Odpowiedz do tematu
Street Fighter III: Third Strike
Autor Wiadomość
Pychu 
Elite player



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: sf3rd, mvc, xmvsf
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2007
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 19-01-2008, 15:30   

ludzie, wlasnie odkrylem pelnoprawnego top tiera tej gry :]

Urien+Lusterka+Rzuty+ChargePartitioning=UNBLOCKABLE=win :)
_________________
 
 
 
Chris 
Grand Master



PSN ID: NM_Chris_PL
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Skąd: Krakow
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 20-01-2008, 21:10   

Patrze na twoje posty z nie pokojem:P ty trenujesz a ja lece w **** :D
znaczy mecze naruto hehe :D Dalej Pychu napisz faka i bedzie git:D tylko po polsku:D
_________________

 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 30-03-2008, 19:38   

Niech ktoś będzie tak miły i zapoda jakieś hardkorowe comba dla Kena :D Po tygodniu grania mam opanowane podstawy podstaw, teraz chciałbym sobie trochę palce połamać i zabrać za VS :P
_________________
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 30-03-2008, 21:51   

To możesz jeszcze potrenować :) http://youtube.com/watch?v=G_F92rTawfQ
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 30-03-2008, 22:14   

Przejrzałem topic i nie znalazłem tego linka, stąd go podaje.

https://www.youtube.com/watch?v=ptjfRIhf9us

Coś niewiarygodnego, nieprawdaż chłopaki....
_________________
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 30-03-2008, 22:16   

Stare dobre evo 2k4 :) , chyba wszyscy fani 3S to znają.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 30-03-2008, 23:35   

A "nie fani" niechaj poznają. To co Daigo zrobił....kapitalna sprawa.
_________________
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30-03-2008, 23:39   

Akcja kozacka, wstyd nie znać takiej perełki.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 01-04-2008, 17:00   

Sylvan Wielki napisał/a:
A "nie fani" niechaj poznają. To co Daigo zrobił....kapitalna sprawa.


Zastanawia mnie tylko ile czasu potrzebowal na wymasterowanie zbicia powera chun-li... technicznie to nie jest trudne, ale fajnie wygladalo... powiem, ze po poerwszym posiedzeniu we wloclawku moglem zbijac trzyhitowe hadoukeny i czasami zdarzaly sie zbicia w powietrzu...

EDIT... teraz patrze... 7 na ziemi, 7 drugie siedem po lekkiej przerwie i skok ze zbiciem po takiej samej przerwie... ostatni par najtrudniejszy.
hmmm... czyli wychodzi na to, ze przerwy przy dobieniu parry na multiple hity jest zawsze taki sam w stringu :)
jeszcze sie tego nauczę xD

teraz sobie to przypominam

daigo musial strasznie dlugo grac vs chunli... ale w sumie... na scenie takich fajtow jak SF czy KoF topów jest wiecej niz midow, albo i low'ów

Polecam dostepne na YT walki NAJLEPSZEGO Hugo - YSB :)
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-04-2008, 17:20   

s[h/z]inden napisał/a:
Zastanawia mnie tylko ile czasu potrzebowal na wymasterowanie zbicia powera chun-li


Zapewniam, że niewiele. Swego czasu dochodziłem do 7 Hita praktycznie z zamkniętymi oczami. ;)

s[h/z]inden napisał/a:
ostatni par najtrudniejszy.


Można po prostu się schylić pod ostatnim ciosem chun-li. :) Najtrudniejszy jest 1 i 8 Hit.

s[h/z]inden napisał/a:
jeszcze sie tego nauczę xD


Polecam parry training z wersji DC lub PS2.
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 03-04-2008, 14:30   

s[h/z]inden napisał/a:
Zastanawia mnie tylko ile czasu potrzebowal na wymasterowanie zbicia powera chun-li... technicznie to nie jest trudne, ale fajnie wygladalo... powiem, ze po poerwszym posiedzeniu we wloclawku moglem zbijac trzyhitowe hadoukeny i czasami zdarzaly sie zbicia w powietrzu...

Nie baw się w jędrnego ravemena cyca, to jest technicznie ciężkie, nie ma się co oszukiwać.
Co do Daigo, cóż gra po kilka godzin dziennie w 2d więc na pewno miał czas by sie tego nauczyć a i chęci sie znalazły.
_________________
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 18-04-2008, 20:59   

okej ludzie.
pytanie na poziomie.
zna ktoś właściwości tauntów dla każdej postaci?
ja np. wiem, że w pełni naładowany taunt makoto cholernie wzmacnia jej ataki, taunt kena wzmacnia jednego kolejnego hita, q bodajze co 3 taunty ma zwiekszanego defa, różyczka dudleya i piłka seana działa jak hit...
kto zna więcej? (niech ktoś zrobi jakiś osobny topic, albo listę gdzieś tutaj xD)
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 19-04-2008, 15:08   

Nikt i tak tego nie stosuje, co z tego,że ty zwiększysz nieco 1hit , jak przeciwnik podczas tej sekwencji ci SC wpakuje....
_________________
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 19-04-2008, 16:03   

Czy nie stosuje to można się kłócić np. taunt Dudleya można bez problemu użyć gdy przeciwnik jest w rogu czy Makoto podczas stuna. Sam bardzo chętnie bym poznał właściwości innych tautów.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 19-04-2008, 21:02   

Sylvan Wielki napisał/a:
Nikt i tak tego nie stosuje, co z tego,że ty zwiększysz nieco 1hit , jak przeciwnik podczas tej sekwencji ci SC wpakuje....


