Street Fighter III: Third Strike
Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Street Fighter III: Third Strike
Ktoś musiał wreszcie założyć ten temat a że wypadło na mnie to nie będę się rozpisywał na temat twora Capcomu. Powiem krótko, animacja, grafika i system (to juz nie ten sam mash&kapa ) powala na kolana poprzednie części (z alphami włącznie). Hmmm… powiem więcej to jedyne dzieło Capcomu, które mi się podoba… choć czasem nie wiem czy to nie zasługa genialnego OSTa
PS Piszcie w tym temacie takze jakies faqi or something
PS2 The 3rd chapter so what's it gon' be?; You're trapped in the new world of Street Fighter 3
PS Piszcie w tym temacie takze jakies faqi or something
PS2 The 3rd chapter so what's it gon' be?; You're trapped in the new world of Street Fighter 3
- Pychu
- Elite player
- Posty: 114
- Rejestracja: 13-01-2007, 22:52
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Street Fighter III: Third Strike
Pychu Yun FaQ:
rush rush, jeszcze raz rush, dziekuje
nie no zartowalem
podstawowe rzeczy moge napisac dla tego pana:
d/f+K (w powietrzu, przydatke do cross-jumpow)
f,d,d/f+MP (do rushowania, na trafieniu cancelowane do qcf+P)
rzut hcb+K (mozna cancelowac d+MP,qcf+HP - najwiekszy damage)
proste combosy:
LP,LK,MPxqcf+P
LP,LK,MPxf,d,d/f+LPxxSA (barka cancelowac do jakiegokolwiek speciala)
qcb+K,d+MPxqcf+P
MK, d~u,LP,f+HP (tylko blisko przeciwnika, MK canceluje sie w superjump)
SA (SA III) - najlepszym jego specialem jest specjal numer III, poniewaz umozliwia customowe robienie combosow, kazdy cios stunuje w powietrzu i moze byc cancelowany w dowolnej chwili w cokolwiek innego (w efekcie efektowne juggle ) oraz jego ciosy sa 2 razy szybsze. Jedyna jego wada jest tylko jeden pasek tajemki, ale i tak zostaje to wynagrodzone poniewaz pasek jest krotki i szybko sie uzupelnia
Zastosowania SA(SA3):
Pod sciana jaknajbardziej uzyteczne, najczesciej odpala sie go jako cancel po LP,LK,MPxf,d,d/f+LP no i pod sciana uzywa sie blyskawicznie po tym MP,f+HP,qcf+HP i dalej rushing MALA UWAGA: to MP,f+HP,qcf+HP dziala TYLKO po cancelu z LP,LK,MPxf,d,d/f+LP, bez cancelu w samym SA3 uzywa sie samego f+HP,qcf+HP, poniewaz MP,f+HP nie zlinkuje nam jako combo i przeciwnik bez problemu nam to zablokuje!!
Najefektowniejsze i najefektywniejsze combo pod sciana to:
LP,LK,MPxf,d,d/f+LPxxSA3~MP,f+HP,qcf+HP,MK,f+MK,f+MK,qcb+HP,qcf+HP,MK,f+HP,qcf+MP
Najwiecej kroi i do tego fajnie wyglada ewentualnie mozna pod sciana customowac cos z barkiem (f,d,d/f+MP) i f+MK jak juz postac jest pod sciana w powietrzu
W polu z aktywnym SA3 mozna rushowac szybkimi lowami, i po trafieniu kontynuowac combo (np. po trafionym d+LK walnac drugie d+LK, potem MP i barka z MP (f,d,d/f+MP), a potem katowac barka z HP(f,d,d/f+HP) az do samej sciany i walnac endera (np. pod koniec czasu walnac qcf+HP, MK, f+HP, qcf+MP, przynajmniej ja tak robie ).
