Odpowiedz do tematu
Action-Slashery
Autor Wiadomość
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 06-09-2008, 18:26   

To pewnie nie tak jak w GoW. Po co co 16sek dawać 2 przeciwników? Zapewne poskacze się, jakieś zagadki, przeciwnik i znowu. Cos na wzór SotC. Bowiem maja być wymagający a skoro to nie 4ro strzałowcy , to nie będą co rusz (feel the rush=) występować.
_________________
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 29-11-2008, 14:25   

Zaliczyłem połowę DMC4 na klona i nie omieszkam podzielić się wrażeniami (choć posiadacze wujków w Ameryce już pewnie ukończyli grę).

Po pierwsze - dawno tak dobrze się nie bawiłem grając w jakąś grę, ale...

W nowej odsłonie DMC kuleje poziom trudności! Na poziomie Human praktycznie nie da się zginąć (bezpośrednio w walce), a na poziomie Devil Hunter jest to naprawdę trudne. Sprawę cholernie ułatwia broń Nero - jego łapa. Przeciwnicy są o wiele bardziej statyczni niż w poprzednich odsłonach serii i w dużej mierze czekają aż ich się zmasakruje. I ja sie pytam - po co mi Yamato, skoro nie potrzeba go używać?

Fabuła to jakiś żart. Nie oczekuję po DMC pabuły na miarę Xenogerarsa, czy Tormenta ale... Zwracam honor nowemu PoPowi - DMC to melodramat! Na cholerę mi to w slasherku? Oj, Crapcom!

Dynamika jest odrobinę bardziej stonowana a niżeli w DMC3. Głównie to za sprawą tych statycznych przeciwników, którzy nie wymagają robienia cudów na padzie. Budowa lokacji także powoduje, że nie musimy cudować. Zwykłe trzymanie jednego kierunku to jedyny przerywnik pomiędzy walkami.

Ale wiecie co jest najdziwniejsze? Kiedy gracz przejmuję kontrolę nad Dante, większość wad znika! Gra nabiera cholernie wielkiej dynamiki (przy włączonym turbo - inaczej nie grałem), poziom trudności dość wyraźnie wzrasta, a to w głównej mierze poprzez brak łapy Nero. Dzięki możliwości zmiany stylów w trakcie gry (pod krzyżakiem) gracz dostał możliwość wywijania SSSłodziutkich combosów.

Ogólnie jest dobrze, ale mogło być zdecydowanie lepiej.

edyta

A i nie można nie wspomnieć - Lost Forest to najładniejsza lokacja jaką widziałem w grach.

A dla ludzi, którzy nadal grają w DMC3 na piecu mam mały bonus - klik. Pliczek umieśćcie tam gdzie leży exec gry. "+" na klawiaturze numerycznej wyłącza dopałkę. Powinno działać z większością gier obsługujących directa dziewiątego.
_________________
 
 
 
Zachariasz 
Elite player



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Wysłany: 29-11-2008, 17:04   

Heh, zgadzam się z Tobą w zupełności. Po przejściu czwórki w 3 dni (aż 3 bo na zajęcia trzeba było chodzić) pozostał wielki niesmak - w trójce (niestety miałem przyjemność tylko ją przejść) zajęło mi to ponad tydzień.

Oprócz tego dziwnego wątku miłosnego :krzeslem: najbardziej mnie denerwuje brak nowości
bronie te same (Red Queen = Rebellion; Gilgamesh = Beowulf etc.) ci sami bossowie (chociażby CERBERUS=BAEL) - ich też jest jak na lekarstwo: po co tworzyć nowych skoro możne ich dać kilka razy? - , a także ci sami bohaterowie - Nero i Dante wyglądają na tyle podobnie i tak się ubierają, że spodziewałem się motywu "I'm your father" :kwasny: Niestety (a może na szczęście) twórcy nam tego oszczędzili.

