Tekken Ball Mode

Wszystko na temat gier z serii Tekken. Forum dotyczy wszystkich części Turnieju Króla Żelaznej Pięści.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Dumian »

Może jak już to zamiast bana na całego True Ogra starczyłby ban na sam ogień? W końcu Steve w T5 ma banowanego infinita to TO może mieć w Ballu banowany ogień :P
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Zuum
Elite player
Elite player
Posty: 107
Rejestracja: 07-03-2007, 07:00
Lokalizacja: Radlin
Ogrywam: Tekken 6, Dead Nation
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Zuum »

Polac mu, bo dobrze godo ! ^^ Ogien jest przesadny do bolu... jakim ciosem trzeba trafic, zeby pilka po odbiorze jej rzutem 2+4,1+3 poszla w gore, bo normalnymi jakos ciosami to sie nie udaje :/ ?
Obrazek
"bo helle są dla noobow i dla malo ambitnych" by Czit
Awatar użytkownika
mazurkorn
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 78
Rejestracja: 17-01-2007, 18:15

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: mazurkorn »

Zuum wcisnij chocby samo 4 (rk) :) i z tego co zauwazylem to pilka idzie do gory ogolnie po ciosach ktore normalnie nie zadaja damage pilce :D
"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili pokaż, że sie mylili"
Awatar użytkownika
konatasumomochi
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 07-08-2007, 17:25
Lokalizacja: Tokyo
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: konatasumomochi »

Musisz trafic jakims highem.Pamietaj ze gdy przelapujesz pilke i zadajesz highe to wymienaj je.Mam na mysli silne(szybkie) ze slabymi (wolnymi).Przeciwnik bedzie musial bardzo koncetrowac na tym jaka leci np. gdy zadasz mu dwa szybkie i pozniej jeden wolny.
Teraz ostatnia czesc(chyba :oczami: ) opisu do balla.Dzis opisze: 1-przelatywanie highami wroga 2-cancele gwarantow 3-straszenie atakiem nie zadajacym pkt 4-proste combosy5 cisoy we wroga.Do przelatywania wroga uzywa sie highow.Mowiac przelatywanie mam na mysli pilke ktora leci wyzej niz zawodnik i trafia na jego pole.To jest jeden z b.waznych elementow gry.Pewnie nie raz sie tak wam zdazylo.Takie akcje glownie dzieja sie pod siatka gdy druga osoba robi cios na mid punktujacy a my np "kólkó" Ogra(te akcje sa niestandardowe i ciezko znalesc idealne zastosowanie ALE dwoch zawodnikow ma to gdzies) i pilka spada za wrogiem gdyz na opozieniu nie mogl z backdashowac po pilke.Ten element gry byl tez wazny podczas rozpatrywanie topow w grze.I jak zapewne dobrze myslicie TO znowu tam rzadzil.TO jest tak duzy ze naprawde pilka nie jest w stanie go przeleciec tak samo jak zwykly Ogre i kilku innych.Teraz powroce do "dwoch zawodnikow ma to gdzies" czyli akcje z przelatywaniem.f,f+4 TO i Ogra.Pilka po trafieniu tym highem leci mocno w gore i przecwinik musi uwazac juz na ta pilke skupiajac sie glownie juz na niej(od tego sa wyjatki Anna,Law i reszta z takimi wysokimi atakami).Do tego hitboz i zasieg tych ciosow jest przeogromny a gdy sie chce jeszcze uzyc ich po rzucie to trafiaja za przyzwoita ilosc energii.Cancelowanie gwarantow w ballu polega na trafieniu pilki za iles tam pktow i szybkim przerwaniu lecacej pilki w strone wroga tak zeby moc dalej w nia udezac.Proste przyklady to Anna(widac ze jest topem,jest wszedzie)Nina,Law i wiekszosc zaowdnikow tylko ze maja juz je systemowo ale to za chwile.Anną po komendzie start robimy u/f+4,3 czyli pierwszy cios trafia za 20pkt i pilka zaczyna leciec w strone wroga ALE trojka zdazy ja zatrzymac i pilke nadal mamy kolo siebie tyle ze +20pkt mamy naladowane :cwaniak: Z innych ciosow Law d/f+1,2,siostry d/f+3,2.Tych akcji jest na pewno duzo i kazdy do swoich postaci cos takiego znajdzie.Zagranie systemowe to ciosy na tyle slabe ze leca w strone wroga na tyle wolno ze mozemy do nich podleciec i jesczze zdazyc je przerwac(pilka jest juz blisko wroga wiec trzeba uwazac,chyba ze ktos kapi stylu to takimi akcjami mozna ladne konfu zrobic).Przyklad: d+1 i podbieg np. d+4(lowy trafiaja jak highe ale nie tak samo po rzucie) i pilka znowu jest nasza i mozemy dalej atakowac majac 5(jezeli byles nachylony-3) pkt do przodu.Jeszczze lepiej gdyby przeciwnik napalil sie na lecaca pilke i chcial ja odbic a my mu ja zatrzymalismy przed nim i na opznieniu ciosu pakujemy co smocnego :hyhy: Jezeli zdazymy to mozemy pilke zlapac a wtedy :hyhy: czyli d+1 podbieg rzut i jezeli ktos podbiega z atakiem to jakis high i pilka trafi pacjenta od gory jezeli stoi bedzie chcial odbic pilke ale koles ma do wyboru czy z gory czy z dolu bo czemu by nie potraktowac pilkki midem po przelapaniu jej :hyhy: WAZNE po przechwyceniu nie ograniczajmy sie tylko do uzywania highow,midy tez trzeba robic zeby zmieniac akcje i zmieniac tempo gry.Piszac juz o zagraniach systemowych do canceli przechodze od razu do kolejnego podpunktu czyli "4-proste combosy".Mam na mysli tutaj oczywiscie IRON BALL.regula jest zawsze taka sama czyli wolny cios i gdy zdazymy podbiec to jeszcze jeden np. d+1 podbieg law f,f,f+3 lub kolejny dol punch lub gdy wrog chce sie wtrafic po naszym drugim ciosie z comba to rzut_cancel gwaranta :cwaniak: CDN za 3-4h ;)
Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: luc_october »

