Strona 3 z 8

Re: SNK - News & Infos

: 17-01-2008, 22:49
autor: Aserot
No i doczekaliśmy się oficjalnej strony Samurai Shodown Sen choć na razie troszkę pusto.

http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... uhime.html

Re: SNK - News & Infos

: 13-02-2008, 14:54
autor: Aserot
Teraz smaczek dla fanów Fatal Fury linki do filmiku który znajduje się w specjalnej kolekcji wydanej z okazji 15 lecia serii a mianowicie Garou Densetsu 15th Anniversary Box.

Jest to 18 min produkcja pod tytułem Memories of Stray Wolves.


Part 1

Part 2

Re: SNK - News & Infos

: 27-04-2008, 17:42
autor: Aserot
Teraz dobra wiadomość dla właścicieli blaszaków i fanów arcadowych klimatów otóż SNK Playmore i DragonFly zapowiedział wydanie nowego Metal Sluga o podtytule Zero.
Ma być wydany wyłącznie na PC oraz zawierać tryb online. Będzie to kolejna próba prze nieśnienia tej serii w 3 wymiar. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale jestem dobrej myśli.


[center]ObrazekObrazek [/center]

Re: SNK - News & Infos

: 30-08-2008, 09:05
autor: Aserot
W przyszłym miesiącu na Amusement Machine Show w Chiba (Japonia), SNK pokaże pierwszą grywalną wersje Kof XII. By do tego czasu fani mogli nabrać dodatkowych smaczków SNK wypuściło również trzy nowe screeny oto one:


[center]Obrazek Obrazek Obrazek [/center]

Ja już nie mogę się doczekać jakiś video relacji :), więcej na Cyberfanatix.

Re: SNK - News & Infos

: 30-08-2008, 12:06
autor: Yamada
Dzisiaj kupiłem sobie blok A3, bo stary 'siem skończył' i wiecie co? Na okładce mam pysk goscia baaardzo przypominającego Kyo:P.

Oto ten Kyo :P .

Re: SNK - News & Infos

: 08-09-2008, 13:04
autor: Aserot
Ruszyła oficjalna strona Metal Sluga dla posiadaczy PC czyli MS Zero.

http://www.metalslugzero.com/

Re: SNK - News & Infos

: 08-09-2008, 17:06
autor: s[h/z]inden
Aserot pisze:No i doczekaliśmy się oficjalnej strony Samurai Shodown Sen
zaraz, ja troche nie wtemacie jestem...
to znaczy, że SS wraca z kontynuacją?
Jak tak, to po przeglądnięciu postaci jestem pozytwnie zaskoczony... Wan-Fu wraca z maczetą, tak jak był w SS1 :D, a i nowe postaci SĄ ciekawe :)

obym to jeszcze zobaczył w swojej konsolowej kariery w życiu :)

Re: SNK - News & Infos

: 08-09-2008, 17:46
autor: Action
s[h/z]inden pisze:to znaczy, że SS wraca z kontynuacją?
To taki skok w bok z 3D jak w przypadku KoFMI, ale wg. mnie wygląda spoko. ;)

Re: SNK - News & Infos

: 10-09-2008, 14:22
autor: Aserot
Od dziś posiadacze X360 będą mogli cieszyć SS 2 dostępną na Xbox Live za 800 M$ punktów. Grafika w dzisiejszym standardzie czyli HD 720p.

Więcej szczegółów poniżej:

http://www.xbox.com/en-US/games/s/sshod ... efault.htm

Edit:

Ok już się poprawiam :D.

Re: SNK - News & Infos

: 10-09-2008, 14:58
autor: Action
Poki co SS2 jest za 800 MSPointsów, sa tez dodatki - 4 paczki "Game Pictures" za 60MSP kazdy. :)

Re: SNK - News & Infos

: 18-09-2008, 09:43
autor: Aserot
No i mam w końcu gameplay z Kof XII zaczerpnięte z Gigazine, z pierwszej grywalnej wersji pokazanej na Amusement Machine Show. Pełna wersja ma zostać wydana na automaty w kwietniu 2009.

http://eyevio.jp/movie/168361.

