Odpowiedz do tematu
Filmy z walk, juggle itp.
Autor Wiadomość
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 09-09-2008, 12:19   

Jest jeszcze jedna kwestia - zasyfiony HDD może spowalniać nagrywanie. Spróbuj defragmentację zrobić.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-10-2008, 22:39   

Film dla miłośników Yoshimitsu, do obejrzenia tutaj lub pobrania w lepszej jakości tutaj.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 10-10-2008, 08:43   

Znajdz jakies filmy do Yosha z TK3 wujku dobra rada ;]
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-11-2008, 22:35   

T3 combo video robione przez Borysa,Diabola,Marioitaly i mnie
http://pl.youtube.com/watch?v=TY7t0PqDgR0
 
 
 
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 27-11-2008, 06:17   

Swietny filmik!!

Niezle hardcore,fajnie ze byly moje ulubione motywy z f,f+2, WGF ...To chyba jeden z lepszych filmikow z combo jaki widzialem;p.Z Diabolem i Borysem zagralem dziesiatki meczow ,z Mario troche mniej ale moglem rozpoznac juggle robione przez nich ,wiec filmik stal sie ciekawszy :P Diabol Mario Borys swietna robota !!
_________________

 
 
 
janix 
Master of the Shakers


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Wysłany: 29-11-2008, 13:27   

Może nie znam się zbytnio na tych wszystkich hardkorach, ale kilka akcji było zdumiewających (np. p,p+1+2, wgf). Gratulacje chłopaki - good job :)

Bury napisał/a:
Swietny filmik!!

Niezle hardcore,fajnie ze byly moje ulubione motywy z f,f+2, WGF ...To chyba jeden z lepszych filmikow z combo jaki widzialem;p.Z Diabolem i Borysem zagralem dziesiatki meczow ,z Mario troche mniej ale moglem rozpoznac juggle robione przez nich ,wiec filmik stal sie ciekawszy :P Diabol Mario Borys swietna robota !!


Bury - może wydawać sie to zdumiewające, ale Bartaaz również przyczynił się w dość dużym stopniu do powstania tego filmiku. Dlatego nie wiem, skąd to zaniedbanie z Twojej strony... :kwasny:
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-11-2008, 15:57   

Spoko filmik, niech ktoś go zapoda w lepszej jakości to wrzucę do downloadu Honmaru. :)

[ Komentarz dodany przez: Dumian: 29-11-2008, 16:33 ]
Pisałem już o tym do bartaaza, ale teraz chyba Borys gdzieś wrzuca. Jak już będzie to zapoda się do downloadu na stronie. Gratulacje filmiku bo daje rade ;)
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-11-2008, 17:19   

Gdyby ktoś chciał pobrać filmik na dysk to jest już na stronie: klik.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 30-11-2008, 18:11   

Filmik bardzo nierówny. Jest kilka zbędnych akcji, część robie na klawie online, a i znalazły się offline'owe hardy. Patrząc jednak na posuchę w temacie i kilka fajnych akcji (jak choćby ta z siostrami) filmik generalnie ogląda się dobrze.

Czekamy na więcej.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-12-2008, 00:11   

będzie więcej tylko chętnych i pomysłów potrzeba:)
 
 
 
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 06-01-2009, 14:31   

Tekken 3 Combo :oczami:



>> https://www.youtube.com/w...feature=channel <<
_________________

 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 06-01-2009, 14:48   

A ja się pytam co się jinowi w rękawice stało? i chyba spodnie jakieś dziwne ma... [albo mi się zdaje]
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 06-01-2009, 15:38   

Mr_Editor napisał/a:
A ja się pytam co się jinowi w rękawice stało? i chyba spodnie jakieś dziwne ma... [albo mi się zdaje]

Czyli od tej pory za każdym razem, jak ktoś użyje twojego stroju (którego wrzuciłeś na internet dobrowolnie i w łatwej do wgrania formie) będzie musiał zaznaczać w filmiku czyjego ten strój jest autorstwa? xD
 
 
 
psycho4rent 
Grand Master



Zagram w: UMK3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Paź 2008
Skąd: Z nienacka.
Wysłany: 06-01-2009, 16:48   

Dismaster napisał/a:
Znajdz jakies filmy do Yosha z TK3 wujku dobra rada ;]


http://pl.youtube.com/watch?v=-3MHWMLtKJA

moze być? :)
_________________


Mame Tutorial | Umk3 combo faq
Kto gra w umk3 na p2p?
 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 06-01-2009, 18:10   

Lukas napisał/a:
Czyli od tej pory za każdym razem, jak ktoś użyje twojego stroju (którego wrzuciłeś na internet dobrowolnie i w łatwej do wgrania formie) będzie musiał zaznaczać w filmiku czyjego ten strój jest autorstwa? xD
Chodzi mi o to, że są one jakieś dziwne a nie, że moje... przypatrz się na rękawice... jakiś błąd tekstury tam jest czy cuś...
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Filmiki z walk, combo vidz...
Filmik zgrany z walk online
Sztuki walki, martial arts itp.
wirtualna kasa w tekkenie (na stroje itp.)
Customize-Arena: opinie o stronie, sugestie itp.
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group