Odpowiedz do tematu
Allegro pytania/pomoc/problemy
Autor Wiadomość
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 15-06-2007, 16:14   

No w końcu się z kolesiem dogadałem:
Cytat:
Ze względu, iż dziś ostatni raz ma sposobnosc korzystania z Internetu (teraz zostaną mi Kafejki Internetowe), i chcąc zakończyć pozytywnie tą sprawe, ktoś ode mnie z domu wysle Ci te pady.
Paczke wysle za pobraniem wartościową.będzie mniej zawiłosci, a ja już nie będe musiał na Internecie sie logować.
Przepraszam, że tak długo zwlekałem, ale moje problemy i cały ten stres w pracy zle wpływały na ocene zaistniałej tu sytuacji.

Dzięki wszystkim za rady.
_________________
 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 15-06-2007, 16:19   

Nie pozostało powiedzieć nic innego jak - "Wilk syty i owca cała" :) (oczywiście jeśli dotrą do ciebie te pady :P ).
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 15-06-2007, 17:55   

ta chyba cegłówka a nie pady :P
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 15-06-2007, 19:07   

Swoją drogą to chciałbym zobaczyc mine listonosza jak Ci to bedzie dawał
"cena 1zł + 14 za koszty przesyłki" ;].
_________________
 
 
 
Frizen 
Grand Master



PSN ID: XFrizenX
Dołączył: 12 Sie 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-06-2007, 19:13   

hehe no to bedzie dobre :P ale niby pady sa popsute nie ? ~~ to moglbys sie tez domagac zeby Ci konsole wyslal bo rownie dobrze ona moze wcale nei byc popsuta tak jak pady :P
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 15-06-2007, 19:43   

Frizen napisał/a:
hehe no to bedzie dobre :P ale niby pady sa popsute nie ? ~~ to moglbys sie tez domagac zeby Ci konsole wyslal bo rownie dobrze ona moze wcale nei byc popsuta tak jak pady :P


Na wysłanie konsoli raczej by się nie zgodził,a jak za 1zł to i tak niezły interes :P
_________________
 
 
 
mazurkorn 
Master of the Shakers



Dołączył: 17 Sty 2007
Wysłany: 16-06-2007, 14:19   

no trzeba przyznac ze niezly interes zrobiles :) teraz ja lece poszukac czegos za 1zl KUP TERAZ :) :)
_________________
"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili pokaż, że sie mylili"
 
 
 
Basteks 
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2007
Wysłany: 19-06-2007, 18:08   

wiem ze juz po fakcie ale za pomoco scernow odtworzylem link do aukcji ja tez bym dal od razu kup teraz nie czytajoc

Strona
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-06-2007, 20:09   

Basteks napisał/a:
wiem ze juz po fakcie ale za pomoco scernow odtworzylem link do aukcji ja tez bym dal od razu kup teraz nie czytajoc

Strona

Mega OFFTOP
Basteks jak długo grasz w Tibię? :mur:
_________________


 
 
 
Basteks 
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2007
Wysłany: 20-06-2007, 16:13   

w zyciu gralem w tibie 10 min i odinstalowalem
_________________

 
 
AnTeK 
Friend


Dołączył: 21 Lut 2006
Skąd: Kadzidło/Olsztyn
Wysłany: 20-06-2007, 16:36   

No ja nie mogę się doczekać jak to się zakończy. :luka: Komandos napisz koniecznie co przyniósł Ci pan listonosz.
 
 
 
Argoh 
Elite player



Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Słomniki
Wysłany: 09-10-2007, 13:40   PSP allegro.

Więc licytuje na allegro psp za które daje całe 310zł. Gość 2 dni przed końcem mówi że interesuje go cena 550 zł. Nie dał ceny minimalnej nie pisał nic wcześniej. CZy jeśli wylicytuje to PSP za te 310zł to on musi je sprzedać??
_________________
"Why don't you ask the kids at Tinamen Square?"
System of a Down

Game Master: Mag atakuje Gracza 1.
*Mag używa Fire Ball'a
Game Master: Mag zamienia Gracza 1 w popiół.
Gracz 2: No to teraz mamy Barbarzyńce instant...
 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 09-10-2007, 13:59   

Z chwilą gdy ustalony czas aukcji się skończy, bez względu na ostateczną cenę wygrywa osoba która wylicytowała największą kwotę. Także jeśli ten gość nie przerwie aukcji przed czasem i przy twoim nicku będzie najwyższa kwota, jest to równoznaczne z tym że wygrywasz aukcję - gość ma obowiązek wysłac ci przedmiot zgodny z opisem na aukcji, jeśli zapłacisz mu wylicytowaną kwotę.
_________________
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 09-10-2007, 14:45   

ale zwała :) wszedłem sobie na allegro po przecztytaniu teog tematu rzeby zobaczyc po ile chodzi PSP teraz...
moja uwage przykuła aukcja Karta Sony 2GB która przerobi Twoje PSP Gwar 5lat
myślałem ze to coś do odpalania piratów itp( nie siedze w konsolach teraz i nie czaje takich rzeczy)
patrze niżej koleś sie chwali pozytywami a nizej na liscie kupujacych jest "arggh pl " zbiegiem okolicznosci samym wsobie jest to ze pierwsza aukcja jaka sprawdzilem po przeczytaniu tego tematu była aukcja w ktorej brał udział ktos o podobnym nicku co założyciel tematu :) ale jeszcze wiekszy shiz by był jak by to był ten arggh hehe :)
jaki ten świat mały :D
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Argoh 
Elite player



Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Słomniki
Wysłany: 09-10-2007, 16:54   

Nie to nie ja :P O dziwo nikt mnie nie przbija :] (na aukcji o PSP) A co do podobnych nicków konto na allegro mam od dawna ale teraz dostałem kase z bierzmowania i właśnie chciałem sobie sprawić takie PSP :)
_________________
"Why don't you ask the kids at Tinamen Square?"
System of a Down

Game Master: Mag atakuje Gracza 1.
*Mag używa Fire Ball'a
Game Master: Mag zamienia Gracza 1 w popiół.
Gracz 2: No to teraz mamy Barbarzyńce instant...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Zaginął jeden gość, każda pomoc potrzebna
Bullet time w T3(problem)
Maly OFFTOPIC- kieruje pytanie do dlugo grajacych juz graczy
Poszukiwana pomoc przy GG online
Registration & translate icon for guest.
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group