Mozna pokusic sie tez o rzut hcb+K i cancelowac go (po przeskoczeniu na druga strone) w f,d,d/f+MK, nastepnie f+MK, potem barek z MP a nastepnie barki z HP do sciany i ender Ewentualnie cancelowac rzut w barka z MP (trudniejsza opcja) a potem juz barki z HP do sciany i ender
Po parry najlepiej robic LP,LK,MP i cancel do czego tam sobie chcecie ;P
Koniec mojego skromnego shitowego FAQa
Ogolnie Yun obok Kena jest najwieksza szmata w tej grze i dlatego nim gram
rush rush, jeszcze raz rush, dziekuje
nie no zartowalem
podstawowe rzeczy moge napisac dla tego pana:
d/f+K (w powietrzu, przydatke do cross-jumpow)
f,d,d/f+MP (do rushowania, na trafieniu cancelowane do qcf+P)
rzut hcb+K (mozna cancelowac d+MP,qcf+HP - najwiekszy damage)
proste combosy:
LP,LK,MPxqcf+P
LP,LK,MPxf,d,d/f+LPxxSA (barka cancelowac do jakiegokolwiek speciala)
qcb+K,d+MPxqcf+P
MK, d~u,LP,f+HP (tylko blisko przeciwnika, MK canceluje sie w superjump)
SA (SA III) - najlepszym jego specialem jest specjal numer III, poniewaz umozliwia customowe robienie combosow, kazdy cios stunuje w powietrzu i moze byc cancelowany w dowolnej chwili w cokolwiek innego (w efekcie efektowne juggle ) oraz jego ciosy sa 2 razy szybsze. Jedyna jego wada jest tylko jeden pasek tajemki, ale i tak zostaje to wynagrodzone poniewaz pasek jest krotki i szybko sie uzupelnia
Zastosowania SA(SA3):
Pod sciana jaknajbardziej uzyteczne, najczesciej odpala sie go jako cancel po LP,LK,MPxf,d,d/f+LP no i pod sciana uzywa sie blyskawicznie po tym MP,f+HP,qcf+HP i dalej rushing MALA UWAGA: to MP,f+HP,qcf+HP dziala TYLKO po cancelu z LP,LK,MPxf,d,d/f+LP, bez cancelu w samym SA3 uzywa sie samego f+HP,qcf+HP, poniewaz MP,f+HP nie zlinkuje nam jako combo i przeciwnik bez problemu nam to zablokuje!!
Najefektowniejsze i najefektywniejsze combo pod sciana to:
LP,LK,MPxf,d,d/f+LPxxSA3~MP,f+HP,qcf+HP,MK,f+MK,f+MK,qcb+HP,qcf+HP,MK,f+HP,qcf+MP
Najwiecej kroi i do tego fajnie wyglada ewentualnie mozna pod sciana customowac cos z barkiem (f,d,d/f+MP) i f+MK jak juz postac jest pod sciana w powietrzu
W polu z aktywnym SA3 mozna rushowac szybkimi lowami, i po trafieniu kontynuowac combo (np. po trafionym d+LK walnac drugie d+LK, potem MP i barka z MP (f,d,d/f+MP), a potem katowac barka z HP(f,d,d/f+HP) az do samej sciany i walnac endera (np. pod koniec czasu walnac qcf+HP, MK, f+HP, qcf+MP, przynajmniej ja tak robie ).
Mozna pokusic sie tez o rzut hcb+K i cancelowac go (po przeskoczeniu na druga strone) w f,d,d/f+MK, nastepnie f+MK, potem barek z MP a nastepnie barki z HP do sciany i ender Ewentualnie cancelowac rzut w barka z MP (trudniejsza opcja) a potem juz barki z HP do sciany i ender
Po parry najlepiej robic LP,LK,MP i cancel do czego tam sobie chcecie ;P
Koniec mojego skromnego shitowego FAQa
Ogolnie Yun obok Kena jest najwieksza szmata w tej grze i dlatego nim gram
Ostatnio zmieniony 30-03-2007, 13:55 przez Pychu, łącznie zmieniany 1 raz.
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
No Yun to taki Fengowaty cieć. SAIII - krótki pasek, szybko sie laduje i dostaje masakycznego kopa w speed podczas niego. Życ nie umierać.
Makoto i Ibuki rlz.
No i moi wszyscy potencjalni sparringowcy grają Kenami....wiem współczujecie mi:P
Makoto i Ibuki rlz.
No i moi wszyscy potencjalni sparringowcy grają Kenami....wiem współczujecie mi:P
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Street Fighter III: Third Strike
Hej, Ken jest fajny ( to moja ulubiona postać z serii SF )
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
No ja też wole Ken'a od Ryu jeżeli chodzi o serie SF, choć w 3rd Strike to Dudley rules.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Co jak co ale ta gra ma fenomenalny OST - hip hipowy badziew na character select screen przeżyję. Prawdziwa perełka to muza na stageach - coś pięknego. Stage Uriena, Goukiego, Ryu, Makoto, Ibuki, Eleny, Hugo - miód;].
Co prawda nie przebiły u mnie "Aya" z DoA1 (najlepszy kawałek jaki słyszałem w bijatykach) ale i tak jest wyśmienicie.
