Odpowiedz do tematu
Filmy z walk, juggle itp.
Autor Wiadomość
Liberty 
Student


PSN ID: CheeseOfTheDay
Dołączył: 29 Paź 2006
Wysłany: 20-03-2007, 10:11   

No właśnie chyba nie potrafi, a może też tak być że gra na klawie a jak mu się spodoba to załatwi sticka na usb. Gdyby grał na Sticku to miałby dużo lepszy, typowo stickowy movement no i grał by też Jinem. W ogóle możesz się spytać czemu nie gra Jinem i będzie wszystko wiadomo:).
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 20-03-2007, 10:37   

hahaha. AC na klawie. dobre :D przecież by się nie brał za takie coś. jinem nie grał ze względu na delay i utrudnienie przez to daszowania. xiajką łatwiej mu coś wykonać w takich warunkach.
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 20-03-2007, 11:56   

You Can Do It! 2

https://www.youtube.com/watch?v=vdzrt0zsEp0 part 1
https://www.youtube.com/watch?v=1Dp6Y6gwHxU part 2
_________________
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 20-03-2007, 12:48   

jak gralem z AC to po walce mowil mi ze gral na padzie , ale wcale bym sie nie zdziwil gdyby gral na klawie ;>
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 20-03-2007, 14:42   

KRELIAN napisał/a:
jak gralem z AC to po walce mowil mi ze gral na padzie , ale wcale bym sie nie zdziwil gdyby gral na klawie ;>

Klawa napewno odpada - Xiao jest jedną z tych postaci którą na klawie nie da się za chiny ludowe sensownie grać - za dużo kombinacji multiprzyciskowych.
_________________
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 24-03-2007, 14:27   

Mój youtube updatowany... możecie obadać super wolnego dasha adriankiller'a i jak tańczę bobem. walka totalnie na luzie więc nie czepiajcie się jakby co :)

....wkrótce więcej. m.in. walki z krelianem, może renem i z mastą trza coś więcej bo nam wychodzą fajne...
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 25-03-2007, 11:50   

To ja też dam coś od siebie :P .
Komandos vs n00bek
https://www.youtube.com/watch?v=Rx1zvowSGNk

Komandos vs mazurkon
https://www.youtube.com/watch?v=dVZtMbzZjjg


ps. nic specjalnego ale to pierwsza walka którą nagrałem.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Komandos 26-03-2007, 06:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 25-03-2007, 18:15   

Stick Wavedash lukajcie co sie dzieje w 50 sekundzie!!! sekundowa MASAKRA!!! jeszcze trochę i będę tak na padzie robił :)

Edit: Pitrex widze że nie wyczuwasz ironii :P
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

Ostatnio zmieniony przez AK 26-03-2007, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pitrex 
Master



GamerTag: PitrexoPL
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-03-2007, 09:31   

Adriankiller napisał/a:
Stick Wavedash lukajcie co sie dzieje w 50 sekundzie!!! sekundowa MASAKRA!!! jeszcze trochę i będę tak na padzie robił :)


ta w to nie wątpię,Btw. nie chcę się przechwalać ale takie dashe i wavedashe robię na psp :D w TK3o :]
_________________
Gość GET READY FOR THE NEXT BATTLE

jeśli właśnie chcesz napisać do mnie z powodu powyższego napisu to sobie odpuść i naucz się html'u:P
 
 
Raziel 
Master of the Shakers



PSN ID: nerobianco123
Dołączył: 24 Sty 2007
Wysłany: 27-03-2007, 07:12   

Mike ( KAZ ) Vs Tissuemon ( MUR )

https://www.youtube.com/watch?v=3yfnaK8JVdc

Coś wspaniałego :)
_________________
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 27-03-2007, 19:15   

Raziel napisał/a:
Mike ( KAZ ) Vs Tissuemon ( MUR )

https://www.youtube.com/watch?v=3yfnaK8JVdc

Coś wspaniałego :)

