiem... jestem nastawiony na versus i nie posnaje wszystkich postaci.

ale z tego trio zdecydowanie athena powinna byc liderem, bo LDM reszty to po prostu syf w porownaniu z unblockiem atheny (do tego nie wiadomo jak tego unikać, a przynajmniej ja tego nie wiem xD)
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „SNK”