Odpowiedz do tematu
Guilty Gear XX #Reload Online
Autor Wiadomość
123desann 
Użytkownik

Dołączył: 24 Sie 2008
Wysłany: 24-08-2008, 12:01   

zagrajcie ze mna w ggxx
 
 
T!GeR 
Użytkownik

Dołączył: 25 Paź 2008
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 25-10-2008, 19:16   

Ale ten link pierwszy do sciągnięcia gry mi nie działa ;/
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 25-10-2008, 19:48   

Bo tam nigdzie nie ma linka do samej gry.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Sol 
Użytkownik


Dołączył: 03 Lis 2008
Wysłany: 03-11-2008, 10:28   Hej

mam pytanko - a jak założyć własny serwer w vs.net? Tak się właśnie zastanawiam, czy mogłbym to zrobić. Na infie byłoby świetnie.
_________________
Sol, the lord of fire.
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 03-11-2008, 11:08   

Wrzucę tu swój post z forum GGTP:

Ogólnie procedura jest dość prosta:
1) Bierzemy plik ggnlobby.cgi z paczki z netplaya.
2) Wrzucamy go na serwer używając tej samej metody jak przy wrzucaniu stron WWW (ja np. korzystam z FTP).
3) Wpisujemy w przeglądarkę adres do wrzuconego pliku:
jeśli np. wrzuciliśmy go tam gdzie plik index.html strony, to adres wygląda mniej więcej tak:
Kod:
http://nazwa.serwera/ggnlobby.cgi
(przykładowo: http://www.guiltygear.pl/ggnlobby.cgi)

Teraz są dwie opcje. Jeśli po wyświetleniu strony dostaniemy tekst:
Kod:
user count = 0

to wszystko powinno śmigać i lobby działa. Wpisany w przeglądarkę adres jest jednocześnie adresem lobby wpisywanym w GGXX.net.
Jeśli natomiast po załadowaniu strony wyświetli się treść pliku ggnlobby.cgi
Kod:
#!/usr/bin/perl --
# !usr/local/bin/perl

# Permission Setting
$g_per_nodelist    = 0600;
$g_per_repdir    = 0701;
$g_per_replay    = 0600;
itd...

to znaczy że serwer nie umożliwia uruchamiania skryptów perla i wtedy raczej nic nie poradzimy, chyba że mamy dostęp do konfiguracji serwera (co zazwyczaj sprowadza się do tego, że jest to nasz prywatny serwer i jesteśmy jego adminem).

No i to chyba tyle.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Sol 
Użytkownik


Dołączył: 03 Lis 2008
Wysłany: 03-11-2008, 19:19   

Dzięki! Bez wątpienia się przyda. A pytanko, nie da się tego zrobić bez zewnętrzynych serwerów? Tak na lana tylko?
_________________
Sol, the lord of fire.
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 03-11-2008, 19:23   

Teoretycznie się da, trzeba tylko postawić u siebie na kompie serwer www używając np. Krasnala.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Sol 
Użytkownik


Dołączył: 03 Lis 2008
Wysłany: 03-11-2008, 19:28   

Skomplikowane... Będę musiał poćwiczyć... Dzięki wielkie! Teraz mogę założyć własną ligę. ^^
A, jak coś gram na razie na delay4, nick - Sol, ranga B (wiem, nisko, ale cóż, bardziej for fun)
chętny do sparringu.
_________________
Sol, the lord of fire.
 
 
 
FISZER 
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2008
Wysłany: 23-11-2008, 15:35   

FISZER

Dealy 4

GG: 9196482

Chetnych zapraszam do walki.
_________________
NIGDY NIE LEKCEWAŻ WROGA...
 
 
ryu116 
Elite player



Dołączył: 28 Paź 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 30-12-2008, 14:30   

Ja męczę się z GGXXNET od kąt powstał ten temat i do dziś ani razu nie zagrałem :P Dopiero dzisiaj znalazłem starą, prawie że "zardzewiałą" płytę z grą i coś mi wpoiło do łba że muszę w końcu zagrać z prawdziwym graczem. Oczywiście nie udało się bo choć mam najnowszą wersję GGXXNET, wszystko zrobione jak w poradniku to ani żywej duszy na liście nie widzę :(

Moją jedyną nadzieją jest Honmaru do którego kieruję parę pytań :
- na jakim serwerze najlepiej grać ?
- czy wersja v120-3 GGXXNET jest aktualnie najlepszą wersją do grania w GG ?
- dlaczego nie widzę listy graczy ?
- gra w to ktoś w ogóle ? XD

PS.
Tak neta mam wystarczalengo XD 1,3 Neo
_________________
Hitomi Takahashi fan
https://video.google.pl/videoplay?docid=2400591122937758565&q=Hitomi+Takahashi&total=400&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 30-12-2008, 15:28   

ryu116 napisał/a:
- na jakim serwerze najlepiej grać ?

Na tym, którego Delay odpowiada ustawionemu w konfiguracji.

ryu116 napisał/a:
- czy wersja v120-3 GGXXNET jest aktualnie najlepszą wersją do grania w GG ?

Czy najlepsza nie mam pojęcia, na pewno najnowsza.

ryu116 napisał/a:
- dlaczego nie widzę listy graczy ?

