Mokujin

Subforum przeznaczone do opisywania postaci z Tekkena 3.

Moderator: ModTeam

Czy uważasz że pączki z czekoladą wpłynęły na ewolucję człowieka?

Tak, sam/a jem je codziennie.
6
9%
Nie (co rozumie się samo przez się)
9
14%
Wolę rosół
20
31%
Nie znam się na hipopotamach
30
46%
 
Liczba głosów: 65

Awatar użytkownika
!Dan!
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
Lokalizacja: Kraków ^^
Ogrywam: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.

Mokujin

Post autor: !Dan! »

Hmm... Dlaczego nikt nie pisze o wspaniałej i najbardziej "gites majonez" postaci jaką jest Mokujin?? Strategia gry? Bardzo proszę!
Strategia gry:
Różna. xD A na serio Moku jest troszkę niedoceniany bo przeciwnik za każdym razem musi zmieniać styl gry do danej postaci, którą jest akurat ten wooden dummy. To miesza samo w sobie.
Techniki walki:
Zgodny z udawaną postacią.

Doceniajmy niedocenianych bo mogą okazać się zabójczy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Mokujin

Post autor: Yamada »

Wielu może się śmiać z tego tematu, ale oni nie zdają sobie sprawy z jednej rzeczy - gdy mokujin naśladuje jakaś postać czasem ma...nowe gwaranty.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: Mokujin

Post autor: Jo-Jo »

Wolę placki ...

a ja wole dac Ci OSTa, bedziemy sie targowac?
Ostatnio zmieniony 01-03-2007, 16:18 przez Jo-Jo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Awatar użytkownika
!Dan!
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
Lokalizacja: Kraków ^^
Ogrywam: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.

Re: Mokujin

Post autor: !Dan! »