Odpowiedz do tematu
Fotki
Autor Wiadomość
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 10-09-2008, 16:56   



Bo to Polska nie elegancja Francja ;p ( pozniej ten szanowny starszy pan oburzyl sie ,ze mu fotki robie.. ups sorq)
_________________

 
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 10-09-2008, 21:45   

http://www.blogsmithmedia...largehadron.jpg xD
_________________
 
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 11-09-2008, 14:28   

spojrzcie na pierwsza zakladke w mozilli szypera ty swintuchu ty!! :D

[ Komentarz dodany przez: Action: 11-09-2008, 15:50 ]
to nie on robil screena :)
 
 
 
Cargo 
Graphic Master


Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 06-10-2008, 18:27   

http://cargodesign.devian...try-xD-99985907
n/c :D
_________________
www.cargodesign.deviantart.com zapraszam
 
 
 
psycho4rent 
Grand Master



Zagram w: UMK3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Paź 2008
Skąd: Z nienacka.
Wysłany: 06-10-2008, 22:25   

[link usuniety]

Innych fotek nie posiadam
_________________


Mame Tutorial | Umk3 combo faq
Kto gra w umk3 na p2p?
Ostatnio zmieniony przez psycho4rent 07-10-2008, 16:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Primo 
Master



Dołączył: 02 Sie 2007
Skąd: wwa
Wysłany: 07-10-2008, 10:42   

H! Vltg3 napisał/a:
www.h1vltg3.fotka.pl

Innych fotek nie posiadam


HAHA rzeczywiście śmieszne :P

Proponuje na przyszłość uważniej patrzeć w jakim temacie zamieszczasz post
_________________
iTrick2Kill !!!
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 18-10-2008, 12:12   



:rotfl:
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Milly 
Elite player



PSN ID: Milly
Dołączyła: 27 Paź 2008
Skąd: IRL<->JP
Wysłany: 30-10-2008, 12:18   

ja chce takie!!! XD

ciekawe czy kwiczą przy wkładaniu do ucha........ :padam:
_________________
 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 06-11-2008, 17:51   


Internet = bios, zbieranie podpisów = folia na klawiaturze, jeno po kiego grzyba ta linijka? :zdziwko:
Tak czy inaczej - ZAJE-kur**-BISTE :peace:
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 06-11-2008, 18:36   

Zdiecie rzadzi ;]
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 06-11-2008, 23:16   

Reklama gry GEARS OF WAR 2

Fajny trik po lewej :)
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 11-11-2008, 15:12   

http://imagechan.com/imag...8b0e011737.jpeg
_________________
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 18-11-2008, 15:31   

pora zmienić procesor...
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30-12-2008, 23:36   



:D
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 01-01-2009, 13:32   



dostępne w marketach Netto... :D najlepsze są gry trzeciej generacji i grafika 16 bitowa :D
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
[SFV] Otwarte Mistrzostwa Polski w Street Fightera V! (PS4)
Z tematu Wasze Fotki
Free rozmowy na temat grania online w mieczyki, turniejów...
Fotki zrobione przez was
Potemkin - Emulator PSP
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group