Drugie co wyróżnia SF3 na tle pozostałych 2d bitek to animacja - chyba nie ma drugiej tak rewelacyjnie animowanej bijatyki 2d. Capcom dokonało jescze jednej ciekawej rzeczy - prawie, ze całkowicie zmieniło skład postaci - zostały tylko najważniejsze postacie (Chun Li i pedalskie szotosy) a reszta to nowe łebki (no nie we wszystkich przypadkach bo taka Ibuki byla chyba w pocket fighters). Szkoda tylko że połowa postaci to jakieś zwalone bolki (czyt nie podobają mi się - Q, Necro, Hugo - wtf?o_O).
I na koniec pytanie - prosze o wytłumaczenie łopatologicznie jak do cholery wsadzić Makoto dp+P po SAII - wiem ze ma być dash, i kara-dp+P(ale co mam zkarować w to?).
I jeszcze jedno - hcb+K->HP->Hayate->EX dp+P - widziałem jak J (najlepsza Makoto na świecie) to wsadził i mnie to zabiło - jak on tam jeszcze wcisnął EX dp+P?! Znowu Kara-move?
Na padzie ta gra jest przeje$%na manualnie
Co prawda nie przebiły u mnie "Aya" z DoA1 (najlepszy kawałek jaki słyszałem w bijatykach) ale i tak jest wyśmienicie.
Drugie co wyróżnia SF3 na tle pozostałych 2d bitek to animacja - chyba nie ma drugiej tak rewelacyjnie animowanej bijatyki 2d. Capcom dokonało jescze jednej ciekawej rzeczy - prawie, ze całkowicie zmieniło skład postaci - zostały tylko najważniejsze postacie (Chun Li i pedalskie szotosy) a reszta to nowe łebki (no nie we wszystkich przypadkach bo taka Ibuki byla chyba w pocket fighters). Szkoda tylko że połowa postaci to jakieś zwalone bolki (czyt nie podobają mi się - Q, Necro, Hugo - wtf?o_O).
I na koniec pytanie - prosze o wytłumaczenie łopatologicznie jak do cholery wsadzić Makoto dp+P po SAII - wiem ze ma być dash, i kara-dp+P(ale co mam zkarować w to?).
I jeszcze jedno - hcb+K->HP->Hayate->EX dp+P - widziałem jak J (najlepsza Makoto na świecie) to wsadził i mnie to zabiło - jak on tam jeszcze wcisnął EX dp+P?! Znowu Kara-move?
Na padzie ta gra jest przeje$%na manualnie
- Oen
- Friend
- Posty: 328
- Rejestracja: 26-02-2006, 12:41
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Street Fighter III: Third Strike
Chcialo by sie komus napisac jakiegos n00b faqa do tego SF (i do Chun tez jak komus sie nudzi ;p)?
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Bierzesz SAII i kąsasz jakimiś duperelami typu c.MK - czasem do urozmaicenia jakiś mid. Dodaj do tego troche ogrania, znajomość kilku basiców i akcji gdzie możesz cancelować SAII na gwarancie i właśnie awansowałeś na średni poziom zaawansowania ta postacią:P. Taki damski Feng:P
- Oen
- Friend
- Posty: 328
- Rejestracja: 26-02-2006, 12:41
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Street Fighter III: Third Strike
No to jakis faq z podstawami systemu itp ;]eq2D pisze:Do SF III nie da napisać noob faq. Naprawdę.
PS: Yamada thx faq napewno sie przyda xD
PS2: Jest mozliwe cancelowanie taunta? XD
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
Re: Street Fighter III: Third Strike
nie. Bo taunt jest traktowany jak cios z dystansu. jeśli się mylę to mnie poprawcie, bo w SF III nie gralem ładnych parę lat. A co to samych tauntów - to nie tylko upokorzenie oponenta ! Taunty mają wiele właściwości (zależnie od postaci) i powiedzmy przykładowo - pierwszy taund dodaje więcej do defense, drugi jeszcze więcej, a trzeci podbija go o 50%.
- Pychu
- Elite player
- Posty: 114
- Rejestracja: 13-01-2007, 22:52
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Street Fighter III: Third Strike
zaczynam grac Hugo, za jakis czas napisze do niego FAQ a powiem ze jest przegiety ;]
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 26-09-2007, 19:12
Re: Street Fighter III: Third Strike
a gdzie moge sciagnac sfIII3rd strike albo 2nd impact?
- Punker
- Beginner
- Posty: 26
- Rejestracja: 13-01-2008, 20:45
- Lokalizacja: Radzymin
Re: Street Fighter III: Third Strike
Ja też z tym samym pytaniem gdzie mozna sciagnąć Street Fighter 3 albo Alpha 3