Marduk jak marduk,nie obchodzi mnie ta postać,ale ten Kaz to dno,chłopakowi chyba wiejska elektrownia padła...ogólnie słaba walka.
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Got 
Elite player



Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Krosno
Wysłany: 27-03-2007, 23:08   

eee Adrian co ty gadasz ;) , ten kaziu jest niezly. Porusza sie fajnie (moze w 1 walce tego az tak nie wida), a przegral bo brakuje mu ogrania na ta postac. Witac ze nie zna frame daty marduka, ale to juz nie jego wina :P . Mi jeszcze troszke brakuje practise zeby moc sie wyposcic na VS, ale mam nadzieje ze juz niedlugo znowu zaczne was loic :) ). Pozdrawiam
_________________
got nice dash...soon maybe ;)
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 28-03-2007, 00:51   

o Got witamy z powrotem :hyhy: poczekaj niech tylko do domy zjade zobaczysz co to progress :D
a walka bede ostawał przy swoim marna juggle marne wkoncu to big jest a on walił takie cos co ja po graniu 2 dni w t5 robiłem,inna sprawa ze po tych dwóch dniach zakończylem przygode z t5 :P
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Liberty 
Student


PSN ID: CheeseOfTheDay
Dołączył: 29 Paź 2006
Wysłany: 28-03-2007, 08:31   

Adrian ośmieszasz się. Przestań. Obejrzyj lepiej swoją patologię, chociażby z walki z Luc'em, i nie oceniaj walki jeżeli jej NIEROZUMIESZ. A to widać jak na dłoni że nie rozumiesz.
Po dwóch dniach zakończyłeś przygodę z tekkenem5, dla mnie to oznacza jedno, nie znasz się totalnie na tej grze (nie, to nie to samo co T3) nie znasz systemu, nie znasz w ogóle FD, ogólnie nie znasz T5, a wypowiadasz się na temat walki z tej gry i to w taki sposób.
Normalnie gwiazda.
Kurcze, Tissuemon to jeden z lepszych Jap graczy i prawdopodobnie najlepszy Mardon na świecie, to było do przewidzenia że, nawet nie pierwszy, Kaz Anglii będzie w cieniu w tej walce. Ale i tak bardzo dobrze zagrał, nie został zjedzony co tylko udowadnia jak dobrym jest graczem.
Swojego czasu były dostępne walki Ryana z Hanem i tam Ryan na prawdę był bezradny, widać było przepaść a to nawet nie był 3 najlepszy z kor. Ciekawe czy oglądając tę walkę, Adrianie, także pomyślałeś jak chuj.owego Kaza ma Ryan:).
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 28-03-2007, 10:08   

Juz nie świruj pawiana...wali mnie drugie dno tej walki,wiem jedno że nie ma tam nic ciekawego jak dla mnie,i nie mowie tego na podstawie tego ile grałem w t5,poprostu widziałem wiele walk i mnóstwo filmików,i jak widze jak to niby wymiatacz wali 2xewgf,1,ewgf w Mardoma to śmiać mi się chce z tego co Ty mi tu piszesz...a co do mojej walki z Luckiem to czysty freestyle,rasowa popisówka....wyglada jak wyglada bo Luc nie daje zbytnio dashować,ta walka nie miała na celu nawet wygranej,ale nie bede Ci się tłumaczył :]
aż sobie obejrzałem jeszcze raz tą walke bo wczoraj na gazie byłem,i nie zmieniam zdania :]
Edit:przytaczanie walki Ryana i Hana jest mega nie na miejscu a jeśli nie rozumiesz dlaczego to widocznie nie wiesz tak dużo o scenie jak Ci się wydaje...
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Filmiki z walk, combo vidz...
Filmik zgrany z walk online
Sztuki walki, martial arts itp.
wirtualna kasa w tekkenie (na stroje itp.)
Customize-Arena: opinie o stronie, sugestie itp.
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group