Odpowiedz do tematu
Garou : Mark of The Wolves - Rock Howard
Autor Wiadomość
Pattrick 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TB, Tekken 7, Skullgirls
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Wysłany: 30-06-2007, 07:43   Garou : Mark of The Wolves - Rock Howard

Temat poświęcony tej postaci z jakże wspaniałego tytułu Garou: Mark of The Wolves . A teraz do rzeczy. Rock to postać dość wyważona wymagająca nieprzeciętnych umiejętności.
Oczywiście jak każdą postacią można kapić (i to nawet z powodzeniem) ale nie polecam.

Jeśli nie znacie nazw Ataków : Gamefaqs Move Lists, Tutorials Dla Garou:Mark of The Wolves


Vs. Gato :

Tutaj bym polecał się skupić na High Counterze Rocka zw. Crack Counter Jou-dan (qcf+b) , ponieważ gracz używający gato nie zbyt często używa niskich ciosów i nie ma prawie projectile'ów. Zdecydowanie trzeba uważac na jego wymiany , głównie używa Sen-Ga (Kopniak Gato wyrzucający przeciwnika często w góre , który daje szanse na połączenie z S Power'em , bądź z P Powerem Zero Kiba powodującym straszne obrażenia) , jednak może używać również Katsu-Ga (Gato robi wślizg , powodujący upadek przeciwnika [low attack]). Posiada takiego samego Countera co Howard (ale o tyle jest on gorszy , że jest używany na High). Ogólnie trzeba uważać na jego pressing i kontynuacje ataków (zgadywanki)

Vs. Hotaru :

Pierwsza sprawa, nie używajcie Reppu Kena albo jeszcze bardziej Double Reppukena , Powód? Hmm... Po pierwsze , Gracz używający Hotaru okrutnie to wykorzysta używając
Ko-bi Kyaku (Tarcza przeciw Projectile'owa , QCF+K) albo (co gorsza) skoczy i użyje
Ren-geki Shuu. Zdecydowanie trzeba uważać na Sou-Shou Shin (Strong) , ponieważ przy blokowaniu jest on prawie nie karalny , można go skarać jedynie Counterem Rocka. W trakcie użycia projectile'a przez Hotaru skaczcie (tak dobrze mówie skaczcie) i jak spróbuje zrobić Ren-Geki Shuu (dwa kopnięcia w powietrzu jeśli dotkną przeciwnika) atakujcie B (low kick) . Przeciwko Kapiarskim atakom Ren-Geki Shuu High Counter Rocka tak samo jak z Sou-Shou Shin (wykonywane przez hotaru Qcb+P) . Ogólnie walka pressingowa i counter.

Vs. Tizoc/The Griffon

Tu może być trochę ciężej ale nie powinno być źle , zdecydowanie trzeba uważać na Poseidon Wave (Taki cios przypominający Prawy Sierpowy, b, d, db + A/C) Jeśli cię taki cios skontruje to polecisz w góre i możesz być dobity Icarus Crashem. Jak przeciwdziałać ciosowi? Crack Counter Jou-Dan (High) . Dokładnie tak samo postępuj z Olympus Over lub blokuj (choć nie wiem czy Counter zadziała). w przypadku Active Tupon (Tizoc leci na ciebie z góry jeśli będzie blisko głowy twojej postaci wykona chwyt , który jest nie do zablokowania ani do skontrowania Crack Counterem ) Trzeba użyć anti-air'a (Raging Storm lub Rising Tackle). Big Fall Griffon,Hercules Throw,Icarus Throw i Justice Hurricane są nie do zablokowania również (tak jak Active Tupon) , lecz trzeba się zbliżyć naprawdę blisko do przeciwnika aby wykonać chwyt , więc myśle , że wróg będzie chciał Combosy Wykonywać , np. Hercules Throw->Poseidon Wave (Weak) , (przy Counterze) Poseidon Wave-> Icarus Throw . Głównie trzeba się skupić na blokowaniu i kontrowaniu Tizoca , a raczej będzie dobrze

Vs. Bonne Jennet

Tu może być już większy problem. Bonne Jennet ma niezłe zdolności do tworzenia kombinacji np. qcf+d,AB,qcf,qcf+B . Liczy się w nich wyczucie czasu (czyli w czasie lagów może być z nią kiepsko , tak samo jak z rockiem). Można też kapić nią w prosty dość sposób... Qcb+D,AB,Qcb+D... wszystkie jej specjalne ataki są na High tak? no to reszta chyba jest wiadoma.

