Julia Chang w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.
<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
Julia Chang
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Julia Chang
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- K'
- Support
- Posty: 805
- Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
- Kontakt:
Re: Julia Chang
Całkiem fajna postać jednak mocno zmieniona w stosunku do poprzednich części Tekkena (brak ch 1,2,1, nie wybija już po wielu rzeczach itp.) Za to mamy naprawdę ciekawy wachlarz nowych ciosów, jak zawsze dobre zgadywanki szczególnie pod ścianą, porządne doprowadzanie itd. Jugglami bez ściany ciągniemy średnio 70-80 co jest naprawdę przyzwoitym wynikiem. Ogólnie nie jest to może postać ofensywna, za to cierpliwa gra wynagradza Julkę sowicie
Parę przykładowych Juggli:
JS (u/f+4,3_ws+2,1_ws+1...)
JS 4 d,d/f+1,3,1, d,d/f+1,3,1+2 B!
JS d,d/f+1,3,1, d,d/f+1,3,1, d,d/f+1,3,1+2 B!
1,2,1,1, d/f+3+4, d,d/f+1 ,3, f,f+1, d,d/f+1, 4, 1+2 B!
1,2,1,1, d/f+3+4 d,d/f+1,4,1+2 B! - prostsze niż opcja wyżej
JS b+2,3,1+2, f,f+1, f,f+1, f,f+1 - fajnie ciągnie do ściany
JS f,f+1, f,f+1, f,f+1, f,f+1, f,f+1, f,f+1, f,f+1,4 - doprowadzanie do ściany bez B!
qcf+2, f+3~1, d/f+3, f,f+1, b+1 B!
qcf+2, f+3~1 d/f+3 f,f+1 d,d/f+1,3,1+2 B!
Po B! robimy:
f,f+1,4
d,d/f+1,2
d,d/f+1,4, d+1+2
4~2,1
Jeśli coś nie siedzi to poprzedzamy to dashem bądź obrotem w drugą stronę
Na ścianie sadzimy po B!:
1+2,4 b,f+1+2 - chyba najmocniejsza opcja
d/f+4,2 b,f+2
d,d/f+1,2
4~2,1
Lub co tam sobie wymyślimy
Po Parry:
d,d/f+1,3,1, d,d/f+1,4,1, d,d/f+1,3, ff+1, ff+1,4
Julka zyskała w T6 znakomity cios WR+1 łokieć na high lecz z bardzo dobrą przewagą na bloku po której możemy zakładać ciekawe akcje. Warto nauczyć się robić go z miejsca:
f,f,f+1 - standardowa notacja - lecz trzeba bardzo szybko to wklepać
f,n,f,f+1 - tym sposobem wchodzi trochę prościej
Tutaj fajne ćwiczonka na prawidłowe wykonywanie tego ewge - łokieć po ws+2,1
LINK
Na hicie możemy dołożyć f,f+2 po czym oki z FC
Parę przykładowych Juggli:
JS (u/f+4,3_ws+2,1_ws+1...)
JS 4 d,d/f+1,3,1, d,d/f+1,3,1+2 B!
JS d,d/f+1,3,1, d,d/f+1,3,1, d,d/f+1,3,1+2 B!
1,2,1,1, d/f+3+4, d,d/f+1 ,3, f,f+1, d,d/f+1, 4, 1+2 B!
1,2,1,1, d/f+3+4 d,d/f+1,4,1+2 B! - prostsze niż opcja wyżej
JS b+2,3,1+2, f,f+1, f,f+1, f,f+1 - fajnie ciągnie do ściany
JS f,f+1, f,f+1, f,f+1, f,f+1, f,f+1, f,f+1, f,f+1,4 - doprowadzanie do ściany bez B!
qcf+2, f+3~1, d/f+3, f,f+1, b+1 B!
qcf+2, f+3~1 d/f+3 f,f+1 d,d/f+1,3,1+2 B!
Po B! robimy:
f,f+1,4
d,d/f+1,2
d,d/f+1,4, d+1+2
4~2,1
Jeśli coś nie siedzi to poprzedzamy to dashem bądź obrotem w drugą stronę
Na ścianie sadzimy po B!:
1+2,4 b,f+1+2 - chyba najmocniejsza opcja
d/f+4,2 b,f+2
d,d/f+1,2
4~2,1
Lub co tam sobie wymyślimy
Po Parry:
d,d/f+1,3,1, d,d/f+1,4,1, d,d/f+1,3, ff+1, ff+1,4
Julka zyskała w T6 znakomity cios WR+1 łokieć na high lecz z bardzo dobrą przewagą na bloku po której możemy zakładać ciekawe akcje. Warto nauczyć się robić go z miejsca:
f,f,f+1 - standardowa notacja - lecz trzeba bardzo szybko to wklepać
f,n,f,f+1 - tym sposobem wchodzi trochę prościej
Tutaj fajne ćwiczonka na prawidłowe wykonywanie tego ewge - łokieć po ws+2,1
LINK
Na hicie możemy dołożyć f,f+2 po czym oki z FC