Odpowiedz do tematu
Filmiki
Autor Wiadomość
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-09-2008, 13:46   

Primo napisał/a:
pierwszy w temacie filmik autorski


AK takze zapodał w temacie swoje produkcje ;)
 
 
Primo 
Master



Dołączył: 02 Sie 2007
Skąd: wwa
Wysłany: 17-09-2008, 14:47   

aa to zwracam honor , musiałem przeoczyć :)
_________________
iTrick2Kill !!!
 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 19-09-2008, 20:58   

https://www.youtube.com/watch?v=Vcie7vYjk1E :padam: Ile osób wchodzi bo myli tytuł :) Ktoś ma nieźle nasrane we łbie.
,,And here's the card" xD
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 21-09-2008, 11:34   

http://www.maxior.pl/film/110386/Ryzykanci
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 22-09-2008, 20:09   

https://www.youtube.com/watch?v=o6hpVPAlgPw - niby nic wielkiego a można się uśmiechnąć pod nosem
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Cargo 
Graphic Master


Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 23-09-2008, 14:37   

http://pl.youtube.com/experiencewii
haha filmik rozpi*rdala (w doslownym znaczeniu) :D
_________________
www.cargodesign.deviantart.com zapraszam
 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 23-09-2008, 16:55   

Hehe, dobre Cargo. Zaraz przypomniały mi się schizy w Eternal Darkness (,,WTF"??? :) ). Tak czy inaczej - milutkie.


https://www.youtube.com/watch?v=6gmP4nk0EOE - kiedyś to robiło wrażenie. Dziś już nie. Anyway - we are web 2.0
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 28-09-2008, 20:55   

http://pl.youtube.com/wat...feature=related
o matko to jest za mocne po prostu :D

a tu link to naszej dawnej produkcji jak by ktos nie widział :P pozdro
short story of ninja :P
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 28-09-2008, 21:15   

Adriankiller napisał/a:
http://pl.youtube.com/watch?v=c4Wm4DXkcj0&feature=related
o matko to jest za mocne po prostu :D



Springer zawsze miał poziom psiego gówna ale tym odcinkiem przebił wszystko; żałosne i żal dupę ściska z postawy Amerykanów :/

http://www.collegehumor.com/video:1753491 - Clown job :D (mocno wali po nerach)
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 05-10-2008, 10:58   

http://pl.youtube.com/watch?v=1R-V846_Mm8
give me some brains! C:
 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 05-10-2008, 23:06   

http://pl.youtube.com/watch?v=DvF_nxXJO5s - masakra. Dobry kolo :) BTW Nie znałem firearm fridays :3 Ot, człowiek uczy się całe życie.
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 13-10-2008, 05:46   

AVGN vs NC Final Battle :rotfl: - http://thatguywiththeglas...nc-final-battle
_________________
 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 13-10-2008, 07:30   

https://www.youtube.com/w...F3BEE&index=197 - klasyk, ale so sweet :3
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 18-10-2008, 11:10   

YOU'RE PSYCHO!

niezłe porycie :D
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 20-10-2008, 17:33   

http://www.aztlan.net/jew...can_workers.htm
¿Cómo debe proceder con Meksykańcami :) Enhorabuena para el maestro.
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Filmiki z walk, combo vidz...
XXV Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier - Łódź - 03-05.10
4 - 6 październik 2013 24 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i
Filmik warty obejrzenia
Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi - 30.09.11
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group