Vs. Freeman

Tutaj doczynienia mamy z dość chytrą postacią , ponieważ można się bawić nią z przeciwnikiem pewnym specialem (qcb+P,qcb+P,qcb+P) , który może wyjść na high,low,high lub high,high,high , jednak żeby nie było aż tak dobrze to może zmieniać kombinacje , że będzie 1 cios wyglądać jak z mocniejszej wersji , a 2 cios będzie low'em (no i zonk) . Uwaga na pressing i Super'a (Creep Death). Przeciwko Super'owi można zadziałać Projectile'm (Reppuken) , bądź poprostu nic nie robić aż do czasu kiedy Freeman kucnie (koniec nieśmiertelności przeciw zwykłym atakom).

Vs. Kim Jae Hoon:

Tutaj Mamy doczynienia z panem , który używa starych dobrych (czy ja wiem czy takich starych) technik ojca. Ogólnie uwaga na Ryuusei Raku (Low,Mid) i Kontynuacje Hishou Kyaku .

Vs. Hokutomaru:
Dwie rzeczy na wstępie , żadnych atakow szczególnie karalnych i ręka na Counterze. Nic specjalnego w rękach początkującego (qcb+D) ale w rękach dobrego gracza można coś zrobić. Reppukeny nie wskazane ale czasem można wykonać. Na nooby Rising Tackle i Feint Reppuken (Feint aby zwabić) . Na lepszych graczy głównie trzymać counter (Counter nie działa na Projectile) i uważać na skrócone ciosy (qcf+K,AB).


Combo'sy:

