Odpowiedz do tematu
Tekken 3 modding tips 'n' tricks
Autor Wiadomość
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 07-11-2006, 13:00   

Trzeba mi pugin do Adobe Photoshop 7.0 by można było pracować na grafice zapisanej w formacie TIM, link z ISS online wygasł :( . A jedyne jakie znalzałem to całe paki pluginów na licencji :/ .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 07-11-2006, 14:57   

Tutaj znalazłem, nie wiem do jakiej wersji bo nie mam Photoshopa :P A masz może jakiś programik żeby te grafiki 'wypruć' z Tekkena ? Bo z tego co widzę to wszystko tu jest w jednym pliku.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 07-11-2006, 20:51   

Sub może to ci pomoże, na tej stronie http://www.snesedit.de/eng/index.html powinien być taki programik jak Snesedit w nim można przeszukać obraz gry w poszukiwaniu plików tim.

Cytat:
W grach na PlayStation często można się spotkać z grafiką w formacie TIM. By sprawdzić czy nasza gra posiada takie pliki i jak one wyglądają, należy mając załadowane w SnesEdit iso gry nacisnąć klawisz F4, a następnie T. Program przeskanuje nasze iso (to może potrwać dłuższą chwilę) i jeśli takowe znajdzie, wyświetli pliki TIM w różnych trybach. Standardowo pierwszym wyświetlanym trybem jest 4 bitowy, ale możemy też przełączać się na 8, 16 oraz 24 bitowe (klikając myszą na odpowiednie ikony). Skanowanie na obecność TIM-ów to proces jednorazowy, program zapisze informacje o nich w katalogu nazwa_naszego_iso.SE/TIM/ i przy każdorazowym uruchomieniu SnesEdit nie będzie ich już szukał.

Zapisuję sobie na kartce następujące dane (z tabelki po prawej stronie):
nazwę obrazka - jest ona jednocześnie adresem tego obrazka, u mnie np. 0033586Ch
Clut Nr - czyli liczbę palet, tu akurat wartość wynosi 1 (maksymalnie powinna być do 16, ale spotykałem się z większą ich ilością, CLUT powyżej 16 może powodować problemy przy edycji, ale można to ominąć konwertując TIM na BMP, za pomocą TimUtil)
Palette X (u mnie 768)
Palette Y (259)
Image X (960)
Image Y (80)
(Wszystkie powyższe informacje można też uzyskać otwierając plik TIM w TimUtil.)
Będąc jeszcze w SnesEdit wybieram opcję Save as TIM. Program zapisze obrazek we wspomnianym wcześniej folderze TIM, dodając rozszerzenie .t04 (dla 8bitowych będzie to rozszerzenie .t08 itd.). Sprawdźmy czy nazwa pliku zgadza się z tą, którą spisaliśmy w SnesEdit (powinna być taka sama, ale program zwykle błędnie ją zapisuje), jeśli nie, to zmieńmy ją. Np. u mnie plik miał nazwę 00336498.t04, to zmieniłem ją na 0033586C.tim (zauważcie że rozszerzenie też zmieniamy na .tim, potem wyjaśnię czemu).


Info pochodzi z Nintendencja PL :)
Jak już zapiszesz grafike w formacie Tim czas włączyć Photoshop.
Bo w sumie narazie jestem zielony jeśli chodzi o te klimaty ale planuj posiedzieć nad tym przez weekend ;) . No i prawie zapomniałem dziękówka za linka do pluginu.

Wiecej na temat romhacking'u powiniście znaleść tu http://romhacking.net
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 07-11-2006, 22:24   

Ja znalazłem to. Co prawda najpierw znalazłem progsa a potem tutorial no ale to szczegół :P . Poza SnesEditem jest tam jeszcze drugi programik, TIMViewer, który dodatkowo ma jeszcze opcję konwersji plików TIM na BMP i odwrotnie, co powinno nieco uprościć edycję :)
Jak będę miał trochę więcej czasu to się pobawię. Grzebałem też trochę w edycji modeli 3D, ale to już nie będzie takie proste bo nie mają one standardowego formatu :(
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 07-11-2006, 23:05   

siemka wszyscy. fajnie sobie popatrzeć jak walczycie z teksturkami :) cierpliwości. wszystkiego się dowiecie w swoim czasie.

tak przypadkiem wyszło że DuMiaN znalazł mnie przez youtube'a i wpadł na pomysł żeby ten zmodowany tekken stał się oficjalną wersją online, a przy okazji okazało się że wersja zmodowana nie koliduję z normalną wersją podczas rozgrywek po sieci. więc wkrótce prawdopodobnie każdy będzie mógł mieć każdą postać z wyglądem jaki mu się wymarzy. co do modyfikacji modeli to niestety nie udało mi się tego rozgryźć, bo są to modele w jakimś dziwnie przerobionym formacie tod.

