Odpowiedz do tematu
jedna postac
Autor Wiadomość
Bugsy 
Beginner



Dołączył: 16 Lut 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-02-2007, 11:33   jedna postac

Pytanie krotkie, ale moze uruchomi dyskusje.
Czy to grzech grac jedna postacia? Bo ostatnio zostalem zjechany.
Pozdro :]
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 26-02-2007, 12:53   

To jeszcze zależy jaka to postać i jak się nią gra...
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Fury 
Grafik


Steam ID: ReFury
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-02-2007, 13:06   

SubZero napisał/a:
To jeszcze zależy jaka to postać i jak się nią gra...

Zgadzam się.
Jak grasz Eddym czy hwo i tylko 3 i 4 na zmiane to się nie dziwie że byś został zjechany.
 
 
 
Emu 
Master of the Shakers



Dołączyła: 28 Lis 2006
Wysłany: 26-02-2007, 13:42   

Granie jedną postacią nie jest złe. Czasem lepiej jest mieć jedną, dobrą postać, którą gra się ambitnie, dobrze i cały czas pogłębia na jej temat wiedzę, niż grać każdą po trochu w wersji a'la noob.
_________________

 
 
 
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 26-02-2007, 14:13   

ja osobiscie to lubie se pograc wszystkimi postaciami, ciosy mam opanowane i lubie sie pobawic, no ale co do powaznej turniejowej gry to mam kilka glownych postaci i sie nich trzymam (tj. Nina... Julia Paul)... gorzej jak ktos sie czepi jednej postaci a innych nie ruszy, bo dzieki grze jakas postacia mozna dokladniej zrozumiec jak przeciw niej grac i czego sie spodziewac.
 
 
 
Bugsy 
Beginner



Dołączył: 16 Lut 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-02-2007, 14:47   

Emu napisał/a:
Granie jedną postacią nie jest złe. Czasem lepiej jest mieć jedną, dobrą postać, którą gra się ambitnie, dobrze i cały czas pogłębia na jej temat wiedzę, niż grać każdą po trochu w wersji a'la noob.


No wlasnie jestem tego samego zdania, ja gram tylko Lawem, no a czy skutecznie to nie mi oceniac:)
 
 
 
Emu 
Master of the Shakers



Dołączyła: 28 Lis 2006
Wysłany: 26-02-2007, 15:04   

Bugsy napisał/a:
Emu napisał/a:
Granie jedną postacią nie jest złe. Czasem lepiej jest mieć jedną, dobrą postać, którą gra się ambitnie, dobrze i cały czas pogłębia na jej temat wiedzę, niż grać każdą po trochu w wersji a'la noob.


No wlasnie jestem tego samego zdania, ja gram tylko Lawem, no a czy skutecznie to nie mi oceniac:)


No tak, ale zależy jeszcze JAK nim grasz. Jeśli to totalna kapa, to nie dziwię się osobie, która cię zjechała. Opanować postać na zasadzie kilku skutecznych ciosów, które po prostu będziesz powtarzać to zupełnie co innego, niż opanować postać do perfekcji, znając wszystkie jej wady i zalety, oraz umiejąc to wykorzystać.
_________________

 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 26-02-2007, 15:31   Re: jedna postac

Bugsy napisał/a:
Czy to grzech grac jedna postacia? Bo ostatnio zostalem zjechany.



No pewnie, że nie. Co więcej, większość znanych mi graczy ma turniejowo obczajoną 1 lub 2 postacie (ja zresztą też). Lepiej opanować do perfekcji jedną niż słabo 30... jak to się mówi: "Grasz wszystkimi - nie grasz nikim". Znam nawet jednego takiego co tą regułę potwierdza (cześć Duo :P )


Na sparach zaś to twoja sprawa - ja gram kilkoma którymi mi się fajnie gra... to indywidualny wybór gracza, kim lubi grać. Lubisz Lawa to graj Lawem i olej nOObów którzy jadą lepszych za to, że przegrywają bo sami nie umieją grać.


