Odpowiedz do tematu
Wiersz o tekkenie ;)
Autor Wiadomość
MatiByd 
Master



PSN ID: matt.poland7
Dołączył: 27 Lip 2008
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 07-08-2008, 16:22   

Tylko jedna uwaga:Nie pisze się ''wypiepszył'' tylko ''wypieprzył''
 
 
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 16-08-2008, 09:43   

a skoro juz jestesmy przy uwagach to...
moze wprowadzimy do regulaminu punkt, mowiacy o zakazie komentowanie/poprawiania cudzych ortów? :) Bo ortografia jest nam znana, błedy robimy celowo albo nieświadomie... a takie wypominanie staje sie irytujace i bez celowe, co w rezultacie daje spam [przedmowca nie poprawi swojej wypowiedzi]. Nasze oczy i tak są przyzwyczajone do roznego rodzaju literowek wiec po co sie czepiac szczegolow :) [bo tak samo mozna by sie przyczepic ogonkow w polskich znakach] - jeżeli chodzi o przesadne dbanie o wizerunek i estetykę wypowiedzi :) Bo nie poprawna pisownia jest na tym forum najwazniejsza :)

takie rozwiazanie spotkalam juz na kilku forach i calkiem spoko jest ;)

BTw. bo jak by ktos chcial mega poprawnie odpicowac posta to mu samo byki podkresla ;) wiec to kolejny powod by zakazac komentowania cudzych ortów... bo to jest bez sensu :)
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 16-08-2008, 12:30   

zgadzam się z przedmówczynią
jezeli mamy na myśli wiersze, to nie wiemy co tak naprawde ma nam do przekazania podmiot liryczny...
dlatego mozemy co najwyzej wysnuć interpretacje, której nie jesteśmy 100% pewni, czasami nawet autor nie jest pewien ;P
a orty, błędy składniowe, etc. są uznawane również za środki artystycznego przekazu, które wskazują na cechy wypowiedzi podmiotu, (vel. słowotwórstwo białoszewskiego, albo składnia tysiąclecia xP e.e.cummings'a).

nie poprawiajmy 'błędów' w poezji xD
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Cargo 
Graphic Master


Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 16-08-2008, 13:04   

Moim zdaniem nie wolno przeginac ani w jedną, ani w drugą stronę.
Drobne literowki - ok niech sobie tam będą, nie czepiajmy sie, ale jesli jakas osoba wpada na forum, pisze 2 zdania i robi w nich kilkanascie bledow, no to sorki...
Mnie to irytuje i trudno mi będzie nie zwrócić uwagi.
_________________
www.cargodesign.deviantart.com zapraszam
 
 
 
K.O.zuya 
Master of the Shakers



Dołączył: 26 Wrz 2009
Skąd: lubuskie
Wysłany: 08-11-2009, 22:46   

Nie chce zakładać nowego tematu ale mam dobry wierszyk :P

Wlazł King na płotek
pier***ł go młotek
Nina dobiła
i Kinga zabiła ! :)

To samo inna wersja
Wlazł King na ring
p****ł go Steve
Armor go dobił
na KiteKat przerobił !
_________________
Polskaaa Biało-czerwoOoni~! :P
 
 
 
roy 
Elite player



GamerTag: michuroy
P2P Mode: Client only
Zagram w: Tekken 3 6 TT2, Mortal kombat 9, Crash team racing
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Pniewy
Wysłany: 09-11-2009, 13:47   

K.O.zuya napisał/a:
Armor go dobił
na KiteKat przerobił !


Dobre, jeszcze będzie z tego promocja wytnij 10 kodów kreskowych z KiteKat'ów a dostaniesz maske kinga :rotfl: . Sam musze coś napisać taką wene na rymy dzisiaj mam :)

Edit:
Już mam wierszyk. Muszę tylko nazwę wymyślić.

Pewnego razu wielki King,
wskoczył na ring.
Tam spoktał armora,
który go przeorał.

Potem przybiegł Hwo,
chciał pokazać ,że zna kicków sto.
Raz, dwa, trzy,
armor wypada z gry.

Na ring wskoczył Jin,
chciał pokazać swój nowy trik.
Szybko zrobił 2 ewgf'ewy,
i Hwo mógł już lecieć tylko na kotlety.

Do Jina dołączyła Xajka,
pokazała ,że z niej nielada gratka.
Tak Jina poobijała,
że chłopak musiał jechać do szpitala.

