Odpowiedz do tematu
"Siemka jestem tu nowy..."
Autor Wiadomość
Lianne 
Beginner



Dołączyła: 17 Lip 2007
Skąd: K-ce
Wysłany: 17-07-2007, 13:19   

To ja widze, że wyjątkiem nie jestem:D
Dobra, moje zainteresowania moga odstraszać, ale w związku z tekkenem i komputerami jestem chyba ambitna:P

no więc:
Siara dla przyjaciół, Siara dla kumpli, Siara dla koleżanek, nauczycielek i nieznajomych, którzy np. kojarzą mnie z fotki:D

Muza? Hm. Od twista po death metal. Znaczy... ulubione gatunki to by raczej tak podpadałay pod nu metal, reggae, hard core, death core, hard rock, rock'n'roll. Blues... SKA! <3 polski punk, punk rock, core punk. Blade Loki rządzą:D

Zwykle jestem jedną z niewielu dziewczyn zajmujących sie tym, czym ja się zajmuję.
Na zlotach pk byłam jedyną laską na trzydziestu chłopa, w tekkena tylko raz trafiło mi się grać z dziewczyną.

miałam dredy, przedwczoraj się ich niestety pozbyłam.

Jestem agresywna, wulgarna, niewychowana i próżna. Bywam chciwa i egoistyczna. Zawsze niepoprawna optymistka.

jak ktoś wszystko przeczytał i dotarł do tego momentu, to ja bardzo ładnie podziękuję za uwagę i wytrwałość:D

I gratuluję umiejętności czytania...

Wredna. bez kija nie podchodź.

a tak dolaczam Twoj nastepny post
Ło matko... dobra, niech każdy to sobie rozumie jak chce:D
ikonka jest z płyty Disturbed "Ten Thousand Fists". I to jest typowy punk, to nie jest cierpienie, tylko bunt. No dobra, ta krew trochę dziwnie wygląda:D ale uj:P
Po prostu mi się podoba.
Ale broń Boże nie myśleć, że to jakaś burza hormonów, ludzie, litości!... xD

To, że jestem agresywna chyba nie świadczy o przynależności do, o zgrozo, emo.
To, że jestem wulgrana pasuje do każdej... hmm... grupy społecznej:D
To, że jestem niewychowana świadczy o mich starszych. Nieprawdaż?
Egoistyczny, próżny i chciwy każdy jest lub bywa. Nie róbcie z siebie Matek Teres czy innych indywiduów.

A poza tym, czy emo ma dredy?:/

[ Dodano: 18-07-2007, 08:21 ]
I mam jakiś sentyment do tego cholernego avatara, czy to jest, kur*a, przestępstwo?!

:P

[ Dodano: 18-07-2007, 08:22 ]
Jeszcze jedno:D gdybym była emo, miałabym "Katowice Emo City", nieprawdaż? Oni to bardzo lubią akcentować... I są chyba z tego dumni xD
_________________
Living just isn't hard enough
Burn me alive, inside.

Kur... klikam. :/
Ostatnio zmieniony przez Ana 26-07-2007, 23:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Żółw 
Master



Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-07-2007, 10:16   

Nie odróżniacie pankowca od emo? :suchy:
Cytat:
[...] wampiryzm, koncerty, magia, zjawiska parapsychiczne. Muzyka?

Założe się, że słuchasz Misfits :]
Cytat:
polski punk, punk rock, core punk.

:padam:
Cytat:
którzy np. kojarzą mnie z fotki:D

Dawaj fotke ! :hyhy:
 
 
 
Lianne 
Beginner



Dołączyła: 17 Lip 2007
Skąd: K-ce
Wysłany: 18-07-2007, 15:20   

Widzę, że, kotek, nie zrozumiałeś. Ta laska w moim avatarze to punk. Ewentualnie hardcore.

<sciana>

[ Dodano: 18-07-2007, 16:20 ]
Po chuj Ci moja fotka?:P

[ Dodano: 18-07-2007, 16:23 ]
A tak poza tym... "Żółw" chyba nie od ZMŻ?:P
_________________
Living just isn't hard enough
Burn me alive, inside.

Kur... klikam. :/
 
 
 
Tygrys 
Grafik

Dołączył: 24 Mar 2006
Wysłany: 18-07-2007, 15:36   

Nie wiem czy moge ale chyba nie masz sie czego wstydzic Lianne
sory za OT
_________________
 
 
 
Żółw 
Master



Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-07-2007, 15:45   

Cytat:
Ta laska w moim avatarze to punk. Ewentualnie hardcore.