moja ulubiona akcja anką to d/f+3,1,FC,u/f+4 :) ...fajnie zmyla
Awatar użytkownika
konatasumomochi
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 07-08-2007, 17:25
Lokalizacja: Tokyo
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: konatasumomochi »

CD-Punkt 3ci to nic innego jak markowanie ze robi sie mida po to zeby zrobic higha ale tylko takiego ktory bedzie nie do skontrowania czyli Julia go nie dosiegnie u/f+4.Glownie uzywa sie tego przy siatce lub na pierwszej linii za daleka to ne ma sensu za bardzo chociaz gdy ktos chce moze zrobic "jedynke" i jeszcze jedna "jedynke" i podbijajac tak pilke w koncu wywalic jakas torpede.Nie raz mozna tez dolozyc cos na opoznieniu wrogiego chybionego ciosu.Ostatnie dwie akcje sa sobie potrzebne.Zaczne od stylow gry ktore juz opisalem ale nie napisalem ktory styl jest dobry na inne.Stanie przy siatce ma troche przewagi nad tym co stoi na pierwszej linii i troche nad tym co stoi w rogu.Siatka vs 1linia-gracz siatki moze sciagac pilki po starcie,ma wieksze pole manewru gdyz moze sie wiecej terenu wycofac a takze moze zadawac ataki z biegu(WAŻNE sidekick,barek i szczupak),moze wykonywac ciosy z komenda przod bez problemu i w razie gdy ktos podejdzie z 1linii ma rzuty.Gracz z 1linii nie moze swobodnie uzywac "f" atakow gdyz moze sie to skonczyc tragicznie(np f+2 ogrow,na sidekicki za duzo miejsca tez nie ma itd).Stojac w rogu tez ma sie ograniczone pole manewru bo jak podejdzie jest na polu albo juz na pierwszej lini(patrz wyzej) no i uciekac za bardzo tez nie moze(rog).Przeaga psychiczna jest tez tego co atakuje no i niektore akcje tez przemawiaja za tym ale gdy dwoch graczy na tym samym poziomie bedzie gralo :siatka-rog to bedzie temu w rogu za bardzo to przeszkadzalo bo zazwyczaj jest sie bardziej skuponym w rogu a ten przy siatce mysli ze jets dominatorem nie bedzie atakowal na smierc i zycie,ten w rogu nie musi wcale sie ruszac tylko jest skoncetrowany na obronie( skoncetrowanie-kiedys sam bylem takim graczem i znam niektorych takich co grajac w tekkena 5 w czasie walki nie widzieli rzutow bo nie mogli za bardzo sie na tym skupic ale gdy na practice sie skoncetrowali prawie zawsze sie wyrywali czyli tutaj skupieni moga w defensie gory przenosic :hyhy: ) a tamten przy siatce moze zle odebrac pilke(zlym ciosem np duzy delay albo lepiej spudluje).Jakby nie bylo Devil mi to uswiadomil na najwyzszym szczeblu(poziomie ;) ) bycie w rogu nie jest niczym co przynosi straty i nie czujemy sie na straconej pozycji ale gdy graja mniej doswiadczeni bycie w rogu moze byc przerazajace :przestraszony: :rotfl: Czyli tak oficjalnie : ten na linii ma przewage(mala ale ma) nad tymi co sa dalej dlatego trzeba sie bic o siatke wiec przechodze od razu do 5punktu ciosy we wroga :hyhy: Ach nie ma to jak walka o siatke.Wygrywa zazwyczaj ten co ma wieksza wiedze i refleks(jak w kazdej bijatyce :rotfl: ).Zaczne tak.Ten na siatce ma jedyna przewage ze moze biec a gdy sie biegnie to ma sie barke,a gdy sie ma barek to jest sie nietykalnym do tego mozna "zcancelowac" bieg i odpalic jakis damagujacy cios.Widac jest przewaga.Ten z 1 linii moze tylko podbiec tak