Odpowiedz do tematu
Kwonho: The Fist of Heroes
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-09-2007, 16:00   

kwonho.ijji.com napisał/a:
New Game Launcher Coming
- We are proud to introduce the all-new ijji Auto Installer. With ijji Auto installer, we are going full speed to maximize our gaming experience more than ever before. We have resolved some of the critical issues that have been frequently addressed on this latest installment of our game launcher.

KwonHo Update
- New Avatar Items
- New skills for all styles
- New stage (Ruin)


Jak piszą dalej na http://kwonho.ijji.com prace nad serwerem potrwają jeszcze ok. 6 godzin a już po ich skończeniu będziemy mogli cieszyć się nowymi bajerami w grze :P
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 12-09-2007, 16:04   

No zobaczymy jakie nowe patenty do stylów dodają no i plansza Ruin ( zawsze lubiłem takie klimaty ).
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Mastachi 
Student



PSN ID: Mastachi
Dołączył: 20 Sie 2007
Skąd: Z Wyspy Wikingów
Wysłany: 12-09-2007, 16:21   

Te 6 h to od rana jest :P
 
 
 
Gargooletz 
Beginner



GamerTag: Gargooletz
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-09-2007, 18:49   

Według tego co tam napisali
Cytat:
Period : September 12, 2007 3:30 am ~ September 12, 2007 10:00 am (PDT)

to wychodzi, że update powinien być lada chwila.
A plansza Ruin kojarzy mi się z jedną sceną z FFVII Advent Children. Takie ruinki jakiejś kapliczki, czy kościółka. Jednak do klimatu KwonHo średnio pasuje, bo ani to wschodnie, ani treningowe, ani miejskie (a gracze właśnie się robią na street fighterów, albo na typowych sportowców)

EDIT

Jak przepowiedziałem, tak się stało. KwonHo stoi na nogach. Idę pograć :)

EDIT 2

Update jest, ale go nie ma. Po prostu nic się nie zasysa, nie ma nowych przedmiotów, ciosów itd. Za to jest trochę problemów. Zresetował się wszystkie skille, trzeba przejść na nowo trening, żeby je odblokować. Te które się kupiło też przepadają. Jedyna pociecha taka, że za ukończenie treningu dostajemy znowu 3000 i drugi biały t-shirt (na zmianę :P )

BTW za wypełnienie ankiety dostaje się prezenciki. Zawsze jak klikam take/accept to nie dostaję ani grosza. Też macie ten problem?

EDIT 3

Update najprawdopodobniej będzie dopiero jutro - developer zawiódł. A nowe wdzianka i ciosy możecie obejrzeć tutaj:
avatar items
skills

Swoją drogą dowiedziałem się o istnieniu koreańskiego kwonho, gdzie wszystko jest już mocno zupdate'owane. Niektórzy niecierpliwcy męczą się z rejestracją w języku twórców takewondo i lagami, byle by pograć na najnowszej wersji gry. Ja osobiście nie próbowałem, ale obejrzałem itemki.

Link

Intuicyjnie klikając w krzaczki bez problemu przejrzycie galerię. Niektóre przedmioty są całkiem fajne.
_________________
Born To Lose - Live To Win
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 12-09-2007, 21:01   

ijji.com napisał/a:

Dear KwonHo Players,

Due to a technical difficulty with the patch, the KwonHo update for September 12th has been delayed until we can get a new patch from the developer. We expect the patch to delivered tonight, at which point, we will take the KwonHo service offline for a spot maintenance. We'll try to give a better estimate as to when the maintenance will occur. We're terribly sorry for the delay and inconvenience.


Peszek.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 14-09-2007, 11:50   

To się postarali, żeby dodawać aktualizacje na serwer offline. Jestem pod wrażeniem :padam:
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
danielmarley 
Elite player



Dołączył: 30 Maj 2007
Skąd: z rowca
Wysłany: 14-09-2007, 20:17   

Tygrys napisał/a:
A odnosnie KwonHo to gram, gram i nagle ni z tad ni z owad wypindrza mnie do windy. z siakims tam bledem (nie wiem jakim i nie chce mi sie sprawdzac, napewno jakies krzaczki zamiast literek :P

Wiem taż mi się tak wiele razy zdarzyło, dlaczego to nie mam pojęcie :D

Bardzo mnie denerwuje nie z balansowanie postaci, super szybkie TK z szybkimi i mocnymi midami i niezłym zasięgiem na JD czy TC ma z góry przewagę, BJ na CH zabiera jugglem 75% HP, JD znowu trzeba grać na rzuty bo innych konkretnych ciosów to nie ma, MT ma silne Juggle i ciekawe setapy, a najgorzej ma TC którego najsilniejszy cios nie zabiera tyle co od innych stylów dodatkowo ciągle trzeba grać na wybitki najlepiej f,f +K, CH + juggle, bo przejścia do podstawy są bardzo często karane midami szczególnie przez lepszych graczy, dobry rozwiązaniem jest d/b, b +K(G) i postawa z której jest wybitka i rzut... wszyscy blokują wybitki dlatego trzeba ich lapać ile wejdzie, aż sie przyzwyczaja to tego i zaczną sie schylać a wtedy trzeba grac wybitka, a następnie zgadywanka co będziesz robił. Najsilniejszy juggle jest po wybitce z postawy na CH gdzie po jednym P wchodzi całe spider combo d/b, b +K , P+K, K ale w porównaniu z innymi stylami to nie zdarza sie często.

