Gry video - rozmowy ogolne
Moderator: ModTeam
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Według serialu animowanego, Logan zaczął swoje nowe życie (jako mutant z pazurkami) od treningu, a wcześniejszy trailer pokazywał akcje w terenie. Przypuszczam, że w natłoku wątków fabuły gry nie utoniemy - byle jak najdalej od tych co dali Adamantium! nie chcą sie odczepić? hmmm....SIEK!
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Gry video - rozmowy ogolne
- gameplay z długo oczekiwanego przeze mnie dema UFC Undisputed. Walka Shogun Rua vs Iceman Liddell. Zapowiada się najlepsza gra o UFC w historii
- mcl
- Grand Master
- Posty: 682
- Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
- Lokalizacja: znienacka ;>
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Gry video - rozmowy ogolne
http://www.gametrailers.com/player/48372.html - Mafia II gameplay.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Wygląda świetnie, szykuje się godny następca wg mnie najlepszej mafijnej/gta podobnej gry wszechczasów. Tylko ten model jazdy... nie wiem czy mi się tylko wydaje (oby) czy twórcy sięgnęli po arcadowy styl a'la GTA rezygnując z świetnej prawie-symulacji z poprzedniej części.
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Red Faction 3 mną pozamiatało. Wczoraj sobie od niechcenia odpaliłem demo i mi kopara opadła jak zobaczyłem ta grę w akcji, a to nieczęsto mi się zdarza A jak już wsiadłem do tego robota i zacząłem siać rozpierduchę to się poczułem jak dzieciak który dostał nową zabawkę W ogóle nie czekałem na ta grę, ale po demie jest to dla mnie must have.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Ja z drobnym pytankiem testował ktoś Velvet Assassin bo mam ochotę na coś w klimatach II Wojny, ale nie będącego typowym fps .
A co do gier zarzucę lekkim starociem, który jednak wciągną mnie na max. Dokładnie to chodzi mi o Dragon's Lair 3D. Świetna komiksowa graficzka, fajnie zaprojektowane poziomy i jak na swoje lata wypaśna animka. Polecam wszystkim fanom skakania i szukania sekrecików.
O RF3 nawet nie wiedziałem ale to bardzo miła niespodzianka ( demko już zasysam ).
A co do gier zarzucę lekkim starociem, który jednak wciągną mnie na max. Dokładnie to chodzi mi o Dragon's Lair 3D. Świetna komiksowa graficzka, fajnie zaprojektowane poziomy i jak na swoje lata wypaśna animka. Polecam wszystkim fanom skakania i szukania sekrecików.
O RF3 nawet nie wiedziałem ale to bardzo miła niespodzianka ( demko już zasysam ).
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Dragon's Lair 3D to nic w porównaniu z peirwszymi " grami " Dragon's Lair ( odliczam wersję NESową )
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Niech ktoś powie coś więcej o tym RF, bo "rozpierducha na robocie" naprawdę niewiele mi mówi Jakieś konkretne zmiany w stosunku do 1/2? Bo w dzisiejszych czasach Geomod i bieganie z dwiema broniami jednocześnie już raczej nie powala na kolana.
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Zasysaj demo a nie się pytasz jeszczeAction pisze:Niech ktoś powie coś więcej o tym RF, bo "rozpierducha na robocie" naprawdę niewiele mi mówi Jakieś konkretne zmiany w stosunku do 1/2? Bo w dzisiejszych czasach Geomod i bieganie z dwiema broniami jednocześnie już raczej nie powala na kolana.
[ Komentarz dodany przez: Action: 28-04-2009, 18:51 ]
sek w tym, że mam niezłą kolejke sciagania plikow z live i z moim neo 1mb (i przy dobrych wiatrach) miałbym tego RF3 jakoś dopiero na weekend No chyba, że ktoś mi powie jak wrzucić dany plik na samą górę kolejki ściągania... byłbym wdzięczny.
EDIT
Dobra nieważnie, załatwione:P
Ostatnio zmieniony 28-04-2009, 20:09 przez Komandos, łącznie zmieniany 2 razy.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Gry video - rozmowy ogolne
http://www.n4g.com/ps3/News-321406.aspx Logan potrafi rozprawić się z przeciwnikami, nie gorzej niz Kratos.
p.s. Komandos, nie poznałem Cię xD
p.s. Komandos, nie poznałem Cię xD
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Gry video - rozmowy ogolne
To jest przepiękne - poezjaSylvan Wielki pisze:http://www.n4g.com/ps3/News-321406.aspx Logan potrafi rozprawić się z przeciwnikami, nie gorzej niz Kratos.
