Odpowiedz do tematu
Allegro pytania/pomoc/problemy
Autor Wiadomość
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 12-06-2007, 22:44   

Jeśli w opisie aukcji jest napisane, że konsola jest sprawna i opis w jakim komplecie została sprzedana a ma dodatek jest też zdjęcie tegoż zestawu - w takim stanie musi być ona do ciebie dostarczona. Allegro to nie jest żadny słup ogłoszeniowy, akcja to nie ogłoszenie tylko prawnie wiążąca tranzakcja kupna sprzedaży. Jeśli wylicytowałeś za złotówkę to kupiłeś za złotówkę i nie powinno cię interesować to, że koleś napisał w opisie "chcę X złotych". Nie dość, że jest to jawne oszustwo (oszukuje ciebie i serwis allegro) to do tego łamanie regulaminu serwisu:
Cytat:
19.6 Opis aukcji nie może zawierać możliwości sprzedaży towaru poza aukcją Allegro (w żadnej formie).

Cena na aukcji to 1 zł, a koleś jak mówisz podał w opisie, że chce 400 zł - czyli że chce sprzedać ci przedmiot poza aukcją, którą traktuje jako ogłoszenie.
Możesz zgłosić gościa do allegro kierując się tym argumentem, co będzie prawdopodobnie równoznaczne z zawieszeniem jego konta. Możesz też (jeśli naprawdę ci zależy) podać gościa do sądu pod zarzutem oszustwa jeśli nie dostarczy ci przedmiotu w takim stanie w jakim opisał go na aukcji. Masz do tego prawo.
Wszystko zależy tylko i wyłącznie od ciebie, bo możesz też zbagatelizować sprawę i jakoś się z gościem dogadać.
 
 
 
Baro 
Elite player


Dołączył: 02 Maj 2006
Wysłany: 13-06-2007, 11:33   

To miałem na myśli JJK xD
_________________

...pRaWdZiWe ZyCiE ZaCzYnA SiE w EkWaDoRzE...
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 13-06-2007, 12:46   

Kolo odpisał:
Cytat:
Prosze mnie zrozumieć. Teraz jestem w gorszej sytuacji, ponieważ konsola
(i reszta sprzętu) którą miałem sprzedać i spłacić częsc długu nie
działa.

Lepiej poprostu wystawmy sobie po komentarzu i pożegnajmy sie.


Teraz to już jestem pewny, że kręci. Memorki i pady też mu się zepsuły- no jasne :rotfl:
Napisałem, że daje mu czas na zastanowienia do jutra i, że jak się nie dogadamy to spotkamy się w sądzie.
_________________
 
 
 
AnTeK 
Friend


Dołączył: 21 Lut 2006
Skąd: Kadzidło/Olsztyn
Wysłany: 13-06-2007, 13:16   

Srał pierdział dupy nie czuł :zly:
Ewidentny wał z tego kolesia. Ja bym się nie bawił i podał go na allegro oraz domagał się konsoli za wylicytowaną cenę. Jak zaczną go ścigać chłopak zmięknie. Poza tym usunięcia konta, dożywotni ban na internet i klątwa na całe jego plemię. Bo chamstwa nie zniese!
Takie jest moje zdanie
 
 
 
Frizen 
Grand Master



PSN ID: XFrizenX
Dołączył: 12 Sie 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-06-2007, 13:29   

jak wszystko pojdzie ok to zrobisz super interes :P
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 14-06-2007, 11:39   

Już mnie palant coraz bardziej denerwuje. Oto co mi dzisiaj napisał:

Kod:
Po przypomnieniu sobie Regulaminu Allegro i rozmowie z osobą która zna się troche na
tych sprawach, stwierdziłem:


Z Regulaminu Allegro:

"16.3. Ogół umownych warunków obowiązujących pomiędzy Kupującym i Sprzedającym w odniesieniu do przedmiotu danej aukcji określa, na piśmie lub w inny sposób, strona sprzedająca. Obowiązkiem Sprzedającego, a nie Allegro, jest powiadomienie o tych warunkach Użytkowników składających oferty kupna. "

"19.2. Opis towaru może odnosić się wyłącznie do przedmiotu danej aukcji. (...)"

 -warunki (czyli cene) ustaliłem  w opisie aukcji.



"20.1. Każdy z Użytkowników może skorzystać z opcji strona "o mnie", która służy do zamieszczenia informacji charakteryzujących jego osobę oraz działalność.[-tutaj jasno sie określiłem co do sposobnośći ustalania ceny  moich towarów.] (...)"


Kończe zabawe z tym bucem. Zaraz pisze do allegro żeby mu konto zablokowali.
_________________
 
 
 
Labik 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Wysłany: 14-06-2007, 14:30   

Nie moge znaleźć punktu w regulaminie allegro ale napisz do nich czy sprzedający może wystawić coś za 1zł kup teraz a w opisie dowalić 400zł. To ci odpiszą, a ty wyślesz do niego to co ci napisali ;)
 
 
 
TomU 
Elite player



Dołączył: 07 Lip 2006
Skąd: Kalisz
Wysłany: 14-06-2007, 15:13   

Labik napisał/a:
czy sprzedający może wystawić coś za 1zł kup teraz a w opisie dowalić 400zł.


Napewno nie może...

Hehee ale z tym ze memorki i pady sie Roz...ały to dowalil niezle :P
_________________
G-I-R-L---P-O-W-E-R
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 14-06-2007, 15:24   

:padam:
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Labik 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Wysłany: 14-06-2007, 15:53   

TomU napisał/a:
Labik napisał/a:
czy sprzedający może wystawić coś za 1zł kup teraz a w opisie dowalić 400zł.