Czekam na Open Bete i możliwe zmiany na lepsze :)
_________________
jah jah sweet light is shining in my heart ....
 
 
 
Nthea 
Użytkownik

Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 15-09-2007, 01:45   

Co do wczesniejszego postu TC ma reversale, ktore sa kosmicznie mocne i czesto wsadzenie takowego to banal, wystarczy pocwiczyc.
JD kiedy dostaje d/b P+K i pozniej mozna wybierac staje sie bardzo mocny, fakt ze ma malo ciosow, ale jakos mozna dac sobie rade, rzuty sa dosc mocne chociaz nie ktore ciezko wsadzic w grze online, najtrudniej te bez doskokow, po pierwszym dniu gry JD, kiedy to moj bilans wynosil na 24 walki 1 zwyciestwo, przyszedl czas na kilkanascie minut spedzonych w sali treningowej ze starym czlowiekiem, efekt to prawie 70% wygranych walk. Kazda postac ma swoje + i -, spotkalem tylko jednego MT, ktory wsadzil mi 4 perfekty pod rzad, do teraz nie wiem jak on to zrobil. TK i TC to dosc zrownowazone klasy, BJ czasami ciezko pokonac bo ma duzo midow i lowo i to takich, ktore potrafia dac w kosc.
JD przy okazji ma chyba najszybszy cios jakim jest P,P.
 
 
danielmarley 
Elite player



Dołączył: 30 Maj 2007
Skąd: z rowca
Wysłany: 15-09-2007, 02:00   

Nthea napisał/a:
Co do wczesniejszego postu TC ma reversale, ktore sa kosmicznie mocne i czesto wsadzenie takowego to banal, wystarczy pocwiczyc.

Tak reversale są moce ale nie wiem czy to jest kwestia poćwiczenia jeśli gra się z szybkim TK i dochodzą jeszcze opóźnienia ba przecież pingu 0 to nikt nie ma, no i nie wszyscy są leszczami co atakują tylko bezmyślnymi combami. Dlatego zastosowanie ich w walce online z bardzo dobrym przeciwnikiem jest czasami wręcz nie wykonalne ... a za wcześnie czy za późno wykonany rev. kończy się muką w ryj.
_________________
jah jah sweet light is shining in my heart ....
 
 
 
Nthea 
Użytkownik

Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 15-09-2007, 12:49   

Wiec moze mi one wychodza tak latwo? Wiem, ze udalo mi sie wygrac kilka walk niemal samymi reversami, wydaje mi sie, ze bardzo latwo je robic, stad moja opinia, np. duzo latwiej niz w tekkenie3 online Anna.
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15-09-2007, 13:05   

Nie no co do tego balansu nie jest przecież tak źle. Każdy styl ma swoje minusy i plusy, po prostu jednym stylem gra się trudno na inny, następnym na jeszcze inny itd. Ogólnie na początku też BJ i JD wydawały mi się przegięte (bo w sumie są) ale jest na to sposób i jeśli ktoś wie jak grać na poszczególne style to idzie wyrobić :P
Poza tym nie zapominajmy, że to dopiero beta i pewnie jeszcze sporo się zmieni ;)

PS. Co do lagów i opóźnień to przecież jeśli się gra ze "swoimi" to nie przeszkadza to raczej w walce (przynajmniej mi).
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
danielmarley 
Elite player



Dołączył: 30 Maj 2007
Skąd: z rowca
Wysłany: 15-09-2007, 20:07   

ok I got Overreacted... no hard filings ...
Cytat:
np. duzo latwiej niz w tekkenie3 online Anna.

a mi tam w tekkenie sie łatwo contruje ...
Dumian napisał/a:
PS. Co do lagów i opóźnień to przecież jeśli się gra ze "swoimi" to nie przeszkadza to raczej w walce (przynajmniej mi).

no mi troche przeszkadza szczegulnie opóźnienia nie duże ale wystarczające by nie trafić juggla i przegrać walkę ...

Fanem VF nigdy nie byłem i może dlatego ta gra dla mnie jest za wszystkimi pozycjami namco i te nooby, spammer i laggery ah jak ja kocham walki online :P
_________________
jah jah sweet light is shining in my heart ....
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-09-2007, 20:19   

Ja tylko dodam, ze aktualizacja wreszcie dziala ;)
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 21-09-2007, 21:22   

Heja banana :-) sluchajcie mam problem co do tej gry a za bardzo angielskiego nie znam :-( a wiec co do problemu zarejestrowalem sie i wlasnie czekalem 30 min. (tak jak Action napisal w tutorialu) patrze na maila i nicnapisalo ze nic niema z nowych wiadomosci co mam zrobic bo wiecie bardzo extra ta gra i mam jeszcze jedno pytanie jaki styl walki jest NAJLEPSZY? prosze o szybka pomoc
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-09-2007, 21:28   

Zaloz gmaila, z doswiadczenia wiem, ze tam dojdzie najszybciej. :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Kwonho: TFoH - Lista Graczy
Marvel Vs Capcom: Clash of Super Heroes
Zapisy na turniej The King of Fighters 2003 Online :)
Grywalne postaci w GG: Judgment i Rise of Arms
"lost connect" oraz "game is out of sync"
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group