Jest kilka możliwości kiedy można bezstresowo użyć taunta np. po wykonaniu supera ;) także używanie ich nie jest wg mnie tak bezsensowne.



WŁAŚCIWOŚCI TAUNTÓW

ALEX Zwiększa się moc jego ataków. Jeśli przytrzyma się HP+HK, to moc zacznie wzrastać w bardziej stałym tempie, ale po pewnym czasie nie będzie można już oczywiście bardziej "przypakować". (Max po 4 tautach).

CHUN LI Właściwości jej taunta zależą od tego co zrobi podczas jego trwania:

- jeśli ziewnie jej pasek STUNa zacznie szybciej spadać (Max po 3 tauntach)
- Jeśli "trzaśnie" szyją, wzrośnie siła wszystkich jej ataków za wyjątkiem rzutów.
- Jeśli poklepie się po ramieniu , jej obrona wzrośnie.
- Jeśłi się wygnie i napnie biofra wzrośnie jej pobrona i siła ataku.

DUDLEY Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Może działać jako HIT, lecz tylko jeśli stanie się to zaraz po wyrzuceniu róży
W tym wypadku nadal wzrasta siła jego ataków, ale nie zyskuje Bonusa w pasku SA

ELENA Wszystkie jej ataki zabierają więcej z paska STUN przeciwnika. Można tautować więcej dla zwiększenia efektu. (Max 4 razy). Jej taunt jest atakiem low i może także trafić kogoś kto jejt w powietrzu.

GILL Wzrasta siłą jego ataku.

GOUKI Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Dodatkowo wszytkie jego ataki (nawet rzuty) zabierają więcej z paska STUN przeciwnika
Trzeba zaznaczyć, że Shun Goku Satsu zada więcej obrażeń po tauncie.

HUGO Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
(Także wszystkich rzutów wukonuwanych jako SA). Jeśli przytrzymasz HP+HK, HUGO zrobi inną wersje taunta która zwiększy siłę jego rzutów.
Jeśłi będzie się dalej robiło taunta wzrośnie jego obrona. (Max 4 razy)


IBUKI Wzrasta siła jej ataków. Jeśli trafi się tym tauntem przeciwniki oprócz zrobienie bardzo fajnego kuku ^^ przeciwnikowi nie zyska się wzrostu siły ataków.

KEN Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Może działać jako HIT i udeżyć dwa razy ale nie jest to liczone jako combo.

MAKOTO Można przytrzymać HP + HK aby wykonać 3 akcje. Jedno przyciśniecie powoduje 1 HIT. To także zwiększa siłę jej ataków za wyjątkiem rzutów. Jeśli przytrzymasz dłużej to dalej zwiększy się siła ataku Makotki. Dodatkowo będzie zwiększać się prędkość zmniejszania się paska STUN. Dalsze przytrzymanie HP+HK da jej jeszcze większą prędkość zmniejszania się paska STUN.

NECRO Wzrasta siła jego ataków za wyjątkiem rzutów (to dotyczy rzutów takich jak... Snake Fang, German Suplex, and Slam Dance). Jego taunt może trafić jako HIT kilkukrotnie, i można przytrzymać HP+HK aby delej machał językiem na przeciwnika...

ORO Jego pasek STUNa zmaleje trochę. Jeśli przytrzymasz HP+HK, będzie spał dalej i kosekwentnie tracił dalej pasek STUNa.

Q Zwiększona obrona do końca rundy. (Max 3 razy).

REMY Wszystkie jego ataki zabierają więcej z paska stuna przeciwnika. Można tauntować więcej dla zwięszenia efektu (Max 4 razy).

RYU Wzrosnie tempo w jakim będzie maleć jego pasek STUNa. (Max 3 razy)


SEAN Wszystkie jego ataki zabierają więcej z paska stuna przeciwnika. Można tauntować więcej dla zwięszenia efektu (Max 3 razy).. Jego taunt może być HITem i nawet zaczynać kombosy, ale jeśli spróbujesz rzycić drugą piłkę po rzuceniu pierwszą, Sean podskoczy w górę i zacznie panikować panic when no basketball

TWELVE Staje się niewidzialny i pozostaje tak przez określoną ilość czasu lub jeśli zostaniesz trafany przez przeciwnika albo wykonasz supera niewidzialność się kończy. jeśli będzie się parować ciosy podczas niewidzialności to nadal pozostanie się niewidzialnym. Jeśli użyjesz X.C.O.P.Y. W walce Twelve vs. Twelve , nie będziesz mógł stać się niewidzilany nawet jeśli nadal będziesz pod formą Twelva. Jeśli po zniknięciu znów wciśniesz HP+HK to znów się pojawisz.

URIEN Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów. Jego taunt może udeżyć dwa razy Jeśli tafisz hitem w przeciwnika Urien nie uzyska bonusu w demagu...

YANG Wzrasta siła jego ataków, ale jego rzutów nie...

YUN Wzrasta siłą jego ataków specjalnych, ale nie zmienia to siły jego rzutów zwykłych ataków i superów. Jeśli przytrzymasz HP+HK, będzię dalej kręcił czapeczką i wzrośnie siła wszystkich jego ataków. Po chwili bonus obrażej dojdzie do maximum. Zamiast przytrzymywać HP+HK można tautować 8 razy dla tego samego efektu. Jego HIT może trafiać kilkukrotnie. (Używane w bonus stagu z Seanem ;) ).
Ostatnio zmieniony przez K' 01-12-2008, 20:18, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Turniej Street Fighter III: 3rd Strike
Street Fighter III 3rd Strike Online Edition
Street Fighter III 3rd Strike ranking battle
Street Fighter 3rd Strike Online
Street Fighter II Animated Movie - dubbing
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group