Niemieccy cenzorzy już nie chcą tej gry w swojej ojczyźnie
- Slayer
- Elite player
- Posty: 141
- Rejestracja: 23-04-2007, 15:05
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Właśnie jestem po demie X-men Origins. Może znajdzie się ktoś chętny do przeczytania wrażeń gracza. Uprzedzam, że nie jestem recenzentem tak że nie będzie to to dobrze napisane, ale z grubsza będziecie wiedzieli jak gra wygląda.
W demie dostajemy początek pierwszej misji, zaczynamy spadając z zestrzelonego helikoptera i lądujemy z pazurkami na jakimś murzynie w dżungli. Co pierwsze rzuca się w oczy to zmasakrowane ciało Wolverina. Regeneracja odbywa się na naszych oczach, ale za często nie mamy czasu aby popatrzeć się z bliska jak białe wystające żebra zaczynają pokrywać się tkanką, ponieważ często gęsto leci ktoś na nas z bagnetami bądź strzela. Co mnie cieszy, to fakt że przeciwnikami są też mutanci, wyglądający jak ludzie, jak i jakieś wybryki eksperymentalne jak wielki golem. Walka bardzo cieszy, używamy słabszego ataku, mocniejszego, łapania oraz kosmicznie wyglądających i dających wiele radości skoków na przeciwnika wbijając przy tym pazury. Zamiast rzucać się od razu w wir walki warto powstrzymać zew mordu przez chwilę i wcisnąć start. Ukazuje się naszym oczom ciekawa zakładka "Character". Jest to całkiem ważna zakładka ponieważ w grze zdobywamy doświadczenie, specjalne mutageny "pochowane" po mapie i jakieś zielone odznaczenia (żadnego jeszcze nie znalazłem). Co do samej zawartości owej zakładki znajdziemy w niej Skills, Mutagen, Reflex i Fight Moves. Co do ostatniego to jest to zwykła lista z ciosami, jak na tylko jedną broń, to ilość kombinacji mnie zadowala, tego najbardziej się obawiałem. Opcje mutagen i skills są bardzo podobne ponieważ tutaj wybieramy podczas zdobywania czerwonych czy to zielonych nazwijmy to tokenów rozdajemy pomiędzy tym czy nasza postać ma mieć więcej zdrowia, mocniejsze ataki, szybsze wyprowadzanie ciosów itp. Z grubsza nie będzie to wnikało na przebieg rozgrywki, ale możliwość dokonywania takich wyborów napewno cieszy. Bardzo ciekawy jest refleź, tutaj możemy zaobserwować z jakiego rodzaju przeciwnikami walczyliśmy (Machete, Machine Gunner, Jungle mutants, Specialized Military, Robots) pod każdym z nich widnieje pasek, który z ilością obrażeń, czy pokonanych przeciwników (sam nie wiem) zapełnia się, gdy dojdzie do końca to Wolverine staje się odporniejszy na dany typ, przy każdym widnieją trzy poziomy. Prawdopodobnie im dalej będziemy zagłębiali się w fabułę to tego wszystkiego będzie więcej. Jeśli chodzi o grafikę, to widać niedociągnięcia, niewielkie ząbkowania na krawędziach roślin i samych postaci, ale naprawdę niewielkie może to też wynikać z tego że nie ma żadnych blurów, grafika jest wyraźna, kolorowa i ogólnie cieszy, podczas odcinania kończyn i głów (dosłownie) nie widać tego, ale tutaj pojawia się kolejny problem ponieważ przez cały czas odnosiłem wrażenie że nie ma dokładnej płynności, ale to też bardzo słabo. Co jest ważne, nie ma spadków fps'ów, przynajmniej teraz nie było. Te dwa małe mankamenty to jest bardziej moje czepialstwo.
Kończąc, gra miło mnie zaskoczyła, rany przelotowe po kulach, rozcięcia na przeciwnikach i na własnym ciele, odcinanie kończyn, brutalne zabicie, nabijanie na pal bardzo cieszą.
Najlepsze co mnie spotkało w demie, to walka z mutantem, który spadając na nas z góry powodował wybuch, potraktował mnie takimi dwoma, całe ciało było rozwalone, nie było skrawka skóry na moim ciele i tak paląc się po trzecim takim wybuchu wpadłem na pal, który wystawał ze ściany, wisząc tak z palem w brzuchu myślałem już że zobaczę game over, ale nie... po szybkim wciskaniu kółka, mogłem się jeszcze wygramolić z tego kołka! Byłem w niebie.
