Street Fighter III: Third Strike
Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam
- Pychu
- Elite player
- Posty: 114
- Rejestracja: 13-01-2007, 22:52
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Street Fighter III: Third Strike
ludzie, wlasnie odkrylem pelnoprawnego top tiera tej gry
Urien+Lusterka+Rzuty+ChargePartitioning=UNBLOCKABLE=win
Urien+Lusterka+Rzuty+ChargePartitioning=UNBLOCKABLE=win
- Chris
- Grand Master
- Posty: 556
- Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Patrze na twoje posty z nie pokojem:P ty trenujesz a ja lece w ****
znaczy mecze naruto hehe Dalej Pychu napisz faka i bedzie git:D tylko po polsku:D
znaczy mecze naruto hehe Dalej Pychu napisz faka i bedzie git:D tylko po polsku:D
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Street Fighter III: Third Strike
Niech ktoś będzie tak miły i zapoda jakieś hardkorowe comba dla Kena Po tygodniu grania mam opanowane podstawy podstaw, teraz chciałbym sobie trochę palce połamać i zabrać za VS
[url=html://backdash.pl][/url]
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
To możesz jeszcze potrenować
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Street Fighter III: Third Strike
Przejrzałem topic i nie znalazłem tego linka, stąd go podaje.
Coś niewiarygodnego, nieprawdaż chłopaki....
Coś niewiarygodnego, nieprawdaż chłopaki....
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Stare dobre evo 2k4 , chyba wszyscy fani 3S to znają.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Street Fighter III: Third Strike
A "nie fani" niechaj poznają. To co Daigo zrobił....kapitalna sprawa.
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Akcja kozacka, wstyd nie znać takiej perełki.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Zastanawia mnie tylko ile czasu potrzebowal na wymasterowanie zbicia powera chun-li... technicznie to nie jest trudne, ale fajnie wygladalo... powiem, ze po poerwszym posiedzeniu we wloclawku moglem zbijac trzyhitowe hadoukeny i czasami zdarzaly sie zbicia w powietrzu...Sylvan Wielki pisze:A "nie fani" niechaj poznają. To co Daigo zrobił....kapitalna sprawa.
EDIT... teraz patrze... 7 na ziemi, 7 drugie siedem po lekkiej przerwie i skok ze zbiciem po takiej samej przerwie... ostatni par najtrudniejszy.
hmmm... czyli wychodzi na to, ze przerwy przy dobieniu parry na multiple hity jest zawsze taki sam w stringu
jeszcze sie tego nauczę xD
teraz sobie to przypominam
daigo musial strasznie dlugo grac vs chunli... ale w sumie... na scenie takich fajtow jak SF czy KoF topów jest wiecej niz midow, albo i low'ów
Polecam dostepne na YT walki NAJLEPSZEGO Hugo - YSB
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Zapewniam, że niewiele. Swego czasu dochodziłem do 7 Hita praktycznie z zamkniętymi oczami.s[h/z]inden pisze:Zastanawia mnie tylko ile czasu potrzebowal na wymasterowanie zbicia powera chun-li
Można po prostu się schylić pod ostatnim ciosem chun-li. Najtrudniejszy jest 1 i 8 Hit.s[h/z]inden pisze:ostatni par najtrudniejszy.
Polecam parry training z wersji DC lub PS2.s[h/z]inden pisze:jeszcze sie tego nauczę xD
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Street Fighter III: Third Strike
Nie baw się w jędrnego ravemena cyca, to jest technicznie ciężkie, nie ma się co oszukiwać.s[h/z]inden pisze:Zastanawia mnie tylko ile czasu potrzebowal na wymasterowanie zbicia powera chun-li... technicznie to nie jest trudne, ale fajnie wygladalo... powiem, ze po poerwszym posiedzeniu we wloclawku moglem zbijac trzyhitowe hadoukeny i czasami zdarzaly sie zbicia w powietrzu...
Co do Daigo, cóż gra po kilka godzin dziennie w 2d więc na pewno miał czas by sie tego nauczyć a i chęci sie znalazły.
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
okej ludzie.
pytanie na poziomie.
zna ktoś właściwości tauntów dla każdej postaci?
ja np. wiem, że w pełni naładowany taunt makoto cholernie wzmacnia jej ataki, taunt kena wzmacnia jednego kolejnego hita, q bodajze co 3 taunty ma zwiekszanego defa, różyczka dudleya i piłka seana działa jak hit...
kto zna więcej? (niech ktoś zrobi jakiś osobny topic, albo listę gdzieś tutaj xD)
pytanie na poziomie.
zna ktoś właściwości tauntów dla każdej postaci?
ja np. wiem, że w pełni naładowany taunt makoto cholernie wzmacnia jej ataki, taunt kena wzmacnia jednego kolejnego hita, q bodajze co 3 taunty ma zwiekszanego defa, różyczka dudleya i piłka seana działa jak hit...
kto zna więcej? (niech ktoś zrobi jakiś osobny topic, albo listę gdzieś tutaj xD)
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Street Fighter III: Third Strike
Nikt i tak tego nie stosuje, co z tego,że ty zwiększysz nieco 1hit , jak przeciwnik podczas tej sekwencji ci SC wpakuje....
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Czy nie stosuje to można się kłócić np. taunt Dudleya można bez problemu użyć gdy przeciwnik jest w rogu czy Makoto podczas stuna. Sam bardzo chętnie bym poznał właściwości innych tautów.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- K'
- Support
- Posty: 805
- Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
- Kontakt:
Re: Street Fighter III: Third Strike
Jest kilka możliwości kiedy można bezstresowo użyć taunta np. po wykonaniu supera także używanie ich nie jest wg mnie tak bezsensowne.Sylvan Wielki pisze:Nikt i tak tego nie stosuje, co z tego,że ty zwiększysz nieco 1hit , jak przeciwnik podczas tej sekwencji ci SC wpakuje....