:zdziwko: Sorry, ale ten avatar nie ma nic wspólnego z punkiem... Już bardziej pankowe sa Twoje zdjęcia :]

Cytat:
A tak poza tym... "Żółw" chyba nie od ZMŻ?:P

No raczej nie, bo jak widzisz, jeszcze żyję :P
 
 
 
Oen 
Friend


Dołączył: 26 Lut 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-07-2007, 16:24   

Zacznijmy od tego iz jestem na glodzie bo dawno osta nie dalem... (<- dla niekumatych aluzja taka, ze sie zdeczko spam robi i powinniscie przystopowac) Co do Lianne to przeciez jej opis pasuje do wiekszosci osob w jej wieku wiec darujcie juz sobie te komentarze bo laska jest przynajmniej szczera, a Wy ja tylko odstraszacie od forum.

PS: A egoista to siedzi w kazdym czlowieku ;)
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 18-07-2007, 17:11   

Dobra Lianne kimkolwiek jestes, milo ze jestes bo liczy sie człowiek a nie jego av czy fryzura. Fakt jak Nadine napisala nie zrobilas fajnego wejscia ale bywa. Poznamy Cie i tak po postach a nie dwóch słowach o Tobie, bo ja moge napisac o sobie ze np. jestem inteligentna, a to przeciez nie musi byc prawda (i nie jest)

koniec kochani dyskusji o emo :)
_________________

 
 
 
Lianne 
Beginner



Dołączyła: 17 Lip 2007
Skąd: K-ce
Wysłany: 18-07-2007, 19:00   

"Just Stop".

Tolerancja, wolność?
_________________
Living just isn't hard enough
Burn me alive, inside.

Kur... klikam. :/
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 18-07-2007, 19:07   

Lianne napisał/a:
"Just Stop".

Tolerancja, wolność?

koniec tematu, przywitalismy sie a jak chcesz to poszukaj/zaloz temat o tym ok?
_________________

 
 
 
Hworuś 
Student


Dołączył: 25 Lip 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-07-2007, 13:57   Podstawy

Cześć wszystkim gram zazwyczaj Hworangiem lub Eddym albo Mokujinem gram w tekken cóż od tygodnia z kumplami niestety nie moge grać przez online nie wiem dzieje sie coś dziwnego jestem ambitnym graczem wygralem tryb Arcade Hworangiem na 2 poziomach trudnosci prostym i średnim padłem raz tylko na (True Ogrze ) myślę , że jak uda mi się skonfigurawoć odpowiednio wszystko i pokombinować (wiem konfiguracja jest w poradniku , ale jak to zawsze ja 1 podejście nigdy nie jest dobre) to sobie pogramy :)
_________________
Kage Bunshin no Jutsu!Odama Rasengan!
 
 
 
Lianne 
Beginner



Dołączyła: 17 Lip 2007
Skąd: K-ce
Wysłany: 26-07-2007, 15:08   

Auć...
To mój stopień "ambicji" chyba przy nim wymięka...

yo, yo;p
_________________
Living just isn't hard enough
Burn me alive, inside.

Kur... klikam. :/
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 26-07-2007, 15:56   Re: Podstawy

Hworuś napisał/a:
Cześć wszystkim gram zazwyczaj Hworangiem lub Eddym albo Mokujinem gram w tekken cóż od tygodnia z kumplami niestety nie moge grać przez online nie wiem dzieje sie coś dziwnego jestem ambitnym graczem wygralem tryb Arcade Hworangiem na 2 poziomach trudnosci prostym i średnim padłem raz tylko na (True Ogrze ) myślę , że jak uda mi się skonfigurawoć odpowiednio wszystko i pokombinować (wiem konfiguracja jest w poradniku , ale jak to zawsze ja 1 podejście nigdy nie jest dobre) to sobie pogramy :)


To widze, że niezły z ciebie wymiatacz. Ja, aż taki ambitny nie jestem.
ps. a znasz takie kombo dla Jina: hak hak hak w góre hak hak hak w góre noga w góree i w dół przewrotka? - Jak jesteś ambitnym graczem to radze się tego nauczyć :rotfl:
ps2. do rodzynów z nim :D
_________________
 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 26-07-2007, 16:22   

Komanos nie demotywuj go. Młody jest pewnie i dopiero zaczyna :) .
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 26-07-2007, 17:34   

Kazdy z nas kiedys zaczynał, enyłej witamy :)
_________________

 
 
 
Hworuś 
Student


Dołączył: 25 Lip 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-07-2007, 17:43   

Nom wiesz Jinem zabardzo nie trenuje opisy nad kombosami mam po japońsku więc dam komuś kto zna japoński i studjuje historie znam kogoś takiego będzie miał lekture na wakacje ;)

[ Dodano: 26-07-2007, 18:47 ]
Dacie mi moze jakis kombosiki dam wam moją konfigurację pada (chyba ruchów i skoku i przysiadu nie musze mówic) trujkąt-4,kółko-3,iks-2,kwadrat-1
_________________
Kage Bunshin no Jutsu!Odama Rasengan!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Problem "This Rom is not avaible on your computer"
"EPSXE.EXE has stopped working" whenever I open Ka
Leo vol.1 - "No pattern, no form!" by DaeDraug
"Co z tą Polską?"
"Gambatte Ne!" - T6BR Asuka CMV - DaeDraug
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group