Napewno nie może...

Hehee ale z tym ze memorki i pady sie Roz...ały to dowalil niezle :P

No ale niech mu napiszą w pięknym języku że to jes zabronione ;P
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 14-06-2007, 18:25   

ale macie kur** problem!!! było do niego odrazu napisac/zadzwonic powaznie przedstawic sytuacje i poweidziec ze masz to w dupie,jak cos to idziesz do sadu,jestes studentem prawa i wiesz ze wygrasz wiec jestes sklonny sie sadzic poniewaz on i tak zaplaci koszty rozprawy,daje glowe ze koles wymieka,zakladasz mu sprawe koles sra w gacie,nawet na rozprawie typ idze na ugodę bo innego wyjscia nie ma...a najpewniej to by sprzedal Ci tanio albo wogule oddac za 1zl zeby miec spokój...
A teraz to mozesz zapomniec o tym ze co Ci da!! albo idzesz do sadu albo przestań wklejach te bzdury,pokazales mu ze jesteś miękki i huja zobaczysz nawet memorke!!
masz dwa wyjsci albo dac sobie spokoj albo isc do sadu...
Sorry ale dobija mnie takie piepszenie kotka za przeproszeniem!! takie sprawy załatwiasię odrazu stanowczo a nie zabawa w podchody jak małe dzieci!! on Ci pisze ze mu rodzina wymiera i nie ma na chleb a Ty rozwazasz "a moze ma racje" no litości...
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Oen 
Friend


Dołączył: 26 Lut 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-06-2007, 18:50   

Tylko pamietaj, najpierw mu wplacasz ta zlotowke, a potem wnosisz skarge...
 
 
 
Argoh 
Elite player



Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Słomniki
Wysłany: 14-06-2007, 19:43   

Komandos ale ci dobrze ja też tak chce. :(
Po 1: Konsola (jeśli ją ma) już jest twoja za rekordowo niską sumę :)
Po 2: jakbym był na twoim miejscu to bym sie z bucem nie cackał odrazu do allegro i do sądu ch.ja gdzie takie pokó..y sie rodzą to ja nie rozumiem :hyhy:
 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 14-06-2007, 20:07   

Widać że koleś kombinuje jak może ("tonący brzytwy się chwyta"... no może jeszcze nie :P ).

Cytat:
Po przypomnieniu sobie Regulaminu Allegro i rozmowie z osobą która zna się troche na
tych sprawach, stwierdziłem:


Z Regulaminu Allegro:

"16.3. Ogół umownych warunków obowiązujących pomiędzy Kupującym i Sprzedającym w odniesieniu do przedmiotu danej aukcji określa, na piśmie lub w inny sposób, strona sprzedająca. Obowiązkiem Sprzedającego, a nie Allegro, jest powiadomienie o tych warunkach Użytkowników składających oferty kupna. "

"19.2. Opis towaru może odnosić się wyłącznie do przedmiotu danej aukcji. (...)"

-warunki (czyli cene) ustaliłem w opisie aukcji.


Tę "osobę która zna się trochę na rzeczy" chyba sobie chyba wymyślił, żeby cię bardziej skołować (o historyjkach z zepsutym sprzętem nie wspomnę :P ).
Cena przedmiotu nie należy do warunków podanych w opisie aukcji, ponieważ nie jest częscią opisu, tylko odrębną częścią aukcji (wyjątek stanowi tylko ewentualnie podana cena minimalna) i nie bez powodu jest poza opisem - allegro pobiera prowizję od każdego sprzedającego, nawet jeśli cena wynosi 1 zł (prowizja równa ~0,15 zł). Także z tym ominięciem prowizji to także kant, koleś chciał pewnie w ten sposób zwabić kogoś naiwnego i niezapoznanego w temacie, omamić go swoją "znajomością regulaminu" i sprzedać sprzęt za 400 zł i to poza aukcją, bo cena na aukcji wynosi 1 zł.

Cytat:
"20.1. Każdy z Użytkowników może skorzystać z opcji strona "o mnie", która służy do zamieszczenia informacji charakteryzujących jego osobę oraz działalność.[-tutaj jasno sie określiłem co do sposobnośći ustalania ceny moich towarów.] (...)


Ciekaw jestem co znajduje się na tej stronie :) .
 
 
 
mazurkorn 
Master of the Shakers



Dołączył: 17 Sty 2007
Wysłany: 15-06-2007, 07:31   

Cytat:
"20.1. Każdy z Użytkowników może skorzystać z opcji strona "o mnie", która służy do zamieszczenia informacji charakteryzujących jego osobę oraz działalność.[-tutaj jasno sie określiłem co do sposobnośći ustalania ceny moich towarów.] (...)"


chcialem zauwazyc, ze tutaj pisze iz kazdy MOZE a nie MUSI zajrzec na ta strone!!! Wiec jezeli w "stronie o mnie" byly wazne inforamacje powinien o tym wspomniec w opisie aukkcji!!!

Cytat:
"19.2. Opis towaru może odnosić się wyłącznie do przedmiotu danej aukcji. (...)"

-warunki (czyli cene) ustaliłem w opisie aukcji.


Co to wogole za uzasadnienie??? Cena nie zawiera sie w opisie towaru, pozniewaz, jak zauwazyl JJK, cena jest osobna czescia aukcji!!!

Cisnij goscia i wplac mu na konto 1zl!
_________________
"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili pokaż, że sie mylili"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Zaginął jeden gość, każda pomoc potrzebna
Bullet time w T3(problem)
Maly OFFTOPIC- kieruje pytanie do dlugo grajacych juz graczy
Poszukiwana pomoc przy GG online
Registration & translate icon for guest.
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group