blisko zeby barek trafil go tylko podmuchem wiatru bo na szczescie da sie "wystraszyc barek" tak ze zada ale w powietrze.Niestety ciezko jest trafic w okienko opoznienia barka(mam na mysli cios chociaz na blok a nie na gwarancie ).Czasem moze sie nawet zdazyc ze myslicie ze jest juz koniec a tu jeszcze ostatnimi klatkami barek trafi nas w pysk ;) To byla taka najwazniejsza informacja.Teraz opisze naj ciosy ktore trafiaja i daja gwaranty(przy dobrym ulozeniu pilki,a wypuszczajac te ciosy nie staramy sie zachaczyc o pilke tylko wrog--pilka przy okazji po akcji chyba ze sie gdzies zaplacze :hyhy: ).Wslizg Lawa gwarant U/FN4 lub FCu/f+4 po wslizgu mozna tez zaryzkowac 3ke z gleby jak przeciwnik jakos zle bedzie wstawal to go przewrocisz i FCu/f+4 trafi na 100% i czasem za duzo ilosc pkt.Salto Anny lub Lawa.Trafia i pilke i wroga,dodatkowym plusem jest to ze moze trafic gdy stoisz blisko kogos bo mysli ze pojdzie rzut wiec sie nachyli a tu juglujesz go u/f+4 i trafiajac w pilke nie raz gra pozwala zrobic nam jeszcze raz u/f+4 jako juggle a max to 3x z tym ze ten trzeci rzadko trafia jako jugle tylko jako techtrap(tak sa techtrapy ;) ) lub lezacego.Nie musze chyba mowic zeby rzuty wymieniac z midami przy siatce.Spojrzcie na takie Ogry.Rzuty infinity ale nawet wrazie stojacego wroga gdy zrobimy f,f+2 zdusimy wroga(jesli nie ucieknie) i mamy kolejnego gwaranta U/FN4 lub zalezy od pilki.Fajne jest tez d/f+4,4 Jina dwa razy trafia dobre na zyletkach.U/f+3,4 Paula silne dwa nachylony zgarnia za mase pktow a w stojacego jestesmy bezpieczni i pkt do przodu.Inna sprawa to u/f+3,4,3 Ogrow,Hwo i Henia(bez ostaniego) gdy pierwsze wejdzie na blok to pilka do nas wroci i kolejne jest nie raz gwarantem!! Lub udezy trzy(dwa)razy pasek na ladowany i potezny guard stun ma wrog ;) Teraz mala rewelacja.Cios gigant z 1 linii i siatki a wypuszcza sie nie raz go nawet dalej.f,f+4 Paula.Zawsze udezy drugi(opisywalem taki cios tylko ze u anny ten jest lepszy ;) ) guard stun i przewaga na bloku a z bliska gdy trafi najpierw w przeciwnika to pozniej dobije go na GWARANCIE za tyle ile ten cios udeza ! i przewaga na u/f+3,4 :hyhy: Czyli podsuowaujac 5pkt.W grze jest bardzo duzo ciosow ktore daja gwaranty lowy podcinajace zawsze maja gwaranty(chyba ze pilka sie na to nie zgodzi i pofrunie troche dalej :] ) midy przewalajace to zazwyczaj moment gdzie mozna udezyc czyms mocnym aby pilka wrocila z naladowanym paskiem.
Teraz ranking styli:
siatka>1linia
siatka>rog(min)
siatka=siatka( :rotfl: musialem )
Glowny rank styli sie nie zmieni dlatego ze caly czas w przy siatce byc nie mozna bo kazdy odksoczy odejdzie na 1 linie gdy podejdzie ten z rogu wiec to zaliczamy juz do top tiera styli ;) Z tylu mozna byc caly czas wiec tier nr 2."Bycie blisko" jest lepsze od 1linii i tak tez jest napisane(koeljnosc ).Gdyby ktos mial jakies pytania lub jakis ciekawy bug(mielismy kilka ale nam wypadly z glowy :wstyd: ) albo akcje to prosze pisac ;) Ciekawe walki wrzuce w tym tygodniu.Walki to reszta z sesji z SIWYM.Trenujcie :gun:
Awatar użytkownika
szyszq
Student
Student
Posty: 54
Rejestracja: 14-04-2009, 15:14
Lokalizacja: masz chipsy?