W demie dostajemy początek pierwszej misji, zaczynamy spadając z zestrzelonego helikoptera i lądujemy z pazurkami na jakimś murzynie w dżungli. Co pierwsze rzuca się w oczy to zmasakrowane ciało Wolverina. Regeneracja odbywa się na naszych oczach, ale za często nie mamy czasu aby popatrzeć się z bliska jak białe wystające żebra zaczynają pokrywać się tkanką, ponieważ często gęsto leci ktoś na nas z bagnetami bądź strzela. Co mnie cieszy, to fakt że przeciwnikami są też mutanci, wyglądający jak ludzie, jak i jakieś wybryki eksperymentalne jak wielki golem. Walka bardzo cieszy, używamy słabszego ataku, mocniejszego, łapania oraz kosmicznie wyglądających i dających wiele radości skoków na przeciwnika wbijając przy tym pazury. Zamiast rzucać się od razu w wir walki warto powstrzymać zew mordu przez chwilę i wcisnąć start. Ukazuje się naszym oczom ciekawa zakładka "Character". Jest to całkiem ważna zakładka ponieważ w grze zdobywamy doświadczenie, specjalne mutageny "pochowane" po mapie i jakieś zielone odznaczenia (żadnego jeszcze nie znalazłem). Co do samej zawartości owej zakładki znajdziemy w niej Skills, Mutagen, Reflex i Fight Moves. Co do ostatniego to jest to zwykła lista z ciosami, jak na tylko jedną broń, to ilość kombinacji mnie zadowala, tego najbardziej się obawiałem. Opcje mutagen i skills są bardzo podobne ponieważ tutaj wybieramy podczas zdobywania czerwonych czy to zielonych nazwijmy to tokenów rozdajemy pomiędzy tym czy nasza postać ma mieć więcej zdrowia, mocniejsze ataki, szybsze wyprowadzanie ciosów itp. Z grubsza nie będzie to wnikało na przebieg rozgrywki, ale możliwość dokonywania takich wyborów napewno cieszy. Bardzo ciekawy jest refleź, tutaj możemy zaobserwować z jakiego rodzaju przeciwnikami walczyliśmy (Machete, Machine Gunner, Jungle mutants, Specialized Military, Robots) pod każdym z nich widnieje pasek, który z ilością obrażeń, czy pokonanych przeciwników (sam nie wiem) zapełnia się, gdy dojdzie do końca to Wolverine staje się odporniejszy na dany typ, przy każdym widnieją trzy poziomy. Prawdopodobnie im dalej będziemy zagłębiali się w fabułę to tego wszystkiego będzie więcej. Jeśli chodzi o grafikę, to widać niedociągnięcia, niewielkie ząbkowania na krawędziach roślin i samych postaci, ale naprawdę niewielkie może to też wynikać z tego że nie ma żadnych blurów, grafika jest wyraźna, kolorowa i ogólnie cieszy, podczas odcinania kończyn i głów (dosłownie) nie widać tego, ale tutaj pojawia się kolejny problem ponieważ przez cały czas odnosiłem wrażenie że nie ma dokładnej płynności, ale to też bardzo słabo. Co jest ważne, nie ma spadków fps'ów, przynajmniej teraz nie było. Te dwa małe mankamenty to jest bardziej moje czepialstwo.
Kończąc, gra miło mnie zaskoczyła, rany przelotowe po kulach, rozcięcia na przeciwnikach i na własnym ciele, odcinanie kończyn, brutalne zabicie, nabijanie na pal bardzo cieszą.
Najlepsze co mnie spotkało w demie, to walka z mutantem, który spadając na nas z góry powodował wybuch, potraktował mnie takimi dwoma, całe ciało było rozwalone, nie było skrawka skóry na moim ciele i tak paląc się po trzecim takim wybuchu wpadłem na pal, który wystawał ze ściany, wisząc tak z palem w brzuchu myślałem już że zobaczę game over, ale nie... po szybkim wciskaniu kółka, mogłem się jeszcze wygramolić z tego kołka! Byłem w niebie.
Zawsze niewidoczny na gg.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Gry video - rozmowy ogolne
Jeden z najlepszych motywów w grach video, Freefall w CT Special Forces:
Najlepsze są misje z połączeniem tych dwóch filmików, ale nie mogę tego na YT dopaść. Ogólnie gierka jest mocno średnia, ale warto w nią zagrać choćby dla samego motywu freefalla (najlepiej znaleźć jakiegoś save ). Kiedyś chyba o tym wspominałem w tym temacie, ale nie mogłem znaleźć żadnego video.
Najlepsze są misje z połączeniem tych dwóch filmików, ale nie mogę tego na YT dopaść. Ogólnie gierka jest mocno średnia, ale warto w nią zagrać choćby dla samego motywu freefalla (najlepiej znaleźć jakiegoś save ). Kiedyś chyba o tym wspominałem w tym temacie, ale nie mogłem znaleźć żadnego video.