Spróbuj wpisać adres lobby w przeglądarkę, powinno ci wyświetlić liczbę osób na serwie. Może akurat trafiłeś na pusty. Inna możliwość to firewall blokujący grę.

ryu116 napisał/a:
- gra w to ktoś w ogóle ? XD

Ludzie z GGTP pewnie cały czas ;)
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-12-2008, 16:14   

Pozwole sobie wkleic moje FAQ z GGTP :)

Cytat:
1. Gra wyrzuca mnie do lobby przed/po wybraniu postaci, ew. podczas walki informując mnie o "SYNC Error".
- Prawdopodobnie masz za dużo straconych pakietów a co za tym idzie twoje połączenie nie może się "zgrać" z połączeniem innego gracza.

2. Co oznaczają poszczególne statusy?
- Idle - Gracz jest gotów do gry.
- Busy - Gracz aktualnie rozgrywa pojedynek z kimś innym.
- Busy (Casting) - Gracz aktualnie rozgrywa pojedynek z kimś innym, możliwy jest wgląd w jego walkę.
- Watch - Gracz aktualnie ogląda jakąś walkę.
- No Response - Gracz nie ustabilizował połączenia z serwerem ggnet lub/i z tobą.
- Not Ready - Gracza nie ma aktualnie w opcji VS NET.
- Ping Over - Rożnica pingu miedzy tobą a danym graczem jest zbyt wysoka by rozegrać pojedynek.


3. Żaden gracz nie jest dostępny (No Response).
- Upewnij sie, że firewall nie blokuje połączenia gry.

4. Żaden gracz nie jest dostępny (Ping Over).
- Niestety przepustowość twojego łącza jest zbyt niska by rozegrać pojedynek z kimkolwiek.

5. Problem z "rozjechanym" okienkiem konfiguracji GGXXNet.
- Problem tkwi w braku azjatyckich czcionek w systemie. Zainstaluj pakiet języków wschodnioazjatyckich.

6. Problem z "rozjechaną" czcionką w trybie VS NET.

- Wyłącz antialiasing/filtrowanie anitozopowe lub uruchom ggxxnet.ini notatnikiem i zmień wartość FontSize na większa.

7. Po wejściu w opcje VS NET okienko lobby jest puste.
- Problem tkwi w zablokowanych portach, skontaktuj się z administratorem twojej sieci w celu ich odblokowania.
 
 
ryu116 
Elite player



Dołączył: 28 Paź 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 30-12-2008, 17:52   

Dzięki za info ^^
Akurat kiedy Sub odpisał na upartego skopiowałem link jednego z serwerów i lista się pojawiła (kij z tym że wszystkie był albo nie czynne albo pozajmowane XD) ale po dłuższych zmaganiach wreszcie udało się dorwać przeciwnika. Częściowo problem nadal jest bo raz jest lista a raz jej nie ma (mimo iż na serwerze było ok. 80 graczy).

Grać się grało miło ale natrafiłem na jednego "gniota" (nie jaki ninetails :/ ) który robił jedno i to samo na upartego. Dosłownie teraz mi łapy drżą z nerwów na myśl o tym "graczu". Szczęście że obczaiłem jak temu zaradzić. Rezultat był taki że kolo się rozłączył.
Wiem, wiem niepotrzebnie to mówię ale musiałem się z kimś podzielić wrażeniami XD
_________________
Hitomi Takahashi fan
https://video.google.pl/videoplay?docid=2400591122937758565&q=Hitomi+Takahashi&total=400&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
 
 
Skiter 
Użytkownik

Dołączył: 05 Lut 2009
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-02-2009, 21:33   

Witam chciałem sobie pograć w GG przez neta ale mam mały problem :kwasny: grę mam tylko że plik startowy gry się nazywa ggx2.exe nie ggxx.exe... i tu tkwi problem że nie moge go spatchować.. jak ściągam oryginalnego ggxx.exe w wersji jap. to wogóle wtedy gra nie chodzi... więc czy ma ktoś jakiś pomysł czy muszę ściągać 2 raz ?? :P i najlepiej skąd żeby było dobrze... ;)

Pozdrawiam Skiter :)
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 06-02-2009, 00:19   

Testowałem patchowanie zarówno na japońskim Guilty Gear XX #Reload (ggxx.exe), jak i europejskim Guilty Gear X2 #Reload (ggx2.exe). Mała różnica w nazwie, a drastyczna różnica w patchowaniu.

Europejskiego ggx2.exe spatchować się nie da i zmiana jego nazwy na ggxx.exe, też nic nie daje. Kopiowanie samego ggxx.exe do folderu z Guilty Gear X2 #Reload też nie pomaga, bo ggxxnet_patcher sie wykrzacza.

Jedyne wyjście to ściągnąć całego japońskiego Guilty Gear XX #Reload i jego patchować - patchować do woli ;)
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Guilty Gear XX #Reload Online Tournament by GGTeam Poland
Guilty Gear XX Accent Core Online?
Problem z Guilty Gear XX Reload Net Play
Guilty Gear XX #Reload Cup II
Guilty Gear XX #Reload Cup
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group