ciekawostką jest że tego moda zrobiłem ok. 5 lat temu (stroje plus podmieniona muza)

pozdrawiam
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 08-11-2006, 06:25   

No jak widzisz z modyfikacją tekstur sobie nawet radzimy :) przydał by się tylko jakiś spis które do czego (przeszukiwać te ponad 8000 plików to niezła zabawa :P ). W każdym razie witamy osobę, która się na tym zna :)
Ciekawe czy w innych grach też by się dało tak bawić (SE :hyhy: )...
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 08-11-2006, 06:38   

No to pozostało mi jedynie powitać cię Luc i uzbroić się w cierpliwość :) .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 08-11-2006, 09:52   

zobaczcie tutaj:


http://forums.ngemu.com/e...ng-program.html


bardzo ładnie można przerobić ridge racera 4 :) ale tak naprawdę to większość gier korzysta z formatu tim.
pozdro
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 09-11-2006, 15:10   

Luc mam taką tyci sprawe masz jeszcze na HDD probramik o którym wspomniałeś na tamtym forum. A mianowicie "multi rip by loser 2000" bo nie moge się do niego nigdzie dogrzebać.

P.S>

Świetny filmi z AvsP (arc) myślałem że z kumplem dobrze w to gramy, ale jak zobaczyłem wasz akcje to wymiekam. Choć system na Królową też znałem. Masz jeszcze jakieś filmik możę z Warriors of Fate :D .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 13-11-2006, 12:38   

http://personales.ya.com/...des/TIMRIP2.ZIP

rzeczywiście ciężko teraz niektóre rzeczy znaleźć na necie.
tu jest programik timrip. działa identycznie .



a co do aliena. ta gra rządzi. goście z capcomu napewno nie wiedzieli że na tej grze da się takie cyrki odwalać :) z królówką to taka zwała miała być. heheh bo to banalne jest. czasami się zastanawiałem czy w ogóle ktoś zkuma ossochossi w tych filmikach?
pozdro
 
 
LobsterMan 
Beginner



Dołączył: 19 Lis 2006
Skąd: HELL
Wysłany: 22-11-2006, 00:06   

yo wam, mam pytanie odnośnie tej kwestii:
plikow TIM w obrazie płyty można szukać za pomocą TIMRIP, oglądać i konwertować na bmp można TIMviewer, edytować bmp byle czym choćby paintem, skonwertować z powrotem na TIM też TIMviewer, ale jak spakować przerobione pliki do obrazu płyty??
proszę doświadczonych w tym temacie o odpowiedź
z gory wielkie dzięki ;]
_________________
Bryan, Yo-man, Ogre, Dr.B, King, Eddy
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 22-11-2006, 09:43   

Ten programik, który podałem wyżej (TIMViewer) ma też opcję zapisu (pakowania) plików z powrotem do jednego pliku.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
LobsterMan 
Beginner



Dołączył: 19 Lis 2006
Skąd: HELL
Wysłany: 22-11-2006, 18:56   

dzięki za pomoc SubZero, ale niestety nadal nie moge tego wykonać :(
mogłbys podać dokładnie ostatni etap, dokładnie podmiana tego zmodyfikowanego pliku do ISO, krok po kroku.
naprawdę byłbym wdzięczny :)
pozdrawiam
_________________
Bryan, Yo-man, Ogre, Dr.B, King, Eddy
 
 
 
Fotoszop 
Użytkownik

Dołączył: 22 Lis 2006
Wysłany: 22-11-2006, 19:12   

Ktoś wie jak wrzucić texture (nie defaultową z innymi kolorami) do gry?
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-11-2006, 21:23   

LobsterMan napisał/a:
dokładnie podmiana tego zmodyfikowanego pliku do ISO


6.) Chcąc z powrotem włożyć wszystkie pliki, przechodzimy na zakładkę "File" i wybieramy "Insert TIM file(s)". Podajemy ww. plik i TMV powinien powkładać wszystkie pliki na swoje miejsce.

lub sciagnij TO

...chyba o to chodzilo :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tekken 3 - 5 jaki emulator do tego i jak skonfigurowany
Tekken 7 Modding / Customize
Tekken 7 Online Cup - pierwszy turniej w TK7 na Honmaru!
Tekken 3 online tier list
Tekken 3 Hwoarang arts (movie)
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group