Aha, co do jechania za kapienie to rozumiem (choć moim zdaniem też nie powinno się jechać za styl walki) ale jeśli ktoś cię zjedzie tylko za to, że grasz 1 postacią to spytaj go czy jest nOObem czy debilem.


pzdr
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Bugsy 
Beginner



Dołączył: 16 Lut 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-02-2007, 16:04   

No wiec kwoli scislosci gostek ktory to powiedzial przegrywal:) Tatara sie zwal czy jakos tak.
Bardzo zadko biore Bryana czyli tylko wtedy jak wiem ze moge sobie pozwolic, chodz planuje opanowac dobrze xiaoyu, kiedy do tego sie wezme niewiem:)
 
 
 
Emu 
Master of the Shakers



Dołączyła: 28 Lis 2006
Wysłany: 26-02-2007, 16:10   

Bugsy napisał/a:
Tatara

Ooo, no to w pełni cię rozumiem, kolego... :) Już mamy wytłumaczenie, dlaczego zostałeś zjechany (a domyślam się, że z podobnego powodu, co ja i w podobny sposób).

Bugsy napisał/a:
planuje opanowac dobrze xiaoyu

Widzę, że podobne zamiary mamy. Jak będziesz chciał 'poopanowywać' xiajkę, to wal ;)
_________________

 
 
 
Bugsy 
Beginner



Dołączył: 16 Lut 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-02-2007, 16:11   

Spox:)
 
 
 
!Kei! 
Beginner


Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: spod HeniA
Wysłany: 26-02-2007, 18:16   

Bądźmy szczerzy i nie owijajmy niczego w kartoniki ... Jest tylko jedna prosta odpowiedź... inne są zbyt zawiłe bym mógł je wam przybliżyć ... Ale do rzeczy ...
Uważam iż jeśli ktoś miałby grać jedną postacią ... To tylko bez wyjątku oraz i wyłacznie Xiao ^^ ... Ponieważ pradawne przysłowie mówi : "Xiao - nigdy mało" .
(maximum treści, w jakże krótkiej formie zdaniowej)

Jednak istnieje inna teoria pewnego mędrca z Honmaru:
" Destrukcja w toku gdy wkroczy Moku "
Czyja ? Oceńcie sami ... ^^

Pozdrawiam ^^
_________________
 
 
 
Bugsy 
Beginner



Dołączył: 16 Lut 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-02-2007, 18:25   

Jeszce mam takie pytanie offtopowe troche, kto tu jest z bydgoszczy, bo mysle ze moze zrobic jakis maly zjazd:)
 
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-02-2007, 19:09   

Bugsy napisał/a:
Jeszce mam takie pytanie offtopowe troche, kto tu jest z bydgoszczy, bo mysle ze moze zrobic jakis maly zjazd:)


z Bydgoszczy jest Dumian :)

wracając do tematu:
wg mnie warto grać tylko jedną postacią. Grając np. tylko Lawem będziesz wyszukiwał ciekawych customów, gwarantów, techtrapów, juggli i wielu innych rzeczy.
Inaczej mówiąc - bardziej przyłożysz się do gry i ogólnie będziesz lepszy w Tekkenie.
Grając kilkoma postaciami niemożliwe jest, żeby zagłębić się na maxa we wszystkie.
Jedynym problemem jest odnalezienie TEJ jedynej postaci :)

Pozdro
_________________

 
 
 
Bugsy 
Beginner



Dołączył: 16 Lut 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-02-2007, 19:51   

Cytat:
Jedynym problemem jest odnalezienie TEJ jedynej postaci :)

Pytanie czy mam juz to za soba :)
Cytat:
z Bydgoszczy jest Dumian :)

No wiem ale na gg to nie bardzo moge go dorwac

Mam troche swoich jungli i rozwiazan, wiem co to gwarant ale to inne wyrazenia ktore wymieniles to nie bardzo wiem o co chodzi:P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Najbardziej przegieta postac ?
problem ze sterowaniem,niemoge nawet wybrac postaci
Zaginął jeden gość, każda pomoc potrzebna
Ulubiona/znienawidzona postać
tekken tag tournament postacie
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group