- Qcb+D,360+C,AB (przytrzymaj i puść)
- Qcb+D,360+C,AB,qcf,qcf+P (używasz tego Dumian)
- Qcb+D,360+C,AB,qcf,qcf+D
- Qcb+D,360+C,AB,qcf+D
- Qcb+D,360+C,AB,Charge Down then Up+D
- Qcb+D,360+C,AB,Charge Down then Up+D,qcf,qcf+D,Charge Down then Up+D
- Jumping A,Crouching A,Qcf+A
- Jumping B,Crouching B,Qcf+A
- Jumping C,Crouching C,Qcf+A
- Jumping A,Crouching B,Qcf+A
- Jumping A,Crouching C,Qcf+A
- Jumping B,Crouching A,Qcf+A
- Jumping B,Crouching C,Qcf+A
- Jumping C,Crouching A,Qcf+A
- Jumping C,Crouching B,Qcf+A
- Jumping D,Crouching A,Qcf+A
- Jumping D,Crouching B,Qcf+A
- Jumping D,Crouching C,Qcf+A
- Jumping A,Crouching A,Qcf+C
- Jumping B,Crouching B,Qcf+C
- Jumping C,Crouching C,Qcf+C
- Jumping A,Crouching B,Qcf+C
- Jumping A,Crouching C,Qcf+C
- Jumping B,Crouching A,Qcf+C
- Jumping B,Crouching C,Qcf+C
- Jumping C,Crouching A,Qcf+C
- Jumping C,Crouching B,Qcf+C
- Jumping D,Crouching A,Qcf+C
- Jumping D,Crouching B,Qcf+C
- Jumping D,Crouching C,Qcf+C
- Jumping A,Crouching A,Qcb+A
- Jumping B,Crouching B,Qcb+A
- Jumping C,Crouching C,Qcb+A
- Jumping A,Crouching B,Qcb+A
- Jumping A,Crouching C,Qcb+A
- Jumping B,Crouching A,Qcb+A
- Jumping B,Crouching C,Qcb+A
- Jumping C,Crouching A,Qcb+A
- Jumping C,Crouching B,Qcb+A
- Jumping D,Crouching A,Qcb+A
- Jumping D,Crouching B,Qcb+A
- Jumping D,Crouching C,Qcb+A
- Standing C,Qcb+C
- Jumping A,Standing A,Crouching A,Qcb+A
- Jumping B,Standing A,Crouching A,Qcb+A
- Jumping C,Standing A,Crouching A,Qcb+A
- Jumping D,Standing A,Crouching A,Qcb+A
- Jumping A,Standing A,Crouching B,Qcb+A
- Jumping B,Standing A,Crouching B,Qcb+A
- Jumping C,Standing A,Crouching B,Qcb+A
- Jumping D,Standing A,Crouching B,Qcb+A
- Jumping A,Standing A,Crouching C,Qcb+A
- Jumping B,Standing A,Crouching C,Qcb+A
- Jumping C,Standing A,Crouching C,Qcb+A
- Jumping D,Standing A,Crouching C,Qcb+A
- Jumping A,Standing A,Crouching C,Qcb+C
- Jumping B,Standing A,Crouching C,Qcb+C
- Jumping C,Standing A,Crouching C,Qcb+C
- Jumping A,Standing A,Crouching C,Qcb+C
- Jumping D,Standing C,Crouching B,hcb,f+A, A,A,B,B,C,C,D,D,qcb+C
- Jumping D,Standing C,Crouching B,hcb,f+A, A,A,B,B,C,C,D,D,D,d+AC,Standing D,Qcb+A
- Qcb+D,360+C,AB,Qcb+B,Qcf,Qcf+D,Charge Down then Up+D
- Qcb+B (Counter Hit),Qcb+B,Qcf,Qcf+D,Charge Down then Up+D

więcej spisywać mi się nie chcę bo bym robił to jeszcze z 2 godz. a , więc kończę mój długi temat
PS. Potem Dodam jak walczyć z innymi postaciami (Dumian pomożesz)
Ostatnio zmieniony przez Pattrick 10-07-2007, 22:33, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 30-06-2007, 09:00   

Ja od siebie dodam, że wszystkie kombosy zaczynające się z wyskoku przechodzące w kucanie da się kończyć Rising Tackle ( (d),u+A_C ) przy ścianie lub gdy atak z wyskoku jest crossowy.

- Qcb+D,360+C,AB (przytrzymaj i puść) - działa tylko blisko ścian.

- Jego Evade atak AB można przerwać w 360+C ( dobra akcja na "żółwiki" )

Na razie tyle.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Pattrick 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TB, Tekken 7, Skullgirls
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Wysłany: 30-06-2007, 11:28   

Cytat:
- Qcb+D,360+C,AB (przytrzymaj i puść) - działa tylko blisko ścian.


Wychodzi równie dobrze daleko jak i blisko (tylko może być problem z timingiem)
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 08-07-2007, 06:25   

A ja coś na Rocka zapodam. Gracze bardzo często po otrzymaniu ataku w powietrzu charge'ują dół by wykonać Rising Tackle (bo to jedna z niewielu chwil w których mogą spokojnie przytrzymać ten dół) zaraz po wstaniu postaci. Dobrze jest podbiec do postaci i zaraz przy wstaniu Rocka zarzucić b / db na JD i wtedy można wykonać coś ciekawego np. w przypadku Gato dp + K ~ AB, qcb, qcb + K
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Garou: Mark of the Wolves Online Tournament
Zapisy na turniej Garou: Mark of the Wolves Online!
Garou: Mark of the Wolves
Nowa strona o Tekkenie w Polsce - TekkenPRO.pl
Best of the Worst - Łyk-tur vol.1 - King of Fighters 2002
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group