**********************************
Witam w temacie poświęconym combolom dla - moim zdaniem - najpiękniejszej bijatyki 2D jaka kiedykolwiek powstała. Jeśli walniecie jakiegoś kombola - opiszcie go. Oczywiście nie będzie tego zbyt wiele (bo większość opiera się na 14-sto hit'ówkach).
Oznaczenia:
f - przód.
b - tył.
u - góra.
d - dół
A - słabe cięcie.
B - srednie cięcie.
C - mocne cięcie.
D - kopnięcie.
slash - cięcie (A, B lub C)
, - należy wykonać następnie.
+ - należy wcisnąć jednocześnie. Przy cięciach nie podawać tego "+".
qcf - d, df, f
qcb - d, db, b
dp - f, d, df
rdp - b, d, db
hcf - b, db, d, df, f
hcb - f, df, d, db, b
Rage Explosion - ABC
Continue Slash - po Rage Explosion ABC
Issen - BCD
CCS - CD. Używać ":" po CCS by pokazać jaka kombinacja ma zostać wystukana.
Super - b, f, d + AB
I prosiłbym o używaniu tego schematu.
Przypominam także, że nie jest to faq "jak grać" tylko lista comboli, których używacie. Ah... i nie dawajcie ani infinity, ani 100%.
[center]*********************************************************[/center]
[center]

Ukyo Tachibana[/center]
UWAGA!
Wszystkie kombole z BB, lub BBC (rzadziej) można przedłużyć wykonując następującą sekwencję zamiast BB / BBC (przy pierwszym A musi być wciśnięty f) -> AABBCCABCCCC. Nie zawsze działa z BBC dla Shura Ukyo, w szególności przy Hiken OboroGatana (qcf + C).
~ SHURA & RASETSU ~
B, qcb + slash
Mimo tego, że Ukyo ma chyba największe time recovery to z B można spokonie poczęstować przeciwnika jabłkiem. Jeśli będzie się wystarczająco szybkim to albo "wciągnie" (Rasetsu) albo zada 3-4 hity (Shura).
CCS:BBC, qcb + slash
Słodko na juggla wchodzi.
B, db, qcf, uf + slash
Jak dobrze się uda to Ukyo trafi z ziemi (najlepiej używać A).
B, f + AB, d + C (więcej % na trafienie jeśli odpalimy przy ścianie)
B, f + AB, qcb + slash
B, f + AB, Super
B, f + AB, CCS:BB, Super (więcej % na trafienie jeśli odpalimy przy ścianie)
B, f + AB, CCS:BBC, Super (więcej % na trafienie jeśli odpalimy przy ścianie)
B, f + AB, CCS:BB, (więcej % na trafienie jeśli odpalimy przy ścianie)
B, f + AB, CCS:BBC, qcb + slash (więcej % na trafienie jeśli odpalimy przy ścianie)
B, f + AB, B, qcb + slash
B, f + AB, B, db, qcf, uf + slash
B, f + AB, B, Super
Wszystko wchodzi miękko na komputer, a z żywym graczem to już różnie bywa (zależy to od jego poziomu, hehe). Po B (z maksymalnego bliska, lub coś koło 1 cm) zaraz przechodzimy za plecy przeciwnika i odpalamy.
~ SHURA ~
B, qcf + B
B, qcf + C (przy ścianie)
Szybciutkie 3/4 hity.
B, f + AB, qcb + slash
B, f + AB, B, qcb + slash
CCS: BB, qcf + slash (B w polu, a C przy ścianie)
Szybciutkie hity poprzedzone innym stuffem, a żeby tylko przeciwnik się bardziej na nas uwziął.
Eh... Tak dawno nim nie grałem.
~ RASETSU ~
B, qcf + slash
Na co bardziej nieumiejętnych wchodzi jak rozgrzany nóż w masło, hehe.
B, f + AB, B, qcf + slash, f + C
Ro samo co poprzednio z tym, że po Hiken Sasameyuki -Sen- przeciwnik zostaje wywalony z górę i można wtedy dobić gnoja.
B, qcb + D, d + C
B, qcb + Super
Wchodzi raczej tylko przy ścianie.
B, qcb + D, f, f, CCS: BBC, qcb + slash
B, qcb + D, f, f, CCS: BBC, qcf + slash
B, qcb + D, f, f, CCS: BBC, SUPER
B, f + AB, B, qcb + D, d + C
B, f + AB, B, qcb + Super
B, f + AB, B, qcb + D, f, f, CCS: BBC, qcb + slash
B, f + AB, B, qcb + D, f, f, CCS: BBC, qcf + slash
B, f + AB, B, qcb + D, f, f, CCS: BBC, SUPER
Bardziej dla masterów, bo podejscie musi być idealnie wyćwiczone i także raczej tylko przy ścianie.
Możliwe, że o czymś zapomniałem. Czekam na Wasze kombole i postaram się w międzyczasie dodać coś dla Basary (który jest mało combo friendly), Galforda i Haohmaru (Rasetsu). Oczywiście jest to porcja stuffu bez Rage Explosion i Issen - na to przyjdzie czas jak temat będzie się cieszył jakąś tam popularnością
edit
Jakiś człek zmienił nazwę tematu - niech będzie. Ale to miał ten ":" tam symbolizować ?
Naprawione


