|

Nie up�yn�o wiele czasu, kiedy to "mordowanie" Street Fightera czwartego na klony przesta�o bawi�. Gdzie szuka� winnych? Oczywi�cie w�r�d developer�w gry, bo na jak� choler� "modowa�" SFIV, skoro gra na d�u�sz� met� jest mocno �rednia? Mimo wcze�niejszych przypuszcze� nowa bitka Crapcomu nie sta�a si� nowym Mugenem*, nie mamy milion�w beznadziejnych twor�w, moda kt�ry zmieni bijatyk� na shmupa... ale czego ja w�a�ciwie si� spodziewa�em?
Chcieli�my zagra� sobie na klonach w "mordoklep�" to mamy. Chcieli�my wprowadzi� jakie� malutkie zmiany? No to mo�emy. Ale wszystko to nie zmieni finalnego kszta�tu jaki przybra� SF IV, a �e nie do ko�ca mnie to zadowala, to dzi� macie "trzy w jednym". Prawdopodobnie ostatnia lekcja, kt�ra zrobi Wam wod� z m�zg�w. Zapraszam do czytania.
Jako, �e zapowiedziane jest "trzy w jednym", to do dodatkowych aplikacji �ci�gni�tych przy okazji poprzedniej lekcji musimy doci�gn�� jeszcze dwie rzeczy, a mianowicie:
Czytaj dalej...
|
|
 Cierpliwo�� to zn�w nie jest taka z�a cecha, bo op�aci�o si� czeka� na kolejn� edycj� najpopularniejszego k�cika Honmaru i setki fan�w ju� zacieraj� r�ce na my�l o tym co dzi� b�dziemy robi�.
Wida� poczucie humoru i dystans te� si� przydaje. S�owo wyja�nienia, bo w�a�ciwie dlaczego musieli�cie czeka� tyle czasu, a �eby tylko zmieni� kolor oczu Ryu? Bo, Drogi Czytelniku, jeszcze miesi�c temu "reteksturyzacja" postaci w SFIV to by� b�l w dupie przeci�tnego u�ytkownika klona - masa podziemnych program�w, linie komend, dragon unpackery, infusery, offzipy... uff. Sporo tego.
Za spraw� Piecemontee's SFIV Assets Explorer wszystko sta�o si� tak banalnie proste, �e wystarczy umiej�tnie si� myszk� pos�ugiwa�, a to niewiele, prawda? Oczywi�cie nie obejdzie si� bez odpowiednich program�w z czego jednego Wam nie dostarcz�, a mianowicie Adobe Photoshop.
Teoretycznie mo�na by uzy� innych program�w tego typu, ale pod jednym warunkiem - program musi umie� importowa� i eksportowa� pliki .dds.
Dzisiejsza lekcja (a w�a�ciwie nast�pna) b�dzie jednak oparta o Photoshopa. Wi�c co potrzebujemy?
Czytaj dalej...
|
|
 Nic ju� nie b�dzie takie same. Ryu z ciosami Dana, Dan z ciosami Setha i nikt ju� nie powie, �e Dan to cienias. Ludzie, kt�rzy moduj� od jakiego� czasy Street Fighter'a IV doszli do tego jak wykona� move swap i wbrew temu co mo�na my�le�, jest to banalnie proste do zrobienia. Jak wszystko, co tyczy si� modowania si� Street Fighter'a IV, move swap jest na razie bardzo ograniczony, gdy� trzeba mie� na uwadze, �e gra na klonach pojawi�a si� stosunkowo niedawno, a wi�c i moderzy nie mieli zbyt du�ej ilo�ci czasu na rozgryzienie wszystkiego w 100%.
Najwi�kszym problemem przy zmianie cios�w postaci jest to, �e tak�e i geometria postaci si� zmienia i dostajemy w ten spos�b, najcz�ciej, zniekszta�cone twarze. Czy na to jest spos�b? Jak na razie tylko po�redni - je�li z twarzy postaci wystaj� usta, to za pomoc� odpowiednich narz�dzi mo�na je "schowa�" (wy��czy� ich widoczno��), ale sprawdza si� to naprawd� w niewielu przypadkach. Z narz�dziami, kt�re s� dost�pne na dzie� dzisiejszy nie mo�na niestety zbytnio cudowa�, wi�c jedynie czym si� zajmiemy to podstawow� zmian� cios�w dla postaci.
Postaci�, kt�r� si� zajmiemy jest oczywi�cie Ryu, to ten pan z durnowatym u�miechem po lewicy. A co dostanie Ryu? Ciosy Kena, a niech ch�opak ma!
Czytaj dalej...
Tak�e LightSFIV (czyli co� czym zajmowali�my si� ostatnio zosta� zapdejtowany, wi�c zapraszam do ponownego przyjrzenia si� temu.
|
|

Jaki� czas temu posiadacze klon�w dostali okazj� przekonania si� czym w�a�ciwie jest nowy Street Fighter. Jedni m�wi�, �e wspania�y, a drudzy wr�cz przeciwnie - g�wno jakich ma�o. Prawda, jak zawsze, le�y gdzie� po �rodku, ale nie ma co ukrywa�, �e par� element�w nowego "strita" i mnie nie przypad�o do gustu, wi�c zebra�em informacje, narz�dzia i zacz��em "naprawia�" to co moim zdaniem by�o zepsute. W k�ciku nie znajdziecie strategii dla postaci, combos�w i innych pierd�w, lecz informacje odno�nie modowania SFIV.
A czym zajmiemy si� dzi�? Odchudzeniem Street Fighter'a i delikatn� kustomizacj�.
Czytaj dalej...
Oczywi�cie k�cik nie powsta� by gdyby nie praca masy ludzi, tak wi�c dzi�ki leci do:
SubZero, Amathar, PimpUigi, juw177, wildmonkey, LouNGeR, BeautifulViolence, Providenceangle, forthright55, goshanes, HawkinsT, RanShak, arayashiki01, Itze, chrrox, Luigi Auriemma, piecemontee.
|
Zobacz te�: Forum | Polish Ryu | Wymagania sprz�towe | Informacje i screeny | Trailer i gameplay | Wiadomo�ci
|