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: szyszq »

Tekken Ball jest bardzo łatwy (kiedyś wygrałem mecz Tekken Balla... bez żadnych ciosów, ewentualnie skacząc :P)
i zostałem bez podpisu :(
Awatar użytkownika
Ramak
Beginner
Beginner
Posty: 25
Rejestracja: 09-03-2009, 18:38
Lokalizacja: się biorą dzieci ?

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Ramak »

Mnie osobiście ten tryb wkurza. Irytują mnie ludzie, którzy wchodzą na serwer i pytają "Grasz w tekken balla?" zamiast pograc normalnie
Pozdrawiam i idę poćwiczyć !
Awatar użytkownika
Alex_NFS
Student
Student
Posty: 59
Rejestracja: 22-02-2009, 10:29
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Alex_NFS »

A ja go uwielbiam XD Jak w niego gram, to ciągle się śmieję, nawet ne wem z czego XD Zwuaszcza, jak dostanę piłką albo z piąchy po mordzie XD
Awatar użytkownika
szyszq
Student
Student
Posty: 54
Rejestracja: 14-04-2009, 15:14
Lokalizacja: masz chipsy?

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: szyszq »

Alex_NFS pisze:A ja go uwielbiam XD Jak w niego gram, to ciągle się śmieję, nawet ne wem z czego XD Zwuaszcza, jak dostanę piłką albo z piąchy po mordzie XD
To się nazywa optymizm :rotfl:
i zostałem bez podpisu :(
Awatar użytkownika
Marcus
Beginner
Beginner
Posty: 10
Rejestracja: 05-06-2009, 15:17

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Marcus »

Według mnie Tekken Ball Mode jest do bani. Wystarczy wziąć Paul'a, wciskać 1+2 i każdy pojedynek wygrywamy.... :/
Awatar użytkownika
Lukas
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
Lokalizacja: z dużego pokoju