WŁAŚCIWOŚCI TAUNTÓW
ALEX Zwiększa się moc jego ataków. Jeśli przytrzyma się HP+HK, to moc zacznie wzrastać w bardziej stałym tempie, ale po pewnym czasie nie będzie można już oczywiście bardziej "przypakować". (Max po 4 tautach).
CHUN LI Właściwości jej taunta zależą od tego co zrobi podczas jego trwania:
- jeśli ziewnie jej pasek STUNa zacznie szybciej spadać (Max po 3 tauntach)
- Jeśli "trzaśnie" szyją, wzrośnie siła wszystkich jej ataków za wyjątkiem rzutów.
- Jeśli poklepie się po ramieniu , jej obrona wzrośnie.
- Jeśłi się wygnie i napnie biofra wzrośnie jej pobrona i siła ataku.
DUDLEY Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Może działać jako HIT, lecz tylko jeśli stanie się to zaraz po wyrzuceniu róży
W tym wypadku nadal wzrasta siła jego ataków, ale nie zyskuje Bonusa w pasku SA
ELENA Wszystkie jej ataki zabierają więcej z paska STUN przeciwnika. Można tautować więcej dla zwiększenia efektu. (Max 4 razy). Jej taunt jest atakiem low i może także trafić kogoś kto jejt w powietrzu.
GILL Wzrasta siłą jego ataku.
GOUKI Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Dodatkowo wszytkie jego ataki (nawet rzuty) zabierają więcej z paska STUN przeciwnika
Trzeba zaznaczyć, że Shun Goku Satsu zada więcej obrażeń po tauncie.
HUGO Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
(Także wszystkich rzutów wukonuwanych jako SA). Jeśli przytrzymasz HP+HK, HUGO zrobi inną wersje taunta która zwiększy siłę jego rzutów.
Jeśłi będzie się dalej robiło taunta wzrośnie jego obrona. (Max 4 razy)
IBUKI Wzrasta siła jej ataków. Jeśli trafi się tym tauntem przeciwniki oprócz zrobienie bardzo fajnego kuku ^^ przeciwnikowi nie zyska się wzrostu siły ataków.
KEN Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Może działać jako HIT i udeżyć dwa razy ale nie jest to liczone jako combo.
MAKOTO Można przytrzymać HP + HK aby wykonać 3 akcje. Jedno przyciśniecie powoduje 1 HIT. To także zwiększa siłę jej ataków za wyjątkiem rzutów. Jeśli przytrzymasz dłużej to dalej zwiększy się siła ataku Makotki. Dodatkowo będzie zwiększać się prędkość zmniejszania się paska STUN. Dalsze przytrzymanie HP+HK da jej jeszcze większą prędkość zmniejszania się paska STUN.
NECRO Wzrasta siła jego ataków za wyjątkiem rzutów (to dotyczy rzutów takich jak... Snake Fang, German Suplex, and Slam Dance). Jego taunt może trafić jako HIT kilkukrotnie, i można przytrzymać HP+HK aby delej machał językiem na przeciwnika...
ORO Jego pasek STUNa zmaleje trochę. Jeśli przytrzymasz HP+HK, będzie spał dalej i kosekwentnie tracił dalej pasek STUNa.
Q Zwiększona obrona do końca rundy. (Max 3 razy).
REMY Wszystkie jego ataki zabierają więcej z paska stuna przeciwnika. Można tauntować więcej dla zwięszenia efektu (Max 4 razy).
RYU Wzrosnie tempo w jakim będzie maleć jego pasek STUNa. (Max 3 razy)
SEAN Wszystkie jego ataki zabierają więcej z paska stuna przeciwnika. Można tauntować więcej dla zwięszenia efektu (Max 3 razy).. Jego taunt może być HITem i nawet zaczynać kombosy, ale jeśli spróbujesz rzycić drugą piłkę po rzuceniu pierwszą, Sean podskoczy w górę i zacznie panikować panic when no basketball
TWELVE Staje się niewidzialny i pozostaje tak przez określoną ilość czasu lub jeśli zostaniesz trafany przez przeciwnika albo wykonasz supera niewidzialność się kończy. jeśli będzie się parować ciosy podczas niewidzialności to nadal pozostanie się niewidzialnym. Jeśli użyjesz X.C.O.P.Y. W walce Twelve vs. Twelve , nie będziesz mógł stać się niewidzilany nawet jeśli nadal będziesz pod formą Twelva. Jeśli po zniknięciu znów wciśniesz HP+HK to znów się pojawisz.
URIEN Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów. Jego taunt może udeżyć dwa razy Jeśli tafisz hitem w przeciwnika Urien nie uzyska bonusu w demagu...
YANG Wzrasta siła jego ataków, ale jego rzutów nie...
YUN Wzrasta siłą jego ataków specjalnych, ale nie zmienia to siły jego rzutów zwykłych ataków i superów. Jeśli przytrzymasz HP+HK, będzię dalej kręcił czapeczką i wzrośnie siła wszystkich jego ataków. Po chwili bonus obrażej dojdzie do maximum. Zamiast przytrzymywać HP+HK można tautować 8 razy dla tego samego efektu. Jego HIT może trafiać kilkukrotnie. (Używane w bonus stagu z Seanem ).
Ostatnio zmieniony 01-12-2008, 20:18 przez K', łącznie zmieniany 5 razy.