Narazie tylko tyle, aha i jeszcze przed przeczytaniem "przeorać" - znaczy pobić. Jakoś rymu nie mogłem wymyślić ;)
_________________
 
 
 
K.O.zuya 
Master of the Shakers



Dołączył: 26 Wrz 2009
Skąd: lubuskie
Wysłany: 09-11-2009, 15:03   

No ciesze się że ktoś docenił mój namiętny wiersz xD i dałem natchniene. Najlepiej podoba mi się to!!
roy napisał/a:
Tam spoktał armora,
który go przeorał.


No to ja coś zapodam ^^ ( c.d. twojego :P )

Xiajka dumna i cała w chwale
Lecz co to?ninja na piedestale
Tak to yoshimitsu z kosmosu
który zna 1 mln 500 900 ciosów ;)
ON mieczem ownuje , on mieczem wymiata
Nogi straciła już małolata
Już nie ma siły,siły na unik
Yoshi chce dobić wnet wkracza Kuni!
Niestety potknęła się o nogi Xiajki
Nadziała na miecz... i koniec bajki.

Dzisiaj bez happy end'u :P :P
_________________
Polskaaa Biało-czerwoOoni~! :P
 
 
 
Hwoarang96 
Użytkownik

Dołączył: 18 Gru 2008
Wysłany: 18-11-2009, 20:44   

Fajnee te wierszyki :hyhy:
_________________
Tekken the best !!
 
 
Hajda 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 20 Maj 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 23-11-2009, 15:11   

nudziło się na wykladzie ;]

cwana bestia z tego dziada
kto go wkurwi temu biada
ogór ,jin , law i gun
dla nich dziad to jest pan

chciał się sahiel sprawdzic z dziadem
on jest wielki , on przykladem
spizgał staruch tego trola
płakał sahiel do wieczora

chciał się zemścić howl kudłaty
lecz on takze dostał baty
krzyczał , klnął i skarżył mamie
musiał zajrzec w dupe annie

po pół roku trenowania
bracia chceili znow spotkania
dziad jest w formie - kozak w huj
czas rozpocząć krótki bój

kokos ,sztuka , buła ,czapa
dziad dzis braci pozamiata
i po walce! kto wygrał wiecie ?
bo na pewno nie te ciecie ;]
_________________
lagalize it ;D
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 23-11-2009, 22:03   

Tak sobie czytam to i czytam i dochodzę do wniosku, ze nie musiscie się martwić o pracę dla służb mundurowych. Czubków nie biorą.
_________________
 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-11-2009, 12:22   

Iron szósty w grę wchodzi,
nagle wszyscy do łodzi.
Płyną prędko na zapisy,
a przed bramą Hei łysy.

Troche był nie uczesany,
lecz wyciągnoł grzebień biały.
Się zapytał do publiki :
"Kto zna fajne triki ?"

W ten wychodzi Yosh z ukrycia,
ale zaraz nagle znika.
Każdy patrzy dookoła,
a na górze Yoshi woła :

"Kto ostatni poza bramą,
tego matka ciągnie rano !"

Wszystkich tak to poruszyło,
aż sie za nimi kurzyło.
Przez to Henio był zdeptany,
ale nie miał żadnej rany.

Państwo zbiegło się do zamku,
lecz tusz obok poszli do parku.
Marduk silny, koks wspaniały,
poszedł z kumplem na troche wódały.

Paczka już się denerwuje,
ale ktoś coś sugeruje :
"Chodźcie do mnie na libacje,
poznacie moją kochaną babcie.
Mam bardzo wielki dom,
pobawimy się w mysz i słoń".

Każdy był już narąbany,
zajarany, zasztachany.
Lecz był każdy zawiedziony,
że wolał byc oszołomiony.

I tak Iron szósty znika
z wizytą do komornika.

The End.
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

Ostatnio zmieniony przez Oscar 22-10-2010, 19:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 24-11-2009, 19:25   

Em ludzie najpierw nauczcie się polska mowa, potem poczytajcie co to być "rym krakowsko-częstochowski", a na końcu EWENTUALNIE piszcie wiersze...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Sezon pierwszy rankingu Tekken 3 Online - archiwum
wirtualna kasa w tekkenie (na stroje itp.)
Najwredniejszy człowiek w tekkenie
Czy granie przez neta w tekkena3 przez emulator jest legalne
Nie mogę się zalogować do pokoju w tekken 3
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group