Craig Marduk w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.
<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
Craig Marduk
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Craig Marduk
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Czapol
- Elite player
- Posty: 129
- Rejestracja: 16-01-2010, 11:22
Re: Craig Marduk
Postać idealna, jej jedyny minus to trudność wykonania VTScannel, choc sam ten ruch jest plusem bo pozwala przedłużać juggle ( w połączeniu z B! Marduk wyciska bardzo potężne juggle ), najgorszą rzeczą jaka zrobili z nim w T6 jest pozbawienie jakiejkolwiek przydatności ruchu d/b+3+4 wcześniej był to świetny unik pozwalajacy oddali się od wstającego przeciwnika i posadzić mu tackle, oraz gdy przeciwnik grał na presing można mu było dziek i temu załadować WS+3 i juggle... A teraz to nic nie daje, jednak samo ready position bez cofnięcia się to nie to samo... w T6 całą taktykę na niego którą opracowywałem trzeba skasować i robić od nowa, ale gdyby tego nie usunęli jak to ktoś (nie pamiętam nicku, ale autor faq do Marduka na tej stronie, ale nie osoba która go wrzuciła, faq do DR ) powiedział Marduk byłby w tej wersji bogiem, genialne uniki, szansa na trafienie przy dobry manualu minimalna, możliwość szybkiego odejścia do ściany, ogromne juggle z chorym wręcz dmg, i do tego niemożliwość porządnego pobicia go gdy trzyma średni dystans ( jeśli przeciwnik umie myśleć podczas gry ). Jednak usunięcie tego ruchu ograniczyło jego zdolności i wyważyło go w stosunku do innych postaci, jednak całą taktykę i sposób rozgrywki trzeba będzie ułożyć wręcz od nowa, i przez to mam wrażenie że to nie będzie ten sam stary dobry Marduk co w DR-ce... Kolejny powód przez który jestem sceptycznie nastawiony do T6 ;/
Zawsze istnieje opcja powrotu.
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Craig Marduk
Marduk jest solidną postacią w T6. Gra się nim zupełnie inaczej niż w 5.0 / DR, ale nadal można niszczyć. Przejrzyj sobie choćby ten kanał na YT, jest tam sporo walk Narakhofa, najlepszego koreańskiego Mardona.
[url=html://backdash.pl][/url]
- Czapol
- Elite player
- Posty: 129
- Rejestracja: 16-01-2010, 11:22
Re: Craig Marduk
Że jest solidna postacią to wiem, bo miał tyle zalet ( to mój subiektywny punkt widzenie ponieważ jest jedna z moich 2 postaci głównych i ulubionych )że nie da się go zepsuć ( z perspektywy 1 części, jak się postarają w Namco to w T7-T8 będzie już do niczego ). Teraz walka nim jak dla mnie stała się gorsza, wcześniej można było trzymać średni dystans i zaskoczyć przeciwnika. Ready position była 1 pozycja z której wyprowadzało się juggle i chwyty, a na dodatek pozwalała wrócić z bliskiego dystansu do średniego, a z średniego JS duże dmg którego nie wyciśnie się z bliskiego dystansu ( d/f+1 to nie to samo co np. d+1+2 czy najsilniejsze dające SS d/b+1+2 ). Teraz walka nim to pełne zwarcie na pojedyncze ciosy, nie widać w tym specjalnej taktyki, brak wchodzenia do Ready position a nawet coś co jest głównym plusem czyli B! ustępuję staremu dobremu VTScannel. Jak dla mnie to wygląda na próbę zrobienie tej postaci od nowa, ale na razie tylko po części. Jednak to wystarczyło by charakter tej postaci i rozgrywki nią stał się zupełnie inny, przez co ginie ona wśród 39 innych fightersów ;/ Każdy może mieć własne zdanie, ale ja jeśli chodzi o Marduka pozostanę przy DR/T5 i nic więcej, tam rozgrywka nim była charakterystyczna, i barwniejsza.
Zawsze istnieje opcja powrotu.