Odpowiedz do tematu
Jaką postać lubicie najbardziej?
Autor Wiadomość
Ramak 
Beginner



Dołączył: 09 Mar 2009
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: 25-04-2009, 10:32   

Ja lubie stefana za szybkośc leia za wszystko, jina za ilośc juggli,Henryka i pawła za siłe :D
_________________
Pozdrawiam i idę poćwiczyć !
 
 
 
Mere 
Beginner


Dołączył: 07 Maj 2009
Wysłany: 08-05-2009, 14:45   

Moi ulubieńcy-

Christie - mmm... mężczyźni wiedzą za co :luka: no i za styl walki bo tez jest dobry
Asuka - j.w. :P
King - świetne ciosy i ogólnie fajny image
Lee - Ma dośc dobre ciosy i jest szybki
Mokujin - cud, miód i orzeszki, szkoda, że nie można go 'zcustomować'

Ostatnio pulubiałem Julię, Xiaoyu, Fenga, Marduka, Baeka, Leia i Wanga, których wcześniej tak nienawidziłem :P
 
 
 
Eryk 
Beginner


Dołączył: 18 Sty 2009
Wysłany: 14-05-2009, 16:35   

Jin Kazama, ma dosć fajny wygląd i jest moim zdaniem jedną z lepszych postaci w grze. Lecz trudno jest bić się nim z Gonem i doktorkiem ponieważ Gon jest mały a doktorek jak się położy i w dodatku obkręca to trudno go trafic, dlatego mam zawsze w rezerwie Hwo:]
A oto lista moich ulubionych postaci (w kolejnosci) :

1. Jin
2. Hwo
3. Heniek/King
4. noo... Lei/Brayan
 
 
Asuka 
Beginner



Dołączył: 10 Cze 2009
Wysłany: 12-06-2009, 11:36   

Ja nawalam Asuką i Kingiem


Mają całkiem łatwe juggle,asuka łatwiejsze :D
_________________


[img][url=https://www.freesmileys.org][/img]
 
 
roy 
Elite player



GamerTag: michuroy
P2P Mode: Client only
Zagram w: Tekken 3 6 TT2, Mortal kombat 9, Crash team racing
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Pniewy
Wysłany: 12-06-2009, 14:08   

No to moje top postacie:
1.Eddy - capoeira(nie wiem czy dobrze) rulez
2Hwoarang - fajne ciosy
3King- to samo co Hwo
4Yoshi - Fajny styl walki
5Jin - chyba nie musze sie wypowiadac :]
_________________
 
 
 
Alex_NFS 
Student



Dołączyła: 22 Lut 2009
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 12-06-2009, 21:45   

Ja już ostatecznie wybrałam swoją ulubioną postać :]
Bryan rulezzz :]
 
 
 
Moar 
Beginner



Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: jesteś?
Wysłany: 07-07-2009, 10:01   jun...

U MNIE TO WYGLADA TAK:
-tekken 1: kazuya
-tekken 2: jun
-tekken 3: eddy :padam:
-tekken tag: jun i lee (to byl super SQAD :P )
-tekken 4: jin
-tekken 5: eddy :padam:
-tekken DR: dragonv
-tekken 6: BRAK :mrgreen:
 
 
 
Damix 
Elite player



PSN ID: Damianzzz3
Dołączył: 15 Gru 2008
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 07-07-2009, 10:22   

-T1: Law
-T2: Lee
-T3: Jin
-TTT: Jin/Law
-T4: Steve
-T5: Devil jin
-T5 DR: Devil jin
_________________
NieZaczaisz Clan
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-07-2009, 22:47   

T1 - Kaz
T2 - Hei
T3 - Jan
TTT - Jan/Ogór
T4 - Hwo
T5 - Dj
DR - Kaz
 
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 08-07-2009, 21:28   

T1 - Kaz
T2 - Kaz/Devil/Jun
T3 - Yosh/Heichachi/Hwo
T4 - Kaz
T5 - Kaz/Bruce
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 09-07-2009, 15:25   

Idzie się z orientować po avatarze. A przy T6 na kogo stawiacie? Ja do nowych kompletnie nie mam przekonania.
_________________
 
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 21-07-2009, 22:54   

Bob mi sie podoba :P dość wyczuty chłopak... reszta... RIP...
A stawiam na... i tu mały sekrecik... Kaza xD
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
Ufo0002 
Beginner


GamerTag: Ufo0002
Dołączyła: 09 Sie 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 09-08-2009, 20:46   

Ja najbardziej lubie Jina
Jest fajny nie tylko z wyglądu ale i z umiejętnośći
oo a jak się zmienia w Devil Jina to nikt go nie powstrzyma:D
 
 
Box 
Użytkownik

Dołączyła: 30 Sie 2009
Wysłany: 04-09-2009, 15:01   

Ja lubię grać Hwoarangiem ponieważ lubię pracę nóżek i teakwondo
 
 
Kisiel_i_Ciastka 
Beginner



GamerTag: ZawaL
Dołączył: 27 Paź 2009
Skąd: Stąd ;)
Wysłany: 28-10-2009, 17:06   

-T1: Kazuya Mishima
-T2: Jun Kazama, Baek Doo San,
-T3: Bryan Fury, Hwoarang,
-TTT: Baek Doo San, Bryan Fury, Jun Kazama, Hwoarang, Unknown,
-T4: Hwoarang, Bryan Fury,
-T5: Hwoarang, Raven, Asuka Kazama, Bryan Fury, Baek Doo San,
-T6: Sergei Dragunov, Emily "Lili" Rochefort, Baek Doo San, Raven, Asuka Kazama, Hwoarang, Alisa Boskonovitch, Miguel Caballero Rojo, Bryan Fury,
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Którą serię bijatyk cenisz sobie najbardziej?
Jaka religia by tobie najbardziej odpowiadała ?
Jakiej postaci NIE lubicie w T5????
Jaka postać na dobry początek?
Jak moge dostać się na ranking TK3 online????
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group