Nie ukrywam, że liczyłem na więcej :/ I chyba będzie to dla mnie motywacją aby zagrać w jedynkę mimo tych artefaktów w grafice.
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 01-12-2008, 20:48   

Średnia najnowszego PoP - aż 96%
_________________
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Smartfonowy gracz



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 01-12-2008, 21:03   

Zachariasz napisał/a:
spodziewałem się motywu "I'm your father"

Grałem trochę u kolegi w DMC4 i przy oglądaniu pierwszej scenki, gdzie walczą Nero z Dantem, spytałem kolegę "Czy to jest jego stary?" :P

Pomysł z combosami i kupowaniem nowych mi sie spodobał. Ten niedługi czas co grałem, to bawiłem podczas walk w podbijanie wrogów mieczem i dokańczanie ich z bronii palnej (wróg nad Nero, ten strzela pionowo w góre we wroga i wróg spaść nie może póki Nero nie przestanie strzelać) - poezja :D
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON prowadzi treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie, przy ul. Zawiszy 13, pn. i śr. 18:30. Zapraszamy!
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 03-12-2008, 22:53   

Sylvan Wielki napisał/a:
Średnia najnowszego PoP - aż 96%


Super, przeczytałem parę recenzji i ta gra już nie pasuje do tego tematu. Ja nawet nie mam ochoty w to grać. Gdzie w tej grze jakaś skilówka? Gdzie jest walka o wysoki wpis do scoreboardu? Buah, może i nowy PoP to inna półka ale nie tego się spodziewałem.

kemot722 napisał/a:
bawiłem podczas walk w podbijanie wrogów mieczem i dokańczanie ich z bronii palnej (wróg nad Nero, ten strzela pionowo w góre we wroga i wróg spaść nie może póki Nero nie przestanie strzelać) - poezja :D


Kurde, to już w jedynce było. Kemot trzaśnij sobie DMC3 na pieca, bo idzie nabyć gierkę za jakieś grosze teraz, a gra wymiata. A co do akcji którą podałeś, no... hehe... to najmniej skomplikowany combos, więc reszta Cię już może tylko ucieszyć.
_________________
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 04-12-2008, 07:30   

No racja, nowy PoP zawodzi niestety. Oceny recenzentów może i są wysokie ale to wcale nie znaczy, że gra jest dobra. Ja jestem bardzo rozczarowany bo zrobili z tego zabawkę dla niedzielnych graczy, w której nawet zginąć nie można. Oprawa graficzna też mi średnio pasuje i do tego książę wygląda jak menel. Ogólnie jest mocno średnio ale więcej nie piszę, bo mnie Action zbanuje :P
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-12-2008, 21:40   

Wreszcie troszkę (dosłownie 10-20min) w nowego PoPa zagrałem wiec się wypowiem.

Pierwsze wrażenie - nowy PoP to powrót do korzeni... tych najstarszych. Dużo elementów platformowych i walka z max 1 przeciwnikiem (za to jaka;)). Jest za to pełno odniesień do poprzedniej trylogii.

Spoiler:
Choćby sam początek... "Farah? Farah is my donkey." :D


Zarówno oprawa gry jak i animacja to mistrzostwo (ale to chyba już standard w PoPie). Jedyne co trochę gryzie to ewolucje Princa (eee?), o ile w poprzednich czesciah mozna było je uznac za jako-tako prawdopodobne to w tej czesci... no po prostu zrobili z ksiecia jakiegoś spidermana.

