Wysłany: 31-07-2006, 19:47 Ogólnie o Junior's Rankingu
moim zdaniem pomysl zrobienia turnieju dla zawodnikow nowych jest naprawde bardzo bobry. mozna sprawdzic swoje umiejetnosci i znaleść partnerow do stalej gry. dla mnie super
Ostatnio zmieniony przez Dumian 14-12-2006, 21:16, w całości zmieniany 1 raz
Osobiscie tez jestem ze tego typu zawodami. jeszcze nie mam pomyslu co do jakis konkretnych uwag ale jak tylko cos mi przyjdzie do glowy to napisze. mam nadzieje ze bedzie fajna zabawa dla wszystkich
rownież nie moge sie doczekac kiedy sie rozpocznie, aż czuje podniecenie na samą mysl o turnieju:D:D Jestem nowym graczem t3Online i chcem sprawdzic swoje siły i zobaczyc czy ktos jeszcze potrafi w to grac mimo ze wyszły juz kontynuacje tej wspaniałej gry.
Gdyby ktoś nie zauważył to Ranking już się rozpoczął, zapraszam wszystkich na naszą stronę do działu Junior's Ranking
_________________ "Using no way as way, having no limitation as limitation" IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox Kaillera P2P Client
1. Do rankingu można się zapisać w każdej chwili, dlatego narazie nie planuję kończyć zapisów chyba, że ilość chętnych nas przerośnie
2. Ekhm no... tego, i jak tu odmówić?
_________________ "Using no way as way, having no limitation as limitation" IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox Kaillera P2P Client
PSN ID: SumireAnn Pomogła: 1 raz Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 03-08-2006, 00:26
Dumian napisał/a:
1. Do rankingu można się zapisać w każdej chwili, dlatego narazie nie planuję kończyć zapisów chyba, że ilość chętnych nas przerośnie
Damy rade Im wiecej podliczania tym wiecej zabawy
PS. Pytałam o zamkniecie zapisów bo i tak kiedys trzeba bedzie to zrobic by wylonic zwyciezce, a regulamin czytałam..... (z nudow, nie bylo nic do liczenia )
Ranking teoretycznie ma być nieskończony a czołowe miejsca w późniejszym czasie będą premiowane awansem gdzieś dalej. Czym będzie to "gdzieś dalej" to się jeszcze okaże w zależności od tego na ile pomysł z Rankingiem wypali i jakiego typu rozgrywki wejdą w życie w przyszłości...
PS. Korzystając z okazji przypominam, że tak samo jak w turniejach tutaj też obowiązuje ban na Gona. Wcześniej nie było to zapisane w regulaminie ale już nadrobiłem swój bląd
_________________ "Using no way as way, having no limitation as limitation" IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox Kaillera P2P Client
Ja miałbym pewną drobną sugestię apropo rozgrywek prowadzonych w tym rankingu, a dokładnie samej potyczki dwóch graczy. Ogólnie pomysł na tego typu ranking jest bardzo dobry, ale zauważyłem że same walki są rozgrywane w systemie po trzy rundy i nieograniczony czas, a gdzie jest włączony Guard Damage. Z tego co się orientuję to wszelkie światowe i szanujące się turnieje tekkena (chodzi mi tu o rozgrywki na konsolach) przewidują tą opcję i traktują ją jako sztandarową pozycję do potyczek. Nie wiem co o tym sądzicie ale uważam że jest to warte przemyślenia. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
_________________ Let's smoke that bowl, Hit the bong,
And then take that finger off, of that hole.
Plug it, Unplug it, Don't strain.
I love you Mary Jane!!!
_~
Z tego co ja się orientuję to na żadnych szanujących się turniejach nie jest włączony Guard Damage, a co do rankingu to nie gramy na nieograniczonym czasie tylko na 60sec co zresztą jest napisane w regulaminie...
_________________ "Using no way as way, having no limitation as limitation" IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox Kaillera P2P Client
Na turniejach gra się na 60sec i Guard Damage ale tylko dlatego, żeby walki nie przeciągały się w nieskończoność. Masa ludzi + masa walk = masa czasu. A tak to każda runda najdłużej 60s i łatwiej wszystko ogarnąć. Ale na dobrą spawę to nie wiem dlaczego my tu gramy z włączonym czasem, przecież nikt nas nie pogania panie Adminie
Chociażby dlatego, że częscią stretegii danego gracza może być upływający czas (np. Yoshi potrafi odnowić sobie energie) a tym samym prowokowanie przeciwnika do nerwowego ataku w wyniku czego ten może popełnić błąd
PS. Na turniejach Guard Damage jest zawsze wyłączony, nie wiem skąd wam się to wzielo zeby go wlaczyc...
_________________ "Using no way as way, having no limitation as limitation" IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox Kaillera P2P Client
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach