Yoshimitsu
Moderator: ModTeam
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
Dawno nic nie pisalem a temet tez umiera to napisze dla zainteresowanych ze:
D+3+4 u Yosha omija midy (nie wiem czy wszystkie ale na pewno czesc) i oczywiscie samo d+3+4 juz tego nie robi. Pytalem o to wczesniej, nikt nie odpowiedzial wiec sam sobie odpowiadam. Dziekuje za uwage.
D+3+4 u Yosha omija midy (nie wiem czy wszystkie ale na pewno czesc) i oczywiscie samo d+3+4 juz tego nie robi. Pytalem o to wczesniej, nikt nie odpowiedzial wiec sam sobie odpowiadam. Dziekuje za uwage.
Before you see the light you must die...
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
Z cyklu 'Pamietniki Dismaster'....
b+1+4 u Yosheigo moze sluzyc jako tech-trap a po tym mozna jak wiadomo skroic sporo paska.
Szkada ze tylko ja juz pisze w tym temacie ;]
b+1+4 u Yosheigo moze sluzyc jako tech-trap a po tym mozna jak wiadomo skroic sporo paska.
Szkada ze tylko ja juz pisze w tym temacie ;]
Before you see the light you must die...
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Yoshimitsu
Ale za to coś przydatnego.
P.S>
(By przerwać monolog Dis'a .)
P.S>
(By przerwać monolog Dis'a .)
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Lukas
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
- Lokalizacja: z dużego pokoju
Re: Yoshimitsu
Taka akcje wymyśliłem(na techrolujących przeciwników):
d/f+2, d/f+2, u/f+3+4, b+1, 4 i jak 4 wybije, to d+1+4.
Po techrolu to 4 nie jest gwarantowane, ale wszystko jest tak ustawione, ze jak wejdzie, to wybije.
przeciwnik raczej powinien mieć odruch techrolowania jak widzi u/f+3+4 u yoszka xd.
Bardziej praktyczne zastosowanie mam tutaj: FC,d/f+3, u/f+3+4, b+1, 4 - tu nie potrzeba techrolla, a to 4 na koncu (pod warunkiem, że przeskoczymy przeciwnika i przy dobrym wietrze) będzie wyprowadzone na wstającego przeciwnika.
To 4 na koncu : u/f+3+4, b+1, 4 jest niezłym jugglującym, mega karalnym midem pod warunkiem, że yoshi stoi tylem do przeciwnika, jak siedzi harakiri po tym, to pewnie da sie posadzic coś ostrzejszego(ja posadziłem U/F+4, d/f+1, b/d+2,2 , oraz U/F+4, 1, f,f+4 ale ja nie mam raczej talentu do jugglowania xd).
Jak to 4 wejdzie na blok, to chyba najlepsza opcją jest d+1.
Można z tym chyba kombinować po 3 z ziemi i po b,b+1~1
d/f+2, d/f+2, u/f+3+4, b+1, 4 i jak 4 wybije, to d+1+4.
Po techrolu to 4 nie jest gwarantowane, ale wszystko jest tak ustawione, ze jak wejdzie, to wybije.
przeciwnik raczej powinien mieć odruch techrolowania jak widzi u/f+3+4 u yoszka xd.
Bardziej praktyczne zastosowanie mam tutaj: FC,d/f+3, u/f+3+4, b+1, 4 - tu nie potrzeba techrolla, a to 4 na koncu (pod warunkiem, że przeskoczymy przeciwnika i przy dobrym wietrze) będzie wyprowadzone na wstającego przeciwnika.
To 4 na koncu : u/f+3+4, b+1, 4 jest niezłym jugglującym, mega karalnym midem pod warunkiem, że yoshi stoi tylem do przeciwnika, jak siedzi harakiri po tym, to pewnie da sie posadzic coś ostrzejszego(ja posadziłem U/F+4, d/f+1, b/d+2,2 , oraz U/F+4, 1, f,f+4 ale ja nie mam raczej talentu do jugglowania xd).
Jak to 4 wejdzie na blok, to chyba najlepsza opcją jest d+1.
Można z tym chyba kombinować po 3 z ziemi i po b,b+1~1
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
Ja po tej 4 robie wlasnie U/F+4, d/f+1, b/d+2,2 bo to najlesze chyba co mozna tam wsadzic
Before you see the light you must die...
- Lukas
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
- Lokalizacja: z dużego pokoju
Re: Yoshimitsu
Można by coś takiego po tym 4:
F(yoshi sie obraca przodem do przeciwnika), b+1+4, u/f+1+2~D
Tylko nie wiem, czy ta końcowka to gwarant
F(yoshi sie obraca przodem do przeciwnika), b+1+4, u/f+1+2~D
Tylko nie wiem, czy ta końcowka to gwarant
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Yoshimitsu
Yoshi ma multum foxowych kombinacji po ff 1+2
-d 3+4.b lub f
-d 3+4,4
-qcf+1
-b+1
-d/b+2
-d+1+4,b+2
-d,f+1
i jeszcze trochę innych foxów
Po ff2 można zrobić d+3+4 co daje nam fast regeneration(yosh nie macha mieczem podczas ładowania ale trzeba wyczuć timing:)
-d 3+4.b lub f
-d 3+4,4
-qcf+1
-b+1
-d/b+2
-d+1+4,b+2
-d,f+1
i jeszcze trochę innych foxów
Po ff2 można zrobić d+3+4 co daje nam fast regeneration(yosh nie macha mieczem podczas ładowania ale trzeba wyczuć timing:)
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
Ma znacznie wiecej tych foxow po ff+1+2 i niektore sa naprawde przydatne
Before you see the light you must die...
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
Odkurze troche bo przeciez...
1.
2.
3.
Juz sa w moich ulubionych na YT ;]
1.
2.
3.
Juz sa w moich ulubionych na YT ;]
Before you see the light you must die...
- psycho4rent
- Grand Master
- Posty: 318
- Rejestracja: 06-10-2008, 07:26
- Lokalizacja: Z nienacka.
Re: Yoshimitsu
df+2, df+4, bf+1
takie cos wymyślonego na poczekaniu...
takie cos wymyślonego na poczekaniu...
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Yoshimitsu
Do wszystkich Yosh playerow, juggl za 65dmg latwa reka, po d/f+2, oto on:
d/f+2, d/f+2, b+1,1,1, ff+3+4,
a jak chcecie uciec to kontynuowac poprzez 1+2, 3+4 i mozna troche pasek podleczyc poprzez d+3+4.
d/f+2, d/f+2, b+1,1,1, ff+3+4,
a jak chcecie uciec to kontynuowac poprzez 1+2, 3+4 i mozna troche pasek podleczyc poprzez d+3+4.
Before you see the light you must die...
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Yoshimitsu
Jeszcze sam cos dodam,
Przede wszytystkim u Yoshka brak dobrego ciosu z WS.
Dlatego rodzi się pytanie co zrobić po ominięciu ciosu na high.
Oto co przychodzi mi do głowy:
g/p+4 (mid, sredni damage ale dosc szybki, malo karalny, i mocno sie przebija)
ws+4(szybki , pewnie 13klatek ale maly damage i...w gruncie rzczy nie wiele daje)
WC d/p+3 (lubie to robic, mamy mozliwosc jugglowac po tym wiec i damage sie zwiekasza, ale tak naprawde parwie nigdy nie jest to gwarant bo sporo czasu sie odpala, mimo to i tak 90% ludzi nie blokuje na low).