Nie powiem pierwsze wrażenie pozytywne.

Na dokładkę dorzucę jeszcze parę screenów udstępnionych przez Famitsu.

[center]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek[/center]

Re: SNK - News & Infos

: 19-09-2008, 08:35
autor: Aserot
Kolejna garść informacji na temat Kof XII, otóż wiadomo że kompletna liczba postać zamknie się w liczbie 20. Na AM pokazano 11 postać, które są ukończone w 60~80%. Seria ma wrócić do korzeni więc zrezygnowano z tagowego systemu Kof 2003 i XI.

Jeszcze cytat samego Kukino:

"We are aiming for the ultimate 2D fighting game and ultimate 2D pixel graphics. I've been working in this industry since the pixel-art days, so I know the importance of a single pixel. A single pixel can vitally change the expression on a [character's] face. We've taken that skill to an ultimate level." zobaczmy, zobaczymy.

Lista dostępnych postać zaprezentowanych na AM:

- Ryo Sakazaki
- Robert Garcia (powrót do kostiumu sprzed kof 2003)
- Ralf Jones (lekko zmodyfikowany kostium)
- Kim Kaphwan
- Kyo Kusanagi
- Benimaru Nikaido
- Goro Daimon
- Athena Asamiya (Nowy kostium, zresztą Athena najczęściej się przebierała :))
- Terry Bogard (powrót do kostiumu sprzed kof 2003)
- Iori Yagami (Nowy kostium)
- Leona Heidern (Nowy kostium, powiem że niczego sobie :P)
- Shen Woo
- Ash Crimson (Nowy kostium)
- Elisabeth Branctorche (lekko zmodyfikowany kostium)

Bardziej szczegółowy wywiad z Kukino i garść nowych screenów odsyłam na cyberfanatix.

Re: SNK - News & Infos

: 01-10-2008, 11:54
autor: Aserot
Potwierdzono kolejne dwie postacie którymi będzie dane nam powalczyć w najnowszej odsłonie KoF. Andy Bograd ( ołł yeahh :) ) i Raiden.

[center]Obrazek [/center]

Źródło

Re: SNK - News & Infos

: 01-10-2008, 13:20
autor: s[h/z]inden
Aserot pisze:i Raiden.
sory za jednolinijkowca, alt to jest moje "Ohhhhh yeeeeah!" ;p

Re: SNK - News & Infos

: 07-10-2008, 09:59
autor: Aserot
Fani Kof 02 i posiadacze PS2 mogą zacierać rączki, otóż na PS2 zostanie wydany remake Kof'a 2002 o pod tytule Unlimited Match ( chyba już kojarzycie ).
[center]
Obrazek [/center]

Garść informacji.

- Gra jest ukończona w 65% grywalna wersja będzie pokazana na TGS.

- Niestety nie będzie ona w wysokiej rozdzielczość jak Kof94Re, ( choć może i dobrze ), będą wykorzystane stare sprawdzone sprites'y.

- Ma zawierać więcej nowych ruchów niż Kof98UM.

- Ma zawierać postacie z przedziału 99-02 wiec może być naprawdę ciekawie.

Teraz troszkę info o XII odsłonie serii.

Ot jak ma działać system CLASH ( in english):

- Occurs when strong attacks, special attacks and DMs clash (replaces counter hits, I assume)
- If you don't input anything after the offset, both opponents do a backstep automatically
- If you do input something, the backstep is cancelled and you can continue to attack.
- You can cancel projectiles in this manner as well.
- You can cancel the clash into a dash or a jump by holding the lever in the appropriate direction
- When you cause a clash, you take some damage (a fraction of the damage of the attack that the opponent was doing, so it scales up as you clash more powerful attacks - at least that's the impression I'm getting).
- If you clash while in midair, you can follow up with just about anything that your character can do in mid-air