Odpowiedz do tematu
Seriale
Autor Wiadomość
Żółw 
Master



Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-03-2007, 20:55   

A ogląda ktoś Ranczo? Też fajny serial ;)
 
 
 
Fury 
Grafik


Steam ID: ReFury
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-03-2007, 13:00   

powtórki... :( same powtórki
 
 
 
Labik 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Wysłany: 05-03-2007, 14:49   

ja ranczo ogladalem wczesniej, fajne to jest
Lusii jest fajna wogole taka :D
Ale tera juz nie ogladam bo leci w tym samym czasie co prajson brejk
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 07-03-2007, 21:08   

eq2D napisał/a:
ja polecam muminki... akcja jak w PB a fabuła jak w lost... czysty gore grind :P

no ba XD i te rozbudowane postacie...
Tia, Włóczykij rlz ;)
Włoczykij jest mocno ok :) Mala Mi tez, Buke tez lubie, ale Migotki nie trawie XD
_________________

 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 15-03-2007, 06:53   

Ja tam polecam to co większość: Prison Break, 24 godziny, Lost, Allo Allo, no i może heroes. Tydzień z życia skreślony :)
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Kosmo 
Beginner



Dołączył: 05 Mar 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 15-03-2007, 11:09   

Lost jest spoko ale prison break jest już nudny. Pierwsze odcinki były fajne a teraz jakoś tak do dupy... Ale oglądac jakoś sie itak da :P mimo iż wiem że uciekną :D
Ostatnio zmieniony przez Kosmo 15-03-2007, 16:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kosmo 
Beginner



Dołączył: 05 Mar 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 15-03-2007, 16:21   

Mam nadzieje że tak lepiej :P

Bardziej chyba chodziło o to, że podajesz zakończenie serialu, przez co psujesz innym przyjemność oglądania. Ale domyślam się, że tutaj to było tylko twoje przypuszczenie a nie pewna informacja :)
wykasowałam 2 posty ktore nic nie wnosily do tematu a mowily o spoilerach (nie chce w tym topicu zaraz offtopa "spoiler jest zły-dobry")
Ostatnio zmieniony przez Ana 16-03-2007, 17:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Raven 
Beginner



Dołączyła: 23 Mar 2007
Skąd: 7 Krąg Piekieł
Wysłany: 23-03-2007, 22:02   

Millennium - intrygujące odcinki, doskonale napisana i zrealizowana historia.

Gwiezdne Wrota - z miłości do sf...
Star Trek - to również...
Czyli dwie pozycje, które moim zdaniem każdy fan sf powinien obejrzeć.

South Park i Włatcy Móch - z czegoś się trzeba śmiać.
_________________

 
 
 
AnTeK 
Friend


Dołączył: 21 Lut 2006
Skąd: Kadzidło/Olsztyn
Wysłany: 25-03-2007, 02:04   

Lost czy Prison Break to już chyba standard. :]
That the 70's Show
South Park
Malcolm in the middle
Czyli najlepsze komedyjki :)
 
 
 
Labik 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Wysłany: 25-03-2007, 08:14   

AnTeK napisał/a:

That the 70's Show


o to to to, zapomnialem o tej komedii bo juz jej na polsacie nie puszczaja :(
 
 
 
AnTeK 
Friend


Dołączył: 21 Lut 2006
Skąd: Kadzidło/Olsztyn
Wysłany: 25-03-2007, 11:11   

Labik napisał/a:
AnTeK napisał/a:

That the 70's Show


o to to to, zapomnialem o tej komedii bo juz jej na polsacie nie puszczaja :(


Z tego co pamiętam to na polshicie puścili chyba 2 sezony tylko :kwasny: Ale do czego jest internet ;) polecam bo serial wymiata
 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 25-03-2007, 16:04   

- "Makgajwa"! :padam:
- "Różowe lata siedemdziesiąte" (Red :padam: boss)
- "Policjanci z Miami" :ok:
- "Latający Cyrk Monty Pythona" :ok:
- "Drużyna A" :ok:
- "Świat wg Bundych" :ok:
itd.

Jakoś nie trawię tych nowych seriali. Te z lat 80-tych i 90-tych miały swój urok. "Prison Break" jeszcze przyjemnie się ogląda, ale bez żadnych rewelacji. Taka mieszanina dobrych filmów typu "Skazani na Shawshank", "Ucieczka z Alkatraz", "Wielka Ucieczka", "Tango i Cash" itp. (wszystkie polecam obejżeć ;) jak ktoś nie widział), wymieszana z pomysłami z innych seriali kryminalnych i akcji.
 
 
 
Raven 
Beginner



Dołączyła: 23 Mar 2007
Skąd: 7 Krąg Piekieł
Wysłany: 25-03-2007, 16:17   

JJK napisał/a:
- "Drużyna A" :ok:


O właśnie, Drużyna A też była świetna :)


JJK napisał/a:
Jakoś nie trawię tych nowych seriali


Ja mam coś podobnego ze Star Trekiem, najnowsze sezony nie mają już w sobie tego czegoś, niewiele się różnią od Andromedy czy innych przeciętnych seriali SF. :( Tylko Picard jest naprawdę dobry.
_________________

 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 25-03-2007, 16:34   

Z seriali SF to jeszcze "Ziemia 2" była dobra. No a z Star Treka to oglądałem tylko serię "Następne Pokolenie" i to nie całą (chyba dlatego że całej nie puścili w TV :niepewny: ) i bardzo miło wspominam tamte czasy; Picard, Riker, LaForge (pamiętne pierwsze ujęcie bez "okularów"), Data itd. te nowe postaci w nowych seriach to oni chyba z sufitu wzięli. Na początku jeszcze mi trochę "Voyager" podchodził, ale później mnie to znudziło kompletnie.
 
 
 
Raven 
Beginner



Dołączyła: 23 Mar 2007
Skąd: 7 Krąg Piekieł
Wysłany: 25-03-2007, 16:41   

Ja Voyagera w przedszkolu oglądałam, jeśli dobrze pamiętam :) A teraz Następne Pokolenie jest w AXN SciFi. Starsze sezony były wyposażone przede wszystkim w wiele głębokich przemyśleń, które w najnowszych są raz na jakiś czas, w przerwach między tłuczeniem gadów, naprawianiem statku a konfliktami z wolkanami...

Był jeszcze taki serial z Hulkiem Hoganem, ,,Grom" się chyba nazywał... :P I ,,Renegata" się kiedyś oglądało... Ach wspomnienia...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Sprzedam Street Fighter 15th Anniversary Collector's Edition
Super Street Fighter IV arcade edition online na pc
Seria Killzone
Super Street Fighter 2: The New Challengers
[SS] Specnaz Soldiers otwiera rekrutajcę na Killzone 3
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group