nie ma jak fanbojowskie topiki
jesli chodzi o moj prywatny ranking to u mnie w kolejnosci sa to : T:Shinobi Gaisen, T:Senran/Z , T:Fatal Shadows, T: Shinobi Hyakusen, T:Return from darkness, T: Birth of the stealth assasins, Tenchu Taizen
japonska jedynke do dzis nic nie przebije w kwestii klimatu i muzy, jest tez najtrudniejsza czescia ze wszystkich przez niechciany bug dzieki ktoremu na statusie ?! kiedy straznik widzi martwego kumpla znika i pojawia sie ich wieksza ilosc takze mozna miec wiecej zabitych niz tworcy przewidzieli
shinobi hyakusen - mily dodadek - 128 misji robionych na edytorze z klimatem jedynkowym , brakowalo jedynie wyzszych budynkow a i czasem misje robilo sie w sekunde
dwojka byla calkiem ok fabularnie ale misje w dzien i bugi z poznym doczytywaniem sie srednio dalo sie lubiec , plus za najostrzejszy w serii ranking oceniania na gm - w wiekszosci misji musem bylo zabic kazdego bez zauwazenia czego brakuje pozniej , przenoszenie cial to mocny plus ale brak muzy juz nie bardzo ... Tatsu moze i byl ok ale wciaz nie dorastal do piet Rikiemu z jedynki
trojka jest zdecydowanie najlatwiejsza czescia serii , laye na hardzie robi sie z biegu , kilka miejscowek mocno dajacych rade jak swiatynia buddyjska (w wersji na Xa dodane 2 bardzo fajne misje
, w miare ok ost , wprowadzenie umiejetnosci i 3 grywalne postaci + powrot do misji w nocy daly sie lubiec
czworka - brak rikiego mozna przebolec , bardzo dobry ost , na hardzie trzeba sie troche pomeczyc no i swietny system punktowania dzieki ktoremu w ta czesc po jedynce szarpie najdluzej do dzis , powrot kilku klimatowych miejscowek z jedynki rowniez robi
tenchu z - tutaj zrobilem ok 30 misji bo kumpel wyjechal z konsola
, sporo wprowadzonych zmian ktore wyszly serii na lepsze - ostek tez dobry ale to wciaz nie poziom 'jedynki', swietna customizacja , mase umiejetnosci do nabycia - poki co jedynym minusem jest dla mnie brak 'snieznych misji' ale kto wie co bedzie dalej
taizen - pspkowe ograniczenia wplynely na widocznosc co moze przeszkadzac na poczatku ale pozniej da sie z tym zyc, misje klimatowo przemieszane , podobnie z ostekiem (zbior misji i walkow z roznych czesci pozmienianych na potrzeby konsoli)
gralem jeszcze w tenchu na komorce ale to jakas bieda 2d od gory wiec tego nie licze
jesli zas chodzi o Shinobido to przede wszystkim Tenchu moze jej pozazdroscic motyw z nagonkami po zauwazeniu. choc to wciaz nie byl szczyt mozliwosci to lepsze to niz zobaczenie martwego kumpla + Animal Mimic = "oooo it's just an animal" w tenchu
, fajny byl ranking ocen - procentowe naliczanie + styl w jaki wykonujesz misje . szkoda tylko ze jak chcialo sie miec 100 % Silencera lub Executionera a popelnilo sie blad to trzeba bylo loadowac gre bo nie bylo opcji restart mission co jest smiechem na sali, ciekawy patent z 3 zleceniodawcami i wzajemne kopanie sobie dolkow. skonczylem gre tylko raz bo z czasem misje stawaly sie zbyt monotonne mimo wszystko warto luknac
Ana pisze:dobra lapie, wczoraj na to wpadłam
na poczatku ma sie 450ptk i sa to wszystkie punkty "specjalne", min. za nieuzywanie przedmiotów, za nie zabicie nikogo... przy 1 morderstwie odejmuje nam automatycznie -100 za zabicie (czyli premia idzie sie kochac), ale ze idzie sK za 25 to: 450-100+25 (lub 35 za idealne SK). Czasem jednak SK sa punktowane za 23 lub 27, chyba zalezy od strony ataku
SK sie punktuje jako normalne i perfekcyjnie wykonane. kolejna sprawa to podwojne SK ktore moga byc wykonane normalnie , w polowie perfekcyjnie i perfekcyjnie. inna sprawa to punkty za styl ktore zaleza od roznorodnosci wykonywanych SK. ponadto masz jeszcze bonusy za zabicie wszystkich w otwartej walce (co jednak sie nie oplaca bo leca punkty ujemne za zauwazenia), wszystkich dzieki SK, za bossow, czas ktory poswiecasz na walke z przeciwnikiem (tutaj pkty ujemne) i reszta tych co wymienilas ... w dalszej fazie gry jedziesz z umiejetnosciami za ktore nie odejmuja punktow (Shadow , Animal Voice/Okaryna + SK i pobijasz rekordy (wyzsza szkola jazdy to zabicie wszystkich za pomoca Crimson Final przy umiejetnosci Shadow na statusie ?! lub zwabianie tak zeby byly same podwojne SK
. zas na poczatku najlepsze sa przedmioty nie dzialajace bezposrednio na przeciwnikow lub siebie np Poison Rice a reszte ... sama wiesz