WC d, d/t+1 (no i ten cios mi chodziło wiadomo ze to unblok na low, poczatowo człoeiwk mysli "Wow unblok na low! jaki bajer " w praktyce jednak jest to cios o wolny i o MALYM zasiegu, ale własnie w sytuacji gdy schylamy sie przed highem ma najwieksze zastosowanie, nawet jesli przeciwnik zareaguje i schyli sie oczekujac WC d/p+3 to i tak unblok wejdzie, jedyne co czasami ratuje to szybkie tt ale wtedy zamiennie WC d/p+3 zgarnie kolesia. Jedyny problem to taki ze nie wiem zabardzo co siedzi dobrego na gwarancie po tym i jakie sa set upy, wiec jesli ktos wie DAJCIE ZNAC co polecacie po WC d d/t+1).
Przede wszytystkim u Yoshka brak dobrego ciosu z WS.
Dlatego rodzi się pytanie co zrobić po ominięciu ciosu na high.
Oto co przychodzi mi do głowy:
g/p+4 (mid, sredni damage ale dosc szybki, malo karalny, i mocno sie przebija)
ws+4(szybki , pewnie 13klatek ale maly damage i...w gruncie rzczy nie wiele daje)
WC d/p+3 (lubie to robic, mamy mozliwosc jugglowac po tym wiec i damage sie zwiekasza, ale tak naprawde parwie nigdy nie jest to gwarant bo sporo czasu sie odpala, mimo to i tak 90% ludzi nie blokuje na low).
WC d, d/t+1 (no i ten cios mi chodziło wiadomo ze to unblok na low, poczatowo człoeiwk mysli "Wow unblok na low! jaki bajer " w praktyce jednak jest to cios o wolny i o MALYM zasiegu, ale własnie w sytuacji gdy schylamy sie przed highem ma najwieksze zastosowanie, nawet jesli przeciwnik zareaguje i schyli sie oczekujac WC d/p+3 to i tak unblok wejdzie, jedyne co czasami ratuje to szybkie tt ale wtedy zamiennie WC d/p+3 zgarnie kolesia. Jedyny problem to taki ze nie wiem zabardzo co siedzi dobrego na gwarancie po tym i jakie sa set upy, wiec jesli ktos wie DAJCIE ZNAC co polecacie po WC d d/t+1).
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Yoshimitsu
Kiedyś już o tym pisałem, ale widzę, że nie wyciągnąłeś wniosków. Nie ma czegoś takiego jak WC w tej grze. To nic, że ja wiem o co chodzi, jak pojawi się tutaj początkujący, który tego nie ogarnie. Chcesz się dzielić wiedzą, to korzystaj z legendy . Sugeruje zatem poprawić posta/y, co by nie wprowadzać ludzi w błąd. W innym wypadku podobne posty stąd polecą w swoim czasie.
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- MikeAng
- Beginner
- Posty: 13
- Rejestracja: 10-12-2010, 14:00
- Lokalizacja: Stąd
Re: Yoshimitsu
Gra ktoś jeszcze Yoshim na zaawansowanym poziomie? Naturalnie online - grałem z takim Paccio (chyba źle napisałem jego nick) oraz gościem którego podpis zawiera masę @ i bodajże # - oni jedyni w miarę wymiatali. Dismaster i Diabol to jedyni polacy jacy mieli ochotę pobawić się w samuraja - tyle, że pierwszy już trochę zardzewiał, a drugi gra tylko for fun
Ród wymiera, umiera człowiek, przemijają dobra i złoto; dobre imię nie zginie nigdy, zdobyte dobrym czynem.
- WiTekk
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 13-04-2013, 18:56
Re: Yoshimitsu
Sry za "zmartwychwstanie" tematu ale ja gram Yoshim, to w sumie mój main char. Czy wymiatam? nie wiem nie wiem, ale radzę sobie nieźle jak coś pisać i można się przekonać
Jestem tego pewny, w głębi duszy o tym wiem
że gdzieś na szczycie góry
razem spotkamy się~~
że gdzieś na szczycie góry
razem spotkamy się~~