Spoiler:
Nie dość ze potrafi zjeżdżać w dół po klifach to jeszcze biega po suficie (sic!) a na dodatek cały swiat gry jest pełen czegos co przypomina Symbiota, wiec już w ogolę klimaty spider-mana dają się we znaki :D


Ogólnie nie jest to PoP z poprzedniej trylogii. Zarówno elementy platformowe (praktycznie wszystko wykonuje się jednym przyciskiem skoku) jak i walki (chociaż tu już trochę lepiej, pojedynki są bardzo efektowne) zostały bardzo ułatwione. Twórcy po prostu wybrali inną drogę i chyba już czaje o co chodziło w tych "recenzjach". Mi gierka póki co się podoba, ale tak jak mówię są to wrażenia po kilku pierwszych minutach gry wiec wszystko się jeszcze może zmienic. :P
 
 
kemot722 
Grand Master
Smartfonowy gracz



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 04-12-2008, 21:52   

Action napisał/a:
no po prostu zrobili z ksiecia jakiegoś spidermana.

Spoiler:
Nie dość ze potrafi zjeżdżać w dół po klifach to jeszcze biega po suficie (sic!) a na dodatek cały swiat gry jest pełen czegos co przypomina Symbiota, wiec już w ogolę klimaty spider-mana dają się we znaki :D


Zachęciłeś mnie tymi słowami do sprawdzenia nowe go Księcia :D
Spoiler:
Może po dłuższym dumaniu nad kupnem gry o Spider-Manie, w końcu kupię Prince of Persia xD
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON prowadzi treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie, przy ul. Zawiszy 13, pn. i śr. 18:30. Zapraszamy!
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 05-12-2008, 20:02   

Pograłem jakieś 20min i wyłączyłem, bo już mi się rzygać chciało od tej gry. Właściwie nie wiem, czy można to nazwać grą, bo udział gracza sprowadza się tylko do wyboru gdzie iść i używaniu jednego przycisku do skakania i okazyjnej walki. Wolę, już sobie przejść po raz kolejny starą trylogię (zwłaszcza SoT), niż grać w to coś. Sam do tej gry szybko nie wrócę, ale może dam pograć młodszej siostrze, bo przynajmniej mam pewność, że się nie zatnie nigdzie :P
_________________
 
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 06-12-2008, 12:15   

O. Dość cięta ocena , jednej (jak wynika z ocen) z najwybitniejszych gier tego roku - i nie tylko.
_________________
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 06-12-2008, 13:03   

Sylvan Wielki napisał/a:
O. Dość cięta ocena , jednej (jak wynika z ocen) z najwybitniejszych gier tego roku - i nie tylko.


Niby co w tej grze wybitnego? Dla mnie gra z Prince of Persia w tytule, musi stanowić przede wszystkim wyzwanie, musi być dużo skakania po platformach (ale nie, że naciskam sobie jeden przycisk i gra się sama przechodzi, rozgrywka ma być wymagająca), kombinowania, efektownych, emocjonujących walk z przeciwnikami i ciekawa, baśniowa historyjka jako dodatek. W tej części mamy tylko to ostatnie, a to stanowczo za mało ;)
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-12-2008, 13:48   

Pograłem dłużej... i dużo się zmieniło, na plus. Jak przejdę grę (a teraz to mój priorytet ;) ) to napisze więcej. Komandos, daj nowemu PoP szanse, nie pożałujesz chociaż tym

Komandos napisał/a:
i ciekawa, baśniowa historyjka jako dodatek


mnie rozwaliłeś. :P


PS W grze się zaciałem :D a tak na poważnie to biegam i szukam 100 brakujacych "świetlików".
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 06-12-2008, 14:52   

No jak już bym miał dać nowemu PoP szanse to ze względu na fabułę i postacie, bo gameplayowo jak już pisałem jest bieda. Podoba mi się postać księcia (z charakteru, nie z wyglądu) i klimacik, tym bardziej sugestywny dzięki cell-shadingowej oprawie.
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-12-2008, 16:23   

To się zdziwisz :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Street Fighter Arcade Collection - Problem z muzyką
Mortal Kombat Arcade Kollection - Gameplay!
Nintendo 64, Konsola Wszechczasów Czy Nic Nie Warta Historia
Arcade Stick xbox 360 dostępność w polsce
[Sprzedam] Arcade Stick Mayflash Sanwa + Semitsu
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group