Fani Kof 02 i posiadacze PS2 mogą zacierać rączki, otóż na PS2 zostanie wydany remake Kof'a 2002 o pod tytule Unlimited Match ( chyba już kojarzycie ).
[center]
[/center]
Garść informacji.
- Gra jest ukończona w 65% grywalna wersja będzie pokazana na TGS.
- Niestety nie będzie ona w wysokiej rozdzielczość jak Kof94Re, ( choć może i dobrze ), będą wykorzystane stare sprawdzone sprites'y.
- Ma zawierać więcej nowych ruchów niż Kof98UM.
- Ma zawierać postacie z przedziału 99-02 wiec może być naprawdę ciekawie.
Teraz troszkę info o
XII odsłonie serii.
Ot jak ma działać system CLASH ( in english):
- Occurs when strong attacks, special attacks and DMs clash (replaces counter hits, I assume)
- If you don't input anything after the offset, both opponents do a backstep automatically
- If you do input something, the backstep is cancelled and you can continue to attack.
- You can cancel projectiles in this manner as well.
- You can cancel the clash into a dash or a jump by holding the lever in the appropriate direction
- When you cause a clash, you take some damage (a fraction of the damage of the attack that the opponent was doing, so it scales up as you clash more powerful attacks - at least that's the impression I'm getting).
- If you clash while in midair, you can follow up with just about anything that your character can do in mid-air