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Lukas »

Zagraj tak na true ogra, który ma tą samą taktykę xD
Awatar użytkownika
!Dan!
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
Lokalizacja: Kraków ^^
Ogrywam: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: !Dan! »

Od zawsze lubiłem tryb Ball, uważam, że jest prześwietny ^^ Gram w niego od samego początku i wg mnie to Hwoarang jest przegięty. Np. beach ball:
Na punktującą: 1+3, 3+4, [3,4], podbiegamy do siatki u+f+4. Po bloku dodajemy jeszcze raz [3,4]. Pieniężny dmg gwarantowany.
Na iron ball:
Często wychodząca akcja - gdy przeciwnik jest przy siatce, f, qcf+4, f, qcf+4, f,f+4(ale zamiast f,f+4 można wcisnąć wszystko na 1 hit). Po takiej akcji nasz przeciwnik przeważnie nie ma po co dalej grać.
[3,4] - pieniężny dmg
Na punktującą: 1+3, 3+4, [3,4] - jeśli dobrze pamiętam - 36 dmg + atak z góry.

Xiao też jest przegięta. Nie będę się rozpisywał o technikach, ale w offence (f, f+1+2, 1+2) i defence (prościutki i szybciutki, z dużym hitbox'em - jednym słowem idealny na zaskakujące, jak i oczywiste akcje - b+1 albo b+2) sprawiają, że bardzo ciężko jest nią przegrać.

Yosha można łatwo pokonać kucając i cały czas wciskając... poprostu 1(!) (w końcu Yosh i tak dostanie, a d+1 odbija się piłkę banalnie. Xajką odbijamy za pomocą b+1 bądź b+2 - więcej dmg), bądź przerzutami piłki nad nim. Ostatecznie można atakami z góry, ale - nie wiedzieć czemu - rzadko siada.

Gun Jack też ma nieźle wykminioną rzecz: podczas jakiegokolwiek przerzutu piłki na nasze pole, robimy szybciutkie d+b+1, a następnie d+1+2. Oczywiście d+4 bierze o 5 dmg więcej, ale udaje się to wcisnąć cudem (przynajmniej mi).

Jin... na punktującą iron ball b+1+2, trzy płaskie (albo jak kto woli - hak, hak, hak :D).
Na punktującą (jakąkolwiek) 1+3, f+3 - i w zależności jaka to była, dodajemy coś, jak w przypadku Hwoaranga, albo nie :P
Czy muszę dodawać coś wiecej na jego temat? :D

To tyle z "normalnych" postaci. Wiem, że to proste i oczywiste dla większości rzeczy, nie wnoszące nic do tematu, ale daaaaawno nie grałem w balla, a takie przekminy się robiło... aż mózg ściska. Na sieci tylko jedna osoba ze mną wygrała w balla - Statek, kapiąc Anną u+f+4 -,- Wkurzające to było - zero zabawy.
Ogólnie trzeba mieć wyczucie i przygotowanych parę ciosów na defence - reszta pójdzie z górki. A jak grasz Moku (tak jak np ja :D) i nie wiesz co wciskać - wciskaj stare, dobre i sprawdzone u+f+4, i najczęściej coś szybkiego, np Julką d,d/f+1,2.
Jak sobie przypomnę jeszcze jakieś moje ulubione akcje, to dopiszę. Chyba Lawem było parę sensownych i krojących nieźle pasek.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lefcio12
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 96
Rejestracja: 26-09-2011, 12:43
Lokalizacja: kraków
Ogrywam: Tekken
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Lefcio12 »

zagra ktos w balla

e mail [email protected]
tekken revolution ^^
Awatar użytkownika
MasterOfThieves
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 19-06-2012, 19:20
Lokalizacja: Polska
Ogrywam: Tekken 6
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: MasterOfThieves »

Weź Hwoaranga(mojego ulubieńca) bo ma dobre nogi do siatki. ;)
Obrazek

Zastanów się dwa razy, czy chcesz powalić cieniasa, czy może zmierzyć się z równym przeciwnikiem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken”